logo
هتل ساینا تهران
هرموقع
1 مهمان

هتل ساینا تهران

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
نمای بیرونی  هتل ساینا تهران
لابی  هتل ساینا تهران
رستوران  هتل ساینا تهران
هتل ساینا تهران
هتل ساینا تهران

پشتیبانی آنلاین هتل ساینا تهران

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل ساینا تهران

❇️ هتل ساینا تهران - Sayna Hotel - از هتل های محبوب و مقرون به صرفه این شهر است که در خیابان اسدآبادی قرار گرفته است. این هتل سه ستاره با خدمات و امکانات مناسب و متنوع خود، از شما مسافران عزیز شهر تهران پذیرایی خواهد کرد. با رزرو هتل ساینا، می توانید دسترسی نزدیکی به مراکز اداری، تفریحی و تجاری تهران داشته باشید. هتل ساینا در سال 1390 افتتاح شده است. واحدهای این هتل چشم انداز بی نظیری رو به محوطه ...


رزرو اتاق در هتل ساینا تهران

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

اتاق دو تخته دابل

اتاق دو تخته دابل

2,377,000 تومان0.21 %
2,372,009 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته توئین

اتاق دو تخته توئین

2,377,000 تومان0.21 %
2,372,009 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق یک تخته

اتاق یک تخته


2,210,000 تومان/هرشب
  • profile1 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت استودیو دو تخته

سوئیت استودیو دو تخته

3,005,000 تومان0.17 %
2,999,892 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت استودیو سه تخته

سوئیت استودیو سه تخته

3,260,000 تومان0.15 %
3,255,110 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق سه تخته

اتاق سه تخته

3,239,000 تومان0.15 %
3,234,142 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل ساینا تهران

عایق صدا
عایق صدا
کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
یخچال
یخچال
اجاق گاز
اجاق گاز
امکانات شستشو ظرف
امکانات شستشو ظرف
لوازم آشپزی
لوازم آشپزی
قوری و کتری
قوری و کتری
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
سیستم تهویه هوا
سیستم تهویه هوا
چیلر
چیلر

آدرس و نقشه هتل ساینا تهران

خیابان ولیعصر، خیابان فتحی شقاقی، بین خیابان چهلستون و یوسف آباد پلاک ۶۰


قوانین رزرو هتل ساینا تهران

قوانین لغو رزرو

شرایط متعادل

تا ۷۲ ساعت مانده به روز شروع اقامت مهمان، لغو رزرو کاملا رایگان است ک...

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:59
clock.svg خروج: از 08:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل ساینا تهران

لینک های مرتبط با هتل ساینا تهران

معرفی هتل آماتیس

این هتل در سال 1331 به نام هتل آمریکا روبروی سفارت آمریکا سابق ساخته شده بود و به دلیل موقعیت مکانی عالی اش به عنوان یکی از هتل های معروف و پر رفت و آمد شهر شناخته می شد. در جریان انقلاب نام این هتل از آمریکا به صحرا تغییر یافت و نزدیک 40 سال با این نام به فعالیت خود ادامه داد تا اینکه در سال 1398 تغییرات زیادی در طی نوسازی هایی بر این هتل اعمال شد. در حین این نوسازی، نام هتل نیز دچار تغییر شد و از صحرا به آماتیس تغییر یافت. این هتل هم اکنون در خیابان طالقانی تهران در 5 طبقه قرار دارد. این هتل دارای 45 اتاق و 100 تخت خواب است، این موارد تنها امکانات و خدمات این هتل به شمار نمی آیند بلکه امکانات و خدمات بی نظیری در این هتل وجود دارد که تمامی مسافران را شیفته خود می کند. در ادامه درباره این موارد توضیحات کاملی ارائه می شود.

ورودی هتل آماتیس


معرفی انواع اتاق های هتل آماتیس

همانطور که گفته شد این هتل تاریخی هم اکنون در 5 طبقه، 45 اتاق و 100 تخت به مسافران سرویس ارائه می دهد. به دلیل موقعیت مکانی عالی و خدمات و تسهیلات آن همه ساله مسافران بسیاری این هتل را به عنوان اقامتگاه خود بر می گزینند. به دلیل متفاوت بودن سلیقه مسافران و همچنین به دلیل تفاوت در تعداد آن ها، اتاق های این هتل دارای ابعاد و چیدمان های مختلفی است که در ادامه توضیحات بیشتری در این باره ارائه می شود. اتاق های این هتل دارای امکانات رفاهی بسیاری بوده و چشم اندازی رو به سمت خیابان و کوچه های تهران دارند و می توانند حس نشاط و سرزندگی را در شما ایجاد کنند. برای جلوگیری از سردرگمی در هنگام رزرو اتاق ها، توضیحات هر واحد را که در ادامه آمده است مطالعه کنید.

اتاق یک تخت خوابه

اگر تنهایی به سفر آمده اید و دنبال اقامتگاهی مناسب و راحت هستید، اتاق تک تخت خوابه هتل آماتیس مناسب شما است. این واحدها در طبقات اول تا پنجم هتل به صورت پراکنده قرار گرفته اند و شما می توانید با توجه به شرایطی که دارید اقدام به رزرو اتاق کنید. این اتاق ها دارای خدمات و امکانات بسیاری هستند که می توان به مواردی همچون شبکه فیلم داخلی و تلویزیون، صندوق امانات برای نگهداری اسناد و وسایل مهم و گران بها، تلفن داخلی، کارت هوشمند برای ورود و خروج به اتاق، سیستم تهویه مطبوع هوا برا متعادل سازی شرایط هوایی اتاق، یخچال، کف پوش موکت و غیره اشاره کرد. این اتاق ها صرفا برای اقامت یک نفر طراحی و چیده شده اند به همین دلیل امکان اضافه کردن سرویس خواب جداگانه در آن ها وجود ندارد.

اتاق دو تخته توئین

اگر همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود به سفر تهران آمده اید، اتاق دو تخته توئسن می تواند بهترین گزینه برای اقامت در هتل آماتیس باشد. این اتاق ها در طبقات اول تا پنجم هتل قرار گرفته اند و شما می توانید با توجه به ظرفیت هتل و همچنین علاقه و شرایط خودتان یکی از واحدها را برای اقامت انتخاب کرده و رزرو کنید. این اتاق ها دارای امکانات بسیاری هستند و از این طریق می توانند بهترین اقامت را برای مسافران فراهم آورند. از امکانات و تسهیلات موجود در اتاق های توئین می توان به دو تخت خواب سینگل، تلویزیون همراه شبکه فیلم داخلی، سشوار، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، میز آرایش، حمام همراه با پک بهداشتی، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، پاور سوئیچ و غیره اشاره کرد. بهتر است بدانید این اتاق ها مخصوص اقامت دو نفر هستند و نمی توان سرویس خواب جداگانه ای به آن ها افزود.

اتاق دو تخته دبل

اگر همراه همسر خود به تهران سفر کرده اید و به دنبال اتاقی هستید که اقامتی راحت و آسوده را در آن تجربه کنید، واحدهای دو خوابه دبل مناسب ترین انتخاب برای شما به شمار می آیند. این اتاق ها در طبقات مختلف هتل به صورت پراکنده قرار گرفته اند و شما می توانید با توجه به ظرفیت موجود در هتل یکی از این واحدها را انتخاب کرده و در آن اقامت داشته باشید. این اتاق ها دارای خدمات و امکانات متنوعی هستند که می توان از میان آن ها به مواردی همچون سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس فرنگی، پاور سوئیچ، یخچال، تلویزیون همراه با شبکه فیلم داخلی، دستگاه چای ساز، جا لباسی و غیره اشاره کرد. جالب است بدانید این اتاق ها دارای پنجره دو جداره هستند و هیچ صدایی از محیط بیرون وارد این اتاق ها نمی شود. این اتاق ها تنها برای اقامت دو نفر ساخته شده است و امکان افزودن سرویس خواب جداگانه را ندارد.

اتاق سه تخته

اگر همراه همسر و فرزندتان به سفر آمده اید یا گروه دوستانه سه نفره ای هستید که می خواهید در هتل آماتیس اقامت داشته باشید، اتاق سه تخته مناسب ترین گزینه برای شما است. این اتاق ها در طبقات اول تا پنجم هتل قرار گرفته اند و دارای امکانات و خدمات بسیاری هستند که می توان به مواردی همچون یخچال، دستگاه چای ساز، مینی بار، حمام همراه پک یهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون و شبکه فیلم داخلی، اینترنت رایگان و غیره اشاره کرد. این اتاق ها امکان افزودن یک سرویس خواب جداگانه به صورت کاناپه تخت شو را دارند که می توانید در صورت لزوم درخواست آن را بدهید. این اتاق ها دارای پنجره دو جداره هستند، بنابراین هیچ آلودگی صوتی آسایش و رفاه شما را بر هم نمی زند و شما می توانید اقامتی ایده آل در این هتل تجربه کنید.


امکانات هتل آماتیس تهران

در این هتل امکانات و خدمات بسیاری وجود دارد که از آن طریق رضایت مسافران کسب می شود. از این خدمات می توان به پذیرش 24 ساعته هتل اشاره کرد، شما می توانید در هر ساعت از شبانه روز برای تحویل گرفتن اتاقتان مراجعه کنید و دیگر نگران دیر کردن و تاخیر خود نباشید. همچنین این هتل دارای لابی بزرگ و مجللی با ظرفیت 50 نفر است که می توانید جلسات غیرکاری و میتینگ های خود را در آنجا برگزار کنید و از خدمات آنجا به صورت دست جمعی استفاده کنید. متاسفانه این هتل پارکینگ ندارد و باید به فکر جای پارک مناسبی برای خودرویتان باشید. بهتر است بدانید برای رفت و آمد راحت تر بین طبقات، آسانسور وجود دارد. این هتل اتاق چمدان و صندوق امانات نیز دارد که می توانید وسایل خود را در آنجا به امانت بگذارید و دیگر نگران گم شدن یا دزدیده شدن وسایلتان نباشید.


امکانات عمومی هتل آماتیس

در این هتل خدمات و امکانات عمومی بسیاری وجود دارد تا رفاه بیشتری برای مسافران فراهم شود. از امکانات و خدمات این هتل می توان به مواردی همچون اینترنت رایگان در اتاق ها و لابی اشاره کرد. همچنین در این هتل روزنامه و دستگاه واکس کفش به صورت کاملا رایگان در اختیار مسافران قرار می گیرد که می توانند از آن استفاده کنند. این هتل برای بالا بردن امنیت و سلامت مسافران خود از امکاناتی نظیر پله اضطراری، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق و غیره نیز بهره گرفته است.

در مورد خدمات و امکانات اتاق ها به طور کامل توضیحاتی ارائه شد که در این بخش به مواردی همچون یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، دستگاه چای ساز، میز تحریر، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، روم سرویس، آب رایگان، تلفن، اینترنت رایگان، صندوق امانات، حمام، دمپایی، لوازم بهداشتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی و غیره اشاره کرد.


امکانات اختصاصی و ویژه هتل آماتیس

این هتل برای رفاه بیشتر مسافران خود علاوه بر خدمات و امکانات عمومی از خدمات و امکانات ویژه و اختصاصی استفاده کرده است که در ادامه به معرفی و بررسی آن ها می پردازیم.

رستوران

این هتل دارای رستورانی با ظرفیت 150 نفر است که در تمامی وعده های غذایی به مسافران خود سرویس ارائه می دهند. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و خارجی سرو می شود و شما می توانید با توجه به ذائقه خودتان از آن ها سفارش داده و نوش جان کنید. محیط این رستوران بسیار صمیمی و راحت است و شما می توانید لحظات خوب و دلچسبی با خانواده یا دوستانتان در این هتل تجربه کنید.

کافی شاپ

این هتل دارای کافی شاپی دنج و آرام است که انواع نوشدنی ها و دسرهای سرد و گرم در آنجا سرو می شود. این کافه محیطی مناسب برای برگزاری جلسات و میتینگ های دوستانه و غیرکاری است. شما نیز می توانید برای گپ و گفت و گو به آنجا مراجعه کرده و لحظات بی نظیری را به ثبت برسانید.

امکانات هتل آماتیس

ترانسفر رفت و برگشت

اگر همراه با خودرو شخصی خود به سفر نیامده اید و برای رفت و برگشت از فرودگاه و راه آهن دچار مشکل هستید، می توانید از ترانسفر رفت و برگشت این هتل استفاده کنید. تنها کافی است پیش از آمدن اقدام به رزرو این خدمات کنید.

لاندری

اگر لباس چروک و چرک برای شما یک مشکل بزرگ حساب می شود، بهتر است با خدمات لاندری هتل آشنا شوید. این بخش در ساعات معینی از روز به مسافران خدمات ارائه می دهد و شما می توانید لباس های کثیف خود را به آنجا بسپارید و لباسی تمیز و اتو شده تحویل بگیرید.

سالن اجتماعات

این هتل برای سفرهای کاری نیز مناسب است زیرا سالن اجتماعاتی با بزرگی 150 نفر دارد. در این سالن انواع تجهیزات مانند پروژکتور، سیستم صوتی و تصویری مناسب، میکروفون و غیره وجود دارد تا جلسه شما به صورت کاملا رسمی برگزار شود.

اتاق جلسات

این هتل دارای اتاق مناسبی برای برگزاری جلسات کاری است که دارای ظرفیت 10 نفر است و انواع تجهیزات و خدمات در آن قرار دارند. در این اتاق ها دستگاه های همچون دستگاه فکس، پرینتر، فتوکپی و غیره نیز وجود دارد تا به کارهای اداری سرعت بخشد.


موقعیت مکانی هتل آماتیس

این هتل در خیابان طالقانی که به عنوان خیابان پر سینما شناخته می شود، قرار دارد. این هتل روبروی سفارت آمریکای سابق قرار داشت. این هتل هم اکنون دسترسی مناسبی به مراکز تفریحی و تجاری تهران دارد، همچنین به دلیل نزدیکی این هتل به ایستگاه اتوبوس، تاکس و مترو شما می توانید به آسانی در سطح شهر تردد داشته باشید.

مشخصات هتل ساینا تهران

هتل ساینا تهران، یکی از اقامتگاه های باکیفیت شهر زیبای تهران است که سالانه تعداد قابل توجهی از گردشگران این شهر در آن اقامت می کنند. این هتل برای افرادی که برای کارهای اداری به تهران سفر می کنند، مکان بسیار مناسبی است؛ چراکه این اقامتگاه در نزدیکی اکثر ادارات و سازمان های دولتی قرار گرفته است. دسترسی این هتل به وسایل حمل و نقل عمومی مانند مترو و بی آر تی بسیار خوب است و با استفاده از آن ها به آسانی می توانید به سایر نقاط شهر رفت و آمد کنید. هتل ساینا در نزدیکی خیابان ولیعصر قرار دارد؛ به همین دلیل به نقاط تفریحی و دیدنی شهر مثل پارک لاله، موزه هنرهای معاصر و مراکز تجاری اطراف آن ها دسترسی خوبی دارد. این هتل دنج در یکی از کوچه ‌های فرعی یوسف آباد قرار گرفته است؛ به همین دلیل از سر و صدا و شلوغی خیابان‌ های اطراف دور خواهید بود و اقامت آرامی را در شهر پرهیاهوی تهران تجربه خواهید کرد.

این هتل دارای 5 طبقه و 30 واحد اقامتی است که تمامی آن ها بسیار تمیز، روشن و دلباز هستند و از بودن در آن ها احساس رضایت خواهید کرد. دکوراسیون و طراحی این هتل شیک است و در لحظه اول نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. مسافران شهر تهران نظرات مثبتی را در ارتباطات با خدمات و امکانات این هتل مجهز و باکیفیت داشته اند و آن را یکی از گزینه های عالی برای اقامتی مقرون به صرفه و بی دغدغه در تهران معرفی کرده اند. بر اساس قوانین این هتل، ساعت ورود به اتاق ۱۴ الی 23 و ساعت تخلیه نیز ۱1 الی 12 ظهر است. توجه داشته باشید که این اقامتگاه در محدوده طرح ترافیک قرار گرفته است.

 اگر در سفر به تهران با خود اشیای قیمتی به همراه داشتید، می‌توانید آن را در صندوق ‌امانات اتاق خود نگهداری کنید و از امنیت آن ها آسوده خاطر باشید.

در رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی و فست فود سرو می شود و طعم به یادماندنی آن ها در فضایی شیک و دلنشین، خاطره ای فراموش نشدنی را برایتان رقم می زند. اگر هم هوس میان وعده هایی جذاب کردید، می توانید سری به کافی شاپ هتل ساینا بزنید. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته صورت می گیرد و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می توانید به آن مراجعه کنید و واحد اقامتی خود را تحویل بگیرید. این هتل دارای خدمات ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی است.

لابی هتل ساینا

از خدمات و امکانات هتل ساینا می توان به اینترنت، خدمات تهیه بلیط، خدمات باربری، آسانسور، اتاق تلفن، اتاق چمدان، خدمات خانه داری، آژانس مسافرتی، خدمات ویژه معلولین، خدمات بیدارباش و لاندری اشاره کرد. این هتل دارای تاکسی سرویس 24 ساعته است و اگر با خودرو شخصی خود به تهران سفر نمی کنید، می توانید برای رفت و آمد و بازدید از مکان های دیدنی شهر از تاکسی سرویس هتل استفاده کنید و یا از خدمات کرایه خودرو بدون راننده استفاده کنید؛ همچنین این هتل دارای گشت شهری غیررایگان است و می توانید با پرداخت هزینه از این خدمات بهره مند شوید. علاوه بر این موارد هتل دارای پارکینگ است و در صورت سفر به تهران با وسیله شخصی خود، می توانید با خیال راحت آن را در پارکینگ هتل ساینا پارک کنید. نظافت به صورت روزانه در هتل و واحدهای اقامتی آن انجام می شود و پروتکل های بهداشتی کرونا هم به خوبی رعایت می شود. با رزرو واحدهای اقامتی این هتل صبحانه برای شما رایگان خواهد بود.


معرفی انواع اتاق های هتل ساینا تهران

اتاق های هتل ساینا تهران با ارائه خدمات و امکاناتی کامل و متنوع پذیرای شما مهمانان عزیز هستند. این هتل دارای 6 مدل واحد اقامتی است که برای انواع سلیقه ها و انتظارات تجهیز شده اند. برای انتخاب راحت تر واحد اقامتی مناسب خود، کافی است که وارد سایت سفربازی شوید و پس از وارد کردن تاریخ سفر و تعداد مسافران، ظرفیت های خالی اتاق ها و سوئیت های این هتل سه ستاره را مشاهده کنید و با بررسی ویژگی ها و عکس های هر یک از آن ها، واحد اقامتی مورد نظر خود را رزرو کنید. امیداوریم که با انتخاب مناسب و رزرو واحدهای اقامتی این هتل، رضایت و آرامش دوچندانی را در سفر به تهران تجربه کنید.

اتاق یک تخته

اگر در سفر به تهران تنها هستید و به دنبال اتاقی تک نفره برای اقامت در این شهر هستید، پیشنهاد ما به شما رزرو اتاق یک تخته هتل ساینا است. این اتاق قابلیت اضافه کردن سرویس دیگری را برای نفر دوم ندارد. در این اتاق 25 متری، یک تخت تک نفره وجود دارد. پراکندگی این اتاق ها در طبقات اول تا پنجم هتل است. امنیت وسایل شما هم از طریق صندوق امانات، کارت هوشمند و قفل الکترونیکی درب واحد تامین خواهد شد. حمام و سرویس بهداشتی فرنگی جهت راحتی شما در داخل اتاق موجود است. در داخل حمام وان موجود است. کف این واحد اقامتی موکت است. از طریق شوفاژ برقی و چیلر موجود در اتاق می توانید دمای آن را تنظیم کنید. اگر باید با لپ تاپ کار کنید، میز تحریر و میز کار هم برای راحتی شما در این واحد اقامتی فراهم شده است.

ویو این اتاق رو به محوطه هتل و خیابان و کوچه های اطراف آن است که از تماشای آن احساس آرامش خواهید کرد. در اتاق یک تخته هتل ساینا تهران سیگار کشیدن مجاز نیست و باید به محوطه هتل مراجعه کنید. در این اتاق یخچال و مینی بار غیر رایگان موجود است و می توانید خوراکی های خود را خنک و تازه نگه دارید. در این اتاق یک نفره، مبل راحتی برای استراحت وجود دارد و می توانید همزمان تلویزیون هم تماشا کنید. از سایر خدمات و امکانات این اتاق یک تخته، می توان به دستگاه چای ساز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، دمپایی، قالیچه، جالباسی، دراور، میز توالت (آرایش)، آینه، میز و صندلی، تلفن، صبحانه، اتو، میز اتو، عایق صدا، سیستم تهویه مطبوع، روم سرویس، کمد لباس، پاور سوییچ، سشوار، حوله و آباژور اشاره کرد.

اتاق دو تخته دابل

اگر با همسر خود به تهران سفر می کنید و می خواهد در هتل ساینا اقامتی رویایی و راحت داشته باشید، می توانید اتاق دو تخته دابل این هتل را رزرو کنید. این اتاق دارای چشم اندازی زیبا به محوطه جذاب هتل و فضای شهری اطراف آن است. متراژ این واحد اقامتی 25 متر است. در اتاق دو تخته دابل هتل ساینا، یک تخت دو نفره موجود است. این اتاق ظرفیت یک نفر اضافه را ندارد. این واحد اقامتی عایق صدا است.

 این اتاق دو تخته دابل دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق است که از طریق آن ها امنیت و دلنشینی فضا فراهم می شود. در اتاق دو تخته دابل هتل ساینا، علاوه بر یخچال، مینی بار با هزینه هم وجود دارد و می توانید از خوراکی های خوشمزه داخل آن با پرداخت هزینه نوش جان کنید. مبل این اتاق شیک و راحت است و می توانید بر روی آن استراحت کنید و با استفاده از گیرنده دیجیتال موجود در اتاق فیلم تماشا کنید. سرویس فرنگی و حمام در داخل اتاق موجود است. از سایر امکانات و خدمات این اتاق دو نفره، می توان به قفل الکترونیک، کارت هوشمند، دستگاه چای ساز، میز و صندلی، اینترنت، وان، تلفن، سیگار غیرمجاز، چیلر، شوفاژ، صبحانه، میز آرایش، کمد لباس، کف موکت، آینه، پنجره های بلند و وسیع و آباژور اشاره کرد.

اتاقی در هتل ساینا

اتاق دو تخته توئین

اگر به صورت دو نفره به همراه دوست و یا اعضای خانواده خود به تهران زیبا و دوست داشتنی سفر می کنید و می خواهید در اتاقی با تخت های جداگانه اقامت داشته باشید، می توانید اتاق دو تخته توئین هتل ساینا را انتخاب و رزرو کنید. ویو این اتاق 25 متری رو به محوطه زیبای هتل و کوچه های اطراف آن است که از تماشای آن ها لذت خواهید برد حتی می توانید پنجره های اتاق را باز کرده و هوایی تازه کنید. این اتاق ظرفیت نفر سوم را ندارد و در صورت افزایش تعداد همسفرانتان نمی توانید این واحد مجهز را انتخاب کنید. در این اتاق می توانید تلویزیون تماشا کنید و بر روی مبل راحت و شیک آن استراحت کنید.

روم سرویس اتاق دو تخته توئین هتل ساینا به صورت 24 ساعته است. در این واحد نمی توانید سیگار بکشید و باید به محوطه اقامتگاه مراجعه کنید. در داخل این واحد اقامتی علاوه بر سرویس فرنگی، حمام و وسایل بهداشتی مورد نیاز جهت دوش گرفتن موجود است. از سایر خدمات و امکانات اتاق دو تخته توئین هتل ساینا تهران، می ‌توان به دستگاه اتو، میز اتو، میز آرایش، چای ساز، آباژور، میز و صندلی، مینی بار، کارت هوشمند، قفل الکترونیکی، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، وان، اینترنت، تلفن، کف موکت، شوفاژ، چیلر، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و کمد لباس اشاره کرد.

اتاق سه تخته

اگر در سفر به تهران جمعی سه نفره هستید و دوست دارید در فضایی مجهز و آرام اقامت کنید، پیشنهاد ما به شما رزرو اتاق سه تخته هتل ساینا تهران است. ویو اتاق های سه تخته این هتل رو به محوطه سرسبز هتل و کوه است که از تماشای آن ها بسیار لذت خواهید برد. اتاق سه تخته هتل ساینا دارای سه عدد تخت یک نفره راحت و تمیز است. متراژ این واحد اقامتی 30 متر است. این اتاق دارای چیلر و شوفاژ برقی است و به راحتی می توانید دمای آن را تنظیم کنید. سیگار کشیدن در این اتاق سه تخته مجاز نیست. این واحد اقامتی سه تخته مجهز به به سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاع حریق است. درب این اتاق دارای قفل الکترونیک است و می توانید از نظر امنیت آن آسوده خاطر باشید. این اتاق دارای صندوق امانات هم است و می توانید اشیا قیمتی خود را در داخل آن قرار دهید.

مبلمان موجود در اتاق به همراه تلویزیون و شبکه فیلم داخلی آن، می تواند فضایی مناسب را برای دورهمی شما و تماشا کردن فیلم فراهم کند. در این اتاق سه تخته مینی بار غیر رایگان و یخچال هم موجود است می توانید غذاهای خود را در آن ها خنک نگه دارید و از خوراکی های لذیذ موجود در مینی بار هم میل کنید. از دیگر خدمات و امکانات اتاق سه تخته هتل ساینا می توان به دستگاه چای ساز، صبحانه، میز و صندلی، دمپایی، کفپوش موکت، حوله، پاورسوئیچ، میز آرایش، اتو، تلفن، عایق صدا، کمد لباس، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، آینه، پنجره های دو جداره، اینترنت و آباژور اشاره کرد.

سوئیت دو تخته

اگر به صورت دو نفره به شهر خاطره انگیز تهران سفر می کنید و می خواهید در هتل ساینا اقامتی بی دغدغه داشته باشید، می توانید سوئیت دو تخته این هتل را رزرو کنید. این واحد وسیع تر از اتاق های معمولی دو تخته هتل است و متراژ آن سوئیت 45 متر است. این واحد اقامتی دارای چشم اندازی جذاب رو به محوطه هتل و فضای شهری اطراف آن است. در سوئیت دو تخته هتل ساینا، یک تخت دو نفره موجود است.

این واحد ظرفیت یک نفر اضافه را دارد و در صورت لزوم می توانید به این اتاق یک سرویس خواب دیگر اضافه کنید. سرویس نفر اضافه به صورت یک عدد تخت یا رخت خواب سنتی است. از لحاظ امنیت اتاق و وسایلتان هم نگران نباشید؛ زیرا این سوئیت دو تخته، علاوه بر کارت هوشمند، دارای صندوق امانات و قفل الکترونیک درب است. گرمایش و سرمایش این سوئیت از طریق شوفاژ برقی و چیلر است.

 در اوقات فراغتتان هم می توانید با استفاده از گیرنده دیجیتال موجود در سوئیت فیلم تماشا کنید و ساعات فراموش نشدنی را در کنار عزیزانتان سپری کنید. سرویس فرنگی و حمام در داخل اتاق موجود است. اگر احتیاج به اتو کردن لباس های خود در سفر دارید، در این سوئیت اتو و میز آن موجود است. از سایر امکانات و خدمات این سوئیت دو تخته، می توان به روم سرویس، میز و صندلی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، دراور، تلفن، یخچال، مینی بار، آباژور، پاور سوییچ، سشوار، پنجره دوجداره، کفپوش موکت، قالیچه و امکان شارژ وسایل الکترونیکی اشاره کرد. در این واحد آشپزخانه بدون امکان پخت و پز روم وجود دارد که به شما حس بودن در خانه خود را می دهد.

سوئیت استودیو سه تخته

اگر تصمیم دارید با سه نفر از اعضای خانواده و یا دوستان خود به تهران زیبا سفر کنید و اقامتی به یادماندنی را در این شهر تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که سوئیت استودیو سه تخته هتل ساینا را رزرو کنید. با رزرو این سوئیت، چشم انداز خوبی رو به محوطه هتل خواهید داشت و در فضایی وسیع تر از اتاق های معمولی هتل اقامت خواهید داشت. این سوئیت استودیو دارای یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره است و امکان اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر برای نفر چهارم به آن وجود دارد. در این واحد یخچال و مینی بار غیررایگان موجود است و می توانید غذاها و خوراکی های خود را در آن ها تازه و خنک نگه دارید. شما می توانید در این واحد اقامتی 50 متری، با استفاده از چیلر و شوفاژ، دمای داخل سوئیت را به دلخواه خود تغییر دهید. حمام و سرویس فرنگی در داخل سوئیت وجود دارند و به آسانی می توانید از آن ها استفاده کنید.

 با رزرو این واحد صبحانه لذیذ هتل ساینا تهران برای شما رایگان خواهد بود. از سایر خدمات و امکانات سوئیت استودیو سه تخته هتل ساینا تهران می توان به دستگاه چای ساز، کارت هوشمند، میز و صندلی، وسایل بهداشتی مورد نیاز داخل حمام، دراور، تلفن، کمد لباس، پاور سوییچ، سشوار، کف پوش موکت، اینترنت، تلویزیون، مبل، ظروف آشپزخانه، وان، اتو، پنجره دوجداره، قالیچه، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و آباژور اشاره کرد. درب این سوئیت آپارتمان دارای قفل الکترونیک است و می توانید از نظر امنیت آن آسوده خاطر باشید. در این واحد اقامتی آشپزخانه هم موجود است.


امکانات هتل ساینا تهران

هتل ساینا تهران جزو هتل های سه ستاره و باکیفیت این شهر است که با خدمات و امکانات عالی، فضایی ایمن و راحت را برای اقامت ایجاد کرده است. این هتل محبوب، امتیازات خوبی از گردشگران و مسافران شهر تهران دریافت کرده است و اکثر آن ها پس از اقامت در این هتل، آن را به دیگر مسافران پیشنهاد داده‌اند. از خدمات ویژه هتل ساینا تهران می توان به صندوق امانات، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، خدمات خانه داری، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات ویژه برای معلولین و روم سرویس اشاره کرد. پذیرش در این هتل 24 ساعته است و در هر زمان از شبانه روز که به تهران برسید، می توانید اتاق خود را از پرسنل هتل دریافت کنید. هتل ساینا تهران برای گذراندن اوقات فراغت شما، گزینه های عالی مثل کافی شاپ آماده کرده که می توانید اوقات خوشی را در آن تجربه کنید. واحدهای اقامتی این هتل چشم انداز بی نظیری به محوطه زیبای هتل و فضای شهری اطراف آن دارد. در ادامه مطلب با سایر امکانات عمومی هتل و واحدهای اقامتی هتل ساینا تهران آشنا می شوید.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

از امکانات عمومی هتل ساینا تهران، می توان به اینترنت، لاندری، صبحانه در اتاق، فتوکپی و فکس، آسانسور، جعبه کمک های اولیه، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، اتاق تلفن، خدمات تهیه بلیط، خودپرداز، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، نمازخانه، خدمات پزشکی، تبدیل ارز، تلویزیون در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در طبقات اشاره کرد. اگر در این هتل هوس غذایی خوشمزه کردید، می توانید سری به رستوران باکیفیت آن بزنید و از انواع غذاهای ایرانی و فست فود آن لذت ببرید.

 اگر در زمان اقامت در هتل خواستید آب و هوایی عوض کنید، می توانید سری به فضای محوطه هتل بزنید و از بودن در این مکان و پیاده روی در آن لذت ببرید. توجه داشته باشید که ورود حیوانات خانگی و برگزاری جشن در این هتل غیرمجاز است.

پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و فارسی مسلط هستند و اگر مهمان خارجی با خود به همراه دارید، نگران برقراری ارتباط آن ها نباشید. این هتل برای معلولین عزیز هم خدمات و امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. در صورت رزرو اتاق های هتل ساینا تهران، صبحانه خوش طعم و متنوع هتل برای شما به صورت رایگان سرو خواهد شد که می توانید آن را در واحد اقامتی خود و یا در بوفه هتل میل کنید. اگر با وسیله نقلیه شخصی خود به تهران سفر می کنید، نگران امنیت خودروتان نباشید؛ زیرا این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت محدود برای مسافران خود است. این هتل جهت تامین رفاه حال شما مسافران گرامی، دارای خدمات دیگری نظیر کرایه خودرو بدون راننده و گشت شهری غیر رایگان است که با استفاده از آن ها به آسانی می توانید از سایر نقاط شهر هم بازدید کنید. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی از امکانات ویژه این هتل به حساب می آید.

تمام اتاق ها و سوئیت های هتل ساینا تهران به صورت عمومی دارای امکانات متنوعی مثل مینی بار غیر رایگان، تخت خواب های تمیز و راحت، اتو، میز اتو، شوفاژ برقی، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفا حریق، کفپوش موکت، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، اینترنت، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، آباژور، کمد لباس، میز و صندلی، حمام و وسایل مورد نیاز داخل آن، میز تحریر، چای ساز، پنجره های دو جداره، میز آرایش، جالباسی، تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و مبلمان هستند. امنیت این واحدهای اقامتی هم از طریق کارت هوشمند، صندوق امانات و قفل الکترونیک درب تامین می شود.

امکانات هتل ساینا تهران

رستوران هتل ساینا تهران

رستوران هتل ساینا تهران با انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی و فست فود، پذیرای شما مهمانان گرامی است. این رستوران فضایی آرام و دلنشین دارد و با دکوراسیونی شیک و جذاب نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. رستوران هتل ساینا برای هر نوع سلیقه ای خدمات ویژه ای را تدارک دیده است. این رستوران با پرسنل مجرب و کارآزموده خود، محیطی دلپذیر و غذایی درجه یک را برای شما فراهم می آورد. در این هتل جذاب، کافی شاپ هم موجود است که در اوقات فراغتتان می توانید برای میل کردن انواع میان وعده های وسوسه انگیز، به آن سری بزنید و از بودن در این مکان لذت ببرید.

رستوران

رستوران هتل ساینا تهران با فضایی دلنشین و شیک، آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران خود است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فست فود و صبحانه سرو می شود. سرآشپز حرفه ای این رستوران غذاهای خلاقانه را برایتان آماده می کند که طعم آن ها را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. این رستوران جذاب در طبقه همکف هتل ساینا قرار گرفته و ظرفیت آن30 نفر است. پرسنل خوش برخورد و مجرب این رستوران، بهترین سرویس ها را در کوتاه ترین زمان به شما ارائه خواهند داد. ساعت کاری این رستوران برای سرو صبحانه از 7:00 الی 9:30، برای سرو ناهار از 12:00 الی 14:30و برای سرو شام از 19:00 الی 22:00 است.

کافی شاپ

اگر دوست دارید میان وعده هایی سبک میل کنید و هوس دسرهای رنگارنگ، نوشیدنی های جذاب و بستنی های خوشمزه کردید، بهترین گزینه برای شما سر زدن به کافی شاپ هتل ساینا تهران است. ظرفیت این مکان 30 نفر است. این کافی شاپ با پرسنلی حرفه ‌ای انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم و دسرهای خوش طعم و متنوع را برای شما سرو می‌کند. این کافه دلباز به در طبقه همکف هتل ساینا قرار گرفته، برای استراحت کردن بعد از یک روز طولانی، مکان بسیار مناسب و دنجی به حساب می آید. ساعت کاری این کافه 24 ساعته است.


موقعیت مکانی و دسترسی هتل ساینا تهران

هتل ساینا تهران در خیابان ولیعصر (عج)، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، خیابان فیروزکوه شرقی، خیابان روشن یکم، دهکده نشاط ولیعصر (عج) واقع شده است. این هتل در نزدیکی مراکز اداری، تجاری و وزارتخانه های تهران قرار گرفته است و برای سفرهای کاری مکان مناسبی جهت اقامت است؛ همچنین این هتل دسترسی خوبی به جاذبه های دیدنی مرکز شهر تهران مثل موزه فرش، بازارچه و پارک لاله، میدان ولیعصر، تئاتر شهر، بلوار کشاور، سینما آفریقا، موزه هنرهای معاصر دارد. موقعیت مکانی هتل ساینا و دسترسی نزدیک به ایستگاه های حمل و نقل عمومی مانند مترو میدان جهاد و ایستگاه بی آر تی مطهری، یکی از دلایل اصلی انتخاب آن توسط گردشگران است.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله اما در صورت درخواست کنسل‌کردن رزرو هتل ساینا تهران، بر‌اساس قوانین هتل، اقدام خواهد شد.

تا ۷۲ ساعت مانده به روز شروع اقامت مهمان، لغو رزرو کاملا رایگان است. کمتر از ۷۲ ساعت مانده تا روز شروع اقامت مهمان، مبلغ اولین شب رزرو را به عنوان خسارت دریافت می‌ شود. در روز شروع اقامت مهمان مبلغ دو شب اول رزرو، به عنوان خسارت دریافت می‌ شود. در حین اقامت علاوه بر دریافت مبلغ شب های اقامت داشته، مبلغ شب بعدی هم به عنوان خسارت دریافت می شود. در ایام پیک (تعطیلات رسمی به غیر از تعطیلات نوروز) تا قبل از ۷ روز به شروع اقامت مبلغی بابت خسارت از مهمان دریافت نمی شود و کمتر از ۷ روز به شروع اقامت کل مبلغ رزرو به عنوان خسارت دریافت می شود.

خیر، هتل ساینا تهران، استخر ندارد.

بله، هتل ساینا تهران دارای رستوران باکیفیتی است که این رستوران جذاب انواع غذاهای ایرانی، سنتی و فست فود را برای مهمانان گرامی سرو می کنند. ظرفیت این رستوران 30 نفر است.

بله، هتل ساینا تهران با پارکینگی رایگان، پذیرای مسافران عزیز است و امنیت خودرو شما را تامین می کند. ظرفیت این پارکینگ محدود است.

شما با کمتر از 10 دقیقه رانندگی از هتل ساینا تهران می ‌توانید به کلیسای سرکیس مقدس، سینما استقلال، پارک لاله، پارک دانشجو، میدان انقلاب، تئاتر شهر، سینما آفریقا، موزه هنرهای معاصر، برسید؛ همچنین از این هتل تا کاخ گلستان، بازار بزرگ تهران، باغ ملی و عمارت قزاقخانه، بوستان باغ ایرانی، برج میلاد، برج آزادی و پارک ژوراسیک کمتر از 30 دقیقه فاصله است و به راحتی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

فاصله هتل ساینا تهران تا پایانه مسافربری جنوب 25 دقیقه، تا ایستگاه راه آهن حدود 20 دقیقه، تا فرودگاه مهرآباد حدود 35 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی امام خمینی نیز حدود 59 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

در هتل ساینا تهران، هزینه اقامت کودک تا 5 سال رایگان است و بالاتر از آن شامل نفر اضافه می شود.

اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در هتل ساینا تهران مجاز است.

سایت سفر‌بازی بهترین قیمت ها را برای رزرو هتل ساینا تهران هتل ارائه می دهد و با تیم پشتیبانی 24 ساعته اش شما را در تمام مراحل انتخاب، رزرو و یا کنسل کردن رزرو هتل همراهی می کند.


ویژگی‌های مرتبط با هتل ساینا تهران


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa