اگر دنبال خرید از یک برند معتبر هستید، در این مقاله سعی می‌کنیم مراکز خرید شیک تهران را معرفی کنیم. با توجه به شناختی که از برند معتبر دارید، در محیطی آرام، به خرید و تفریح بپردازید.

در ادامه شش مرکز خرید بزرگ و شیک تهران را بررسی می‌کنیم. تمامی این مجموعه‌ها دارای پارکینگ، فوت کورت، کافی‌ شاپ بوده و بدون دغدغه فکری به خرید بپردازید. اگر قصد رزرو هتل تهران را دارید، قبل از عزیمت به سمت مقصد اقدم به رزرو نمایید.

۱- مرکز خرید کوروش یکی از بهترین مراکز خرید شیک تهران

مجموعه‌ کوروش دارای انواع بوتیک‌ها، رستوران‌ها، سینما، زمین بازی کودکان و غیره است. تمام موارد گفته شده مورد استقبال مشتریان قرار گرفته است. مورد استقبال مردم و ساکنان شهر تهران شده است. کوروش یکی از مراکز خرید غرب تهران بوده که ۵ سال برای ساخت این مجموعه تلاش شده است. این مجموعه در سال ۱۳۹۳ افتتاح شده که دارای ۱۸ طبقه است.

تقریباً نزدیک به نیمی از طبقات مجموعه کوروش پارکینگ اختصاصی مشتریان است. پس این مرکز خرید دارای ۷ طبقه پارکینگ بوده، دوطبقه تجاری داشته، طبقات بالا‌ هم ترکیبی از سالن سینما و بوتیک‌های رنگارنگ و شیک است.

یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این مجموعه وجود پردیس سینمایی در طبقات بالایی آن است. به‌جرئت یکی از بهترین و باکیفیت‌ترین سالن‌های سینمایی کشور بوده و مخاطب‌ها و طرفداران خاص خود را دارد. در مغازه‌های کوروش اغلب اجناسی مانند لوازم‌آرایشی بهداشتی، تجهیزات ورزشی، شکلات، لوازم خانه و آشپزخانه به فروش می‌رسد.

پردیس سینمایی کوروش در بزرگراه ستاری شمال، نبش خیابان پیامبر مرکزی واقع شده است. با سواری یا خودرو شخصی دسترسی راحت‌تری خواهید داشت. اگر می‌خواهید با وسایل نقلیه عمومی سفر کنید، سوار مترو شده در ایستگاه صادقیه ( ایستگاه آخر خط آبی مترو تهران ) پیاده شده و با تاکسی‌های خطی به مرکز خرید کوروش دسترسی پیدا کنید. در ادامه می توانید در مورد مراکز خرید شیک تهران بیشتر مطالعه کنید.

۱- مرکز خرید کوروش

۲- مگامال

از دیگر مراکز خرید تهران می‌توان به مگامال اشاره کرد. این مجموعه در حاشیه غربی استان تهران واقع‌شده و دارای ۵ طبقه تجاری است. مگامال تهران دارای ۲۰۶ باب واحد تجاری است. در مغازه‌ها و  فروشگاه‌های این مرکز خرید، تجهیزات و لوازمی مانند مبلمان، پوشاک، طلا و جواهرات، تجهیزات کامپیوتر و موبایل به فروش می‌رسد. همچنین این مجموعه دارای شش پردیس سینمایی بوده که باعث توجه زیاد به این مجموعه شده است. از دیگر امکانات مگامال می‌توانیم به پارکینگ، فوت‌کورت،کتابخانه و شهربازی کودکان اشاره کنیم.

برای دسترسی به مجموعه می‌توانید علاوه بر خودرو شخصی از مترو استفاده نمایید. از هر نقطه تهران خود را به خط زرد ( ارم سبز – کلاهدوز ) برسانید و در ایستگاه ارم سبز پیاده شده با چند قدم پیاده‌روی مگامال را مشاهده خواهید کرد.

این مجموعه در بزرگراه ستاری، شهرک اکباتان، فاز دو میدان شهید سارمی واقع‌شده و ساعات کاری آن از ۸ صبح تا ۲۴ بامداد می‌باشد. اگر ساکن تهران نیستید، رزرو هتل تهران را در قسمت شمال غربی انجام داده تا نزدیک تعدادی از مراکز خرید تهران باشید. در ادامه می توانید در مورد مراکز خرید شیک تهران بیشتر مطالعه کنید.

همچنین بخوانید : رزرو مسافر خانه های تهران

۲- مگا مال

۳- ایران مال

ایران مال با اختلاف بزرگ‌ ترین مرکز تجاری و فرهنگی ایران بوده که در منطقه ۲۲ تهران واقع‌ شده است. ورودی این مجموعه از بزرگراه شهید خرازی بوده و یکی از ۵ مرکز خرید بزرگ دنیا محسوب می‌شود. ایران مال تنها مرکز خرید نیست، جاذبه‌ های گردشگری متعددی در این مجموعه وجود دارد. بخش‌ های متنوع ایران مال از معماری سنتی و اصیل ایرانی الهام گرفته شده و اگر در این مجموعه هستید از بخش‌ های ذکرشده بازدید نمایید. اگر طرفدار معماری دوران اسلامی هستید حتماً از مسجد بزرگ ایران مال دیدن نمایید. این مسجد باشکوه دارای گچ‌ بری‌ های اسلامی بوده که ایده اصلی آن از مسجد النبی عربستان گرفته‌ شده است. همچنین این مجموعه عظیم دارای بازار سنتی،تالار آیینه، شربت خانه ایران، باغ ملل و کتابخانه ملی است.

در طبقه جی ۱ ایران مال هایپراستار معروف قرار گرفته است. در طبقات اول و دوم لوازم و دکوراسیون منزل، طبقات سوم محصولات چرمی و ورزشی قرار داده‌شده است. پیشنهاد می‌ کنیم پس از خرید و بازدید از این مجموعه بزرگ، برای استراحت به رستوران ایران مال رفته و غذا خود را سفارش دهید.

برای دسترسی به ایران مال می‌توانید از اتوبان شهید خرازی استفاده کنید. اگر از سمت فرودگاه امام وارد تهران شده‌اید، از طریق اتوبان آزادگان نیز امکان دسترسی خواهید داشت.

۳- ایران مال

۴- پالادیوم تهران

پالادیوم تهران یکی از مراکز خرید شیک تهران بوده و مدرن‌ترین مرکز خرید ایران است. پالادیوم تهران در محله زعفرانیه واقع شده و از طریق خیابان ولی‌عصر تهران می‌توانید دسترسی داشته باشید. در این مرکز بوتیک‌های مختلفی وجود داشته و محصولاتی مانند پوشاک، زیورآلات، کیف و کفش به فروش می‌رسد. اکثر مغازه‌های این مرکز، نمایندگی بهترین برند‌های حال حاضر دنیا بوده و از برند‌های معتبر این مجموعه می‌توانیم به منگو، جین وست، ریبوک، نایک، آدیداس و غیره اشاره کنیم.

پالادیوم تهران علاوه بر موارد بالا دارای پارکینگ، داروخانه، فوت‌کورت و دستگاه خودپرداز بوده و با آسودگی خیال به تفریح در این مرکز گردشگری بپردازید.

برای دسترسی به پالادیوم می‌توانید از مترو خط یک قطار شهری تهران استفاده نمایید. آدرس مرکز پالادیم در خیابان مقدس اردبیلی، نرسیده به میدان الف است. امیدواریم روز خوبی در کنار خانواده و دوستان خود، در این مجموعه داشته باشید.

همچنین بخوانید : جاذبه های گردشگری کردان

۴- پالادیوم تهران

۵- مرکز خرید گالریا

اگر علاقه‌مند به مراکز خرید شیک تهران هستید، یکی از بارزترین مقاصد شما مرکز خرید گالریا تهران خواهد بود. در سال ۱۳۹۵ در خیابان ولنجک تصمیم به ساخت مرکز خریدی به همین نام شد. این مرکز خرید از دو مجموعه جنوبی و شمال تشکیل‌شده است که بخش شمالی ۱۷ طبقه و بخش جنوبی آن ۱۵ طبقه می‌باشد. در مجموعه گالری انواع گالری‌های مختلف اعم از فرشگاه‌های کیف، کفش، پوشاک، تجهیزات خانه،  لوازم‌آرایشی بهداشتی زیورآلات و جواهرات وجود دارد.

اگر اهل خرید کالا و لوازم لوکس باشید، در این مرکز خرید برند‌های معتبر همچون پیرگاردین، دلسی، برتونیک و غیره وجود دارد.

با گشت و گذار در گالریا می‌توانید ساعاتی را همراه خانواده در یک مرکز خرید لوکس لذت ببرید. از مزیت‌های این مجموعه می‌توانیم به رستوران لوکس سرپوشیده و روباز آن اشاره داشته باشیم. در این رستوران، انواع غذاهای اصیل ایرانی، غذا‌های ملل مانند ایتالیایی، مکزیکی و ترکی طبخ می‌شود.

آدرس مرکز خرید گالریا در ولنجک، انتهای خیابان سیزدهم شرقی بوده و از طریق پارک‌وی می‌توانید دسترسی داشته باشید. اگر می‌خواهید با مترو از مرکز خرید گالریا دیدن فرمایید، می‌توانید هم از طریق سواری‌های تجریش، ولنجک یا سواری‌های خطی پارک‌وی ولنجک می‌توانید بازدید نمایید.

۵- مرکز خرید گالریا

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی و معرفی ۵ مرکز خرید پرداختیم و با مراکز خرید شیک تهران آشنا شدیم. با توجه به بودجه خود می‌توانید اقدام به خرید از این مراکز نمایید. همچنین مجموعه‌ های معرفی‌ شده محلی مناسب برای تفریحات و سرگرمی‌ های مختلف است. برخی هتل‌ های تهران سرویس ویژه‌ ای به مراکز خرید دارند. سعی کنید با رزرو هتل تهران هزینه‌ های خود را کاهش دهید. با ما در مقالات بعدی همراه باشید.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای