بلاخره فرصتی استثنایی به دست آمده که بتوانیم با دردسر و هزینه کمتری مسابقات جام جهانی را از نزدیک تماشا کنیم.

حتما شما هم اطلاع دارید که جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر برگزار می‌شود و از ۳۰ آبان صد‌ها هزار گردشگر و علاقه‌مند به فوتبال راهی قطر می‌شوند. با توجه به این موضوع که کشور قطر به کشور ما نزدیک است پس هزینه‌های بالایی که در جام‌‌های جهانی قبلی ممکن بود متحمل شوید به شدت کاهش پیدا کرده است و میتوانید با بودجه‌‌هایی محدودتر به دیدن جام‌ جهانی بروید.

اگر کمی اهل فوتبال باشید و اخبار ورزشی را دنبال کنید متوجه خواهید شد که پیش‌بینی می‌شود حدودا یک و نیم میلیون نفر برای دیدن مسابقات جام جهانی به قطر سفر می‌کنند. این جمعیت باعث می‌شود که ظرفیت‌های اقامتی قطر تقریبا پر و فرصتی برای کشور‌های منطقه ایجاد شود تا میزبان میهمانان کشور قطر باشند. با توجه به موقعیت جغرافیایی جزیره کیش و این اتفاق، کیش و جنوب ایران برای اقامت و لذت بردن از جام جهانی تبدیل به یک گزینه عالی برای علاقمندان به دنیای هیجان انگیز فوتبال شده است.

اما سوالی که مطرح می‌شود این است که تا چه اندازه احتمال دارد که کیش تبدیل به یکی از اقامتگاه‌های مسافران و حتی تیم‌های جام جهانی شود؟

در این نوشته قصد دارم این موضوع را بر اساس خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها بررسی کنم. پس همراه من باشید.

کیش آماده پذیرایی از میهمانان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

سفربازی - جام جهانی قطر

جام جهانی قطر

با توجه به این موضوع که از کیش تا دوحه تنها ۲۸۰ کیلومتر فاصله است و با هواپیما میتوان آن را یک ساعت و نیمه طی کرد، کیش پتانسیل بالقوه‌ای برای پذیرایی از میهمانان مسابقات جام جهانی را دارا می‌باشد.

به نقل از خبرگزاری‌های معتبر ایرانی، مقامات قطر در طی سفری دو روزه که اخیرا به ایران داشتند ظرفیت‌های کیش را برای میزبانی و همکاری بررسی کرده‌اند. در طی این سفر، هیات قطری ضمن ابراز رضایت از وضعیت منطقه آزاد کیش، تمایل خود را برای عقد توافقنامه بین ایران و قطر برای همکاری‌های مشترک را ابراز کردند.

دبیر شورای عالی مناطق آزاد ایران در گفتگو با رسانه‌های اعلام کرد که زیرساخت‌های مناسبی در این مدت به منظور آماده‌سازی جزیره کیش برای جام‌جهانی قطر ساخته شده است و ساخت و تکمیل چند هتل، باند و ترمینال جدید فرودگاه، بندر و ترمینال مسافری دریایی، سالن‌های بدن‌سازی و زمین‌های ورزشی با سرعت پیش میرود تا برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر جزیره زیبای کیش آمادگی کامل داشته باشد.

پیش‌بینی می‌شود که جزیره کیش با استفاده از این موقعیت، درآمدی ۳۰۰ میلیون دلاری را برای اقتصاد ایران کسب خواهد کرد.

اقامت در کیش یا قطر؟ مسئله این است!

سفربازی - سواحل کیش

سواحل کیش

اما از همه این خبرها که بگذریم، سفر به کیش در بحبوحه جام‌ جهانی حال و هوای هیجان انگیزی دارد و یکی از گزینه‌های خوب برای اقامت و لذت بردن از جام جهانی برای ما ایرانی‌های به حساب می‌آید.

برای حضور در جام‌ جهانی و دیدن مسابقات آن دو گزینه رو به روی شماست یا می‌توانید در قطر اقامتگاه مد نظر خود را رزرو کنید یا اینکه به کیش فکر کنید و برای دیدن مسابقات با کشتی یا هواپیما به سمت قطر روانه شوید!

باتوجه به اینکه قیمت هتل‌ها و اقامتگاه‌‌ها در کیش قیمت کمتری نسبت به قطر دارد با انتخاب کیش می‌توانید در هزینه‌های سفر خود صرفه‌جویی بیشتری کنید.

با این حال باید به هزینه‌های حمل و نقل بین کیش و قطر نیز توجه داشته باشید تا به خوبی برای سفر خود برنامه‌ریزی و در نهایت از بین کیش یا قطر یکی را برای اقامت انتخاب کنید.

بد نیست در ادامه به امکانات اقامتی کیش که از طریق سایت سفربازی در اختیار شما می‌باشد، نگاهی داشته باشیم.

گزینه های اقامت در جزیره کیش

اگر در زمان برگزاری جام جهانی قصد اقامت در جزیره کیش را داشتید، میتوانید از امکانات سایت سفربازی برای آسودگی بیشتر و البته صرفه‌جویی در زمان خود استفاده کرده و بهترین اقامتگاه‌ها را متناسب با انتظارات و بودجه خود رزرو کنید.

در سایت سفربازی انواع مختلفی از اقامتگاه برای رزرو کردن موجود است که در ادامه به معرفی هر کدام می‌پردازم.

هتل‌‌های کیش

سفربازی - هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش

اگر در سایت سفربازی در بخش جستجو اسم جزیره کیش را جستجو کنید لیستی از هتل‌های کیش برای شما نمایان می‌شود. همه نوع هتلی با هر نوع امکاناتی که مد نظر داشته باشید در این لیست موجود است. از هتل‌های پنج ستاره لوکس گرفته تا هتل‌های یک یا دو ستاره.

از بهترین هتل‌هایی که در جزیره کیش موجود است و شما میتوانید با قیمتی مناسب آن را برای آبان و آذر ماه رزرو کنید، میتوان به هتل ترنج، هتل داریوش و هتل مارینا پارک کیش اشاره کرد.

اگه تمایل دارید که لیست کاملی از این هتل ها را تماشا کنید و از بین آن‌ها انتخاب داشته باشید میتوانید بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

رزرو هتل های کیش

ویلا و آپارتمان

ویلا‌ها و آپارتمان‌های کیش یکی دیگر از اقامتگاه‌های محبوب در بین مسافران هستند که از طریق سایت سفربازی می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید. برای رزرو ویلا و آپارتمان، بعد از جستجوی نام کیش در سفربازی، از طریق نوع فیلتر اقامتگاه و انتخاب گزینه ویلا و آپارتمان می‌توانید لیست کاملی از این نوع اقامتگاه‌ها را تماشا کنید.

در این لیست میتوانید اطلاعات تمام اقامتگاه‌ها را با جزییات کامل تماشا کنید اما اگر تمایل داشته باشید که سریع‌تر به گزینه مد نظرتان برسید می‌توانید فیلترهای لازم را اعمال کرده و امکاناتی که از یک ویلا یا آپارتمان انتظار دارید را انتخاب کنید و لیست را با توجه به آن معیارها محدودتر کنید.

رزرو ویلا و آپارتمان های کیش

یات

سفربازی - قایق های تفریحی جزیره کیش

قایق های تفریحی جزیره کیش

در کنار هتل و ویلا، در جزیره زیبای کیش میتوانید قایق‌های تفریحی را نیز برای اقامت رزرو کنید. در سایت سفربازی در حال حاضر سه یات برای رزرو موجود است که از طریق انتخاب گزینه‌ قایق در بخش نوع اقامتگاه فیلترهای جستجوی سایت سفربازی می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

رزرو قایق کیش

برای تماشایی هر کدام از این اقامتگاه‌‌ها می‌توانید بر روی دکمه‌هایی که در زیر هر بخش قرار گرفته کلیک کنید.

سخن‌های پایانی

در پایان این مقاله جا دارد که به این نکته اشاره کنم طبعا ظرفیت‌ اقامتگاه‌های کیش محدود است و با توجه به نزدیکی زمان برگزاری جام جهانی امکان پر شدن و رزرو شدن آن‌ها بالاست. پس اگر به فکر سفر به کیش در آبان و آذرماه هستید از همین امروز برای رزرو اقامتگاه مناسب اقدام کنید.

همین حالا در کیش اقامتگاه رزرو کن!

امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۹ رای