طبق اعلام کانون جهانگردی و اتومبیلرانی، زائران کربلا و مسافران اربعین ۱۴۰۱ می‌توانند اطلاعات مورد نیاز سفر خود را از طریق سامانه ملی سفر به شماره ۰۹۶۲۹ دریافت کنند.

به گزارش سفربازی، به نقل از روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، سامانه ملی سفر ۰۹۶۲۹ به‌عنوان یکی از بخش‌های اصلی ستاد هماهنگی خدمات سفر، همانند سال‌های پیش به‌منظور کمک به تسهیل در سفر‌های هموطنان و زائران در شیفت‌های کاری متعدد به صورت شبانه‌روزی به نیاز‌های اطلاعاتی گردشگران و مسافران پاسخ می‌دهد.

از جمله اطلاعات مندرج در این سامانه، اطلاعات راه‌ها، وضعیت آب و هوا، جاذبه‌های گردشگری، دفاتر خدمات مسافرتی و امداد خودرو و اماکن پذیرایی است. همچنین بررسی مواردی همچون مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، مراکز خدمات رفاهی و پمپ بنزین‌های موجود در طول مسیر‌های منتهی به مرز‌های مشترک ایران و عراق نیز در این سامانه ممکن است و گردشگران می‌توانند از طریق تماس با سامانه ملی سفر به آن دسترسی داشته باشند.

بنابر اعلام اطلاعیه روابط‌عمومی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران، به مسافران و زائران توصیه می‌شود پیش از عزیمت به سفر، برای کسب اطلاعات کامل از وضعیت مسیر و مقصد سفر با سامانه ملی با شماره ۰۹۶۲۹ تماس بگیرند.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای