در این مقاله با معرفی بزرگترین هتل‌ های جهان می خواهیم شما رابا هتل های بزرگ جهانی آشنا کنیم. بزرگترین هتل های جهانی دارای ویژگی ها و امکانات خاصی هستند که در این مقاله به توضیح آنها خواهیم پرداخت

چندین هتل بزرگ در جهان هست که امکاناتی که دارند موجب تمایز آنها با سایر هتل ها شده است. تعداد اتاق های هتل، یکی از دلایلی است که با توجه به آن، هتل‌های جهان را بدون در نظر گرفتن تعداد ستارها در لیست بزرگ‌ترین هتل‌های جهان قرار می دهد.

در سراسر جهان هتل‌های کوچک و بزرگی هستند که میزبان گردشگران هستند، هر هتلی دارای امکانات و خدمات متفاوت برای مسافران و گردشگران خود هستند. در ادامه به معرفی بزرگترین هتل‌ های جهان خواهیم پرداخت.

هتل فرست ورلدهتل فرست ورلد

هتل فرست ورلد در ارتفاعات جنتینگ در استان پاهانگ مالزی ساخته شده است. این هتل دارای ۲۸ طبقه هست که  ۷۳۵۱ اتاق دارد و جزء بزرگ‌ترین هتل جهان با توجه به تعداد اتاق‌ها  به حساب می آید. نام این هتل در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده است. هتل فرست ورلد دارای  سه برج  جداگانه هست که در سال ۲۰۰۱ افتتاح شد.  این هتل سه ستاره است و در نزدیکی پارک موضوعی جنتینگ تاسیس شده است و اکثر افرادی که به این پارک می آیند هتل فرست ورلد را برای اقامتشان انتخاب می‌کنند و جهت رزرو هتل فرست ورلد اقدام می کنند

هتل فرست‌ ورلد ۴۲ کیلومتر با فرودگاه سلطان عبدلعزیز عبدالعزیز شاه و ۷۵ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی کوالالامپور فاصله دارد.

شما می توانید در این هتل از خدمات و امکاناتی مانند رستوران، سالن جهت ارائه کنفرانس، سالن سینما و زمین های بازی که هم برای کودکان موجود است و هم برای بزرگسالان و…….استفاده نمایید

شما می توانید برای رزو هتل  فرست ورلد از طریق آنلاین در وب سایت که در پایین درج شده است می توانید از اقامت خود و همراهانتان در این هتل لذت ببرید.

آدرس هتل فرست ورلد:  مالزی، پاهانگ، ارتفاعات جنتینگ، هتل و مجموعه تفریحی فرست وب‌سایت هتل فرست ورلد:   www.rwgenting.com

هتل ونتین و پالازو

معرفی بزرگترین هتل‌ های جهان – هتل ونتین و پالازو

هتل ونتین و پالازو جزء بزرگ‌ترین هتل های آمریکا می باشد که  در لاس‌وگاس قرار دارد. این هتل تا  فرودگاه بین‌المللی مک‌کارن ۵ کیلومتر فاصله دارد و در سال ۱۹۹۹ ساخته شد. هتل ونتین و پالازو  دارای ۵۳ طبقه است و ۷۱۱۷ اتاق دارد. این هتل بعد از هتل فرست ورلد جزء دومین هتل بزرگ جهان محسوب می شود. پالازو  یک بخش جدیدی از هتل می باشد که در سال ۲۰۰۷ برای گسترش هتل  اضافه شد.

این هتل پنج ستاره هست که دارای امکاناتی مانند رستوران، سالن ورزشی، امکانات برای مسافران کم‌توان، استخر، مرکز خرید، سرویس سرو برای اتاق‌ها، قهوه‌ساز و چای‌ساز در اتاق‌ها، امکانات ماساژ و اسپا و فروشگاه برای مهمانان هتل دارد که مهمانان می توانند در اتاق خود از این امکانات استفاده کنند.

هتل ونتین به خاطر وسعت و فضای بزرگی که دارد بعضی از مردم معتقدند که این یک شهر است تا هتل. این هتل ۴۰ رستوران دارد و دارای لابی هست که صدها هزار متر می باشد و همچنین دارای ۳۰۰ هزار متر مربع مراکز خرید است که هر مسافران می توانند به راحتی خرید خود را در این مراکز خرید انجام دهند.

از مکان‌های دیدنی این هتل که نمای زیبایی دارد می توان به کولوسئوم سیزرز پالاز، باغ و فواره بلاجیو، موزه‌های موب و نئون،‌ آکواریوم شارک ریف و برج استراتسفر اشاره کرد. شما با رزو هتل و اقامت در آن می توانید به این مکان های زیبا دسترسی راحت داشته باشید. وب سایت هتل در پایین نوشته شده است که می توانید جهت رزرو هتل اقدام نمایید.

آدرس هتل ونتین پالازو: ایالات متحده، نوادا، لاس‌وگاس، بلوار لاس‌‌وگاس

وب‌ سایت هتل ونتین پالازو www.venetian.com

ما به اختصار در این مقاله به معرفی بزرگترین هتل های جهان پرداختیم. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های ارتباطی در سایت با همکاران ما در ارتباط باشید و سپس پس از کسب آگاهی و اطلاعات لازم، اقدام به رزرو هتل مورد نظر خود نمایید و از گذراندن لحظات خود در این هتل ها لذت ببرید.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای