در ایران عزیز ما هر شهر دارای طبع غذایی مربوط به خودشه. این گستردگی فرهنگی کشور ایران باعث شده تا ما هر بار که به هر جایی می‌ریم با غذاهای جدیدتری آشنا بشیم؛ با این حال، زمانی که قراره در یک شهر غذایی جدید و یا حتی غذایی معمولی رو امتحان کنیم، قصد داریم که از کیفیت اون غذا نهایت لذت رو ببریم.

دلیل اهمیت این کیفیت به انتظاری که ما از سفر داریم مربوط می‌شه و ابدا نمی‌خوایم که در حین سفر غذایی بی‌کیفیت رو تجربه کنیم. به همین دلیله که همیشه به دنبال بهترین رستوران‌ها می‌گردیم. رستوران برادران واقع در شهر رامسر رو می‌شه یکی از بهترین رستوران‌های این شهر دونست؛ شما اگه می‌خواین غذاهای محلی و یا حتی غذاهای ایرانی‌ای مثل کباب رو با بالاترین کیفیت امتحان کنین باید سری به این رستوران بزنین.

رزرو اقامتگاه در رامسر

رستوران برادران رامسر فضایی بسیار بزرگ در اختیار مشتریان خودش قرار می‌ده؛ این فضای بزرگ باعث می‌شه تا انبوه مسافران پشت درهای بسته باقی نمونن و بتونن به راحتی در هر زمانی به این رستوران برن. مستقل از اینکه سالن اصلی خود رستوران فضای بزرگی داره، پارکینگی با اندازه قابل توجه هم برای مشتریان رستوران برادران در نظر گرفته شده.

سفربازی _ منوی رستوران برادران رامسر

منوی رستوران برادران رامسر

منو رستوران برادران رامسر

منوی این رستوران بسیار متنوعه؛ اگه از غذاهای ایرانی‌ای مثل کباب برگ و کباب سلطانی خوشتون میاد، مطمئن باشین که توی این رستوران می‌تونین تمامی این غذاها با بالاترین کیفیت رو میل کنید. کیفیت بالای برنج کاشت شمال و گوشت این رستوران حتما شما رو شگفت‌زده می‌کنه.

با این همه اگر قصد دارین تا برای تجربه کردن غذاهای شمالی به این رستوران برین، باز هم قرار نیست که از اینجا زده شین. باقلاقاتوق، بادمجان شکم‌پر، میرزاقاسمی و الباقی غذاهای شمالی توی منوی این رستوران دیده می‌شن و کیفیت پخت بالای این غذاها شما رو بار دیگه هم به این رستوران می‌کشونه.

به انضمام غذاهایی که در بالا ذکر کردیم، غذاهای دریایی نیز در منوی رستوران برادران قابل یافت هستن. جدا از این‌ها رستوران برادران منوی دسر قابل توجهی هم داره که از اون‌ها هم نباید غافل بشین. در کل منوی متنوع این رستوران می‌تونه چند دقیقه‌ای سر شما رو پایین نگه داره تا در نهایت به انتخاب خودتون برسین.

رزرو هتل در رامسر

آدرس و شماره تماس رستوران برادران رامسر

رستوران برادران رامسر در خیابان شهید مطهری و روبه‌روی بانک صادرات قرار داره. شما میتونید برای اطلاع از باز بودن رستوران با شماره تماس ۰۱۱۵۵۲۲۲۴۹۲ هم تماس بگیرید.

 

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای