نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai) از روز دوم خردادماه در شهر دبی کشور امارات کار خود را با حضور بزرگترین شرکت‌های فعال در صنعت طراحی و معماری داخلی آغاز می‌کند. این رویداد تخصصی فرصت جذابی برای آشنایی با جدیدترین طرح‌ها و سبک‌های معماری داخلی در خارج از مرزهای ایران است و با حضور در این نمایشگاه فرصت آشنایی با افراد فعال در این زمینه را هم خواهید داشت. این رویدا بین‌ المللی همواره با استقبال پرشور فعالان حوزه معماری و دکوراسیون داخلی رو به رو می‌شود، البته عموم مردم هم می‌توانند در مدت زمان برگزاری این نمایشگاه تخصصی خود را به شهر دبی در کشور امارات برسانند و جدیدترین ملزومات دکوراسیون و طراحی داخلی را از نزدیک در نمایشگاه ایندکس دبی ببینند. برای مدت زمان اقامت خود در شهر دبی می‌توانید یکی از هتل‌های نزدیک به محل برگزاری نمایشگاه طراحی داخلی دبی را  به صورت آنلاین از سفربازی رزرو کنید و از خدمات متنوع مجموعه سفربازی همچون صدور آنی واچر، پشتیبانی تا پایان سفر و تضمین قیمت بهره‌ مند شوید.

نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai)

نمایشگاه طراحی داخلی دبی(Index Dubai) یکی از قدیمی ترین نمایشگاه‌های بین المللی جهان در این صنعت است که امسال سی امین دوره آن با حضور بزرگترین شرکت‌های فعال در عرصه معماری و دکوراسیون داخلی برگزار می‌شود. در این رویداد بیش از ۶۰۰ شرکت معتبر از سراسر جهان در زمینه‌های مختلف همچون معماری و طراحی داخلی، بازسازی، دکوراسیون، نورپردازی، مبلمان و لوازم تزئینی حضور خواهند داشت. همچنین در حاشیه این نمایشگاه تخصصی، همایش‌ها و ورکشاپ‌های جذابی هم با حضور برترین طراحان و معماران داخلی از کشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود. اگر دوست دارید برای حضور در این نمایشگاه در اسرع وقت و با هواپیما راهی شهر دبی شوید، برای خرید بلیط هواپیما دیگر نیازی به اینترنت و یا مراجعه حضور نیست، شما به راحتی و فقط با یک تماس تلفنی می‌توانید بلیط پرواز خود را از سفربازی تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و خرید بلیط هواپیما از سفربازی با شماره تلفن ۴۲۵۵۱۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

چه کسانی باید در نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai) شرکت کنند؟

نمایشگاه معماری، یک رویداد هنری است که با حضور معماران و طراحان داخلی و فعالان در صنعت دکوراسیون برگزار می‌شود. در این رویداد، آخرین ایده‌ها، نوآوری‌ها و تکنولوژی‌ها در مورد معماری و طراحی داخلی به نمایش گذاشته می‌شود. اغلب شرکت‌های طراحی و تولید محصولات معماری و دکوراسیون در این نمایشگاه‌ها حضور دارند و جدیدترین طرح‌ها و محصولات خود را به معرض نمایش می‌گذارند. عموم مردم و فعال صنعت معماری داخلی از کشورهای مختلف جهان از بیست و نه دوره قبلی نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai)  استقبال بسیار خوبی کرد‌ه‌اند و پیش بینی می‌شود این دوره از نمایشگاه هم با همان شور و هیجان برگزار شود. اگر در زمینه معماری و طراحی داخلی فعالیت دارید، شرکت در این نمایشگاه برای شما بسیار ضروری است تا از جدیدترین دستاوردها در این صنعت بین المللی با خبر شوید. برای مدت اقامت خود در شهر دبی هم می‌توانید هتل‌های نزدیک به محل برگزاری این رویداد همچون هتل گرند سنترال دیره، هتل نووتل دیره سیتی سنتر، هتل اونیو، هتل لندمارک گرند، هتل هبتور پالاس، هتل لوتوس گرند، هتل حیات ریجنسی، هتل جوورا، هتل کنراد و یا هتل سیگنیچر وان تکام را به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت‌های عضو شتاب از سفربازی رزرو کنید.

نام هتل آدرس درجه عملیات
هتل هبتور پالاس دبی Sheikh Zayed Road, Dubai, United Arab Emirates 3225مشاهده و رزرو
هتل حیات ریجنسی دبی Deira, Dubai, United Arab Emirates 54787مشاهده و رزرو
هتل کنراد دبی Sheikh Zayed Road, Trade Centre, Dubai, United Arab Emirates 452مشاهده و رزرو
هتل میلنیوم آتریا بیزنس بی دبی Al Abraj Street, Dubai, United Arab Emirates 352مشاهده و رزرو
هتل سوئیس اوتل الغریر Omar Bin Al Khattab Street,next to Al Ghurair Centre P.O, Dubai, United Arab Emirates 2350256مشاهده و رزرو
هتل گرند سنترال دیره دبی Al Rigga Road, Dubai, United Arab Emirates 2548مشاهده و رزرو
هتل نووتل دیره سیتی سنتر دبی Port Saeed District Front of Deira City CentreMall, Dubai, United Arab Emirates 8th strمشاهده و رزرو
هتل اونیو دبی Al Rigga Road, Dubai 182244 United Arab Emirates 18244مشاهده و رزرو
هتل لندمارک گرند دبی Al Rigga Rd - Deira - Dubai - United Arab Emirates 7مشاهده و رزرو
هتل لوتوس گرند دبی Al Rigga Road, Dubai, United Arab Emirates 75مشاهده و رزرو

زمان برگزاری نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai)

زمان برگزاری نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai) از روز سه شنبه ۲ خرداد ماه لغایت پنج شنبه ۴ خرداد ماه به مدت ۳ روز در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین المللی شهر دبی در کشور امارات اعلام شده است، این نمایشگاه برای همه علاقه‌مندان به صنعت طراحی داخلی، فضایی به روز و خلاقانه را فراهم می‌کند که می‌توانند با مرور غرفه‌های مختلف، ایده‌های خود را تقویت و بهبود بخشند. شرکت‌های بین المللی معروفی همچون فرنیچر اینترنشنال، ایکیا، بوش و سوئیس فکتوری در این دوره‌ از نمایشگاه طراحی داخلی دبی حضور خواهند داشت. اگر برای بازدید از این نمایشگاه عازم شهر دبی هستید، برای مدت زمان اقامت در این شهر می‌توانید یکی از هتل‌های نزدیک به محل برگزاری این رویداد را از سفربازی با تضمین قیمت رزرو کنید.

جمع بندی نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai)

هدف از نگارش این مقاله معرفی این نمایشگاه و بیان اهمیت شرکت در نمایشگاه طراحی داخلی دبی (Index Dubai) بود، مدت زمان برگزاری این رویداد تخصصی بهترین زمان برای برقراری ارتباط با فعالان این حوزه و آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها و طرح‌های معماری است. برای خرید بلیط هواپیما و یا رزرو هتل در زمان سفر به شهر دبی در کشور امارات می‌توانید با کارشناسان سفربازی با شماره تلفن ۰۲۱۴۲۵۵۱۰۰۰ تماس بگیرید تا در اسرع وقت با صبر و حوصله شما را راهنمایی کنند.

 

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای