logo
هتل آنا کیش
هرموقع
1 مهمان

هتل آنا کیش

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
نمای بیرونی  هتل آنا کیش
لابی  هتل آنا کیش
رستوران  هتل آنا کیش
هتل آنا کیش
محوطه  هتل آنا کیش

پشتیبانی آنلاین هتل انا کیش

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل آنا کیش

❇️ هتل آنا کیش - Ana Hotel - واقع در میدان امیرکبیر جزیره کیش در زمینی به مساحت ۸۵۰۰ متر مربع در سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید. ساختمان این هتل سه ستاره با حیاط و محوطه ای زیبا در ۲ طبقه بنا و دارای ۶۸ باب اتاق و سوئیت با مکانات رفاهی مناسب می‌باشد. از میهمانان جزیره همچون خانه مادری پذیرایی می کند، این هتل سه ستاره در مجاورت بهترین بازارها و مراکز خرید جزیره مرجانی کیش واقع شده است. هتل دو طبقه آن...


رزرو اتاق در هتل آنا کیش


امکانات هتل آنا کیش

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به فضای سبز
مشرف به فضای سبز
یخچال
یخچال
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
کولر گازی
کولر گازی
پنکه
پنکه
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
میز تحریر
میز تحریر
سشوار
سشوار

آدرس و نقشه هتل آنا کیش

کیش، میدان امیر کبیر، جنب پاساژ نیک هتل آنا


قوانین رزرو هتل آنا کیش

قوانین لغو رزرو

شرایط متعادل

تا ۷۲ ساعت مانده به روز شروع اقامت مهمان، لغو رزرو کاملا رایگان است ک...

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:59
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل آنا کیش

لینک های مرتبط با هتل آنا کیش

مشخصات هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در سال 1377 در جزیره فعالیت خود را آغاز کرده، این هتل سه ستاره در سال 1391 برای ارائه خدمات هرچه بهتر به گردشگران جزیره بازسازی شده است. هتل در زمینی به مساحت 8500 مترمربع در دو طبقه احداث شده و در حال حاضر با 68 اتاق و 210 تخت از میهمانان جزیره مرجانی کیش پذیرایی می کند. نزدیکی هتل آنا به مراکز خرید و جاذبه های گردشگری کیش و کیفیت بالای خدمات در این هتل جز دلایل محبوبیت آن در بین گردشگران است، این هتل توانسته کیفیت خدمات خود را در طی سال های طولانی حفظ کند و همیشه برای ارتقا خدمات رفاهی خود به مسافران در تلاش و پیشرفت باشد.

در این هتل آسانسور تعبیه شده و در قسمت ورودی و طبقه اول تعدادی پله وجود دارد که ممکن است این پله ها برای افراد ناتوان یا معلول اذیت کننده باشد که باید در هنگام رزرو هتل به این نکته توجه نمایند. هتل برای مهمانان مقیم خود امکانات رفاهی متنوعی مانند کافی شاپ، رستوران، فضای سبز، اینترنت پرسرعت و تاکسی سرویس را تعبیه کرده است که مسافران می توانند در مدت اقامتشان در این هتل از آنها استفاده کنند. اگر هتل آنا کیش را از مجموعه سفربازی رزرو کنید از خدمات متنوع مجموعه مانند پشتیبانی 24 ساعته، نظرسنجی های مداوم و تضمین قیمت نیز بهره مند می شوید.

نمایی از لابی هتل


معرفی انواع اتاق های هتل آنا کیش

هتل آنا برای اقامت مسافران 4 مدل مختلف واحد اقامتی با ظرفیت و خدمات مختلف دارد که عبارتند از: اتاق های دوتخته، سه تخته و سوئیت چهار نفره دوبلكس که میهمانان براساس تعداد همسفران و مدت اقامت خود می توانند واحد اقامتی مناسب را رزرو نمایند و در زمان سفر به جزیره کیش اقامت راحتی را با همراهان خود تجربه نمایند. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی در تمامی واحدهای این هتل برای مسافران تعبیه شده، کفپوش مورد استفاده در اتاق ها از جنس موکت است و برای حفظ آرامش میهمانان در اتاق ها از پنجره های دو جداره استفاده کرده اند. از آنجا که آب و هوای کیش رطوبت بالایی دارد، میهمانان برای تنظیم دما اتاق خود می توانند از کنترل کولر اسپلیت اتاق دمای مورد نظر را مشخص نمایند.

در تمامی واحدهای هتل آنا امکانات رفاهی، بهداشتی و پذیرایی برای اقامت هرچه بهتر مسافران مهیا شده است که از جمله این امکانات می توان به مبلمان، دراور، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، حمام و لوازم بهداشتی، یخچال، آب معدنی رایگان، مینی بار با هزینه، روم سرویس، تلویزیون، تلفن و صندوق امانات اشاره کرد. اتاق های این هتل به صورت روزانه توسط کادر خانه داری نظافت شده و برای اقامت هرچه بهتر مسافران ملحفه ها و حوله ها تعویض می شود. سرویس صبحانه برای تمامی میهمانان هتل به صورت رایگان بر روی اتاق ها ارائه می شود و اقامت در این هتل پنج ستاره برای کودکان زیر 5 سال در صورت استفاده نکردن از سرویس رایگان است.

اتاق دو تخته

اگر برای سفر کاری و یا تفریحی با یک همراه به جزیره کیش سفر کرده اید، اقامت در اتاق های دو تخته هتل آنا برای شما مقرون به صرفه خواهد بود. اتاق های دو تخته این هتل سه ستاره مجهز به یک تخت خواب دبل با ابعاد 180 سانتی می باشد تا مسافران روی تشک های طبی هتل با زیر سر گذاشتن بالش های نرم خوابی آرام و عمیق را داشته باشند. همه اتاق های هتل آنا مجهز به تلویزیون می باشد، همچنین شبکه پخش فیلم برای سرگرمی مسافران در زمان استراحت در اتاق ها تعبیه شده است.

اضافه کردن سرویس برای یک نفر در این اتاق ها به صورت کاناپه تخت خواب شو امکان پذیر می باشد، در اتاق ها سرویس بهداشتی فرنگی و حمام اختصاصی با حوله و پک لوازم بهداشتی برای استفاده مسافران تعبیه کرده اند. میهمانان هتل برای نگهداری وسایل گرانبهای خود می توانند از صندوق موجود در اتاق استفاده نمایند، از دیگر امکانات موجود در این اتاق ها می توان به رخت آویز، دراور، کمد لباس، تلفن، مبلمان، دمپایی، صندوق امانات، اسپلیت، روم سرویس، مینی بار، سشوار و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. اتاق ها با درخواست میهمانان به صورت روزانه نظافت شده و برای حفظ امنیت مسافران اتاق ها مجهز به سیستم اطفا حریق شده است.

اتاق سه تخته

اتاق های سه تخته هتل آنا برای یک اقامت در یک سفر خانوادگی و یا دوستانه به کیش کاملا ایده آل است، اقامت در اتاق های سه تخته این هتل می تواند راحتی و آرامش را در این سفر برای شما به همراه بیاورد. در این اتاق ها برای استراحت مهمانان یک تخت دبل با ابعاد 180 سانتی متر و یک تخت تک نفره با ابعاد 90 سانتی قرار داده اند، فضای اتاق کاملا دلباز و بزرگ است. چشم انداز اغلب این اتاق ها به محوطه سرسبز و زیبای هتل می باشد و مسافران با کنار زدن پرده ها می توانند از تماشای آن لذت ببرند.

مسافران در این اتاق ها از امکانات متنوعی مانند سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، سشوار، یخچال، مینی بار، میز آرایش و صندوق امانات برخوردارند. اینترنت پرسرعت، آب معدنی و سرویس صبحانه نیز جز خدماتی است که بدون هزینه اضافی در اختیار میهمانان هتل آنا قرار می گیرد، مسافران برای سرگرمی در مدت حضور در اتاق می توانند از تلویزیون برنامه مورد علاقه خود را تماشا کنند. واحد خانه داری هتل نیز با درخواست مسافران همه روزه اتاق ها را نظافت و لوازم بهداشتی مورد نیاز مسافران را شارژ می کند. سرویس نفر اضافه در این اتاق ها نیز به صورت کاناپه تخت خوابشو به میهمانان ارائه می شود.

اتاقی در هتل آنا کیش

سوئیت چهار نفره دوبلکس

اگر چهار نفره به کیش سفر کرده اید، سوئیت های دوبلکس چهار تخته هتل آنا با متراژ بزرگ و امکانات کامل پذیرایی شما در جزیره مرجانی کیش است. این واحد از یک بخش نشیمن در طبقه پایین و فضای اتاق خواب در طبقه بالا شکل گرفته است، در این سوئیت برای استراحت مسافران در این سوئیت ها دو تخت دبل با ابعاد 180 سانتی متر قرار داده اند. میهمانان هتل می توانند با درخواست روم سرویس غذای مورد علاقه خود را در اتاقشان میل نمایند و یا برای رسیدگی به امور آنلاین خود از اینترنت بی سیم پرسرعت هتل استفاده کنند که به صورت نامحدود در اختیار میهمانان قرار دارد. فضای نشیمن این اتاق ها مبله است و مسافران برای دورهمی های خانوادگی و یا صرف چای در مقابل تلویزیون می توانند از این نشیمن استفاده کنند.

از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به تلویزیون، مینی بار با هزینه، یخچال، مبلمان، چای ساز، دمپایی، حوله حمام، سشوار، صندوق امانات، سرویس فرنگی، دراور، کمد لباس و رخت آویز اشاره کرد. شما می توانید در طول مدت اقامت خود از واحد خانه داری هتل درخواست شارژ آب معدنی را داشته باشید، اتاق ها با درخواست مسافران به صورت روزانه نظافت می شود. میهمانان در مدت حضور در اتاق می توانند در خواست های خود را با گرفتن داخلی مورد نظر از تلفن اتاق با پرسنل هتل در میان بگذارند.


امکانات هتل آنا کیش

هتل آنا کیش محیطی جذاب و اقتصادی برای گذراندن یک تعطیلات آرام و دلپذیر در کیش است، این هتل سه ستاره شاید امکانات لاکچری هتل های پنج ستاره را نداشته باشد ولی با خدمات و موقعیت مکانی که دارد هر آنچه که شما در سفر به کیش نیاز دارید را برای قامتی راحت و آرام اختیارتان می گذارد. پرسنل هتل به صورت 24 ساعته پذیرای میهمانان هستند، این موضوع را نیز در نظر داشته باشید که پرسنل حرفه ای هتل آنا به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی مسلط هستند به همین خاطر مهمانانی خارجی هتل نیاز به مترجم ندارند.

لابی هتل آنا نیز با تمامی امکانات رفاهی برای دورهمی مسافران با هم یک فضای ایده آل در هتل محسوب می شود، در لابی هتل علاوه بر تلفن و تلویزیون، روزنامه و اینترنت پرسرعت نیز به صورت نامحدود در اختیار میهمانان قرار دارد. در محوطه هتل نیز نیمکت هایی قرار داده اند تا مسافران بتوانند از فضای با صفای محوطه هتل برای نوشیدن یک فنجان چای به همراه همسفران خود استفاده نمایند. برای بازدید از جاذبه های گردشگری جزیره و یا رفتن به فرودگاه می توانید از تاکسی سرویس هتل درخواست خودرو داشته باشید. میهمانان هتل می توانند وسایل گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل بسپارند و با خیال راحت از هتل خارج شوند. پارکینگ هتل نیز ظرفیت کافی برای توقف خودروهای مسافران دارد.

امکانات عمومی هتل آنا کیش

در هتل سه ستاره آنا کیش علاوه بر امکانات اختصاصی که برای مسافران در اتاق ها تعبیه شده، امکانات دیگری نیز به صورت عمومی در اختیار همه مسافران هتل قرار دارد که از جمله آنها می توان به فکس، لابی، آتلیه، فتوکپی، پرینتر، روزنامه، کافی شاپ، فضای سبز، نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، پذیرش 24 ساعته، کپسول آتش نشانی، خدمات خانه داری، دستگاه واکس کفش، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی فرنگی وایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، پارکینگ، تلفن در لابی، اینترنت در لابی و تلویزیون در لابی اشاره کرد.

تالار پذیرایی هتل آنا کیش

رستوران هتل

رستوران هتل آنا در طبقه همکف این هتل سه ستاره قرار گرفته که فضای فوق العاده بزرگی دارد، رستوران این هتل توسط حرفه ای ترین سرآشپزهای جزیره اداره می شود و به همین دلیل برای هر ذائقه ای در منوی این رستوران غذا به چشم می خورد. در رستوران هتل آنا مواد اولیه به صورت روزانه و با کیفیت بالایی تهیه می شود، همچنین برای رضایت خاطر مشتریان از مواد اولیه ارگانیک در طبخ غذاها استفاده می کنند. صبحانه برای مسافران هتل آنا کیش رایگان و به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو می شود. بوفه ناهار و شام نیز همراه با پخش موزیک زنده است تا ساعات خوشی را برای میهمانان هتل رقم بزنند. مهمانان برای صرف وعده صبحانه که به صورت بوفه باز می باشد، از ساعت 7 صبح الی 9:30 می توانند به رستوران هتل در طبقه همکف مراجعه نمایند. رستوران این هتل با کارکنانی مجرب و خوش برخورد و فضایی زیبا همراه با چیدمان مناسب میز و صندلی ها، ظرفیت پذیرایی از 220 نفر را در هر وعده غذایی دارد.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل آنا برای آن دسته از میهمانان هتل که بعد از یک گردش حسابی در جزیره دوست دارند در فضای دنج و زیبایی قهوه بنوشند، این کافی شاپ گزینه ایده آلی است. کافی شاپ شیک و صمیمی هتل آنا برای خوردن یک بستنی خوشمزه و خنک پس از گردش در هوای گرم جزیره کیش پیشنهاد ما به شما می باشد. در منوی کافی شاپ این هتل انواع کیک ها، بستنی، شیک و نوشیدنی های سرد و گرم به چشم می خورد، از میهمانان کافی شاپ در فضای زیبای محوطه و داخل هتل پذیرایی می شود. کافی شاپ هتل آنا در طبقه همکف از ساعت 8 صبح تا 1 بامداد به مسافران خدمات ارائه می کند.


موقعیت و دسترسی هتل آنا کیش

هتل آنا کیش در میدان امیرکبیر در مجاورت پاساژ پارس نیک قرار گرفته که یکی از مناطق معروف جزیره کیش است. موقعیت مکانی این هتل سه ستاره یکی از دلایل انتخاب از طرف مسافران جزیره می باشد، مسافران هتل آنا به راحتی می توانند خود را به مناطق گردشگری و بازارهای جزیره برسانند، کافیست در مقابل هتل سوار تاکسی شده و یا از هتل خودرو با راننده و یا بدون راننده کرایه نمایند. قرار گرفتن هتل سه ستاره آنا کیش در بین مراکز تجاری زیتون و سارینا 2، دسترسی مسافران به این مراکز خرید را آسان کرده است.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله، این هتل سه ستاره یک رستوران در طبقه همکف خود برای پذیرایی از مسافران دارد تا مهمانان بر اساس سلیقه خود بتوانند غذای مورد علاقه شان از منوی این رستوران انتخاب و نوش جان نمایند.

بله این هتل برای مهمانانی که با خودرو شخصی به جزیره سفر کرده اند، پارکینگ اختصاصی غیر مسقف در محوطه دارد.

بله، کافی شاپ این هتل در طبقه همکف این مجموعه با منوی متنوع از انواع نوشیدنی های گرم و سرد از میهمانان هتل پذیرایی می کند.

هتل آنا با فرودگاه بین المللی کیش چیزی حدود 8 کیلومتر است و مسافران در کمتر از 10 دقیقه می توانند با ترانسفر هتل خود را به فرودگاه برسانند.

هتل آنا یکی از هتل های باسابقه و اقتصادی جزیره کیش به حساب می آید که موقعیت مکانی آن در جزیره مرجانی کیش بسیار ایده آل است. شما نیز می توانید با تضمین قیمت این هتل را از سفربازی رزرو نمایند و سفری خاطره انگیز به جزیره مرجانی کیش به همراه خانواده و یا دوستان خود داشته باشید. مسافران می توانند در تاریخ دلخواه اتاق مورد نظر خود را در این هتل به صورت 24 ساعته با تضمین


ویژگی‌های مرتبط با هتل آنا کیش


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa