جایی که همه برای کمپ زدن و طبیعت گردی انتخاب میکنن ویژگی های خاص خودشو داره. امروز جایی رو بهتون معرفی می کنم که کمپ در اون بسیار لذت بخشه. در جایی زیبا می تونید اقامت دلچسبی داشته باشین و از گردش در اونجا هم حسابی به ذوق بیاید.

جنگل دوهزار تنکابن

این جنگل با طبیعت زیبا و سحر انگیزش از گزینه های عالی و وسوسه کننده برای عاشقان طبیعت و کساییه که دوست دارن در دل طبیعت روزهایی رو سپری کنن. اینجا در هر چهار فصل سال زیبایی های زیادی رو از خودش به نمایش میزاره و دیدنی و جذابه.

لذت زندگی موقت در طبیعت و شنیدن صدای پرندگان به دور از هیاهوی شهری واقعا عالیه.

مسیر رسیدن به جنگل دوهزار

اگر شما از تهران قصد رفتن به این جنگل ها رو دارید باید اول خودتون رو به شهر تنکابن برسونید. برای رسیدن به تنکابن هم که باید از مسیر جاده چالوس حرکت کنید. و بعد از طی مسافت ۲۷۵ کیلومتری خودتون رو وسط سبزی و زیبایی جنگلی ببینید.

جنگل دوهزار تنکابن

طبیعت گردی در دوهزار

شما میتونید با طبیعت گردی در مناطق جنگلی و دشت های سر سبز جنگل های دو هزار گزینه های زیادی واسه لذت بردن داشته باشید. شما اگر حرفه ای باشید برای کوه نوردی هم گزینه خوبی پیش روتونه و میتونید به قله مرتفعی که در نزدیکی این محل هست صعود کنید. در اینجا قله ای وجود داره به اسم سیالان که کوهی بیش از ۴ هزار متره. طبیعت زیبای اینجا در زمان صعود میتونه خستگی شما رو در این ماجرا جویی خیلی کم کنه.

پیاده روی در طبیعت دو هزار

اولین نکته ای که باید بهتون بگم اینه که تنهایی این کار رو انجام ندید و جمعی باشید و اینکه حتما از راهنما و کسی که مسیر و منطقه رو میشناسه کمک بگیرید. اینجا جنگلی بزرگ و وسیعه که ممکنه باعث بشه مسیرتون رو اشتباه برید و به دردسر بیفتید. برای پیاده روی و دیدن این زیبایی ها شما تا عسل محله می تونید با ماشین برید و از اینجا به بعد شما باید پیاده در اینجا به دیدن زیبایی ها مشغول بشید. شما برای دیدن زیبایی ها و رد شدن از پستی بلندی ها زمانی ۲ تا ۳ ساعت نیاز دارید. بهتره که غذایی مختصر هم در اینجا بخورید و دوباره برگردین و به محل ماشین برسید.

زیبایی جنگل دوهزار

کوه نوردی در ارتفاعات دو هزار

شما برای کوه نوردی  در اینجا کوه سیالان رو پیش روتون دارید که با صعود به قله اون میتونید حسابی انرژی خودتون رو تخلیه کنید. بهتره برای این کار صبح زود در عسل محله باشید و با طی مسیر جنگلی و کوهستانی برای صعود به قله زیبا خودتون رو آماده کنید. مسیری زیبا و عالیه که کلی زیبایی داره.

دشت دریاسر تنکابن

شما پس از طی مناطق جنگلی و درخت دار به جایی می رسید که دشتی وسیع و سرسبزی رو می بینید. دشت دریاسر هم طبیعت زیبا و آب و هوایی عالی داره و چشمه ها و رودهای زیبای اون به زیبایی اینجا اضافه می کنه. میتونید درختان ازگیل و آلوچه رو هم از نزدیک ببینید و میوه ای هم نوش جان کنید. اینجا جاییه که دور تا دورش کوه های بلند قرار داره و منظره ای عالی رو میتونید ببینید.

دشت دریاسر تنکابن

منطقه هرسنگ دوهزار

اگه میخواهید به مقصد بعدی یعنی منطقه هر سنگ برسید باید یک ساعت دیگه به پیاده روی خودتون ادامه بدین. اینجا جاییه پر آب و سرسبز که چشمه های زیادی در اون قرار داره .

اینجا رو که رد کنید کم کم دوباره وارد بافت جنگلی می شید و با شیب بیشتر مواجه خواهید شد که توصیه میشه قبل از رسیدن به مناطق سخت تر همین جا کمی استراحت کنید تا آماده چالش های بعدی بشید.

پس از طی کردن مسیر سر بالایی و عبور از راهگردان به جایی می رسید که گوسفند سرای چوپان هاست. اینجا نزدیک به ییلاق دامداران هست که میشه در اون شب های رویایی ای رو تجربه کنید. لذت به صبح رسوندن در این مکان هم خیلی عالیه. اینجا هوایی سرد داره و در تابستون ها هم شما رو غافلگیر می کنه؛ پس باید مجهز باشید دوستان من. پس از صبح شدن می تونید از اینجا به مسیرتون ادامه بدین تا به قله برسید.

قله سیالان دوهزار

در مسیر رسیدن به سیالان شما با مناظر زیبایی رو برو می شید که یکی از اون ها دریاچه ای فصلی است که اون رو می بینید و ازش عبور می کنید. اینجا هم میتونه جایی خوب برای استراحت و تجدید قوا باشه. شما در ادامه به قله این کوه می رسید و پس از رسیدن به جایی مرتفع مناظر زیبای منطقه رو از نمایی خارق العاده تماشا می کنید.

اینجا جاییه که در هر کجاش میشه کمپ زد و از فضایی عالی و بکر لذت برد. حتما این فرصت رو از دست ندین دوستان. شما میتونید در اطراف این منطقه هم جایی برای سکونتتون مثل نام اقامتگاه بوم گردی هم پیدا کنید تا شب رو در اونجا به صبح برسونید.

قله سیالان دوهزار

اگر قصد اقامت و اجاره ویلا در تنکابن و مناطق اطراف اون رو دارید میتونید در سایت ما به خواسته های خودتون برسید و مبادرت به اجاره ویلا، اجاره سوئیت، اجاره هتل و … کنید.

شما در سامانه ما با خیال راحت اقدام به رزرو ویلا، هتل و اقامت گاه بوم گردی رو انجام میدین و از محل مناسب خودتون آسوده خاطر خواهید شد. شما فقط به لذت بردن از سفرتون فکر کنید چون سفر بازی تا روز آخر اقامتتون همراه شماست.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای