طبق گزارش تحریریه مجله گردشگری سفربازی، به نقل از ((ورزش‌سه)) یکی از اتوبوس‌های حامل تیم فوتبال الهلال در چهارباغ گیر کرد.

و در نهایت مشقت زیادی توانست خودش را به هتل عباسی در محله چهارباغ اصفهان برساند.

اعضای تیم فوتبال الهلال که برای بازی لیگ آسیایی وارد ایران شدند. بعد از استقبال به محل اقامت خود در اصفهان رفتند. محل اقامت مدنظر برای اعضای این تیم هتل عباسی به علت نمای زیبا و داشتن امکانات فراوان در چهارباغ بود.

اما در فاصله چند متری هتل عباسی در محله معروف و توریستی چهارباغ اصفهان، اشتباه محاسباتی راننده اتوبوس در تخمین زمان دور زدن به کوچه کم عرض ورودی هتل سبب شد، تا چند دقیقه‌ای بازیکنان و سایر اعضای تیم فوتبال الهلال در ورودی کوچه‌ی هتل گیر کنند.

برای همین تعدادی از اعضای تیم فوتبال الهلال از اتوبوس پیاده و مسیر چند متری تا هتل پیاده رفتند. در طی مسیر هم شعارهایی علیه تیم سپاهان گفتند و برای مردم محلی کری خواندند.

پس از چند دقیقه و با راهنمایی ماموران راهنمایی و رانندگی و افرادی که در آنجا حضور داشتند، راننده اتوبوس توانست با دنده عقب وضعیت ماشین را برای ورود مناسب به کوچه فراهم کند تا یکی از حواشی جالب توجه حضور قدرتمندترین و متمول‌ترین تیم آسیا در ایران اینچنین خلق و البته پس از ۴، ۵ دقیقه به پایان برسد.

 

 

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای