logo
هتل سورینت مریم...
هرموقع
1 مهمان

هتل سورینت مریم کیش

  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(4 ستاره)
نمای بیرونی  هتل سورینت مریم کیش
فضای داخلی  هتل سورینت مریم کیش
رستوران  هتل سورینت مریم کیش
هتل سورینت مریم کیش
کافی شاپ  هتل سورینت مریم کیش

پشتیبانی آنلاین هتل سورینت مریم کیش

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل سورینت مریم کیش

❇️ هتل سورینت مریم - Sorinet Maryam Hotel - در زمینی به مساحت ۷ هزار مترمربع درسال ۱۳۸۳ افتتاح گردید و جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۲ مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با سبک معماری اروپایی باروک در ۳ طبقه طراحی و اجرا گردیده و دارای ۵۵ باب اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات مدرن می‌باشد، همچنین یکی از مناسب ‌ترین انتخاب‌ ها برای اقامت در جزیره مرجانی کیش است. این هتل 4 ستاره دارای معماری و نمایی...


رزرو اتاق در هتل سورینت مریم کیش

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

اتاق دو تخته دبل

اتاق دو تخته دبل


3,333,333 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت جونیور دو تخته

سوئیت جونیور دو تخته

2,977,000 تومان0.34 %
2,966,879 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • bedتخت اضافه
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت جونیور سه تخته

سوئیت جونیور سه تخته

3,336,000 تومان0.3 %
3,325,992 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • bedتخت اضافه
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت لوکس دو تخته

سوئیت لوکس دو تخته


5,500,000 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • bedتخت اضافه
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل سورینت مریم کیش

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به فضای سبز
مشرف به فضای سبز
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
بیلیارد
بیلیارد پرداخت در محل
فوتبال دستی
فوتبال دستی پرداخت در محل
میز غذاخوری
میز غذاخوری
سیستم تهویه هوا
سیستم تهویه هوا
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی

آدرس و نقشه هتل سورینت مریم کیش

كيش ميدان امير كبير


نظرات درباره هتل سورینت مریم کیش

  • star-black5.0
  • 1 نظر
دسترسی به هتل
5
کیفیت میزبانی
5
موقعیت مکانی
5
پاکیزگی هتل
5
تطابق آگهی
5
نسبت قیمت به ارزش
5
  • محمدرضا ایران پور

    محمدرضا ایران پور

    1402/07/09 11:49:40
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق استاندارد دو تخته توئین

    خوب بود


قوانین رزرو هتل سورینت مریم کیش

قوانین لغو رزرو

شرایط سخت

در صورت لغو رزرو در هر زمانی، کل مبلغ رزرو را به عنوان خسارت دریافت می کنم

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

قابل توجه مهمانان گرامی، ورودی هتل مریم دارای تعدادی پله می باشد. لازم به ذکر است: در صورت درخواست اقامت به مدت یک شب، لطفا قبل از ثبت درخواست رزرو خود، با سفربازی هماهنگ نمایید. اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مج...


مشخصات هتل سورینت مریم کیش

لینک های مرتبط با هتل سورینت مریم کیش

مشخصات هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم در سال 1383 در زمینی در حدود 7000 مترمربع ساخته شد، این هتل به دلیل به روز رسانی خدمات و فراهم کردن امکانات جدید، در سال 1392 اقدام به بازسازی و نوسازی محوطه و داخل ساختمان هتل کرد. اگر بخواهیم از بیرونی ترین نقطه هتل به تعریف آن بپردازیم، می توانیم بگوییم در بدو ورود با ساختمانی 3 طبقه مواجه خواهید شد که به سبک ساختمان های دوران باروک اروپا ساخته شده است، با گذشتن از محوطه و فضای سبز هتل وارد لابی مجلل آن می شوید. این لابی با امکاناتی ویژه نظیر مبلمان های کلاسیک و اینترنت رایگان میزبان مسافرانی است که تازه از راه رسیده اند، همچنین می تواند گزینه مناسبی برای قرارهای غیرکاری و دوستانه باشد.

نما بیرونی هتل سورینت مریم کیش

هتل 4 ستاره سورینت مریم دارای 3 طبقه، 55 اتاق و 133 تخت است. اتاق ها و سوئیت های این هتل به دلیل تنوع بالایی که دارند می توانند انتظارات بسیاری از مسافران را برآورده کنند. خدمات 24 ساعته، ترانسفر فرودگاه رایگان، پارکینگ اختصاصی، سالن بازی و رستوران و کافی شاپ شیک از دیگر امکاناتی هستند که برای رفاه حال بیشتر در اختیار مسافران قرار می گیرند.


معرفی اتاق های هتل سورینت مریم

همان طور که در بخش قبل اشاره شد این هتل دارای 55 اتاق است که با توجه به امکانات و تجهیزاتی که در آن ها به کار رفته به شش نوع مختلف تقسیم بندی می شوند. در اتاق های این هتل 4 ستاره خدمات و امکانات متنوع و فراوانی نظیر هتل های 5 ستاره وجود دارد که مسافران می توانند از آن ها بهره مند شوند. موقعیت هتل سورینت مریم نزدیک دریا است؛ اما به دلیل اینکه این هتل تنها 3 طبقه دارد، مشاهده منظره دریا به راحتی انجام نمی گیرد و شما تنها می توانید محوطه مصفای هتل را به عنوان چشم انداز مشاهده کنید. در ادامه توضیحات جامعی درباره انواع اتاق های هتل در اختیار شما قرار می دهیم.

نمایی از لابی هتل سورینت مریم کیش

اتاق دو تخته توئین استاندارد

یکی از اتاق های پرطرفدار هتل است به صورت پراکنده در طبقات اول تا سوم هتل واقع شده است. این اتاق ها دارای دو تخت سینگل هستند و امکان افزودن سرویس اضافه به این اتاق وجود ندارد. از امکانات و خدمات موجود در این اتاق می توان به سرویس صبحانه رایگان، تلویزیون همراه با شبکه IPTV، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، سیستم سرمایشی مرکزی، میز آرایش، پک بهداشتی کامل همراه دمپایی و حوله حمام و غیره اشاره کرد. شما می توانید از پنجره های اتاقتان به محوطه با صفا و سرسبز هتل دید داشته باشید.

اتاق دو تخته دبل استاندارد

این اتاق یکی از اتاق های اقتصادی برای زوج های جوان به شمار می آید. این اتاق دارای تخت خواب دبل با تشکی نرم و راحت است که خوابی راحت را برای شما فراهم می کند. از امکانات این اتاق می توان به صندوق امانات برای نگهداری از وسایل مهم و گران قیمت اشاره کرد. همچنین در این اتاق تجهیزاتی همچون کتری برقی، یخچال، تلویزیون، تلفن و آباژور وجود دارد که رفاه و آرامش مسافران را تضمین می کند. این اتاق ها نیز دارای سرویس صبحانه رایگان هستند که می توانید در طول اقامتتان از آن بهره مند شوید.

سوئیت جونیور برای دو نفر

اگر به دنبال ثبت لحظات خاطره انگیز برای خود و همسرتان هستید، بی شک سوئیت جونیور بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این سوئیت ها دارای متراژ بزرگ تر و دلبازتر از اتاق های استاندارد هستند به طوری که می توانید احساس راحتی همانند منزل خود داشته باشید. امکانات و خدمات موجود در اتاق مانند پنجره دو جداره، جا لباسی، سرویس بهداشتی فرنگی و مینی بار رفاه بیشتری را در اختیار مسافران قرار می دهد. در این هتل برای صرفه جویی در مصرف انرژی از کارت هوشمند اتاق استفاده می شود که در هنگام ورود و خروج کاربرد دارد.

نمایی از اتاق هتل سورینت مریم جزیره کیش

سوئیت جونیور برای سه نفر

این سوئیت مناسب خانواده های سه نفره است، این اتاق همانند سوئیت جونیور دو نفره ابعادی بزرگ تر و محیط و امکانات بهتری دارد. این سوئیت ها از یک اتاق خواب و یک اتاق نشیمن تشکیل شده اند. تخت سوم به طور سینگل در اتاق نشیمن قرار دارد. از امکانات رفاهی این سوئیت ها می توان به تراس رو به فضای سبز هتل اشاره کرد. شما می توانید غروب های دل انگیز جزیره را از تراس اتاقتان نگاه کنید و از آن لذت ببرید. تنها امکانات این سوئیت ها در تراس خلاصه نمی شود، بلکه امکاناتی نظیر صبحانه رایگان، پاور سوئیچ، سیستم اطفاء حریق، سشوار، کتری برقی، دراور و غیره در این سوئیت ها وجود دارد.

سوئیت لوکس دو نفره

اگر به دنبال تجربه سفری لوکس و بی همتا هستید سوئیت لوکس هتل سورینت مریم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. از دکوراسیون و طراحی سوئیت گرفته تا وسایل موجود در اتاق ها همگی شکوه و زیبایی را به نمایش می گذارد. این سوئیت ها دارای یک اتاق خواب با تخت دبل و یک اتاق نشیمن هستند. البته امکان اضافه کردن دو سرویس خواب به صورت باکس های هتلی نیز وجود دارد که این اتاق را مناسب خانواده های 4 نفره می کند. از امکانات و خدمات این اتاق ها می توان به روم سرویس 24 ساعته، صبحانه و ترانسفر فرودگاهی رایگان، کف پوش سنگی، مینی بار، صندوق امانات، تلویزیون مجهز به سیستم IPTV اشاره کرد.

سوئیت پرزیدنتال دو نفره

لقب بهترین و مجهزترین اتاق هتل سورینت مریم شایسته و مناسب سوئیت پرزیدنتال است. این سوئیت دارای متراژی بزرگ تر از سایر اتاق ها و سوئیت ها است و تمام خدمات از مبلمان گرفته تا تخت خواب و رو تختی متفاوت و جذاب تر از دیگر اتاق ها هستند. به دلیل متراژ بزرگ تر، چیدمان این اتاق ها دلبازتر انجام گرفته است که برای شما تجربه سفری بی نظیر را به ارمغان می آورد. این سوئیت ها در اصل دو نفره هستند ولی می توان 2 باکس هتلی به عنوان سرویس خواب اضافه به این سوئیت ها افزود. از امکانات و خدمات این سوئیت می توان به مبلمان، کاناپه راحتی، تلویزیون، سیتم IPTV و BMS  و غیره اشاره کرد.


امکانات هتل سورینت مریم

هتل سورینت مریم دارای امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری است که می تواند پاسخگوی مناسبی برای نیاز مسافران باشد. این هتل حتی به رفاه حال مسافران معلول نیز توجه کرده است، از خدمات ارائه شده برای این گروه می توان به رمپ ورودی و ویلچر اشاره کرد. از دیگر خدمات این مجموعه می توان به پرسنل خوش برخورد و مودب آن اشاره کرد که همگی به زبان های انگلیسی و عربی مسلط هستند تا بتوانند راحت تر با مسافران خارجی ارتباط برقرار کنند. در هتل سورینت برای بالا بردن امنیت، مکانی به عنوان پارکینگ نیز در نظر گرفته شده است که دارای ظرفیت 30 خودرو است و به مسافرانی که با خودرو شخصی خود به سفر آمده اند، امکان اقامت با خیالی آسوده و راحت را می دهد.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

اگر هتل سورینت مریم را به عنوان محل اقامت خود برگزیده باشید می توانید از برخی خدمات هتل بهره مند شوید. امکانات این هتل شامل لابی مجلل با تزئینات و دکوراسیونی شیک است که با ظرفیت 50 نفر و اینترنت رایگان در اختیار شما است. همچنین در صورت داشتن خرید ضروری می توانید از فروشگاه و غرفه موجود در هتل خرید نمایید. دستگاه ATM نیز در داخل محوطه هتل قرار دارد تا بتوانید به آسانی به وجه نقد دسترسی داشته باشید یا کارهای بانکی خود را انجام دهید. از دیگر امکانات این هتل می توان به تاکسی سرویس، سالن بولینگ و فوتبال دستی اشاره کرد. علاوه بر این موارد شما می توانید از پذیرش 24 ساعته، لاندری، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی و اتاق ها، دستگاه واکس کفش استفاده کنید. خدماتی همچون دستگاه فکس، فتوکپی، پرینتر که برای جلسات اداری نیازند در این هتل موجود هستند. مسافران می توانند از رنت خودرو، آژانس مسافرتی، اتاق چمدان و خدمات صبحانه و ناهار در اتاق نیز استفاده کنند.

در مورد خدمات و امکانات اتاق های هتل نیز می توان به وجود تراس در برخی اتاق ها، صبحانه رایگان، وجود سرویس بهداشتی فرنگی با تمام تجهیزات بهداشتی، تلویزیون، مبلمان، سیستم IPTV و تلفن، دراور، صندوق امانات، مینی بار، یخچال و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد که می توانید در طول اقامت خود از آن ها بهره مند شوید.

امکانات اختصاصی هتل

در این هتل رستوران، کافی شاپ و سالن های کنفرانس و همایش وجود دارد که می توانید از آن ها در طول اقامت استفاده کنید.

رستوران هتل سورینت مریم

یکی از امکانات ویژه ای که هتل مریم برای مسافران خود در نظر گرفته است رستورانی مجلل و شیک در طبقه همکف است. این رستوران در وعده های صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت رسانی به مسافران گرامی است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود که توسط سرآشپزان متبحر طبخ می شوند. این رستوران در دو بخش فضای باز و سالن بسته برای خدمت رسانی آماده است، شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه خود میز مناسبی برای خود برگزینید و غذای خود را در محیطی آرام و دلنشین نوش جان کنید.

سالن جلسات

این اتاق سالنی را به عنوان سالن جلسه تدارک دیده است که در سفرهای کاریتان می توانید از آن استفاده کنید. این سالن دارای تمامی امکانات صوتی و تصویری است و ظرفیت 12 نفره دارد.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل سورینت مریم در لابی قرار دارد که ظرفیت 70 نفر را در خود جای می دهد. در این کافی شاپ انواع دسرهای سرد و گرم با نوشیندنی های متنوع خوش طعم در 24 ساعت شبانه روز سرو می شود که می توانید سفارش داده و از آن ها لذت ببرید. در این کافی شاپ همواره صدای پیانویی قدیمی گوش ها را نوازش داده و به آرامش محیط می افزاید. شما می توانید قرارهای دوستانه و کاری خود را در این محیط بگذرانید.

نمای خارجی ساختمان هتل سورینت مریم

سالن بازی

برای اینکه اوقات فراغت خود در هتل را به خوبی سپری کنید، سالنی به نام سالن بازی ساخته شده است. در این سالن قسمتی به عنوان گیم نت وجود دارد که شما می توانید با دوستان یا خانواده خود به انجام بازی کامپیوتری مورد علاقه تان بپردازید. بازی هایی مهیج همچون فوتبال دستی و آیس هاکی نیز در این سالن تعبیه شده اند که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید. همچنین در این هتل سالن بولینگ وجود دارد که به عنوان بزرگ ترین سالن بولینگ کشور شناخته شده است و شما می توانید در هر ساعتی از شبانه روز به آنجا مراجعه کرده و سرگرم شوید.

رنت خودرو

اگر شما هم با خودروی شخصی خود به کیش نیامده باشید و هزینه و انتظار برای تاکسی سرویس و آژانس شما را کلافه کرده باشد، بهتر است از خدمات رنت خودرو هتل سورینت مریم استفاده کنید. شما با اجاره خودروهای لوکس این مجموعه می توانید تجربه رانندگی با خودروهای منطقه آزاد را در اطراف جزیره برای خود به ثبت برسانید. همچنین رنت خودرو از هزینه های مازاد رفت و آمد به قسمت های مختلف شهر جلوگیری می کند.

آرایشگاه

اگر شما هم جز افرادی هستید که وضعیت ظاهری و حالت موهایتان برایتان بسیار اهمیت دارد، باید بگویم هتل سورینت مریم حتی به رفاه شما نیز توجه کرده است و سالن آرایش زیبایی برای شما در نظر گرفته است که می توانید در طول سفر همچنان زیبا و شیک باشید.


موقعیت و دسترسی هتل به اماکن تفریحی و تجاری کیش

موقعیت هتل در بهترین نقطه جزیره کیش واقع شده است. میدان امیرکبیر یکی از معروف ترین و مهم ترین میادین جزیره کیش است که هتل سورینت مریم در جنوب شرقی این میدان قرار گرفته است. در روبرو این هتل، پارک بزرگ شهر قرار دارد که شما می توانید برای پیاده روی های شبانه یا صبحگاهی از آن بهره مند شوید. بعد از یک پیاده روی 15 دقیقه به ساحل دریای نیلگون خلیج فارس خواهید رسید. علاوه بر نزدیکی به ساحل که یک مزیت بزرگ محسوب می شود، نزدیکی به مراکز تجاری یکی دیگر از نقاط برتری و تمایز این هتل نسبت به سایر هتل های هم رده با سورینت مریم است. یکی دیگر از مواردی که این هتل را به یکی از هتل های محبوب کیش تبدیل کرده نزدیک بودن آن به پردیس بین المللی دانشگاه صنعتی شریف است. در ادامه فاصله هتل با برخی از اماکن مهم کیش را بررسی می کنیم.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

 بله این هتل دارای پارکینگ فضای باز تا ظرفیت 30 نفر را دارد

 استعمال دخانیات در اتاق ها و در داخل هتل ممنوع است.

امکان آوردن حیوانات به داخل هتل وجود ندارد

برای کودکان زیر 5 سال هیچگونه هزینه ای دریافت نمی شود.

 زیرا تمامی امکانات و خدمات هتل به طور کامل شرح داده شده است، همچنین هزینه نهایی این سایت نسبت به سایر سایت ها پایین تر است


ویژگی‌های مرتبط با هتل سورینت مریم کیش


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa