logo
هتل سان رایز کی...
هرموقع
1 مهمان

هتل سان رایز کیش

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
نمای بیرونی  هتل سان رایز کیش
لابی  هتل سان رایز کیش
کافی شاپ  هتل سان رایز کیش
فضای داخلی  هتل سان رایز کیش
هتل سان رایز کیش

پشتیبانی آنلاین هتل سان رایز کیش

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, عربی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل سان رایز کیش

❇️ هتل سان رایز – Sunrise Hotel - یکی از هتل های سه ستاره و محبوب جزیره مرجانی کیش است. هتل سه ستاره سان رایز کیش مقابل پردیس ۲ در سال ۱۳۸۲ افتتاح و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۷ مورد بازسازی قرار گرفت. ساختمان هتل در ۴ طبقه بنا و دارای ۶۱ باب اتاق و سوئیت با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. اگر شما جز افرادی هستید که برای اهداف مختلفی مانند خرید، کاری، تفریح و غیره به این جزیره سفر کرده یاد، ب...


رزرو اتاق در هتل سان رایز کیش


امکانات هتل سان رایز کیش

آلاچیق
آلاچیق
کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
یخچال
یخچال
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
سیستم تهویه هوا
سیستم تهویه هوا
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
سشوار
سشوار
لوازم بهداشتی
لوازم بهداشتی
آسانسور
آسانسور

آدرس و نقشه هتل سان رایز کیش

کیش مقابل بازار پردیس ۲


نظرات درباره هتل سان رایز کیش

  • star-black4.6
  • 5 نظر
دسترسی به هتل
4.4
کیفیت میزبانی
4.8
موقعیت مکانی
4.4
پاکیزگی هتل
4.6
تطابق آگهی
4.4
نسبت قیمت به ارزش
5
  • محمدمحسن گنگ پور

    محمدمحسن گنگ پور

    1402/10/09 06:21:50
    4.8
    • star
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق دو تخته دبل

    هتل خوبی بود برخوردشون خوب بود و مشکلی نداشتم

  • حمیدرضا مریدی

    حمیدرضا مریدی

    1401/08/09 08:59:11
    4.3
    • star
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق دو تخته دبل

    نسبت به ستارش هتل خوبی بود هیچ مشکلی در طول اقامتمون نداشتیم

  • توحید بابایی

    توحید بابایی

    1401/09/06 14:59:24
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق دو تخته دبل

    به عنوان هتل 3 ستاره بسیار عالی و با کیفیت بود

  • فاطمه رحمانی

    فاطمه رحمانی

    1402/03/15 15:27:53
    3.8
    • star
    • star
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق دو تخته دبل

    فقط تهویه هتل مشکل داشت در سرویس بهداشتی ولی از نظر موقیعت مکانی و قیمت خیلی عالی بود.

  • امثیر اینانلو

    امثیر اینانلو

    1402/10/05 12:16:47
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    سوییت یک خوابه چهار تخته

    خوب بود به نسبت ستاره هتل و خدمات و مبلغ پرداختی رضایت بخش بود


قوانین رزرو هتل سان رایز کیش

قوانین لغو رزرو

شرایط سخت

در صورت لغو رزرو در هر زمانی، کل مبلغ رزرو را به عنوان خسارت دریافت می کنم

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

لازم به ذکر است،در صورت درخواست اقامت به مدت یک شب، لطفا قبل از ثبت درخواست رزرو خود، با سفربازی هماهنگ نمایید. به اطلاع مهمانان گرامی می رساند این هتل دارای استقبال رایگان فرودگاهی می باشد. لذا خواهشمند است جهت انجام ترانسفر، در زمان رزرو در صورت مش...


مشخصات هتل سان رایز کیش

لینک های مرتبط با هتل سان رایز کیش

مشخصات هتل سان رایز کیش

هتل سان رایز کیش در سال 1383 در مساحتی به بزرگی 2400 متر مربع ساخته شد. این هتل در قلب مراکز خرید جزیره قرار دارد و مناسبترین مکان برای افرادی است که با هدف خرید و گردش در مراکز تجاری به کیش آمده اند. این هتل در 4 طبقه ساخته شده و 61 اتاق دارد، در این هتل 167 تخت وجود دارد که مناسب مسافرانی با هر سلیقه و بودجه اقتصادی است. بر روی این هتل یک بازسازی اساسی در سال 1397 انجام گرفته که آن را مطابق با تمام استانداردهای هتلداری جهان کرده است. این هتل دارای فضای سر سبز و صندلی ها و سایبان های مخصوص مناطق جنوبی است.

شما با گذر از محوطه سرسبز و دلنشین هتل وارد لابی مجلل و باشکوه هتل می شوید. در لابی هتل مبلمان راحتی شیک و زیبایی وجود دارد که مناسب مسافران تازه از راه رسیده است که برای مدتی نشسته و رفع خستگی کنند. یکی دیگر از مزیت های این هتل قیمت مناسب و پایین آن نسبت به خدمات و امکاناتی است که در اختیار مسافران خود قرار می دهد. از تسهیلات و امکانات هتل می توان به وجود اینترنت پرسرعت رایگان، خط تلفن، لابی مجلل، رستوران و کافی شاپ و غیره اشاره کرد.

نمایی از خارج هتل سان رایز کیش


معرفی اتاق های هتل سان رایز

همان طور که گفته شد این هتل دارا متراژ 2400 بوده و در 4 طبقه با 61 اتاق ساخته شده است. در این هتل اتاق هایی مناسب برای هر نوع خانواده هایی با هر تعداد جمعیت وجود دارد. شما می توانید پیش از رزرو با امکانات و ویژگی اتاق های هتل سان رایز آشنا شوید و سپس براساس شرایط خود اتاق مورد نظر خود را برگزینید. به دلیل اینکه هتل سان رایز در مرکز جزیره کیش قرار دارد شما نمی توانید از پنجره اتاقتان نظاره گر دریای خروشان خلیج فارس باشید؛ اما می توانید پویایی خیابان ها و رفت و آمد مسافران به مراکز خرید را ببینید. این هتل دارای 3 نوع اتاق است که در ادامه توضیحات جامعی در مورد هریک در اختیارتان قرار می دهیم.

اتاق دو تخته

اتاق های دو تخته هتل سان رایز جز پرطرفدارترین اتاق های هتل هستند که برای زوج های جوان، خانواده ها و گروه های دو نفره مناسب ترین گزینه هستند. این اتاق ها در طبقات اول تا سوم هتل قرار دارند و ترتیب چیدمان تخت ها در این اتاق ها متفاوت است. یعنی امکان دارد شامل یک تخت دبل یا دو تخت سینگل باشد که بهتر است در هنگام رزرو هماهنگی های لازم را انجام دهید. این اتاق ها براساس محل قرارگیری دارای دو ویو رو به خیابان و رو به محوطه هتل هستند. از امکانات و خدمات این اتاق ها می توان به صبحانه رایگان، تلویزیون همراه شبکه داخلی، آباژور، سشوار، اسپلیت، پاور سوئیچ اشاره کرد. همچنین در این اتاق ها گاو صندوق نیز وجود دارد که می توانید لوازم و مدارک مهم خود را در طول سفر در داخل آن نگهداری کنید.

سوئیت یک خوابه سه نفره

اگر شما هم جز افرادی هستید که به راحتی خود در طول سفر می اندیشید، اقامت در سوئیت مناسب شما است. این سوئیت ها مناسب خانواده ها و گروه های دوستانه سه نفره هستند. همچنین این اتاق ها از یک اتاق خواب، یک اتاق نشیمن و یک سرویس بهداشتی تشکیل شده اند. ترتیب قرارگیری تخت ها در این سوئیت ها می تواند متفاوت باشد و در هنگام مراجعه به هتل مشخص می شود. این سوئیت ها در طبقات اول تا سوم هتل قرار داشته و دارای نمای باز رو به جزیره و محوطه هتل هستند. از امکانات این هتل می توان به کارت هوشمند ورود و خروج به اتاق، کف پوش موکتی، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام با تجهیزات بهداشتی مانند حوله، دمپایی و میزآرایش  همراه با سشوار و غیره اشاره کرد. سوئیت ها دارای مبلمان در اتاق نشیمن هستند که می توانید در آنجا نشسته و به تماشای فیلم تلویزیونی مورد علاقه خود بپردازید.

سوئیت یک خوابه چهار نفره

این سوئیت ها مناسب خانواده ها و گروه های چهار نفره ای هستند که به رفاه بیشتر خود در سفر می اندیشند. این سوئیت ها به طور پراکنده در طبقات اول تا سوم هتل واقع شده اند و دارای نمایی رو به خیابان و محوطه هتل هستند. چیدمان تخت خواب ها در این سوئیت ها نیز متفاوت است و می تواند دو تخت دبل یا ترکیبی از تخت های سینگل و دبل باشد. این سوئیت ها دارای یک باب اتاق خواب و یک اتاق نشیمن هستند. از سایر امکانات رفاهی این اتاق ها می توان به صبحانه رایگان، مبلمان، یخچال، مینی بار، میز توالت، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، سیتم تهویه مطبوع، اینترنت رایگان و غیره اشاره کرد. بهتر است بدانید هیچ یک از اتاق های هتل امکان اضافه کردن سرویس خواب مجزا ندارند.

نمایی از طراحی لوکس اتاق در هتل سان رایز جزیره کیش


امکانات هتل سان رایز

هتل سان رایز دارای امکانات و خدمات بسیاری است که با اقامت در این هتل می توانید به تمامی این موارد دسترسی داشته باشید. از امکانات هتل به چند مورد اشاره می کنیم. اولا، پرسنل و کارکنان این هتل همگی افراد خوش برخورد و مودبی هستند که علاوه بر زبان فارسی به زبان های انگلیسی و عربی نیز مسلط هستند و می توانند به آسانی با گردشگران ارتباط برقرار کرده و سوالات آن ها را پاسخ دهند. دوما، در این هتل به رفاه مسافران معلول نیز توجه شده است و رمپ ها و ویلچرهایی برای راحتی رفت و آمد این افراد در نظر گرفته شده است. سوما، در این هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی رفت و برگشت وجود دارد که شما می توانید در هنگام رزرو اتاقتان، هماهنگی های لازم درباره ترانسفر فرودگاهی را نیز انجام دهید. علاوه بر تمامی این موارد این هتل دارای لابی مجللی با ظرفیت 70 نفر است که می توانید قرارهای کاری و دوستانه خود را در آنجا برگزار کنید، همچنین در زمان انتظار می توانید سر خود را با روزنامه، تلویزیون یا اینترنت پر سرعت موجود در لابی گرم کنید. این هتل دارای پارکینگ روباز مناسب برای 10 خودرو است که می توانید در صورت سفر با خودروی شخصی در آنجا پارک کنید و امنیت خودرو خود را تضمین کنید.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

این هتل سه ستاره دارای امکانات و تسهیلات بسیاری است که می توان از آن به خدماتی همچون خدمات بیدار باش، خانه داری اشاره کرد. همچنین این هتل دارای امکاناتی مانند لاندری در ساعت مشخص، نمازخانه، دستگاه واکس کفش و غیره وجود دارد. همچنین در صورت نیاز به کپی مدارک می توانید از دستگاه پرینتر، فتوکپی و حتی فکس مجموعه استفاده کنید. این هتل دارای اتاق چمدان است که می توانید با امانت گذاشتن چمدان های خود در این بخش به گردش و تفریح در جزیره بپردازید.

درباره امکانات اتاق های هتل به وفور توضیح داده شد، اگر بخواهیم به طور خلاصه به امکانات اتاق ها بپردازیم می توانیم به وجود حمام، دراور، یخچال، آباژور، صبحانه رایگان، مبلمان، سیستم تهویه مطبوع و اعلام حریق اشاره کنیم.

امکانات اختصاصی هتل سان رایز

این هتل دارای امکانات و تجهیزات خاص و ویژه ای است که در صورت اقامت در این هتل می توانید از آن ها استفاده کنید. برای مثال می توان به مواردی همچون رستوران، کافی شاپ، کافه سنتی و غیره بپردازیم. در ادامه توضیحات جامعی درباره هریک در اختیار شما قرار می دهیم.

رستوران

رستوران هتل سه ستاره سان رایز در طبقه همکف قرار دارد و با 4 پله اختلاف می توانید به این رستوران برسید. محیط و محوطه رستوران بسیار شیک و زیبا تزئین شده است به طوری که می تواند اشتهای افراد را باز کرده و باعث لذت بیشتر از غذا شود. این رستوران دارای ظرفیت حدودی 100 نفر است. این رستوران در سه وعده غذایی نیز به مسافران خدمات ارائه می دهد، غذاهای این مجموعه علاوه بر غذاهای سنتی و ایرانی، فست فودهایی است که توسط سرآشپزان ماهر این مجموعه آماده شده اند. شما می توانید برای صبحانه رایگان به این رستوران آماده و از منوی انبوه صبحانه موارد دلخواه خود را برگزینید.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل نیز یکی از اماکن زیبا و دلنشین هتل است که برای رفاه حال مسافران ساخته شده است. این کافی شاپ در 24 ساعت شبانه روز نیز آماده خدمات رسانی به مسافران بوده و در آن انواع دسرها و نوشیدنی های خوشمزه سرد و گرم سرو می شود. شما می توانید برای برگزاری جلسات دوستانه و میتینگ های غیرکاری خود در این کافی شاپ حضور یابید.

کافه سنتی

اگر شما جز افرادی هستید که نوشیدن چای را به خوردن انواع دسرها و نوشدنی های فرنگی ترجیح می دهید، کافه سنتی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. دکوراسیون این کافه بسیار سنتی و قدیمی است و توریستان بسیاری را به خود جذب می کند. این کافه از عصر تا نزدیک بامداد آماده خدمت رسانی به مسافران هتل سان رایز است.

نمایی از رستوران اختصاصی هتل سان رایز کیش

رنت خودرو

شما می توانید برای رفت و آمد از تاکسی سرویس مجموعه استفاده کنید؛ اما اگر علاقه دارید خودتان رانندگی کنید اجاره خودرو به شما پیشنهاد داده می شود. شما می توانید انواع خودروها را از طریق این هتل کرایه کنید. اجاره خودرو این امکان را برای شما فراهم می کند که تجربه راندندگی با خودروهای لوکس منطقه آزاد را به تجربیات خود بیافزایید.

خدمات تهیه بلیط

در کیش مکان های دیدنی بسیاری وجود دارد، همچنین جنگ ها و کنسرت های زیادی نیز در این جزیره برگزار می شود. شما می توانید به تهیه بلیط این مراکز تفریحی و گردشگری از هتلتان بپردازید. معمولا هتل ها به دلیل داشتن قرارداد با این مجموعه ها بلیط های تخفیف دار در اختیار شما قرار می دهند.

خدمات تور و گردشگری

شما می توانید به وسیله این هتل در تورهای گردش نیم روز از جزیره شرکت کنید. همچنین تورهای گردشگری طولانی مدت نیز وجود دارد که بهتر است در هنگام مراجعه از پذیرش هتل در مورد این موارد و امکانات جویا شوید.

فضای سبز

در اطراف هتل، فضای سبز هتل با محوطه ای مخصوص پیاده روی و دوچرخه سواری وجود دارد که می توانید در آن پیاده روی های صبحگاهی یا دوچرخه سواری انجام دهید. همچنین در فضای سبز هتل آلاچیق ها و صندلی های مخصوصی با سایبان گذاشته شده است که امکان استراحت و لذت از طبیعت را در هر ساعت از شبانه روز برای شما فراهم می کند.


موقعیت مکانی هتل سان رایز

این هتل در مرکز جزیره کیش واقع شده است که در مقابل مرکز پردیس دو ساخته شده است. این هتل دارای دسترسی عالی به مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز خرید و تجاری و ساحل و دریا است. علاوه بر این موارد، این هتل دسترسی سریعی به فرودگاه داشته و می توانید در کمتر از 15 دقیقه خود را به فرودگاه برسانید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

كيش - روبروی بازار پردیس ۲

 

این هتل پارکینگ مسقف ندارد؛ اما در محوطه محل پارک برای 10خودرو وجود دارد.

بانوان با ارائه مدارک شناسایی معتبر می توانند در این هتل اقامت یابندپ

از مراکز خرید به این هتل می توان به بازار مریم، پانیذ، پردیس، مرجان، ونوس و مروارید اشاره کرد

برای کودکان زیر 5 سال هیچ هزینه ای دریافت نمی کند؛ اما کودکان بالای 5 سال دارای هزینه جداگانه هستند.


ویژگی‌های مرتبط با هتل سان رایز کیش


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa