همیشه سفر به مناطق جنوبی ایران با توجه به مناطق گردشگری، تنوع غذایی و آب و هوا جذاب و به یاد ماندنی است. با ما همراه باشید تا سفر و گردش یک روزه در شهر زیبای اهواز داشته باشیم.

شهر اهواز یکی از کلانشهر های ایران بوده که در جنوب غربی ایران واقع شده است. این شهر از سال ۱۳۰۳ مرکز استان خوزستان بوده و جمعیتی قابل توحه دارد. با توجه به موقعیت استراتژیکی این استان به راحتی با اتوبوس، سواری، قطار و هواپیما می توانید دسترسی داشته باشید. در آخر هتل ها و اقامتگاه های معروف را برای رزرو هتل بررسی می کنیم.

حمام نفت سفید

گردش یک روزه در شهر زیبای اهواز را می توانید با بازدید از منطقه تاریخی و حمام نفت سفید شروع کنید. این حمام در فاصله ۵۵ کیلومتری شهر اهواز واقع شده و می توانید از طریق شهرستان هفتکل دسترسی داشته باشید. بنا حمام نفت سفید در دوران حکومت قاجار و توسط استاد به نام ایرانی، مرحوم معتمدی ساخته شده است. با توجه به موقعیت دسترسی خود در منطقه، یکی از بهترین حمام های ساخته شده در زمان خود بوده است.

این بنا جزء آثار باستانی بوده و در سازمان میراث فرهنگی ثبت شده است. برای دسترسی بهتر پیشنهاد می کنیم، در شهر اهواز رزرو هتل نمایید. در ادامه قبل از ظهر و صرف ناهار، خود را به شهر اهواز رسانده تا در ادامه از خیابان نادری بازدید نماییم.

حمام نفت سفید

خیابان نادری شهر اهواز

در ادامه گردش یک روزه در شهر زیبای اهواز، به خیابان تاریخی نادری می رسیم. این خیابان دارای مغازه ها و بوتیک های متنوعی بوده و می توانید اجناس ارزان تر را از دستفروشی های سطح شهر خریداری نمایید. خیابان طولانی نادری، دارای رستوران ها و فست فود های متنوعی بوده که می توانید غذای های اصیل اهوازی مانند فلافل را خریداری و نوش جان نمایید. اگر تمایل به غذا های مجلل دارید می توانید به رستوران های لوکس در این خیابان مراجعه نمایید.

در ادامه گردش یک روزه در شهر زیبای اهواز، از آبشار پل هفتم بازدید می نماییم.

خیابان نادری شهر اهواز

آبشار پل هفتم اهواز

اگر می خواهید از طولانی ترین آبشار مصنوعی خاورمیانه بازدید نمایید، این آبشار مناسب خوهد بود. این آبشار زیر پل هفتم ساخته شده که توسط پمپ های قوی پمپاژ می شود. لازم به ذکر است اگر هنگام تاریکی هوا به این منطقه مراجعه کنید ترکیب رنگ و رقص نور را مشاهده خواهید کرد.

برای خرید سوغات و بازدید از مناطق تجاری شهر از سیتی سنتر مهزیار بازدید می نماییم.

آبشار پل هفتم اهواز

مرکز خرید مهزیار

یکی از بهترین مناطق خرید در زمان گردش یک روزه در شهر زیبای اهواز، مرکز خرید مهزیار است. این مرکز خرید ۱۱ طبقه دارای ۶ طبقه تجاری، دو طبقه شهر بازی و یک طبقه کافی شاپ و رستوان است. برای خرید هرگونه تجهیزات خانه، پوشاک مردانه، زنانه، کیف و کفش و سایر تجهیزات می توانید به این مرکز تجاری مراجعه نمایید.

بام مهزیار

برای تفریح بیشتر شما عزیزان سفره خانه ای در بام مرکز خرید ساخته و طراحی شده است که می توانید استفاده نمایید. در نهایت می توانی در شهر بازی مجموعه از تجهیزات بازی مانند کنسول بازی رایانه ای، بیلیارد، بولینگ و سایر تفریحات برخوردار شوید.

آدرس این مرکز خرید در منطقه زیتون کارمندی اهواز، تقاطع خیابان حجت و زمزم واقع شده است.

مرکز خرید مهزیار

در آخر روز به شما بازدید از دو پارک ساحلی و لاله را پیشنهاد می کنیم که در ادامه بررسی و معرفی خواهیم کرد. پیشنهاد می کنیم برای رزرو هتل عجله نکرده با حوصله هتل های مورد نظر را بررسی کرده و در آخر اقدام به رزرو هتل با تجهیزات مناسب نمایید.

پل طبیعت کیانپارس

این پل زیبا دو پارک بسیار زیبا و سرسبز را به همدیگر وصل می کند. پل طبیعت کیانپارس در منطقه خوش آب و هوای کیانپارس اهواز واقع شده و دارای طبیعت و فرهنگی بسیار بالا است.

پل طبیعت بر بستر رود کارون نصب شده و سبب رفت و آمد بین این دو پارک شده است. توجه داشته باشید، در زمان حضور در این منطقه، می توانید از تفریحاتی مانند بدمینتون، فوتبال و سایر تفریحات برخوردار شوید. پیشنهاد می کنیم در صورت آشنا بودن به فنون ماهیگیری به صید ماهی بر روی بستر رود کارون بپردازید.

پل طبیعت کیانپارس

اقامت در شهر

برای آشنایی بیشتر شما مسافران محترم اهواز، هتل های معروف شهر را معرفی می کنیم. اقامتگاه های معروف اهواز به شرح زیر است که پیشنهاد می کنیم قبل از سفر اقدام به رزرو هتل در شهر مقصد نمایید.

هتل پارس، هتل نادری، هتل پرشی، اقامتگاه آپارتمانی ایرانیکا، اقامتگاه ایران، هتل اکسین تنها بخشی از هتل های معروف شهر اهواز می باشد که می توانید رزرو نمایید.

همچنن می‌توانید:جهت اجاره روزانه آپارتمان، خانه مبله به صورت آنلاین درسایت سفر بازی با قیمت مناسب و امکانات کامل در سراسر ایران به همراه پشتیبانی آنلاین و امنیت کامل هم اکنون اقدام نمایید.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای