نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf) یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های بین المللی منطقه خاورمیانه در حوزه سنگ و کاشی است که هر سال با حضور جمع کثیری از تولیدکنندگان و فعالان این صنعت در شهر مسقط پایتخت کشور عمان برگزار می‌شود. این رویداد تخصصی فرصتی طلایی برای آشنایی با جدیدترین فناوری‌های مورد استفاده در صنعت عظیم و پولسازی سنگ و کاشی است و بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ جهان از فرصت برگزاری نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf) برای رونمایی از جدیدترین محصولات خود استفاده می‌کنند. شرکت‌های فعال در صنعت سنگ و کاشی از ایران هم در این رویداد تخصصی حضور می‌یابند تا تولیدکنندگان و فعالان خارجی از نزدیک تعامل کنند و سرمایه‌های جدید برای توسعه کسب و کار خود جذب نمایند. اگر شما هم قصد حضور در این رویداد تخصصی را دارید، برای تهیه بلیط سفر هوایی به مقصد عمان می‌توانید به صورت تلفنی با مجموعه سفربازی تماس بگیرید تا در اسرع وقت بلیط هواپیما برای شما به مقصد عمان صادر شود. برای اطلاع از شرایط خرید تلفنی بلیط هواپیما از سفربازی کافیست با شماره تلفن ۴۲۵۵۱۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید تا پشتیبان‌های حرفه‌ای مجموعه ما با صبر و حوصله شما را راهنمایی کنند.

نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf) 2023

طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته از ۲۵ خردادماه امسال نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf) 2023 عمان کار خود را در شهر مسقط پایتخت کشور عمان آغاز می‌کند، این رویداد بزرگ با هدف بهبود روند تجارت مربوط به کاشی و سرامیک برگزار می‌شود و تولیدکنندگان این صنعت از کشورهای مختلف جهان همچون ایران می‌توانند با حضور در این نمایشگاه روابط کاری و تجاری خود را توسعه دهند و با فعالان این صنعت در خارج از مرزهای کشور خود آشنا شوند. همه نمایندگان، فعالان، شرکت کنندگان و مشتریان صنعت کاشی و سرامیک در نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf) فرصت تعامل با هم را خواهند داشت و حضور در این رویداد برای همه فعالان این حوزه نتایج مثبتی را در پی دارد. نمایشگاه کاشی و سرامیک مسقط در سال های اخیر بسیار موفق عمل کرده و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهان در این صنعت است. در این رویداد بزرگ انواع سنگ‌های گرانیتی‌‌، طبیعی، مرمر و سرامیک که با جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استخراج و تولید شده به معرض نمایش گذاشته می‌شود.

مهمترین اهداف نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf)

ایجاد فرصت برای رقابت بین شرکت‌های فعال در صنعت سنگ و کاشی، انتقال تکنولوژی، توسعه همکاری‌های اقتصادی درونی و بیرونی صنعت سنگ، تبادل اطلاعات و دانش فنی در همه زمینه‌های صنعت سنگ و کاشی را می‌توان جز مهمترین اهداف نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf) بیان کرد که قرار است امسال هم از ۲۵ الی ۲۷ خردادماه در شهر مسقط پایتخت کشور عمان برگزار شود، این نمایشگاه بین المللی در واقع بزرگترین رویداد صنعت سنگ و کاشی در منطقه است و شما با حضور در این نمایشگاه می‌توانید از نزدیک جدیدترین دستاوردهای شرکت‌های فعال در صنعت سنگ و کاشی را مشاهده کنید. اگر شما هم به عنوان مشتری و یا تولیدکننده در صنعت کاشی و سرامیک قصد سفر به کشور عمان را دارید، برای اقامت راحت در شهر مسقط می‌توانید قبل از سفر به این شهر یکی از هتل‌های نزدیک به محل برگزاری این رویداد را از سفربازی به صورت اینترنتی و با تضمین قیمت رزرو کنید.

نام هتل آدرس درجه عملیات
هتل جمیرا بی عمان Saraya Bandar Jissah SAOC, P.O Box 605, PC 115, Qantab, Muscat, Sultanate of Oman, 115 Muscat, 115مشاهده و رزرو
هتل شانگری لا الحسن عمان Muscat 100 Muscat Muscat، ۶۴۴, Oman 40مشاهده و رزرو
هتل ال بستان کارلتون عمان Al Bustan St, Muscat 114, Oman 114مشاهده و رزرو
هتل گرند میلنیوم عمان Dohat al Adab Street Al Khuwair Muscat, Sultanate of Oman 133, 118 Muscat, Oman – ۱۳۳مشاهده و رزرو
هتل شانگری لا ال واها عمان Al Jissah St, Muscat 100, Oman 100مشاهده و رزرو
هتل مسک الموج عمان ۳۳۵ Street 6 - Almouj Area, 121 Muscat, Oman 121مشاهده و رزرو
هتل اینتر سیتی عمان ۳۳۵ Al Thaqafa St. Ministries area Al Khuwair, 112 Muscat, Oma 112مشاهده و رزرو
هتل رویال تولیپ مسقط عمان Al Marafah Street Building No. 689/1, Way No. 238, Al Ghubra North, 103 Mascate, Oman 238مشاهده و رزرو
هتل پارک این بای رادیسون عمان Sultan Qaboos Street, 113 Muscat, Oman 113مشاهده و رزرو
هتل رادیسون بلو عمان Al Khwair, P.O.Box, 939, Pc 133, 133 Muscat, Oman 939مشاهده و رزرو

زمان برگزاری نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf) 2023

زمان برگزاری نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf) 2023 از روز پنج شنبه ۲۵ خرداد ماه لغایت شنبه ۲۷ خرداد ماه به مدت ۳ روز در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین المللی شهر مسقط پایتخت کشور عمان اعلام شده است، اگر در صنعت سنگ و کاشی ایران فعال هستید، شرکت در این نمایشگاه برای شما بسیار ضروری است تا از جدیدترین دستاوردها در این صنعت پربازده با خبر شوید. برای مدت اقامت خود در شهر مسقط هم می‌توانید هتل‌های نزدیک به محل برگزاری این رویداد همچون هتل مسک الموج، هتل جمیرا بی، هتل شانگری لا الحسن، هتل ال بستان کارلتون، هتل گرند میلنیوم، هتل رویال تولیپ مسقط، هتل اینتر سیتی، هتل رادیسون بلو، هتل فراسر سوییت و هتل کمپینسکی  را به صورت اینترنتی و با استفاده از کارت‌های عضو شتاب از سفربازی رزرو کنید.

جمع بندی نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf)

در این مقاله سعی کردیم شما را با مهمترین اهداف نمایشگاه سنگ و کاشی عمان (TSS-idf) آشنا کنیم تا به اهمیت حضور در این رویداد تخصصی واقف شوید. با شرکت در این نمایشگاه تخصصی می‌توانید از جدیدترین محصولات و فناوری‌های تولیدکنندگان سنگ و کاشی دیدن کنید و از آخرین دستاوردها و فناوری‌ها در این حوزه مطلع شوید. اگر قصد حضور در این نمایشگاه را دارید، برای مدت زمان اقامت خود در شهر مسقط کشور عمان می‌توانید یکی از اقامتگاه‌های نزدیک به محل برگزاری این رویداد را از سفربازی با تضمین قیمت به صورت ۲۴ ساعته رزرو نمایید و از خدمات متنوعی همچون صدور آنی واچر، پشتیبانی تا پایان سفر و تضمین قیمت بهره مند شوید.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای