logo
هتل آپارتمان سل...
هرموقع
1 مهمان

هتل آپارتمان سلاطین مشهد

  • star
  • star
  • star
  • star
  • fill-star
(1 ستاره)
هتل آپارتمان سلاطین مشهد
هتل آپارتمان سلاطین مشهد
هتل آپارتمان سلاطین مشهد
هتل آپارتمان سلاطین مشهد
هتل آپارتمان سلاطین مشهد

پشتیبانی آنلاین هتل آپارتمان سلاطین مشهد

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, عربی, ترکی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل آپارتمان سلاطین مشهد

❇️ هتل آپارتمان سلاطین مشهد - Salateen Hotel Apartment - یکی از آن هتل هاییست که اگر دلتان حال و هوای مشهد کرده است، می توانید آن را در نظر داشته باشید. این هتل در نزدیکی حرم است و به شما این امکان را می دهد تا هر زمان از شبانه روز که دوست داشتید با یک پیاده روی کوتاه به حرم برسید و خلوت کنید. این مجموعه اقامتی با توجه به محل دارای و یژگی های خاص جهت رفاه زائرین عزیزمی باشد آسانسور، پذیرش تمام و ق...


رزرو اتاق در هتل آپارتمان سلاطین مشهد

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

اتاق دو تخته با صبحانه

اتاق دو تخته با صبحانه

990,000 تومان0.51 %
984,951 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته فولبرد

اتاق دو تخته فولبرد

1,600,000 تومان24.69 %
1,204,960 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackfb صبحانه + نهار + شام
اتاق سه تخته با صبحانه

اتاق سه تخته با صبحانه

1,950,000 تومان24.1 %
1,480,050 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت یک خوابه چهار تخته با صبحانه

سوئیت یک خوابه چهار تخته با صبحانه

2,600,000 تومان24.04 %
1,974,960 تومان/هرشب
  • profile4 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق سه تخته فولبرد

اتاق سه تخته فولبرد

2,400,000 تومان24.58 %
1,810,080 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackfb صبحانه + نهار + شام
سوئیت یک خوابه چهار تخته فولبرد

سوئیت یک خوابه چهار تخته فولبرد

3,200,000 تومان31.41 %
2,194,880 تومان/هرشب
  • profile4 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackfb صبحانه + نهار + شام

امکانات هتل آپارتمان سلاطین مشهد

یخچال
یخچال
توالت ایرانی
توالت ایرانی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
چیلر
چیلر
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
لوازم بهداشتی
لوازم بهداشتی
آسانسور
آسانسور
تلفن
تلفن پرداخت در محل
دوربین مدار بسته
دوربین مدار بسته
خدمات خانه داری
خدمات خانه داری
کافی شاپ
کافی شاپ پرداخت در محل
رستوران
رستوران پرداخت در محل

آدرس و نقشه هتل آپارتمان سلاطین مشهد

مشهد، خيابان امام رضا، امام رضا ۳، كوچه شهيد انتظاری، پلاک 34


قوانین رزرو هتل آپارتمان سلاطین مشهد

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل یا اقامتگاه رزرو شده، اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:59
clock.svg خروج: از 08:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز نمی باشد. نوز...


مشخصات هتل آپارتمان سلاطین مشهد

لینک های مرتبط با هتل آپارتمان سلاطین مشهد

مشخصات هتل آپارتمان سلاطین

هتل آپارتمان سلاطین مشهد یکی از هتل های قدیمی و مطرح مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر امام رضا (ع) قرار دارد این هتل سه ستاره در سال 1393 مجددا باز سازی و مرمت گردید و با امکانات کامل یک هتل آپارتمان سه ستاره در 5 طبقه فعالیت مجدد خود را از سر گرفت و پذیرای زائرین شد.

این هتل سه ستاره با بنایی 5 طبقه و با 28 اتاق و حدود 60 تخت شامل اتاق های، دوتخته، سه تخته، چهار تخته و سوییت پنج تخته با چشم انداز خیابان و کوچه می باشد. این هتل به صورت تمام و قت آماده سرویس دهی و پذیرش زائرین بوده و در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است.

لابی هتل آپارتمان سلاطین


معرفی انواع اتاق های هتل آپارتمان سلاطین

هتل سلاطین دارای 28 اتاق است. اتاق یک تخته فولبرد، اتاق دوتخته دبل فولبرد، دوتخته توئین فولبرد، سه تخته فولبرد، آپارتمان یک خوابه چهار تخته فولبرد، آپارتمان یک خوابه پنج تخته فولبرد، دوتخته دبل بدون و عده غذا، دوتخته توئین بدون و عده غذا، سه تخته بدون و عده غذا، چهار تخته بدون و عده غذا از انواع اتاق های این هتل هستند که می توانید آن ها را از طریق وبسایت سفر بازی رزرو نمایید. گردشگران عزیز و زائرین گرامی بهتر است برای آرامش خیال خود با توجه به اطلاعات هتل اتاق با ظرفیت مورد نظر خود را انتخاب کنند و از سفر خود لذت ببرند.

اتاق یک تخته فولبرد

اگر به تنهایی و برای خلوت کردن با خود به مشهد سفر می کنید، اتاق یک تخته فولبرد هتل سلاطین برای شما مناسب است. این اتاق دارای خدمات رایگان وعده های غذایی است که دغدغه های زیادی را برای شما رفع می کند و به شما اجازه می دهد تا با خیالی آسوده به سفر خود بپردازید. این اتاق دارای یک تخت راحت، مبلمان، پتو ملحفه های تمیز، حمام مستقل، شامپو حوله دستمال، دمپایی مخصوص حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، یخچال سیستم گرمایشی و سیستم سرمایشی چیلر، بالکن، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، دمپایی مخصوص اتاق، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، امکان شارژ و سایل الکترونیکی، صبحانه رایگان سرو در بوفه، ناهار و شام با منو انتخابی است. این اتاق ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

اتاق دو تخته دبل فولبرد

برای سفر های زوجین، اتاق های دبل بهترین گزینه هستند. شما با رزرو اتاق های فولبرد هتل سلاطین دیگر دغدغه وعده های غذایی را نخواهید داشت و می توانید با خیال راحت به سفر خود بپردازید. این اتاق دارای یک تخت دبل بزرگ، پتو و ملحفه های تمیز، مبلمان، دراور، حمام مستقل، سرویس فرنگی، حوله دستمال صابون شامپو، دمپایی مخصوص حمام، کمد لباس، رخت آویز، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، ظرفشویی با کابینت کوچک و لوازم جانبی، تلفن، سیستم گرمایشی سیستم سرمایشی چیلر، مینی بار با هزینه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، صبحانه رایگان سرو در بوفه، ناهار و شام با منو انتخابی می باشد که در طول اقامت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. این اتاق امکان ارائه خدمات به نفر اضافه را ندارد.

اتاق دوتخته توئین فولبرد

این اتاق دارای دو تخت سینگل با پتو و ملحفه های تمیز است که آن را مناسب سفر های دوستانه می کند. در این اتاق امکانات دیگری نیز قرار دارد، میز و صندلی، حمام مستقل، سرویس بهداشتی، دمپایی مخصوص حمام، دراور، یخچال، آباژور، صبحانه رایگان سرو در بوفه، حوله شامپو دستمال صابون، تلویزیون، پاور سوییچ، تلفن، ظرفشویی با کابینت کوچک و لوازم جانبی، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی سیستم سرمایشی چیلر، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دمپایی مخصوص اتاق، کمد لباس، رخت آویز، ناهار شام با منو انتخابی از این امکانات است که در مدت اقامت، در اختیار شما قرار می گیرد. این اتاق امکان ارائه ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

اتاق سه تخته فولبرد

اتاق سه تخته هتل سلاطین با سه تخت سینگل مناسب سفر های دوستانیست که با یکدیگر تصمیم به یک سفر زیارتی و سیاحتی گرفته اند. این اتاق دارای مبلمان، سه تخت سینگل با پتو و ملحفه های تمیز، میز و صندلی، حمام مستقل، دمپایی مخصوص حمام، سرویس بهداشتی، حوله، شامپو، صابون، دستمال، دراور، یخچال، آباژور، سیستم سرمایشی و گرمایشی چیلر، صبحانه رایگان سرو در بوفه، تلویزیون، تلفن، کمد لباس، رخت آویز، ناهار شام با منوی انتخابی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، ظرفشویی با کابینت کوچک و لوازم جانبی، پاور سویچ، دمپایی مخصوص اتاق، مینی بار با هزینه می باشد. این اتاق ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

اتاقی در هتل آپارتمان سلاطین مشهد

سوییت یک خوابه چهار تخته فولبرد

برای سفر های پر جمعیت، اتاق های چهار تخته یک گزینه مناسبند. اما در این اتاق ها به دلیل تفکیک نشدن فضا ها، شلوغی و بهم ریختگی زیاد خواهد شد. به همین دلیل بسیاری از افراد اقامت در سوئیت های دارای خواب را ترجیح میدهند. این سوئیت دارای یک خواب با چهار تخت سینگل پتو ملحفه های تمیز، میز و صندلی، مبلمان، حمام مستقل، سرویس بهداشتی، دمپایی مخصوص حمام، حوله شامپوصابون دستمال، کمد لباس، رخت آویز، یخچال، آباژور سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی گرمایشی چیلر، صبحانه رایگان سرو در بوفه، تلویزیون، تلفن، ناهار و شام با منو انتخابی، آب رایگان، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، ظرفشویی با کابینت کوچک و لوازم جانبی، پاور سویچ، دمپایی مخصوص اتاق، مینی بار با هزینه، از امکانات این اتاق است که در طول اقامت خود می توانید از آن ها استفاده کنید. توجه داشته باشید این اتاق ظرفیت اضافه را ندارد.

اتاق دو تخته توئین عادی

تفاوت این اتاق با اتاق های فولبرد، نداشتن خدمات ناهار و شام به صورت رایگان است. این اتاق دارای دوتخت سینگل با پتو و ملحفه تمیز، مبل، حمام مستقل، سرویس بهداشتی، دمپایی مخصوص حمام، لوازم بهداشتی، کمد لباس، رخت آویز، یخچال، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، صبحانه رایگان سرو در بوفه، تلفن، تلویزیون، سیستم گرمایشی و سرمایشی چیلر، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، دمپایی مخصوص اتاق، پاورسوییچ است که می توانید از آن ها استفاده کنید. این اتاق ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

اتاق سه تخته عادی

اتاق سه تخته عادی هتل سلاطین مشهد، مناسب سفر های دوستانه است و مانند اتاق های فولبرد این هتل، خدمات رایگان ناهار و شام به این اتاق تعلق نخواهد گرفت. این اتاق سه تخت سینگل با پتو و ملحفه های تمیز، مبلمان، حمام مستقل، سرویس بهداشتی، دمپایی مخصوص حمام، لوازم بهداشتی، کمد لباس رخت آویز، دراور، یخچال، آباژور، صبحانه رایگان، ظرفشویی با کابینت و لوازم جانبی، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سیستم اعلام حریق، دمپایی مخصوص اتاق، سیستم سرمایشی و گرمایشی چیلر، پاورسوییچ، میز صندلی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. و ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

اتاق چهار تخته عادی

این اتاق دارای چهار تخت سینگل، پتو و ملحفه های تمیز، مبلمان، حمام مستقل، سرویس بهداشتی، دمپایی مخصوص حمام، لوازم بهداشتی، کمد لباس، رخت آویز، دراور، یخچال، آباژور، صبحانه رایگان، ظرفشویی با کابینت و لوازم جانبی، تلویزیون، تلفن، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ وسایل الکترنیکی، سیستم سرمایشی گرمایشی چیلر، پاورسوییچ، میز و صندلی است. این اتاق ظرفیت نفر اضافه را ندارد. توجه داشته باشید اتاق های عادی هتل سلاطین، خدمات رایگان ناهار و شام را دریافت نخواهند کرد.


امکانات هتل سلاطین

هتل سلاطین به عنوان یک هتل درجه سه از امکانات خوب و قابل توجهی برخوردار است. رستوران بزرگ، کافی شاپ دنج، لابی مجلل، اینترنت رایگان، خدمات ویژه معلولین، آسانسور، خدمات خانه داری، میزبانان مسلط به زبان انگلیسی، ترکی، عربی، پاسخ گویی 24ساعته، خدمات خانه داری تمام و قت از امکانات هتل سلاطین است که اقامت را برای مهمانان لذت بخش و به یاد ماندنی خواهد کرد.

امکانات عمومی و اتاق های هتل سلاطین

با رزرو اتاق در هتل سلاطین شما می توانید از امکانات عمومی هتل صبحانه رایگان، صندوق امانات در لابی، فکس، کپی، پرینتر، آسانسور، خدمات بیدار باش، لاندری، کپسول اتش نشانی در طبقات، سرویس بهداشتی مشترک در تمام طبقات، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون در لابی، باربری، نمازخانه، تاکسی سرویس 24 ساعته، رستوران، کافی شاپ، روزنامه، دستگاه و اکس، خدمات و یژه معلولین و سالخوردگان و بدرقه فرودگاه با هزینه استفاده نمایید.

همچنین در تمامی اتاق ها سرویس بهداشتی، حمام و دیگر امکانات رفاهی در نظر گرفته شده است تا اقامت خوشی را تجربه کنید. پرسنل مجرب و زحمتکش این مجموعه با تلاش فراوان تمام سعی خود را می کنند تا اقامت خوب و با آرامشی را برای زائران عزیز فراهم سازند.
نمایی از هتل سلاطین مشهد

رستوران

هتل سلاطین مشهد برای مسافران یک رستوران دنج و زیبا در طبقه منفی یک تدارک دیده است که ظرفیت 40 نفره دارد و برای سه وعده صبحانه، ناهار و شام پذیرای مهمانان عزیز خواهد بود. در این رستوران غذا های متنوعی سرو می شود و کیفیت غذا ها برای مسافران مطلوب خواهد بود.

کافی شاپ

برای رفع خستگی سفر و پیاده روی های بازار نوشیدن یک چای خوش عطر، گزینه مناسبی خواهد بود. هتل سلاطین برای شما یک کافی شاپ نقلی دارد که به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مراجعین خواهد بود.

لابی

برای تجدید دیدار های دوستانه و یا برطرف کردن کوتاه خستگی های سفر، لابی هتل یک محل مناسب و دنج است که می توانید از آن استفاده کنید و در طول مدت استراحت خود، به تماشای تکاپوی رهگذران بپردازید.

پارکینگ

برای افرادی که با خودرو شخصی سفر می کنند، امنیت خودرو دغدغه بزرگی است. هتل سلاطین مشهد یک پارکینگ با ظرفیت محدود برای مهمانان در نظر گرفته است.

با پارکینگ رایگان که به اقامتگران و زائرین اجازه می دهد بدون دغدغه و به راحتی برای سفر خود با خودرو برنامه ریزی کنند و از بابت امنیت ماشین خود نگرانی نداشته باشند.


موقعیت و دسترسی هتل سلاطین

هتل سلاطین در خیابان امام رضا سوم، کوچه انتظاری پلاک 39 قرار دارد. این هتل با توجه به نزدیک بودن به حرم مطهر امام رضا (ع) که برای گردشگران و زائرین امتیاز و یژه ای محسوب می شود، هر ساله پذیرای مهمانان زیادی است و مهمانان به راحتی می توانند با 5 دقیقه پیاده روی از درب باب الرضا به زیارت بروند و تمام خرید های شخصی و سوغات خود را انجام دهند. توجه داشته باشید هتل سلاطین در محدوده طرح ترافیک قرار دارد و لازم است پیش از آنکه سفر خود را شروع کنید، اطلاعات جامعی از مراکزی را که می خواهید دیدن کنید داشته باشید و با خیالی آسوده سفر خود را برنامه ریزی کنید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله، مشهد نیز مانند سایر کلان شهر ها دارای محدودیت تردد در برخی نقاط شهر است.

بله، هتل سلاطین مشهد در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. برای اطلاع از نحوه مجوز تردد، به وبسایت های مرجع مراجعه نمایید.

اقامت کودکان تا 5 در صورت استفاده نکردن از سرویس رایگان است.

پذیرش بانوان تنها در هتل سلاطین مشهد با مدارک شناسایی معتبر و عکس دار بلا مانع خواهد بود.

پذیرش زوجین با صیغه نامه و مهر برجسته و یا عقدنامه معتبر و مدارک شناسایی عکس دار امکان پذیر خواهد بود.


ویژگی‌های مرتبط با هتل آپارتمان سلاطین مشهد


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa