نکات لازم جهت اجاره خانه در کانادا – اگر قصد اجاره خانه در کانادا را دارید می بایست قبل از آن در مورد نکات لازم جهت اجاره خانه در کانادا اگاهی لازم را کسب نمایید و سپس اقدام به اجاره خانه نمایید.

نکات لازم جهت اجاره خانه

نکات لازم جهت اجاره خانه در کانادا

روز  قبل از ورود به کانادا- اگر شما بدون برنامه ریزی برای زندگی در کانادا، فقط چمدان خود را بسته و به امید هتل یا آپارتمان در آنجا سوار بر هوایپما شده و وارد این کشور شوید می دانید که تا زمانی که بتوانید اقامتگاه مناسب پیدا کنید چقدر باید هزینه های اقامت هتل یا آپارتمان را بپردازید. اقامت در هتل یا آپارتمان که بدون برنامه ریزی صورت گرفته است ۳ برابر هزینه های شما را افزایش می دهد و این به ضرر شما تمام می شود.

کانادا یک کشورى مدرن است که  شما باید تمام کارهای خود را برای اقامت در این کشور از ماه ها قبل برنامه ریزى می کردید. خانه اى که قرار است شما به صورت اجاره روزانه خانه مبله در آن زندگی کنید وو قراردادش را می بندید ٢ ماه دیگر خالى می شود و به شما تحویل داده می شود. بنابراین قبل از ورود به این کشور ابتدا اقدامات لازم را جهت قرارداد انجام دهید تا متحمل هزینه های سنگین هتل ها و آپارتمان ها نشوید.

توجه داشتن به وضعیت بهداشتى خانه- در کشور کانادا مانند هر جاى دیگر دنیا انواع خانه ها با قیمت ها و شرایط مختلف پیدا می شود. از آپارتمان هاى و غیر بهداشتى گرفته تا خانه هاى استاندارد و یا لوکس در محله هاى خوب با وضعیت بهداشتی عالی وجود دارد. توجه به وضعیت بهداشتى یکی از عوامل مهم برای انتخاب آپارتمان یا خانه می باشد.، باید مطمعن شوید که حشراتی مانند سوسک، موش،….. در ساختمان وجود ندارد و سرویس بهداشتی تمیز می باشد.

توجه به موقعیت مکان- زمانی که شما وارد به کانادا می شوید در ماه های اول ممکن است که ماشین نداشته باشید. در این زمان نزدیکی شما به ایستگاه و مترو حائز اهمیت می باشد. سعی کنید به حرف های دیگران که در مورد راحتی مسافت و نزدیک به مترو یا ایستگاه است زیاد خوشبین نباشیدو خودتان مطمئن شوید که مکانی که قرار است شما در آن زندگی کنید دقیقا  کجا قرار دارد. آیا به مراکز خرید نزدیک است؟ آیا به سرویس های ایران نزدیک است؟ شما باید هنگام اجاره روزانه خانه مبله یا آپارتمان حتما به این نکات توجه داشته باشید تا بعدها دچار مشکل نشوید.

پرس و جو در مورد نظرات ساکنان قبلى- شما برای اینکه از نظرات ساکنین قبلی ساختمان مطّلع شوید می توانید ریویو ها را مطالعه نمایید و از نظرات آنها با خبر شوید. مطالعه نظرات آنها می تواند در مورد وجود معایب و مزایای محل سکونت به شما کمک کند.

تجهیزات مانند مبلمان و امکانات دیگر- وجود تجهیزات و امکانات در مکان مورد نظر  براى شما که در هفته هاى اول اقامت در کانادا اسباب و لوازمى به همراه ندارید بسیار مهم می باشد. سعی کنید مکانی را انتخاب کنید که دارای حداقل لوازم آشپزخانه، مبلمان، ملحفه و بالش و…. باشد تا شما در هفته های اول زندگی با مشکل مواجه نشوید و با صبر و حوصله خریدهای خود را انجام دهید.

در قرارداد مشخص نمایید کدام هزینه ها با شما است- در زمان قرارداد به اینکه یوتیلیتى در قرار داد وجود دارد یا خیر توجه نمایید. یوتیلیتی شامل اینترنت، برق، گرمایش، آب گرم و…. می باشد. شما بایستی مسئولیت پرداخت هزینه تمامی موارد را در قرارداد را مشخص نمایید تا بعدها در این مورد با موجر دچار مشکل نشوید.

سعی کنید اجاره روزانه خانه مبله خود را در موعد مقرر بپردازید.

در حفظ و نگهداری خانه دقت کنید.

در صورت نیاز به تعمیرات حتما با صاحبخانه تماس بگیرید.

به موجر یا مدیریت اجازه ورود به خانه جهت تعمیرات بدهید و اگر قصد نقل مکان به جای دیگر دارید به موجر یامدیریت اجازه ورود به خانه را بدهید.

شما با رعایت  نکات لازم جهت اجاره خانه در کانادا می توانید یک زندگی کاملا راحت در این کشور برای خود و خانواده گرامی تشکیل دهید.

 

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای