logo
هتل آتامان قشم
هرموقع
1 مهمان

هتل آتامان قشم

  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(4 ستاره)
نمای بیرونی  هتل آتامان قشم
لابی  هتل آتامان قشم
رستوران  هتل آتامان قشم
فضای داخلی  هتل آتامان قشم
هتل آتامان قشم

پشتیبانی آنلاین هتل آتامان قشم

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل آتامان قشم

❇️ هتل آتامان قشم - Ataman Hotel - در بزرگترین جزیره خلیج فارس یعنی منطقه آزاد قشم واقع شده است.این هتل نوساز و شیک دارای ۴ طبقه بنا و ۵۸ باب واحد اقامتی لوکس به واسطه نزدیکی به جاذبه های قشم و امکانات و خدماتی که در آن برای مسافران فراهم کرده،از محبوب ترین هتل‌ های قشم در میان مسافران به حساب می آید.با ورود به ساختمان این هتل چهار ستاره با استقبال گرم و حرفه ای پرسنل،امور مربوط به پذیرش مسافران د...


رزرو اتاق در هتل آتامان قشم

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

اتاق توئین با نمای خیابان

اتاق توئین با نمای خیابان


3,500,000 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دابل با نمای خیابان

اتاق دابل با نمای خیابان


3,500,000 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت یک خوابه دو تخته رو به پاسیو

سوئیت یک خوابه دو تخته رو به پاسیو


4,400,000 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • bedتخت اضافه
  • food-blackbb صبحانه
اتاق سه تخته

اتاق سه تخته


4,500,000 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل آتامان قشم

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت پرداخت در محل
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
بیلیارد
بیلیارد پرداخت در محل
فوتبال دستی
فوتبال دستی پرداخت در محل
باشگاه بدن سازی
باشگاه بدن سازی پرداخت در محل
سیستم تهویه هوا
سیستم تهویه هوا
چیلر
چیلر
مبلمان
مبلمان

آدرس و نقشه هتل آتامان قشم

قشم، میدان حافظ به سمت میدان امام قلی خان بلوار گلستان


نظرات درباره هتل آتامان قشم

  • star-black5.0
  • 2 نظر
دسترسی به هتل
5
کیفیت میزبانی
5
موقعیت مکانی
5
پاکیزگی هتل
5
تطابق آگهی
5
نسبت قیمت به ارزش
5
  • لیلا محمودزاده دربندی

    لیلا محمودزاده دربندی

    1402/09/12 11:06:50
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق سه تخته

    خیلی خوب بود تمیز بود راضی بودم

  • فاطمه میاهی پور

    فاطمه میاهی پور

    1401/11/27 10:50:37
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق دابل با نمای خیابان

    برخورد پرسنل عالی بود دسترسی به ساحل و مراکز تفریحی خوب بود از اقامتمون خیلی راضی بودیم از سفربازی هم بسیار ممنونم بدلیل اینکه بنده اشتباها مبلغ اضاافی پرداخت کرده بودم کارشناساشون تماس گرفتن و بهم ا...


قوانین رزرو هتل آتامان قشم

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل رزرو شده اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

نرخ کودک تا 2 سال رایگان و بالاتر از آن شامل نفر اضافه می گردد. خدمات پذیرش به صورت 24 ساعته می باشد. در صورت درخواست هتل ارائه اطلاعات تکمیلی سایر مسافرین الزامی میباشد. در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل رزرو شد...


مشخصات هتل آتامان قشم

لینک های مرتبط با هتل آتامان قشم

مشخصات هتل آتامان قشم

هتل چهار ستاره آتامان یکی از هتل های نوساز جزیره قشم به شمار می رود که ساختمان آن در اسفند ماه سال 1396 افتتاح شده است و از ساخت آن کمتر از 5 سال می گذرد. ساختمان هتل آتامان در بخشی از جزیره قشم قرار گرفته که بسیار دنج و آرام است ولی در عین حال با مراکز خرید و جاذبه های گردشگری جزیره فاصله کمی دارد که این موضوع تنها یکی از مزیت های مهم این هتل می باشد. ساختمان هتل آتامان با زیر بنایی در حدود 5000 مترمربع در 4 طبقه و با 58 واحد اقامتی توسط بخش خصوصی و با حمایت منطقه آزاد قشم با هزینه ای در حدود 12 میلیارد تومان ساخته شده است.

این هتل با معماری شیک و در عین حال ساده‌ای که دارد توانسته هر آنچه را که مسافران برای یک اقامت راحت نیاز دارند، فراهم کند. قطعا رفتار پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل آتامان یکی از نقاط قوت آن محسوب می شود که باعث جلب رضایت میهمانان هتل نیز شده است. هتل برای حفظ امنیت مسافران در مقابل حوادث احتمالی از جدیدترین امکانات ایمنی همچون سیستم اطفاء حریق، کپسول آتش نشانی، پله های اضطراری و غیره استفاده کرده است تا میهمانان هتل آتامان با آسودگی خاطر در این هتل اقامت داشته باشند. در صورت رزرو هتل آتامان قشم از سفربازی می توانید از خدماتی همچون پشتیبانی 24 ساعته، نظرسنجی های مدام، تضمین قیمت و .... برخوردار شوید.

لابی هتل


معرفی انواع اتاق های هتل آتامان قشم

هتل آتامان قشم در حال حاضر 8 مدل اتاق و سوئیت مختلف برای اقامت مسافران جزیره قشم دارد، اقامتگاه های این هتل به لحاظ ظرفیت، متراژ و امکانات با یکدیگر متفاوت هستند.در این هتل انواع اتاق های دو تخته دبل و توئین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت های یک خوابه، دو خوابه و vip به میهمانان جزیره ارائه می شود.امکانات موجود در سوئیت های هتل آتامان که متراژی زیادی دارند، دست کمی از امکانات یک واحد آپارتمانی مبله نداشته و سعی شده امکانات لازم برای سفرهای خانوادگی و یا دوستانه به جزیره قشم در آنها به صورت کامل فراهم شود.

نورپردازی زیبای اتاق ها و استفاده از تشک های طبی با کیفیت سبب شده مسافران خوابی آرام و عمیق را در اتاق های هتل آتامان تجربه نمایند.اینترنت پرسرعت در این هتل یکی از امکانات محبوب میهمانان می باشد که می توانند با استفاده از آن به امور روزمره خود نیز رسیدگی نمایند و با خیال راحت به استراحت و تفریح خود در جزیره قشم برسند.

در اتاق های مجهز هتل آتامان قشم انواع امکانات رفاهی همچون یخچال، دراور، بالکن، مبلمان، آباژور، چای ساز، کمد لباس، میز تحریر، رخت آویز، پاور سوئیچ، آب رایگان، تلفن در اتاق، تلویزیون، صندوق امانات داخل اتاق، سیستم اطفاء حریق در اتاق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در اتاق، حمام، دمپایی و تلویزیون در اختیار میهمانان هتل قرار دارد، همچنین میهمانان تمامی اتاق های هتل آتامان می توانند از سرویس صبحانه به صورت رایگان در رستوران هتل استفاده نمایند.

اتاق دو تخته دبل (نمای پاسیو)

اتاق های دو تخته هتل آتامان در بخشی از هتل قرار گرفته اند که دید آنها به سمت پاسیو هتل می باشند و مسافران در مدت اقامت در محیط دنج و به دور از سر و صدای بیرون می توانند، استراحت کنند. اتاق ظرفیت پذیرایی از دو میهمانان بزرگسال را دارد و برای استراحت مسافران یک تخت دو نفره قرار داده اند تا بتوانند استراحت دلچسبی را در هتل تجربه نمایند. برای سرگرمی مسافران در زمان استراحت شان در اتاق ها تلویزیون تعبیه شده است، از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به دراور، کمد لباس، تلفن، مبلمان، دمپایی، یخچال، چای ساز، میز تحریر، حوله حمام، سرویس فرنگی و غیره اشاره کرد. با درخواست مسافران از واحد خانه داری هتل نظافت اتاق ها به صورت روزانه انجام می گیرد، همچنین وسایل بهداشتی اتاق شامل شامپو، صابون، خمیردندان و غیره به صورت روزانه شارژ می شود.

اتاق دو تخته دبل

اتاق های دو تخته دبل هتل آتامان با چشم اندازه جزیره کیش فضایی رویای و دلنشین را برای اقامت زوج هایی که که برای تفریح و گردش جزیره قشم را انتخاب کرده اند، دارد. در این اتاق یک تخت دو نفره با ابعاد 160 سانتی متر برای استراحت مهمانان در نظر گرفته شده است، اتاق ها با درخواست مسافران به صورت روزانه نظافت و وسایل بهداشتی شامل شامپو، صابون، مسواک و خمیر دندان شارژ می شود. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به دراور، کمد لباس، تلفن، مبلمان، دمپایی، یخچال، دمپایی، چای ساز، حوله حمام، سرویس فرنگی و غیره اشاره کرد. اتاق ها مجهز به صندوق امانات است و مسافران می توانند اشیا گرانبهای خود را در این صندوق ها با آسودگی خاطر نگهداری نمایند.

اتاق دو تخته توئین

در این اتاق ها که ظرفیت پذیرایی از 2 نفر بزرگسال را دارد، دو تخت تک نفره با ابعاد استاندارد برای استراحت مسافران تعبیه شده است. اتاق ها در طبقات اول تا سوم هتل قرار دارند و مسافران برای رفت و آمد می توانند از آسانسوری های هتل استفاده نمایند، از دیگر امکانات موجود در این اتاق ها می توان به یخچال، صندوق امانات، سیستم اطفا حریق، حوله، تلویزیون، چای ساز، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت رایگان و نامحدود، میز تحریر، دمپایی و غیره اشاره کرد. سرویس صبحانه هتل برای مسافران این اتاق ها مانند سایر اتاق ها و سوئیت های هتل آتامان بدون هزینه اضافی در رستوران هتل سرو می شود.

اتاق سه تخته

اگر برای گذراندن تعطیلات با خانواده و یا دوستان جزیره قشم را انتخاب کرده اید، اتاق های سه تخته هتل آتامان که در طبقات اول تا سوم واقع شده با انواع امکانات رفاهی فضایی مناسب برای اقامت شما می باشد. در اتاق های سه تخته این هتل یک تخته دبل به ابعاد 160 سانتی متر و یک تخته تک نفره با ابعاد 90 سانتی متر برای استراحت مسافران قرار داده شده است. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، چای ساز، مینی بار، تراس، سرویس فرنگی، دمپایی، صندوق امانات و غیره اشاره کرد. اگر در زمان اقامت در این هتل حوله همراه خود نداشتید، نگران نباشید در تمامی اتاق ها به تعداد مسافران حوله های استریل و کاملا بهداشتی قرار داده شده است.

اتاق چهار تخته

این اتاق ها در طبقات اول تا سوم هتل قرار گرفته اند، یک تخت دبل با ابعاد 160 سانتی متر و دو تخت یک نفره با ابعاد 90 سانتی متر در این اتاق ها قرار داده اند، همچنین در این اتاق امکان اضافه کردن سرویس برای نفره اضافه به صورت تخت تاشو وجود دارد. چشم انداز این اتاق ها نیز به سمت خیابان می باشد و از نظر تجهیزات مانند اتاق های استاندارد دیگر است. مبلمان، تلویزیون، یخچال و اینترنت پرسرعت بی سیم، مینی بار، کتری برقی، دمپایی و حوله حمام از امکانات این دسته اتاق ها به شمار می روند. برای حفظ امنیت وسایل گرانبها و ارزشمند مسافران در تمامی اتاق های هتل صندوق امانات تعبیه شده تا میهمانان هتل با خیال راحت وسایل خود را در آن قرار دهند، همچنین برای حفظ امنیت مسافران در تمامی اتاق ها از سیستم اعلام حریق استفاده شده تا میهمانان هتل آتامان اقامتی در کمال امنیت و آسایش داشته باشند.

سوئیت سه نفره vip

سوئیت های vip هتل آتامان یک محیط ایده آل برای کسانی می باشد که قصد اقامت راحتی و طولانی در جزیره زیبای قشم را دارند. در این سوئیت ها امکانات مدرن و با کیفیت تری نسبت به اتاق های عادی برای مسافران فراهم شده تا تجربه یک اقامت رویایی را در جزیره قشم داشته باشند. در سوئیت ها برای رفاه حال مسافران یک سینک ظرفشویی و چند کابینت قرار داده اند تا میهمانان بتوانند یک دورهمی عصرانه را باهم آماده کنند. برای استراحت مسافران یک تخت تک نفره با ابعاد 90 سانتی متر و یک تخت دونفره با ابعاد 160 سانتی متر قرار داده اند. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، چای ساز، مینی بار، سرویس ایرانی، مبلمان، وان، حوله حمام، دمپایی، صندوق امانات و غیره اشاره کرد. در این نوع اتاق ها یک میز تحریر با اینترنت پر سرعت در اختیار مسافران قرار می گیرد.

اتاقی در هتل آتامان

سوئیت یک خوابه برای دو نفر

تمام وسایل و امکانات در سوئیت های یک خوابه هتل آتامان برای استراحت راحت به شکل فوق العاده زیبا و حرفه ای در کنار هم قرار گرفته تا میهمانان هتل یک اقامت رویایی و فراموش نشدنی را به همراه خانواده و یا دوستان خود در هتل آتامان قشم داشته باشند. سوئیت های یک خوابه این هتل با ظرفیت استاندارد 2 نفر دارای یک فضای نشیمن، آشپزخانه بدون امکانات پخت و پز و مبلمان شیک می باشد، در اتاق خواب این سوئیت یک تخت دبل برای استراحت مسافران قرار داده اند. مسافران در این اتاق ها می توانند از وان برای رفع خستگی روزانه خود استفاده نمایند، از دیگر امکانات این سوئیت ها می توان به تلویزیون، اینترنت پر سرعت، مینی بار، یخچال، مبلمان، چای ساز، دمپایی، صندوق امانات، کمد لباس، لوازم بهداشتی اشاره داشت که همگی از امکانات خاص این سوئیت مجلل در هتل آتامان قشم می باشد.

سوئیت دو خوابه برای چهار نفر

سوئیت های دو خوابه هتل آتامان فضایی ویژه برای اقامت به همراه خانواده و یا دوستان دارد و شما می توانید از امکانات لوکس این بخش هتل برای اقامت راحت در زمان سفر به جزیره قشم استفاده نمایید. فضای تقریبی سوئیت های دو خوابه 60 متر مربع می باشد و برای استراحت مسافران این سوئیت ها دو تخت دبل به ابعاد 160 سانتی متر قرار داده شده است. در این اتاق ها فضایی به عنوان نشیمن برای دورهمی های همسفران با هم طراحی شده که می توانند یک فنجان چای را در کنار هم نوش جان کنند. می توانید از سینک آشپرخانه این سوئیت ها برای شستن میوه استفاده نمایید ولی آشپزخانه امکانات پخت و پز ندارد و فقط مجهز به سینک، یخچال و کابینت می باشد. از دیگر امکانات این سوئیت ها می توان به کمد دیواری، کتری برقی، مبلمان، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت پرسرعت و غیره اشاره کرد.


امکانات هتل آتامان قشم

لابي زيبا و مجلل، برخورد خوب و مناسب پرسنل هتل، صبحانه مفصل و كامل، غذاهای خوشمزه رستوران، كافي شاپ با پذيرايي عالي و دسترسي به دريا و مراكز خريد تنها بخشی از نظرات مسافرانی است که در هتل آتامان اقامت داشته اند که همین موارد گویای رضایت میهمانان هتل از نحوه پذیرایی و امکانات رفاهی هتل دارد. این هتل چهار ستاره در منطقه ای دنج و آرام از جزیره قرار گرفته و از سر و صدای جزیره فاصله دارد، کارکنان هتل آتامان برای ارتباط بهتر با میهمانان خارجی هتل به زبان انگلیسی تسلط کافی دارند. در هتل برای رفاه حال مسافران خشکشویی تعبیه شده تا مسافران برای شستشوی لباس های خود از این بخش هتل استفاده کنند، همچنین مدیریت هتل برای تفریح میهمانان یک سالن بیلیارد مجهز نیز در هتل تدارک دیده اند.

امکانات عمومی هتل آتامان قشم

علاوه بر امکاناتی که در اتاق های هتل آتامان به صورت اختصاصی برای مسافران فراهم شده، امکاناتی هم به صورت عمومی برای میهمانان هتل وجود دارد که عبارتند از: فکس، لابی، فتوکپی، پرینتر، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، کافی شاپ، فضای سبز، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، گشت نیم روزی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خودپرداز، خدمات تور، سالن بیلیارد، تلفن در لابی، خدمات باربری، وسایل بدنسازی، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی، تلویزیون در لابی، لاندری (خشکشویی)، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار با هزینه، خدمات برای معلولین، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات اشاره کرد، البته موارد نام برده شده تنها بخشی از امکانات این هتل چهار ستاره در جزیره قشم می باشد.

رستوران هتل

برای چشیدن طعم غذاهای خوشمزه جنوب حتما غذاهای لذیذ رستوران هتل آتامان را امتحان کنید. رستوران هتل آتامان قشم که در طبقه همکف این هتل قرار گرفته است، با کیفیتی عالی و منویی متنوع از انواع غذاهای ایرانی، فرنگی و دریایی پذیرای مهمانان مقیم در این هتل می باشد. این رستوران ظرفیت پذیرایی از 70 نفر را به صورت همزمان دارد، تمامی غذاهای این رستوران از تازه ترین مواد اولیه تهیه و برای مهمانان هتل سرو می شود. صبحانه برای مسافران هتل آتامان قشم رایگان و به صورت بوفه باز در رستوران هتل سرو می شود.

امکانات هتل آتامان قشم

کافی شاپ

کافی شاپ هتل آتامان در تمامی ساعات روز با منویی جذاب و متنوع آماده ارائه سرویس به میهمانان هتل می باشد. انواع نوشیدنی های سرد و گرم، دسرهای متنوع در محیطی شیک ولی خودمانی با دکوراسیونی مدرن برای مسافران هتل سرو می شود. می توانید برای نوشیدن قهوه و یا چای به همراه عزیزانتان و یا برای قرارهای کاری از کافی شاپ هتل استفاده نمایید.

سالن همایش و بیزنس روم

می توانید از سالن همایش هتل آتامان که در طبقه منفی یک هتل قرار گرفته، برای برگزاری همایش ها و جلسات مختلف استفاده نمایید، این سالن ظرفیت پذیرایی از 40 نفر را دارد و پرسنل هتل برای پذیرایی از میهمانان با یک میان وعده جذاب آمادگی دارند. در سالن همایش هتل آتامان قشم فضایی بسیار مجلل و شیک با امکاناتی همچون ویدئو پروژکتور، تجهیزات صوتی و تصویری فراهم شده تا بتوانید مراسم های مختلف را به بهترین شکل ممکن در آنجا برگزار نمایید.

بیزینس روم هتل آتامان با ظرفیت 15 نفر، برای آن دسته از مسافرانی که برای سفر کاری به قشم آمده اند بسیار مناسب می باشد و می توانند قرارهای کاری خود در بیزنس روم این هتل برگزار کنند.


موقعیت و دسترسی هتل آتامان قشم

هتل آتامان در نزدیکی بلوار گلستان قشم واقع شده است، مسافرین از هتل با ۶ الی ۷ دقیقه پیاده روی به سیتی سنتر ۱ الی ۵ دقیقه پیاده رویی به سیتی سنتر 2 میرسند. هتل آتامان در نزدیکی مرکز خرید زیتون قشم که از محبوب ترین مراکز خرید جزیره می باشد، قرار دارد که میهمانان هتل با ماشین کمتر از 5 دقیقه می توانند به آنجا بروند. بازار قدیم درگهان در فاصله نیم ساعتی و فرودگاه قشم نیز ۴۷ دقیقه با هتل فاصله دارد.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله، در تمامی اتاق ها و لابی هتل آتامان اینترنت پرسرعت با حجم نامحدود در دسترس مسافران هتل قرار دارد.

هتل آتامان قشم در نزدیکی مرکز خرید سیتی سنتر 1 و 2 و بازار زیتون قشم قرار دارد.

هتل آتامان قشم حدود 47 دقیقه با فرودگاه فاصله دارد.

برای دسترسی به هتل آتامان قشم کافی است تا به میدان حافظ مراجعه نمایید و در صورت رزرو قبلی این هتل از سفربازی بدون اتلاف وقت به استراحت در آن بپردازید.

تنها رستوران هتل آتامان قشم در طبقه همکف آن قرار دارد.

سفربازی به شما تضمین بهترین قیمت رزرو هتل را می دهد. این سایت دارای نماد الکترونیک و همه مجوزهای لازم است، پشتیبانی 24 ساعته دارد و امکان لغو رزرو را برایتان فراهم کرده است. در نتیجه، می توانید با خیال راحت رزرو خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و آماده سفر به جزیره رویایی قشم شوید.

هتل آتامان قشم یکی از هتل های چهار ستاره جزیره قشم می باشد که به دلیل تازه تاسیس بودن، امکانات مدرنی را در خود جای داده است. نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی از مزایای این هتل مجلل در جزیره قشم محسوب می شود.


ویژگی‌های مرتبط با هتل آتامان قشم


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa