logo
هتل آپارتمان به...
هرموقع
1 مهمان

هتل آپارتمان بهبود تبریز

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
نمای بیرونی  هتل آپارتمان بهبود تبریز
پذیرش  هتل آپارتمان بهبود تبریز
رستوران  هتل آپارتمان بهبود تبریز
هتل آپارتمان بهبود تبریز
هتل آپارتمان بهبود تبریز

پشتیبانی آنلاین هتل آپارتمان بهبود تبریز

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, ترکی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل آپارتمان بهبود تبریز

❇️ هتل آپارتمان بهبود تبریز - Apart Hotel Behboud - اقامتگاهی سه ستاره است که در در مرکز شهر تبریز واقع شده است. این هتل آپارتمان در سال 1393 افتتاح شده و جزو هتل آپارتمان های باکیفیت شهر به حساب می آید. با رزرو این هتل آپارتمان مجهز، می توانید به جاذبه های تاریخی و دیدنی شهر تبریز مثل میدان ساعت دسترسی خوبی داشته باشید. از خدمات و امکانات ویژه این هتل آپارتمان پرطرفدار می توان به اینترنت، پارکین...


رزرو اتاق در هتل آپارتمان بهبود تبریز

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

سوئیت یک خوابه یک تخته

سوئیت یک خوابه یک تخته

1,300,000 تومان0.38 %
1,295,060 تومان/هرشب
  • profile1 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت دو خوابه دو تخته

سوئیت دو خوابه دو تخته

1,700,000 تومان0.29 %
1,695,070 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت دو خوابه سه تخته

سوئیت دو خوابه سه تخته

2,100,000 تومان0.24 %
2,094,960 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت دو خوابه چهار تخته

سوئیت دو خوابه چهار تخته

2,600,000 تومان0.19 %
2,595,060 تومان/هرشب
  • profile4 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل آپارتمان بهبود تبریز

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
یخچال
یخچال
اجاق گاز
اجاق گاز
امکانات شستشو ظرف
امکانات شستشو ظرف
لوازم آشپزی
لوازم آشپزی
چای ساز
چای ساز
توالت ایرانی
توالت ایرانی
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
سشوار
سشوار

آدرس و نقشه هتل آپارتمان بهبود تبریز

تبریز، خیابان ارتش جنوبی، بالاتر از چهار راه باغ شمال کوچه شعار


نظرات درباره هتل آپارتمان بهبود تبریز

  • star-black4.8
  • 2 نظر
دسترسی به هتل آپارتمان
5
کیفیت میزبانی
5
موقعیت مکانی
4.5
پاکیزگی هتل آپارتمان
5
تطابق آگهی
5
نسبت قیمت به ارزش
4.5
  • زینب هاشمیان

    زینب هاشمیان

    1402/07/12 09:46:02
    4.7
    • star
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    سوئیت دو خوابه سه تخته

    همه چی عالی بود.سوییت ها بزرگ بود.آشپزخونه داشت با وسایل آشپزی وکتری برقی کارکنان بسیار خوشرو بودن.اگه بازم به تبریز سفر کنم حتما همین هتل رو انتخاب میکنم.ممنونم از سایت سفربازی

  • سمیرا سلیمانی

    سمیرا سلیمانی

    1402/09/11 10:59:29
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    سوئیت یک خوابه یک تخته

    همه چیزشون خوب بود هیچ مشکلی نداشتم با هتل


قوانین رزرو هتل آپارتمان بهبود تبریز

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل یا اقامتگاه رزرو شده، اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 08:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل آپارتمان بهبود تبریز

لینک های مرتبط با هتل بهبود تبریز

مشخصات هتل آپارتمان بهبود تبریز

هتل آپارتمان بهبود تبریز، یکی از باکیفیت ترین هتل آپارتمان های سه ستاره شهر زیبای تبریز است که در نزدیکی مکان های توریستی تبریز مانند موزه علی موسیو، خانه لاله ‌ای و خانه استاد شهریار قرار گرفته است. این هتل آپارتمان دارای 6 طبقه و 24 واحد اقامتی متنوع است. پذیرش در این هتل آپارتمان به صورت 24 ساعته صورت می گیرد و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می توانید به آن مراجعه کنید. در رستوران این هتل آپارتمان انواع غذاهای ایرانی لذیذ سرو می شود. در کافی شاپ این اقامتگاه هم می توانید میان وعده های خوشمزه ای نوش جان کنید و از فضا لذت ببرید. در فضای سبز و آلاچیق های محوطه این هتل آپارتمان می توانید اوقات خوبی را سپری کنید.

از خدمات و امکانات هتل آپارتمان بهبود تبریز می توان به اینترنت، آسانسور، خدمات بیدار باش، صبحانه در اتاق، صندوق امانات، خدمات خانه داری، روم سرویس 24 ساعته و اتاق چمدان اشاره کرد. این هتل آپارتمان دارای تاکسی سرویس است؛ علاوه بر این موارد هتل دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران است و در صورت سفر به تبریز با وسیله شخصی خود، می توانید با خیال راحت آن را در پارکینگ این اقامتگاه پارک کنید.

لابی هتل بهبود


معرفی انواع اتاق های هتل آپارتمان بهبود تبریز

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان بهبود تبریز با ارائه خدمات و امکاناتی کامل و متنوع آماده خدمات رسانی مسافران عزیز هستند. 4 مدل سوئیت در این اقامتگاه وجود دارد که آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز است. برای انتخاب آسان تر واحد اقامتی مورد نظرتان، کافی است که سری به سایت سفربازی بزنید و پس از وارد کردن تاریخ سفر و تعداد مسافران، ظرفیت های خالی واحدهای این هتل آپارتمان را مشاهده کنید و به بررسی مشخصات و تصاویر هر یک از آن ها بپردازید. امیدواریم که با انتخابی مناسب سفری بی دغدغه و خاطره انگیز را در شهر تبریز تجربه کنید.

سوئیت یک خوابه برای یک نفر

اگر تصمیم دارید به تنهایی به شهر تاریخی تبریز سفر کنید و اقامتی به یادماندنی را در این شهر تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که سوئیت یک خوابه برای یک نفر هتل آپارتمان بهبود را رزرو کنید. با رزرو این سوئیت، چشم اندازی رویایی رو به فضای شهری اطراف هتل خواهید داشت. این سوئیت یک نفره، 40 متر وسعت دارد. در این واحد اقامتی یک عدد تخت یک نفره وجود دارد؛ در ضمن امکان اضافه کردن سرویس خواب دیگری به این واحد وجود ندارد. در این واحد یخچال و مینی بار غیررایگان موجود است و می توانید غذاها و خوراکی های خود را در آن ها تازه و خنک نگه دارید.

در این واحد اسپیلت موجود است. حمام و سرویس فرنگی در داخل سوئیت وجود دارند؛ همچنین مبل شیک و راحتی به همراه تلویزیون در واحد قرار داده شده تا بتوانید در فضایی دنج به تماشای برنامه های دلخواهتان بنشینید. با رزرو این واحد صبحانه لذیذ هتل آپارتمان بهبود تبریز برای شما سرو خواهد بود. از سایر خدمات و امکانات سوئیت یک خوابه برای یک نفر هتل آپارتمان بهبود تبریز می توان به قالیچه، تلفن، اینترنت، صندوق امانات، کمد لباس، سشوار، کف پوش موکت، کتری برقی و آباژور اشاره کرد.

اتاقی در هتل بهبود

سوئیت دو خوابه برای دو نفر

اگر با همسر خود به تبریز سفر می کنید و دوست دارید در هتل آپارتمان بهبود اقامتی بی دغدغه داشته باشید، می توانید سوئیت دو خوابه برای دو نفر این هتل را رزرو کنید. این سوئیت 40 متری دارای چشم اندازی زیبا رو به محوطه هتل است. در سوئیت دو تخته، دو عدد تخت یک نفره موجود است. برای سرمایش واحد اسپیلت موجود است. کفپوش این واحد موکت است. در این سوئیت می توانید به اینترنت متصل شوید و از آن استفاده کنید.

مبل راحت و شیک این سوئیت محل مناسبی برای استراحت است و می توانید همزمان با استفاده از گیرنده دیجیتال موجود در واحد فیلم جذابی هم تماشا کنید. یخچال و مینی بار غیر رایگان جها خنک نگه داشتن خوراکی هایتان در این واحد مهیا است. سرویس فرنگی و حمام در داخل این سوئیت موجود است و می توانید از لوازم بهداشتی داخل آن ها استفاده کنید. از سایر امکانات و خدمات این سوئیت دو خوابه برای دو نفر، می توان به میز و صندلی، وسایل بهداشتی، تلفن، کمد لباس و آباژور اشاره کرد.

سوئیت دو خوابه برای سه نفر

اگر تصمیم دارید با سه نفر از اعضای خانواده خود به تبریز زیبا سفر کنید و اقامتی به یادماندنی را در این شهر تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که سوئیت دو خوابه برای سه نفر هتل آپارتمان بهبود را رزرو کنید. سوئیت 70 متری دارای یک عدد تخت تک نفره و یک عدد تخت دو نفره است. سرویس نفر اضافه در این سوئیت یک عدد مبل تخت خواب شو است. در این واحد یخچال و مینی بار وجود دارد و می توانید غذاها و خوراکی های خود را در آن ها تازه نگه دارید. با پرداخت هزینه می توانید از تنقلات موجود در مینی بار نوش جان کنید. با رزرو این واحد صبحانه خوشمزه هتل برایتان سرو خواهد شد.

در سوئیت سه تخته هتل آپارتمان بهبود می توانید به اینترنت هتل متصل شوید و از آن استفاده کنید. مبل و تلویزیون برای استراحت کردن و تماشای فیلم در اوقات فراغتتان در این سوئیت موجود هستند. کف این واحد با موکت پوشانده شده است. از سایر خدمات و امکانات سوئیت دو خوابه برای سه نفر هتل آپارتمان بهبود تبریز  می توان به میز و صندلی، اسپیلت، دراور، حوله حمام، کتری برقی و آباژور اشاره کرد. جهت راحتی حال مسافران سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در داخل سوئیت موجود هستند. سرویس بهداشتی ایرانی در برخی واحدها مهیا است.

سوئیت دو خوابه چهار تخته

اگر در سفر به تبریز جمعی چهار نفره هستید و دوست دارید در فضایی مجهز و آرام اقامت کنید، پیشنهاد ما به شما رزرو سوئیت دو خوابه چهارتخته هتل آپارتمان بهبود تبریز  است. ویو سوئیت دو خوابه چهار تخته این هتل رو به محوطه زیبای هتل آپارتمان آن است. این سوئیت دارای دو عدد تخت یک نفره و یک تخت دو نفره راحت و تمیز است. در این واحد جهت رفاه حال شما عزیزان اسپیلت مهیا شده است. متراژ این واحد اقامتی 70 متر است و امکان اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر به آن وجود دارد. سرویس نفر اضافه به صورت مبل تخت خواب شو است.

مبلمان موجود در این واحد به همراه تلویزیون و شبکه فیلم داخلی آن، می تواند فضایی مناسب را برای دورهمی شما و تماشا کردن فیلم فراهم کند. در این سوئیت چهار تخته می توانید خوراکی ها و غذاهای خود را در یخچال نگه دارید و از تنقلات وسوسه انگیز موجود در مینی بار غیر رایگان هم نوش جان کنید و هزینه آن ها را در محل هتل پرداخت کنید. از دیگر خدمات و امکانات سوئیت دو خوابه چهار تخته هتل آپارتمان بهبود می توان به دستگاه چای ساز، میز و صندلی، حمام، دراور، تلفن، صندوق امانات، صبحانه، کف پوش موکت، ظروف آشپزخانه و آباژور اشاره کرد.


امکانات هتل آپارتمان بهبود تبریز

هتل آپارتمان بهبود تبریز جزو اقامتگاه های سه ستاره و باکیفیت این شهر است که امتیاز خوبی از گردشگران و مسافران تبریز دریافت کرده است. از خدمات ویژه هتل آپارتمان بهبود تبریز می توان به اتاق چمدان، اینترنت، خدمات خانه داری، رمپ، نمازخانه، خدمات لباسشویی و روم سرویس اشاره کرد. این اقامتگاه در نزدیکی جاذبه های توریستی تبریز و بناهای تاریخی آن قرار دارد و در کمتر از 10 دقیقه می توانید به آن ها برسید و از گشت و گذار در آن ها لذت ببرید. در ادامه مطلب با سایر امکانات عمومی واحدهای اقامتی هتل آپارتمان بهبود آشنا می شوید و امیدواریم از اقامت در آن لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

از امکانات عمومی هتل آپارتمان بهبود تبریز، می توان به اینترنت، آسانسور، جعبه کمک های اولیه، سیستم اعلام حریق، لوازم آشپزی، فکس، فتوکپی، تلفن، روزنامه، کپسول آتش نشانی، خدمات پزشکی، تلویزیون، ویلچر، مبلمان، نمازخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. اطراف این هتل آپارتمان، بازار و مکان های گردشگری وجود دارند که در زمان های خالی خود می توانید در آن ها به گشت و گذار بپردازید؛ پس از آن اگر هوس میان وعده ای خوشمزه و متنوع کردید، می توانید سری به رستوران این هتل آپارتمان بزنید و از انواع خوراکی ها و غذاهای ایرانی لذیذ آن سفارش دهید و در فضایی دنج و شیک نوش جان کنید. اگر با وسیله نقلیه شخصی خود به تبریز سفر می کنید، نگران امنیت و جای پارک خودروتان نباشید؛ زیرا این هتل آپارتمان دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران خود است.

پرسنل مجرب این هتل آپارتمان که مسلط به زبان های انگلیسی، ترکی و فارسی هستند، تلاش می کنند اقامت خوش و خاطره انگیزی را برای مهمانان و مسافران خود فراهم کنند. این واحدهای اقامتی به صورت عمومی دارای امکانات متنوعی مثل تخت خواب های تمیز و راحت، اینترنت، روم سرویس، فرش، دمپایی، کف پوش موکت، حمام، جالباسی، یخچال، اسپیلت و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. شما می توانید برای پخت و پز از ظروف موجود در آشپزخانه واحدهای این اقامتگاه استفاده کنید.

امکانات هتل بهبود

رستوران هتل آپارتمان بهبود تبریز

رستوران هتل آپارتمان بهبود تبریز با انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی، سنتی و فست فود پذیرای شما مسافران عزیز است. در این هتل آپارتمان سه ستاره، کافی شاپ هم موجود است که در اوقات فراغتتان می توانید برای میل کردن انواع نوشیدنی ها و میان وعده های وسوسه انگیز، به آن سری بزنید و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

رستوران

رستوران هتل آپارتمان بهبود تبریز با دکوراسیونی شیک، بهترین غذاهای ایرانی و سنتی و فست‌ فود را برای مهمانان خود سرو می کند. این رستوران با ظرفیت 90 نفر در طبقه منفی یک هتل آپارتمان سه ستاره بهبود قرار گرفته است. کیفیت غذاهای این رستوران بالا است و می توانید با خیال راحت آن ها را میل کنید. سرویس دهی سریع و رفتار خوب پرسنل این رستوران از ویژگی های مثبت آن به حساب می آید. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 7:00 الی 9:30، سرو ناهار از 13:00 الی 16:00 و سرو شام از 20:00 الی 23:00 است.

کافی شاپ

اگر برای گذراندن اوقات فراغت خود در هتل به دنبال برنامه ای خوشمزه هستید، پیشنهاد می کنیم به کافی شاپ هتل آپارتمان بهبود سری بزنید. در این کافی شاپ می توانید میان وعده هایی جذاب، دسرهایی رنگارنگ، نوشیدنی های سرد و گرم و بستنی هایی خوشمزه نوش جان کنید. این کافی شاپ با پرسنل مجرب و کارآزموده خود، سفارش های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می کند. این کافه در طبقه همکف هتل قرار گرفته و 40 نفر ظرفیت دارد. ساعت کاری کافی شاپ هتل بهبود 24 ساعته است.


موقعیت مکانی و دسترسی هتل آپارتمان بهبود تبریز

هتل آپارتمان بهبود تبریز در خیابان ارتش جنوبی، بالاتر از چهارراه باغ شمال، جنب کلینیک شهید بهشتی، کوچه شعار، هتل بهبود واقع شده است. این هتل آپارتمان خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و به جاذبه های دیدنی و تاریخی شهر دسترسی خوبی دارد.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌کردن رزرو، بر ‌اساس قوانین هتل یا اقامتگاه رزرو شده، اقدام خواهد شد. در رزروهای نوروز و دوره‌ های پیک مسافر، به ‌هیچ ‌عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد. با توجه به اینکه هتل ‌ها و صاحبین اقامتگاه قوانین کنسلی را تعیین می ‌کنند، در صورت درخواست تغییر یا کنسلی در این‌روزها سفربازی هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.

بله، هتل آپارتمان بهبود تبریز دارای رستوران است و ظرفیت آن 90 نفر است. در این رستوران غذاهای ایرانی و فست فود خوشمزه ای سرو می شود.

بله، هتل آپارتمان بهبود تبریز پارکینگ دارد.

شما با کمتر از 15 دقیقه رانندگی از هتل آپارتمان بهبود تبریز می ‌توانید به کاخ موزه شهرداری، موزه ادبی شهریار، خانه مشروطه، پارک ائل گلی، مقبره شاعران تبریز، موزه قاجار، مسجد کبود، مسجد جامع، میدان ساعت، بازار مظفریه، خانه پروین اعتصامی و ارگ علی شاه تبریز برسید.

فاصله هتل آپارتمان بهبود تبریز تا فرودگاه حدود 12 دقیقه، پایانه مسافربری حدود 8 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن نیز حدود 11 دقیقه با خودرو فاصله دارد.

در هتل آپارتمان بهبود تبریز، هزینه اقامت کودک تا 3 سال رایگان است و بالاتر از آن شامل نفر اضافه می شود.

اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در هتل آپارتمان بهبود تبریز مجاز است.

سایت سفر‌بازی بهترین قیمت ها را برای رزرو هتل آپارتمان بهبود تبریز ارائه می دهد و با تیم پشتیبانی 24 ساعته اش شما را در تمام مراحل انتخاب، رزرو و یا کنسل کردن رزرو هتل آپارتمان همراهی می کند.


پیشنهاد های مشابه هتل آپارتمان بهبود تبریز

اقامتگاه های محبوب تبریز

ویژگی‌های مرتبط با هتل آپارتمان بهبود تبریز


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa