نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری قرار است دیماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌‌های شهر تهران با هدف ایجاد فرصت جهت برقراری ارتباط و شناسایی شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی  در این حوزه، برگزار شود. این رویداد موقعیتی عالی برای آشنایی با آخرین دستاوردها در زمینه ماشین آلات کشاورزی می‌باشد. برای اقامت در پایتخت می‌توانید یکی از هتل‌های نزدیک به محل برگزاری نمایشگاه را از سفربازی به صورت آنلاین رزرو کنید و از خدمات متنوع مجموعه سفربازی همچون صدور آنی واچر، پشتیبانی تا پایان سفر و تضمین قیمت بهره مند شوید.

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری

شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران، روز دوشنبه ۱۹ دیماه الی روز پنج شنبه ۲۲ دیماه را به عنوان زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری تهران اعلام کرده است. این نمایشگاه تخصصی به مدت ۴ روز از ساعت ۸ صبح الی ۱۵ عصر در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر تهران در اتوبان چمران برگزار شود. شرکت کنندگان در این رویداد که از شهرهای دیگر عازم تهران هستند، برای خرید بلیط هواپیما به صورت تلفنی و بدون نیاز به اینترنت می‌توانند با شماره ۴۲۵۵۱۰۰۰-۰۲۱ بخش فروش بلیط هواپیما سفربازی تماس بگیرند و بلیط پرواز خود را در اسرع وقت به مقصد تهران خریداری نمایند.

دلایل اصلی حضور در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری بهترین موقعیت برای تبادل اطلاعات فنی و بازرگانی و آشنایی با صاحب نظران در این حوزه است، شرکت‌ها و سازمان‌های فعال در این حوزه همواره تلاش می‌کنند تا آخرین دستاوردهای خود را در این نمایشگاه به معرض نمایش بگذارند. به وجود آوردن و تاسیس زیربناهای اجتماعی لازم برای تقویت کشاورزی و تعیین قیمت‌های مناسب از جمله دلایل اصلی حضور در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، برای فعالان در این حوزه مهم در کشور می‌باشد. اگر از شهر یا کشور دیگری برای بازدید از این نمایشگاه عازم تهران هستید، برای اقامتی راحت و دسترسی آسان به نمایشگاه می‌توانید یکی از هتل‌های نزدیک به محل نمایشگاه همچون هتل بزرگ فردوسی، هتل لاله، هتل آتانا، هتل انقلاب، هتل آرامیس، هتل بزرگ ارم، هتل اسکان الوند، هتل آساره، هتل مارلیک، بوتیک هتل پهلوانان رزاز، هتل پرشین پلازا، هتل سیمرغ، هتل هما، هتل اسپیناس بلوار، هتل کوثر، بوتیک هتل حنا، هتل بزرگ ۲ و هتل مروارید را از قسمت رزرو هتل سفربازی به صورت ۲۴ ساعته رزرو کنید.

نام هتل آدرس درجه عملیات
هتل آزادی تهران بزرگراه شهید چمران، تقاطع بزرگراه چمران و یادگار امام تقاطع اوینمشاهده و رزرو
هتل استقلال تهرانتهران، تقاطع بزرگراه شهید چمران و ولی عصر هتل استقلال تهرانمشاهده و رزرو
هتل اوین تهرانتهران، بزرگراه شهید دکتر چمران تقاطع اوینمشاهده و رزرو
هتل بلوط تهرانولنجک، خیابان یمن، بالاتر از چهارراه مقدس اردبیلی سمت چپ باغ گیاه پزشکی مشاهده و رزرو
هتل دیاموند تهرانتهران - خیابان ولی عصر بالا‌تر از چهارراه پارک وی - خیابان فرشته (فیاضی) خیابان بیدار - خیابان مریم غربی - خیابان راز پلاک ۶ مشاهده و رزرو

بخش‌ های حاضر در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی تهران

بازاریابی و بررسی امکانات جهت صدور کالا به خارج از کشور از مهمترین اهداف برگزاری نمایشگاه‌های بین المللی می‌باشد،  یکی از هدف‌های برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری تهران هم دقیقا همین است. ماشین آلات و ادوات کشاورزی و باغبانی، تجهیزات آزمایشگاهی، نهاده‌های کشاورزی، سیستم‌های آبیاری، کشت‌های گلخانه‌ای، سازه‌ها، تجهیزات و تاسیسات گلخانه ای، مکانیزاسیون کشاورزی، شرکت‌های بازرگانی، خدمات فنی مهندسی و مشاور، حمل و نقل و خدمات گمرکی، مراکز علمی و دانشکده‌های کشاورزی از جمله بخش‌ های حاضر در نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی تهران می‌باشد.  شرکت کنندگان در این نمایشگاه برای مدت زمان اقامت خود در شهر تهران می‌توانند از سایت سفربازی یکی از واحدهای اقامتی نزدیک به محل نمایشگاه را رزرو کرده و پس از حضور فعال در نمایشگاه برای رفع خستگی به آنجا بروند.

جمع بندی نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری

در این مقاله سعی کردیم شما را با اهداف برگزاری نمایشگاه بین المللی ماشین آلات کشاورزی، نهاده ها و سیستم های نوین آبیاری بیشتر آشنا کنیم تا با شرکت در این نمایشگاه بتوانید از جدیدترین فناوری‌های حوزه کشاورزی با خبر شوید. با رزرو هتل محل اقامت خود در شهر تهران از سفربازی علاوه بر دریافت خدمات متنوع می‌توانید اقامتی خاطره انگیزی را هم در پایتخت تجربه کنید و با دست پر به شهر خود برگردید.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای