logo
هتل آپارتمان اس...
هرموقع
1 مهمان

هتل آپارتمان استقبال تهران

  • star
  • star
  • star
  • star
  • fill-star
(1 ستاره)
هتل آپارتمان استقبال تهران
هتل آپارتمان استقبال تهران
هتل آپارتمان استقبال تهران
هتل آپارتمان استقبال تهران
هتل آپارتمان استقبال تهران

پشتیبانی آنلاین هتل آپارتمان استقبال تهران

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل آپارتمان استقبال تهران

❇️ هتل آپارتمان استقبال تهران از هتل آپارتمان‌های با قدمت پایتخت است. این هتل آپارتمان دارای 16 واحد اقامتی در 5 طبقه است.


رزرو اتاق در هتل آپارتمان استقبال تهران


امکانات هتل آپارتمان استقبال تهران

چای ساز
چای ساز
توالت فرنگی
توالت فرنگی
تلویزیون
تلویزیون
چیلر
چیلر
مبلمان
مبلمان
آسانسور
آسانسور
توالت ایرانی مشترک
توالت ایرانی مشترک

آدرس و نقشه هتل آپارتمان استقبال تهران

تهران، یوسف آباد، خیابان جهان آرا، انتهای خیابان میرحیدری (27)، نبش اتوبان کردستان پلاک 68


قوانین رزرو هتل آپارتمان استقبال تهران

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل یا اقامتگاه رزرو شده، بر مبنای قوانین روز اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل آپارتمان استقبال تهران

اگر قصد سفر به پایتخت ایران و یا می‌خواهید اطلاعاتی در این زمینه داشته باشید، ما را تا آخر مقاله همراهی فرمایید.

هتل آپارتمان چیست؟

امروزه بر حسب نیاز و ترجیع خانوار‌ها و خانواده‌های پرجمعیت رزرو هتل آپارتمان با تمام تجهیزات به جای یک هتل گران قیمت است.  بیشتر طرفدار اجاره یک واحد مسکونی هستند که مدیریت واحد در دست خودشان باشد.

به طور کلی، هتل آپارتمان‌ها از ترکیب هتل‌ها و واحد‌های مسکونی به وجود آمده‌اند. هتل آپارتمان‌ها اغلب برای اقامت‌های کمتر از ۱۰ روز، اجاره یا رزرو می‌شوند. واحد‌های آپارتمانی را نیز می‌توان به صورت بلند مدت نیز اجاره کرد.  در هر واحد مسکونی یک آشپزخانه و پذیرایی وجود دارد. اشخاصی که علاقه دارند در مسافرت به پخت و پز بپردازند، هتل آپارتمان‌ها مناسب آن‌ها است.

سفربازی - آشپزخونه هتل آپارتمان استقبال تهران 

هتل آپارتمان استقبال تهران در کدام محله است؟

این اقامتگاه در محله یوسف آباد تهران، خیابان جهان آرا، خیابان میر حیدری و جنب اتوبان کردستان واقع شده است. اقامتگاه استقبال تهران در سال ۱۳۸۹ ساخته شد و پس از ۸ سال مورد بازسازی و طراحی دوباره قرار گرفت. هتل سر جمع ۱۶ واحد اقامتی، آپارتمانی دارد و در ۵ طبقه ساخته شده است.

از مزیت‌های این هتل می‌توان به تجهیزات پخت و پز، تجهیزات کامل آشپزخانه و سرو رایگان و هر روزه صبحانه اشاره کرد. در هر هتل آپارتمان به تعداد ظرفیت آن تخت خواب وجود دارد. چه بسا برای افراد اضافه نیز رخت خواب‌هایی اندیشیده شده است. پیشنهاد می‌کنیم رزرو هتل خود را از طریق سایت‌ سفربازی انجام دهید و از تخفیفات بی نظیر آن استفاده فرمایید.

سفربازی - یکی از واحد های هتل آپارتمان استقبال تهران 

یوسف آباد تهران کجاست؟

همان طوری که گفته شد، هتل آپارتمان استقبال تهران در محله یوسف آباد تهران واقع است. در مقابل هتل، تاکسی‌هایی وجود دارد که می‌توانید به هرجایی که درخواست دارید دسترسی داشته باشید. همچنین به صورت پیاده از طریق خیابان جهان آرا خودتان را به ولیعصر برسانید. از طریق مترو و اتوبوس‌های دولتی به تمام نقاط تهران سفر و بازدید کنید. با توجه به این که هتل دارای پارکینگ است می‌توانید با خودرو شخصی سفر کنید.

استخر و سونا هتل آپارتمان استقبال تهران

امروزه اکثر هتل آپارتمان‌ها فاقد امکاناتی همچون استخر و سونا هستند. ولی در این هتل جکوزی، استخر و سونا ساخته شده است که برای رفع خستگی یک روز پر مشغله ایده خوبی به نظر می‌رسد.

اگر دوست دار استخر و مجموعه‌های آبی هستید در منظقه ولیعصر استخر‌های متنوعی وجود دارد که در صورت نیاز استفاده نمایید.

امروزه با توجه به استقبال ایرانیان از هتل آپارتمان‌ها بهتر است رزرو هتل تهران را زودتر از موعد سفر خود انجام دهید.  

سرو غذا در هتل آپارتمان استقبال تهران

به توجه به این که معمولا تجهیزات پخت و پز در هتل آپارتمان‌ها وجود دارد نیازی به رستوران و کافی شاپ در داخل مجموعه اقامتی نیست. صبحانه هر روز در ساعت مشخص به صورت رایگان سرو شده و برای ناهار و شام می‌توانید خودتان دست به کار شوید پخت و پز انجام دهید. اگر به هر دلیلی مانند خستگی حوصله پخت و پز را نداشتید، از رستوران‌های بیرون از هتل تهیه فرمایید.  خارج از هتل پر از رستوران‌ها و فست فود‌های مختلف بر حسب ذائقه افراد است. برای رزرو هتل آپارتمان استقبال تهران می‌توانید با کارشناسان سفربازی در ارتباط باشید.

گردش و تفریح در دل پایتخت

شهر تهران، پایتخت ایران مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری دارد. از کاخ‌های قدیمی و بسیار باشکوه گرفته تا استخر و پارک‌های بزرگ و دل‌باز.

سفربازی - پارک ساعی 

یکی از زیبا‌ترین مناطقی که در دل شهر تهران می‌توانید ببینید، پارک ساعی تهران است. این پارک در خیابان ولیعصر واقع شده و به صورت پیاده می‌توانید به این پارک دسترسی داشته باشید. این هتل یک فضا و طبیعت دلنشین و دنج دارد و برای گذراندن یک عصر دلگیر و ساکت بسیار عالی است. می‌توانید برای رزرو هتل آپارتمان استقلال تهران و رزرو هتل تهران با کارشناسان گردشگری در ارتباط باشید.

در این مقاله سعی کردیم در مورد رزرو هتل آپارتمان استقبال تهران صحبت کنیم. برای رزرو این هتل میتوانید به سایت سفربازی مراجعه کنید.


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa