آب و هوای جزیره کیش یکی از بهترین آب و هواها در ایران است. البته بستگی دارد که چقدر با هوای مرطوب سازگاری داشته باشید. در حقیقت اکسیژن خالصی که در جزیره کیش وجود دارد به مراتب خیلی بیشتر از دیگر مناطق دیدنی ایران است. به این دلیل که آلاینده‌هایی که باعث آلودگی هوا می‌شوند در این جزیره بسیار کم است. بهترین زمان سفر به کیش از جهات مختلفی مورد بررسی قرار می‌گیرد. بهترین زمان سفر به کیش برای اقامت رویایی در هتل‌های کیش، بازدید از مناطق دیدنی، آب و هوای مطلوب و یا تفریحات دریایی؟ در ادامه همه این موارد بررسی می‌شود.

بهترین زمان سفر به کیش

بهترین زمان سفر به کیش از نظر آب و هوا

جالب است بدانید که آب و هوا در این جزیره در هر فصل از سال مختلف است. برای سفر به این جزیره اگر ملاک شما آب و هوا است بستگی به سازگاری شما با هوای این جزیره دارد. گفتنی است که در فصل بهار خصوصاً در ایام نوروز، این جزیره مهمانان زیادی را از سراسر ایران در خود جای می‌دهد. آب و هوا در تمام بهار در این جزیره بسیار مناسب و دلپذیر است. بیشتر افراد ماه فروردین را به دلیل داشتن تعطیلات مناسب برای سفر به کیش انتخاب می‌کنند.

اگرچه در فصل بهار و به خصوص فروردین به جزیره سفر کنید، ضمن لذت از آب و هوای لطیف، می‌توانید از تخفیف‌های رزرو هتل در کیش نیز بهره‌مند شوید. همچنین اگر خیلی خوش شانس باشید، در این فصل از باران‌های بهاری و بسیار دیدنی جزیره نیز بی نصیب نخواهید بود. ولی باید در نظر داشته باشید که این جزیره در این ماه بسیار شلوغ است.

در فصل تابستان، کیش دارای آب و هوایی بسیار گرم و شرجی است. گرمای این جزیره گاهی به ۵۰ درجه هم می‌رسد و می‌شود گفت که از گرماهای طاقت فرسا به شمار می‌رود. با وجود گرمای زیاد باز هم آمار مسافران در این هوا بسیار زیاد است. اما به چه علت؟ تراکم جمعیت در این فصل در کیش به این دلیل است در تابستان بهترین زمان برای شنا کردن افراد در آب است و اکثر افرادی که در گرما به این مکان مسافرت می‌کنند به دنبال شنا کردن هستند. با رزرو هتل ۵ ستاره کیش می‌توانید یک تفریح آبی خوب برای خود رقم زده و از امکانات رفاهی هتل‌های کیش در این فصل لذت ببرید.

بهترین زمان سفر به کیش مخصوص افراد درونگرا

عده‌ای از افراد هستند که به دلیل درونگرا بودنشان به آرامش و تنهایی نیاز دارند و در واقع ساحل دریا را بهترین مسکن برای روان خود می‌دانند. ما برای اینگونه افراد فصل زمستان را برای سفر به این جزیره معرفی می‌کنیم چرا که در این فصول، خیلی کم پیش می‌آید که افراد به این منطقه سفر کنند و در نتیجه این جزیره از خلوت‌ترین منطقه‌ها در این فصول تلقی می‌شود.

بهترین زمان سفر به کیش

همچنین آب و هوای جزیره کیش در فصل زمستان مناسب‌تر است و گرمای هوا شما را آزرده خاطر نخواهد کرد. البته ممکن است از رطوبت بالای هوا در این فصل اذیت شوید. همچنین توجه داشته باشید که در این فصل خیلی خبری از جشنواره‌ها و تخفیف‌های کیش نیست. اما همچنان می‌توانید در این فصول از آب و هوا و تفریحات و جاهای دیدنی کیش لذت ببرید.

پاییز به کیش سفر کنیم یا نه؟

در پاییز، این جزیره آب و هوایی به شدت کسل کننده را دارد چرا که رطوبت هوا تا ۶۰ درجه هم می‌رسد. اگرچه فصل پاییز بهترین زمان برای مسافرت کردن به کیش نیست ولی کسانی هستند که با ترفندهایی تلاش می‌کنند گردشگران را به سمت مسافرت به کیش سوق دهند. آنها با ترفندهایی مانند تخفیف‌های چشمگیر ۵۰ درصدی در حدود ۲۰ آبان ماه دیگران را تشویق به سفر می‌کنند. همچنین رزرو هتل ارزان قیمت کیش می تواند جاذبه‌ای برای گردشگران باشد تا در این فصل به جزیره سفر کنند.

بهترین زمان سفر به کیش به وقت ارزانی

جالب است بدانید در ماه‌هایی مانند مهر، اواخر ماه فروردین و همچنین در ماه مرداد می‌شود از ارزان‌ترین تورهای کیش استفاده کرد. چرا که در این اوقات آفرهای زیادی بر روی بلیط سفر به این منطقه لحاظ می‌شود و به همین جهت افرادی که آب و هوا ملاک چندان مهمی برای آنها نیست و بیشتر قصد بهبود روحیه خود را دارند و در عین حال می‌خواهند هزینه کمتری را متقبل شوند طرفدار این سفرها هستند.

بهترین زمان سفر به جزیره کیش

در این ماه‌ها به دلیل بالا بودن تعداد مسافرین در جزیره، هتل‌های کیش تخفیف‌های جذابی برای اقامت مسافرین در نظر می‌گیرند. اگر با یک تور مناسب برای سفر به این جزیره راهی شوید حتی شانس رزرو ارزان هتل داریوش کیش که از بهترین هتل‌های کیش است را نیز خواهید داشت. همچنین می‌توانید از تخفیف‌های جذابی که در پاساژها و مراکز خرید کیش وجود دارد استفاده کنید.

بهترین زمان تفریحات در کیش

اگر شما هم از کسانی هستید که به ورزش‌های آبی مانند غواصی و قایق رانی علاقه‌مند هستید حتماً به شما سفر کردن به کیش را پیشنهاد می‌کنیم. چرا که این جزیره بهترین مکان برای انجام این گونه از ورزش‌ها است. جالب است بدانید که در تمام روزهای سال که جزیره کیش هوای آفتابی دارد، هر کسی می‌تواند انواع ورزش‌های آبی را در این جزیره انجام دهد و خاطرات بسیار زیبایی را برای خود و اطرافیانش رقم بزند و تابستان بهترین زمان سفر به کیش است.

سفر به کیش

باید توجه داشته باشید که فصل‌‌های پاییز و زمستان زمان‌های مناسبی برای انجام ورزش‌های آبی نیست و باید فکر ورزش کردن در این زمان‌ها را از سرتان بیرون کنید. دلیل آن نیز نامناسب بودن شرایط دریا برای انجام تفریحات دریایی است. در جزیره گاه ارتفاع موج‌ها حتی به بالای ۱۰ متر هم می‌رسد. البته در اواخر زمستان یعنی ماه اسفند و همچنین تمامی ماه‌های بهار می‌توان از انجام ورزش‌های آبی در آب‌های این جزیره بهره‌‌مند شد.

سخن آخر

به طور کلی مسافرت کردن به جزیره زیبای کیش کاملاً به انگیزه‌ها و علاقه‌های شما وابسته است. همچنین برای عده‌‌ای خرید در بازارهای این جزیره ملاک مسافرت است و برای عده‌ای دیگر شنا کردن در آب‌های این جزیره در اولویت قرار دارد. به همین جهت باید بررسی کنید که ببینید برای چه کاری می‌خواهید به این جزیره مسافرت کنید.

اگر قصد سفر به کیش را دارید، علی رغم بررسی بهترین زمان سفر به کیش ، بایستی موارد دیگری را نیز مدنظر قرار دهید. اجاره هتل آپارتمان در کیش، بهره‌مندی از قیمت‌های مناسب رزرو هتل آنلاین کیش، بازدید از جاذبه‌‎های تاریخی و دیدنی این جزیره را نیز فراموش نکرده و تصاویر زیبایی از خود به یادگار بگیرید. سامانه سفربازی در تلاش است تا فرآیند پیدا کردن اقامتگاه و هتل ارزان کیش را برای شما ساده‌تر کند. با سفربازی، یک سفر خاطره انگیز به کیش برای خود و دیگران رقم بزنید.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای