پس از تصمیم برای سفر، بهترین کار رزرو هتل و اقامتگاه است. برای اقامت در شهر گلپایگان، سه هتل را در نظر گرفته ایم که مورد بررسی قرار دهیم.

هتل های شهر گلپایگان با توجه به سبک معماری خود و همچنین قدمت شهر، مورد استقبال مسافرین قرار گرفته اند. اگر دنبال سفر خاطره انگیز در استان اصفهان هستید، سفر و اقامت در هتل های شهر گلپایگان را پیشنهاد می کنیم.

هتل جهانگردی گلپایگان

هتل یک طبقه جهانگردی گلپایگان یکی از شیک ترین و مناسب ترین هتل های شهر بوده که در بلوار شهید بهشتی گلپایگان ساخته شده است. شهر توریستی گلپایگان با توجه به موقعیت جغرافیایی خود، دسترسی بسیار آسان به منطقه محلات، دلیجان، خوانسار و سرانجام مرکز استان اصفهان دارد. بسیاری از مسافران مسیر شهر تاریخی گلپایگان را برای سفر و اقامت انتخاب می نماید.

هتل جهانگردی گلپایگان

واحد های اقامتی هتل و تجهیزات آن

در زمان انتخاب هتل، می توانید یکی از اتاق های دو تخته تویین و دو تخته دابل را انتخاب نمایید. با رزرو هتل و اقامتگاه، از تمام تجهیزات هتل به اضافه صبحانه سلف سرویس، اینترنت رایگان و پارکینگ سرپوشیده برخوردار شوید. برای سرو ناهار و شام نیز می توانید به رستوران مجموعه مراجعه نمایید.

شهر گلپایگان دارای مناطق تاریخی بسیاری همچون مرکز استان اصفهان دارد. این اماکن کهن، مورد توجه علاقه مندان و باستان‌ شناسان قرار گرفته است.  هتل جهانگردی دسترسی بسیار آسانی تا سد معروف گلپایگان، مسجد جامع، امامزاده، مناره گلپایگان، ارگ تاریخی و برخی از مناطق گردشگری شهر دارد. با رزرو این هتل، می توانید به راحتی به تمام مناطق گردشگری دسترسی داشته باشید.

آدرس هتل در بلوار شهید بهشتی، روبروی استادیوم ورزشی قرار گرفته است.

هتل جهانگردی گلپایگان

هتل ارگ تاریخی گوگد گلپایگان

در ادامه معرفی هتل و اقامت در شهر گلپایگان، به مجموعه هتل ارگ تاریخی گوگد گلپایگان می رسیم. هتل دارای معماری و سبک بسیار سنتی است شما را شگفت زده خواهد کرد. در زمان ورود متوجه این قضیه خواهید شد. هتل ارگ تاریخی گوگد در سال ۱۳۷۸ ساخته شده و در طول سال های مختلف مورد بازسازی های مختلفی قرار گرفته است. آخرین بازسازی هتل در سال ۱۳۹۱ بوده است. برای اقامت در شهر گلپایگان و رزرو هتل ارگ تاریخی گوگد، پیشنهاد می کنیم به سایت گردشگری سفر بازی مراجعه کرده و اتاق مناسب را رزرو نمایید.

هتل ارگ تاریخی گوگد گلپایگان

موقعیت جغرافیایی و دسترسی هتل

هتل محبوب ارگ گوگد در منطقه خوش آب و هوا، دور از مرکز شهر واقع شده است. این اقامتگاه در پنج کیلومتری شهر گلپایگان به سمت تهران ساخته  شده و یکی از بنا های خشتی ایران می باشد. طبق ادعای کارشناسان زمان ساخت این بنا به دوران حدود چهار هزار سال پیش بر می گردد.

با رزرو هتل، می توانید از ارگ تاریخی گوگ به راحتی بازدید نمایید. طبق شنیده ها این هتل در زمان قدیم به عنوان دژ نظامی در مقابله با حمله مزدوران و دشمنان استفاده می شد. با طی پنج کیلومتر می ‌تواند به مرکز شهر گلپایگان دسترسی داشته باشید. همچنین از مناطق تاریخی مانند مسجد جامع، مناره گلپایگان و بازار سنتی شهر بازدید نمایید.

تمام اتاق های هتل به شکل سنتی و قدیمی طراحی شده ولی در عین حال دارای تجهیزات مدرن برای آسایش و راحتی مسافران دارد. اتاق های یک تخته، دو تخته، چهار تخته و سوئیت های ویژه شاه نشین نشین و رویال هتل، از جمله واحد های اقامتی لوکس هتل به حساب می آید.

آدرس هتل ارگ در مجاورت مجموعه فرهنگی تاریخی ارگ گوگد واقع شده است.

همچنین بیشتر بخوانید: سفر به یاد ماندنی به شهر گلپایگان

هتل ارگ تاریخی گوگد گلپایگان

هتل مهدی گلپایگان

اگر می‌خواهید هتل خود را در مرکز شهر رزرو نمایید، هتل مهدی گلپایگان یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در شهر گلپایگان محسوب می شود. این هتل جمع و جور و کوچک، دارای ۶ اتاق بوده که در مجاورت اماکن تاریخی مانند مناره های سلجوقی و بازار تاریخی و سنتی گلپایگان واقع شده است.

هتل دارای اتاق های دو تخته، سه تخته و چهار تخته بوده و تمام تجهیزات هتل برای استفاده مسافران رایگان می باشد. از تجهیزات و امکانات ویژه هتل، می توانیم پذیرش و روم سرویس ۲۴ ساعته، یخچال و مینی بار، میز تحریر، تلویزیون مجهز به گیرنده دیجیتال، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی، اینترنت رایگان پر سرعت، سیستم های گرمایشی و سرمایشی اشاره نماییم. در نظر داشته باشید برای سفر و اقامت در هر یک از هتل های معرفی شده شهر گلپایگان، داشتن مدارک شناسایی الزامی می باشد.

هتل مهدی گلپایگان

امیدواریم سفر به یاد ماندنی در ضمن اقامت در شهر گلپایگان، داشته باشید.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای