logo
هتل رسالت کرمان...
هرموقع
1 مهمان

هتل رسالت کرمانشاه

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
هتل رسالت کرمانشاه
هتل رسالت کرمانشاه
هتل رسالت کرمانشاه
هتل رسالت کرمانشاه
هتل رسالت کرمانشاه

پشتیبانی آنلاین هتل رسالت کرمانشاه

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل رسالت کرمانشاه

❇️ هتل رسالت کرمانشاه - Resalat Hotel - یکی از قدیمی ترین هتل های این شهر است که بیش از نیم قرن تجربه میزبانی از مسافران شهر زیبای کرمانشاه را در کارنامه خود دارد، این هتل سه ستاره در مجاورت میدان فردوسی شهر کرمانشاه واقع شده است. میهمانان از بدو ورود به ساختمان هتل رسالت با استقبال گرم و صمیمی پرسنل مجرب این مجموعه به سمت اتاق محل اقامتشان راهنمایی می شوند تا در اسرع وقت بتوانند در فضای دنج و آرا...


رزرو اتاق در هتل رسالت کرمانشاه


امکانات هتل رسالت کرمانشاه

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
یخچال
یخچال
حوله
حوله
توالت ایرانی
توالت ایرانی
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
شوفاژ
شوفاژ
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
لوازم بهداشتی
لوازم بهداشتی
آسانسور
آسانسور
خدمات خانه داری
خدمات خانه داری
اسپیلت
اسپیلت
کف موکت
کف موکت

آدرس و نقشه هتل رسالت کرمانشاه

کرمانشاه میدان فردوسی


قوانین رزرو هتل رسالت کرمانشاه

قوانین لغو رزرو

شرایط متعادل

تا ۷۲ ساعت مانده به روز شروع اقامت مهمان، لغو رزرو کاملا رایگان است ک...

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل رسالت کرمانشاه

لینک های مرتبط با هتل رسالت کرمانشاه

مشخصات هتل رسالت کرمانشاه

هتل رسالت در سال 1350 در نزدیکی میدان فردوسی شهر کرمانشاه افتتاح شده است، این هتل سه ستاره در سال های مختلف برای ارتقا کیفیت خدمات به مسافران خود مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفته که آخرین مورد آن به سال 1397 بر می گردد. این هتل سه ستاره در حال حاضر در 10 طبقه با 60 اتاق از میهمانان داخلی و خارجی شهر کرمانشاه در غرب ایران پذیرایی می کند، نزدیکی هتل به بازار سنتی شهر کرمانشاه، جاذبه های گردشگری و تاریخی این شهر در کنار کیفیت بالا خدمات در این هتل جز دلایل اصلی محبوبیت این مجموعه خوش سابقه می باشد. برای تردد راحت مسافران در داخل هتل آسانسور هم تعبیه کرده اند، رستوران، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت، لابی و پارکینگ از جمله امکانات رفاهی عمومی این هتل برای میهمانان است. شما هم می توانید انواع اتاق های هتل رسالت کرمانشاه را از سفربازی به صورت 24 ساعته و با تضمین قیمت رزرو کنید.

معرفی هتل رسالت


معرفی انواع اتاق های هتل رسالت کرمانشاه

هتل رسالت کرمانشاه در حال حاضر با 5 مدل اتاق مختلف که ظرفیت و خدمات متنوع دارد از میهمانان این شهر در روزهای مختلف سال پذیرایی می کند. اقامت در تمامی اتاق های این هتل همراه با صبحانه به مسافران ارائه می شود. برای اینکه سر و صدای بیرون مانع استراحت مسافران نشود در تمامی اتاق ها از پنجره های دو جداره و عایق صدا در دیوارها استفاده کرده اند که این دقت نظر باعث شده فضای استراحت مسافران دنج و در سکوت مطلق باشد. طراحی داخلی اتاق های این هتل به سبک کلاسیک و با ترکیبی از رنگ های روشن و گرم انجام گرفته، برای حفظ بهداشت و راحتی میهمانان کف تمامی اتاق ها در این هتل با پارکت های طرح چوب پوشانده شده، مکمل بودن رنگ کفپوش و مبلمان در همه اتاق ها جلوه خاصی ایجاد کرده است. تمامی واحدهای اقامتی هتل رسالت مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام اختصاصی با دوش می باشد.

اتاق یک تخته

اگر برای تفریح و یا کار به تنهایی قصد اقامت در شهر زیبا و تاریخی کرمانشاه را دارید، پیشنهاد ما به شما برای اقامت اقتصادی و راحت در این شهر رزرو اتاق های یک تخته هتل رسالت است. متراژ این واحدها چیزی در حدود 14 متر مربع می باشد و برای استراحت مهمانان یک تخت تک نفره با عرض 90 سانتی متر به همراه لوازم خواب در این اتاق ها مهیا کرده اند تا مسافران خواب آرامی را تجربه کنند. پنجره اغلب این واحدها مشرف به میدان فردوسی است و مسافران با کنار زدن پرده های حریر اتاق می توانند منظره شهر را تماشا کنند. اتاق های یک تخته هتل رسالت مجهز به حمام با وان و سرویس بهداشتی فرنگی است و میهمانان در طول مدت اقامت می توانند درخواست های خود را از طریق تلفن اتاق با پذیرش در میان بگذارند، همچنین از دیگر امکانات این واحدها می توان به تلویزیون صفحه تخت، یخچال، دراور، صندلی، حوله حمام، پک لوازم بهداشتی و آب معدنی رایگان اشاره کرد.

اتاق دو تخته دبل

اتاق های دو تخته دبل هتل رسالت شهر کرمانشاه برای اقامت در سفرهای دو نفره با همسرتان بهترین گزینه است، در این اتاق ها یک تخت دبل با عرض 180 سانتی متر برای استراحت مسافران مهیا کرده اند تا خستگی سفر را از تن به در کنند. این اتاق ها مساحتی در حدود 17 متر مربع دارد و برای اقامت دو نفر بزرگسال کاملا مناسب است. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم شوفاژ و اسپلیت هستند تا میهمانان در مدت حضور در اتاق دما مطلوبی را برای استراحت داشته باشند. برای سرگرمی مسافران در اتاق های این هتل تلویزیون تعبیه شده، همچنین مسافران در مدت اقامت در این مجموعه به امکاناتی از قبیل حوله حمام، آب معدنی رایگان، دراور، جالباسی، سرویس فرنگی یا ایرانی، یخچال، دمپایی، تلفن و مینی بار با هزینه دسترسی دارند.

اتاقی در هتل رسالت

اتاق دو تخته توئین

اتاق های دو تخته توئین هتل رسالت شهر کرمانشاه مساحتی در حدود 17 متر مربع دارد و کف اتاق ها با پارکت های درجه یک پوشانده شده است. این اتاق ها ظرفیت پذیرایی از دو بزرگسال را دارد و برای استراحت مهمانان دو تختخواب تک نفره در اتاق قرار داده اند. چشم انداز اغلب این واحدها مشرف به خیابان مجاور هتل است و مسافران برای خوابیدن در محیط دنج هتل می توانند پنجره های دوجداره اتاق را در مدت استراحت بسته نگه دارند تا سر و صدای بیرون آنها را اذیت نکند. چیدمان این واحدها به صورت کاملا کلاسیک انجام شده است، این اتاق ها مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی یا ایرانی و حمام اختصاصی هستند. همچنین از دیگر امکانات موجود در این اتاق ها می توان به حوله حمام، آب معدنی رایگان، دراور، جالباسی، یخچال، دمپایی، تلفن و مینی بار با هزینه اشاره کرد.

اتاق سه تخته

اگر سفر زیارتی شما به شهر کرمانشاه خانوادگی است، اتاق های سه تخته هتل رسالت برای اقامتی مقرون به صرفه و راحت در این شهر بهترین گزینه محسوب می شود. در این اتاق ها برای استراحت مهمانان یک تخت دبل و یک تخت تک نفره با ابعاد استاندارد به همراه لوازم خواب قرار داده اند، فضای 17 متر مربعی اتاق کاملا دلباز و دنج است و همه چیز را برای رفاه حال مسافران در این واحدها فراهم کرده اند. پنجره این واحد مشرف به میدان فردوسی شهر کرمانشاه است و مسافران برای تماشای منظره بیرون هتل می توانند پرده های حریر اتاق را کنار بزنند. لوازم بهداشتی و حوله هم به تعداد میهمانان در اتاق ها تعبیه شده و مسافرانی که نیاز به سرویس بهداشتی فرنگی دارند هم در زمان انجام امور پذیرش می توانند این موضوع را با مسئول تحویل اتاق هماهنگ کنند. حمام، سشوار، یخچال، مینی بار با هزینه، میز آرایش مبلمان از جمله امکانات موجود در اتاق های هتل رسالت کرمانشاه است.

اتاق کانکت شش نفره

اتاق های کانکت هتل رسالت با ظرفیت پذیرایی از شش بزرگسال فضای ایده آلی برای اقامت در سفرهای دسته جمعی به کرمانشاه را دارد. این واحدها در واقع دو اتاق مجزا هستند که با یک درب بهم وصل شده اند، در هر یک از اتاق ها سه تخت تک نفره با ابعاد استاندارد و تشک طبی برای استراحت مسافران قرار داده اند تا میهمانان بتوانند در زمان استراحت در هتل، خواب آرام و عمیقی را برای رفع خستگی تجربه کنند. در این اتاق ها یک فضای نشیمن برای دورهمی های خانوادگی تعبیه شده تا میهمانان در مدت اقامت در این واحدها بتوانند با تماشای برنامه مورد علاقه خود از تلویزیون اوقات خوشی را در این هتل بگذرانند. سرویس بهداشتی و حمام این واحدها برای هر دو اتاق مشترک است. برای گرمایش و سرمایش این واحدها از شوفاژ و کولر اسپلیت استفاده کرده اند تا میهمانان دمای اتاق را بر حسب راحتی و نیاز خود تنظیم کنند. همچنین از دیگر امکانات موجود در این اتاق ها می توان به حوله حمام، آب معدنی رایگان، دراور، جالباسی، یخچال، دمپایی، تلفن و مینی بار با هزینه اشاره کرد.


امکانات هتل رسالت کرمانشاه

هتل رسالت کرمانشاه یکی از قدیمی ترین هتل های این شهر است، پذیرش مسافران در این هتل سه ستاره به صورت 24 ساعته انجام می شود و میهمانان هتل برای دورهمی با همسفران خود می توانند از فضای شیک و بزرگ لابی این هتل استفاده کنند. کل ساختمان هتل مجهز به دوربین مداربسته می باشد و مسافران در زمان خروج از هتل می توانند وسایل گرانبها و ارزشمند خود را به صندوق امانات هتل بسپارند. پارکینگ اختصاصی مسقف هتل رسالت کرمانشاه با ظرفیت 50 خودرو برای توقف خودروهای میهمانان به صورت رایگان فراهم شده است. واحد خانه داری این مجموعه نیز به صورت روزانه بخش های عمومی و اتاق ها را نظافت کرده و به میهمانان خدمات ارائه می دهد. مسافرانی که به مطالعه در طول سفر علاقه دارند هم در زمان اقامت در هتل رسالت می توانند از کتاب های موجود در کتابخانه این هتل استفاده کنند.

امکانات هتل رسالت

امکانات عمومی هتل رسالت کرمانشاه

در هتل سه ستاره رسالت شهر کرمانشاه علاوه بر امکانات اختصاصی که برای مسافران در اتاق ها تعبیه شده، امکانات دیگری هم به صورت عمومی در اختیار همه میهمانان هتل قرار دارد که از جمله آنها می توان به فکس، لابی، آسانسور، پارکینگ، نمازخانه، کتابخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، صندوق امانات، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، اتاق تلفن (اپراتور)، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات اشاره کرد.

رستوران هتل رسالت کرمانشاه

رستوران هتل رسالت شهر کرمانشاه در طبقه اول این هتل سه ستاره قرار گرفته است و فضای شیک و بزرگی برای صرف وعده ناهار و شام دارد. در منو رستوران این هتل انواع غذاهای ایرانی، محلی و فست فودها به چشم می خورد و سرو غذاها به صورت انتخابی از منو است. رستوران این هتل همچون سایر بخش های این مجموعه چیدمان ساده اما شیکی دارد، فضای رستوران این هتل سه ستاره از سالن صبحانه خوری آن کاملا مجزا است. مسافران برای صرف وعده صبحانه می توانند هر صبح از ساعت 7:00 الی 9:30 برای وعده صبحانه به طبقه همکف هتل مراجعه کنند، صبحانه در این رستوران به صورت بوفه باز با انواع پنیرها، مربا، خوراکی های گرم و سرد و نوشیدنی های متنوع سرو می شود. مواد اولیه در این رستوران به صورت روزانه و با بهترین کیفیت تهیه شده و توسط بهترین آشپزهای شهر کرمانشاه برای مسافران طبخ می شود.


موقعیت و دسترسی هتل رسالت کرمانشاه

هتل رسالت کرمانشاه در یکی از مناطق مرکزی این شهر در مجاورت میدان فردوسی واقع شده است، میهمانان برای رسیدن به این هتل باید پس از ورود به شهر کرمانشاه مسیر خود را به سمت میدان فردوسی تغییر دهند و از آنجا به سمت خیابان کسری حرکت کنند، ساختمان هتل رسالت نبش این خیابان واقع شده است. ایستگاه اتوبوس در فاصله چند قدمی از این هتل قرار دارد، ایستگاه تاکسی هم در فاصله های چند صد متری از هتل رسالت قرار گرفته است و مسافران این هتل به راحتی می توانند خود را به مناطق مختلف و جاذبه های دیدنی شهر کرمانشاه برسانند. موقعیت مکانی این هتل به نحوی است که مسافران در اسرع وقت می توانند خود را به بازار سنتی کرمانشاه برسانند و برای عزیزانشان سوغاتی بخرند. تکیه معاون الملک در 3 کیلومتری هتل قرار دارد و فقط با 30 دقیقه رانندگی می توانند از طاق بستان بازدید کنید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله، هتل رسالت کرمانشاه یک رستوران مجلل هم برای پذیرایی از مسافران هتل در هر سه وعده غذایی دارد.

بله، هتل رسالت برای مهمانانی که با خودرو شخصی به کرمانشاه سفر کرده اند و قصد اقامت در این هتل را دارند، پارکینگ اختصاصی مسقف مهیا کرده است.

خیر، این هتل سه ستاره فضای اختصاصی برای کافی شاپ ندارد.

هتل رسالت کرمانشاه تا فرودگاه این شهر حدود 12 کیلومتر فاصله دارد و مسافران در کمتر از 20 دقیقه می توانند خود را به هتل برسانند.

هتل رسالت کرمانشاه یکی از واحدهای اقامتی قدیمی این شهر است که در مرکز شهر کرمانشاه واقع شده و شما می توانید با تضمین قیمت واحدهای اقامتی این هتل را از سفربازی رزرو کنید. با رزرو واحدهای اقامتی هتل رسالت کرمانشاه از سفربازی، مجموعه ما به شما تضمین بهترین قیمت رزرو را می دهد. این سایت دارای نماد الکترونیک و همه مجوزهای لازم است، پشتیبانی 24 ساعته دارد و امکان لغو رزرو را برایتان فراهم کرده است.


ویژگی‌های مرتبط با هتل رسالت کرمانشاه


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa