سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش جشنواره تابستانی را «بهار کیش» دانست و تصریح کرد: با همکاری سازمان و فعالان بخش خصوصی این رویداد از سنوات گذشته تا امروز در جزیره کیش برگزار شده است.

به گزارش سفربازی، به نقل از ایسنا، مهدی ادیبان با بیان اینکه بیشترین پیشرفت رقبای کشور با تمرکز بر روی صنعت خدمات بوده است، اظهار کرد: جزیره کیش می تواند با تمرکز بر این صنعت برای رسیدن به پایه نسل جدید و پیشرفته سایر مناطق آزاد به پایتخت «صنعت خدمات» در کشور و منطقه تبدیل شود.

وی از راه‌اندازی سامانه ثبت ایده‌ها توسط معاونت توسعه و مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش در روزهای آینده خبر داد و عنوان کرد: با گردآوری اطلاعات در این سامانه، برنامه‌ریزی جهت اجرا و تحقق ایده‌های برتر در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشنواره تابستانی در جزیره کیش انجام خواهد شد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش جشنواره تابستانی را «بهار کیش» دانست و تصریح کرد: گردشگران و مسافران بی‌شماری از اقصی نقاط کشور برای حضور در جشنواره تابستانی به کیش سفر کرده‌اند.

وی بیان کرد: امیدواریم با مشارکت و همکاری همه‌جانبه در تمام سطوح و حوزه‌ها در تابستان امسال نیز همانند سنوات گذشته بتوانیم رویداد ماندگاری در راستای توسعه جزیره کیش رقم زده و از آن به‌عنوان الگویی برای برنامه‌های سال‌های آینده بهره بگیریم.

عضو هیئت‌مدیره سازمان منطقه آزاد کیش با اشاره به برگزاری جشنواره تابستانی امسال در کیش عنوان کرد: سازمان منطقه آزاد کیش در نظر دارد با تعامل و همکاری مشترک میان بخش خصوصی و سازمان نسبت به برگزاری هرچه باشکوه‌تر این رویداد در تابستان امسال اقدام کند.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای