logo
هتل نارنجستان ط...
هرموقع
1 مهمان

هتل نارنجستان طبس

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
هتل نارنجستان طبس
هتل نارنجستان طبس
هتل نارنجستان طبس
هتل نارنجستان طبس
هتل نارنجستان طبس

پشتیبانی آنلاین هتل نارنجستان طبس

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل نارنجستان طبس

❇️ هتل نارنجستان طبس - Narenjestan Hotel - یکی از معدود هتل هایی است که شما محو زیبایی محیط آن خواهید شد. اگر به دنبال یک اقامت خاص در محلی زیبا و محیطی متفاوت هستید، هتل نارنجستان طبس می تواند یک گزینه مناسب برای اقامت شما باشد. این هتل با آلاچیق های زیبا در میان انبوهی از درختان مرکبات، زیتون و نخل محصور شده که فضایی دلچسب را برای مهمانان فرا هم ساخته و در وسط آن یک استخر بزرگ به مساحت 6000 متر ...


رزرو اتاق در هتل نارنجستان طبس

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

سوئیت سه تخته برای دو نفر

سوئیت سه تخته برای دو نفر

1,160,000 تومان0.09 %
1,158,956 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت سه تخته برای یک نفر

سوئیت سه تخته برای یک نفر

1,160,000 تومان0.09 %
1,158,956 تومان/هرشب
  • profile1 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت سه تخته

سوئیت سه تخته

1,650,000 تومان0.06 %
1,649,010 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت چهار تخته

سوئیت چهار تخته

1,850,000 تومان0.05 %
1,849,075 تومان/هرشب
  • profile4 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت یک خوابه پنج تخته

سوئیت یک خوابه پنج تخته

2,300,000 تومان0.04 %
2,299,080 تومان/هرشب
  • profile5 نفر
  • bedتخت اضافه
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت دوبلکس یک خوابه شش تخته

سوئیت دوبلکس یک خوابه شش تخته

2,450,000 تومان0.04 %
2,449,020 تومان/هرشب
  • profile6 نفر
  • bedتخت اضافه
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت دوبلکس یک خوابه هفت تخته

سوئیت دوبلکس یک خوابه هفت تخته

2,600,000 تومان0.04 %
2,598,960 تومان/هرشب
  • profile7 نفر
  • bedتخت اضافه
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل نارنجستان طبس

یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
شوفاژ
شوفاژ
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
لوازم بهداشتی
لوازم بهداشتی
خدمات خانه داری
خدمات خانه داری
کافی شاپ
کافی شاپ پرداخت در محل
رستوران
رستوران پرداخت در محل
مینی بار
مینی بار پرداخت در محل
اسپیلت
اسپیلت
کف فرش
کف فرش
کف سرامیک
کف سرامیک

آدرس و نقشه هتل نارنجستان طبس

کیلومتر۳ جاده طبس، به سمت روستای توریستی خرو بعد از دانشگاه پیام نور


قوانین رزرو هتل نارنجستان طبس

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

بیشتر از ۷۲ ساعت مانده تا روز شروع اقامت مهمان، 30% مبلغ کل رزرو را به...

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

کلبه های هتل نارنجستان فاقد سرویس بهداشتی و حمام می باشد و مهمانان می توانند از سرویس بهداشتی و حمام عمومی هتل واقع در پشت کلبه ها استفاده نمایند. اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ا...


مشخصات هتل نارنجستان طبس

لینک های مرتبط با هتل نارنجستان طبس

مشخصات هتل نارنجستان طبس

هتل نارنجستان طبس دارای 20 و احد اقامتی است و واحد های اقامتی این مجموعه به صورت واحد های جدا از هم ساخته شده است که در کنار هم یک مجموعه را تشکیل می دهد. 10 واحد از این هتل به صورت کلبه می باشد و 10 واحد دیگر به صورت سوئیت به مهمانان خدمت رسانی دارد. هتل نارنجستان طبس به طور کل ظرفیت 58 تخت را دارد و به صورت تمام وقت آماده پاسخ گویی و پذیرش گردشگران محترم می باشد.

هتل نارنجستان در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و دارای پارکینگ می باشد که برای رفاه بیشتر گردشگران و مهمانان در نظر گرفته شده است تا از لحاظ جای پارک و امنیت خود رو نگرانی نداشته باشند و با خاطری آسوده سفر کنند.

این هتل زیبا با امکانات رفاهی قابل توجه و تنوع خدمات تمام نیاز های گردشگران را پوشش می دهد و دارای پرسنلی مهربان و دوره دیده می باشد که همه آن ها مسلط به زبان انگلیسی هستند و به صورت تمام وقت تلاش می کنند تا اقامت خوب و پر از خاطره های شیرین را برای مهمانان فراهم سازند. توصیه می شود با رزرو اتاق اطلاعات لازم در مورد اتاق و سرویس دهی هتل اطلاع داشته باشید و با خاطری آسوده برای سفر خود برنامه ریزی نمایید.

معرفی هتل نارنجستان طبس

معرفی انواع اتاق های هتل نارنجستان طبس

هتل نارنجستان دارای 20 و احد اقامتی می باشد که با ظرفیت های مختلف از جمله سوئیت دو تخته، سوئیت سه تخته، سوئیت چهار تخته، سوئیت یک خوابه پنج تخته و سوئیت سنتی شش تخته آماده پذیرش مهمانان می باشد. بهتر است هنگام رزرو از نوع اتاق و طبقه آن اطلاعات لازم را داشته باشید و سپس اتاق مورد نظرتان را انتخاب نمایید تا در طول سفر آرامش را به خود و همراهان تان هدیه دهید.

سوئیت دو تخته

این سوئیت برای زوج هایی که برنامه سفر به کویر دارند و دوست دارند در یک هتل متفاوت اقامت داشته باشند مناسب است. محیط زیبای این سوئیت به گونه ای است که شما هرگز این سفر را فراموش نخواهید کرد. این سوئیت بسیار زیبا چیدمان شده که احساس خوبی زمان استراحت خواهید داشت.

تخت راحت با پتو و ملحفه های تمیز، مبلمان شیک و مناسب مناطق کویری به زیبایی محیط افزوده و قالی کف اتاق از ذوق و سلیقه مردمان این خطه می گوید و پنجره های بزرگ که با پرده های خوش رنگ پوشیده شده است زیبایی اتاق را چند برابر کرده است.

در این سوئیت امکاناتی نظیر حمام اختصاصی، دمپایی حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله حمام، لوازم بهداشتی قرار گرفته است و شما می توانید بعد از یک روز گردش با دوش گرفتن در این حمام خستگی را از تن بیرون کنید.

یخچال، مینی بار با هزینه، روم سرویس و چای ساز می تواند نیاز های اولیه شما را برطرف کند و تلویزیون، اینترنت رایگان و پرسرعت برای سرگرم کردن شما مهیاست.

کمد لباس رخت آویز، آینه، میز آرایش و دراور به گونه ای چیدمان شده که شما بتوانید و سایل خود را در آنها بگذارید. همچنین امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، سیستم تهویه مطبوع و اعلام حریق، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی اسپلیت، امکان پخت و پز در آشپزخانه کوچک با سینک ظرفشویی و جود دارد که اقامتی بی دغدغه به شما هدیه می کند. مسافران این سوئیت از خدمات صبحانه رایگان بهره مند هستند.

سوئیت سه تخته

سفر به کویر همیشه با دوستان خاطرات خوبی را به همراه دارد که شما می توانید این خاطرات را با اقامت در یک هتل متفاوت با چشم انداز خاص در یک مجموعه زیبا که با درختان نخل و مرکبات محصور شده فراهم سازید. مبلمان شیک مناسب، تخت های راحت، پتو و ملحفه های تمیز برای استراحت شما آماده می باشد و قالی خوش رنگ، پنجره های نورگیر مشرف به محوطه زیبایی بیرون را به رخ می کشد و بر زیبایی محیط سوئیت افزوده است.

این سوئیت دارای بالکن، امکان استحمام در اتاق، دستمال، لوازم بهداشتی، سرویس فرنگی، دمپایی حمام و حوله حمام است که برای استحمام عزیزان فراهم شده است و قبل ورود مهمانان به صورت کامل ضد عفونی شده است.

چای ساز، یخچال، روم سرویس و مینی بار با هزینه نیاز های اولیه شما را برطرف می کند و کمد لباس، دراور، آینه، میز آرایش و رخت آویز برای حاضر شدن شما و جا دادن وسائل در نظر گرفته شده است.

این سوئیت مجهز به سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت و شوفاژ می باشد که هوای سوئیت را برای شما مطبوع می کند. تلفن، اینترنت و تلویزیون، دمپایی مخصوص اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق و امکان پخت و پز در آشپز خانه سوئیت و جود دارد و سینک ظرفشویی برای شستن ظرف ها هم مهیا شده است.

سوئیت چهار تخته

این سوئیت برای سفر های گروهی که دوست دار کویر و کویر نوردی هستند مناسب است. سوئیت با پنجره های نور گیر به فضا آرامش خاصی می دهد شما می توانید در این سوئیت با دوستان و همسفران خود لحظات خوبی را تجربه کنید و از این اوقات لذت ببرید.

این سوئیت با چهار تخت راحت و پتو و ملحفه های تمیز استراحت آرام و خوبی را برای شما فراهم می سازد و قالی های زیبا با نقش های سنتی با مبلمان شیک نشانی از ذوق و سلیقه میزبان است که در این سوئیت به نمایش گذاشته شده است تا شما در حین اقامت در این سوئیت لذت ببرید.

سوئیت چهار تخته دارای امکانات دیگری نظیر بالکن، حمام مستقل، سرویس بهداشتی فرنگی در اتاق، حوله حمام، دمپایی حمام، دستمال، لوازم بهداشتی (نظیر شامپو، صابون، خمیر دندان، مسواک) و دستمال است که برای یک استحمام دلچسب و رفع خستگی مناسب می باشد.

یخچال و مینی بار با هزینه، چای ساز و روم سرویس نیاز اولیه شما را برطرف می کند و همچنین در حین اقامت می توانید از امکانات دیگر این سوئیت مانند رخت آویز، کمد لباس، آینه، دراور، میز آرایش، تلفن، تلویزیون، اینترنت پر سرعت و رایگان، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی اسپلیت، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، دمپایی مخصوص اتاق، آشپزخانه کوچک با امکان پخت و پز و سینک ظرفشویی و لوازم جانبی با صبحانه رایگان هم استفاده کنید.

اتاقی در هتل نارنجستان طبس

سوئیت سنتی شش تخته

این سوئیت با چیدمان سنتی برای افرادی که دوست دارند در محیطی متفاوت چند روزی را با دوستان خود بگذرانند و از سفر خود نهایت استفاده را بکنند گزینه خوبی است.

 تخت های راحت با پتو و ملحفه های تمیز استراحت را برای شما بسیار دلچسب می کند و پنجره های مشرف به محوطه با پرده های خوش رنگ، قالی با نقش های خاص و مبلمان سنتی همه نشان دهنده ذوق و سلیقه میزبان است.

این سوئیت با حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی حمام، دستمال، لوازم بهداشتی و حوله حمام برای یک استحمام خوب تجهیز شده است.

 تلفن، اینترنت پر سرعت و رایگان و تلویزیون برای برقراری ارتباط شما با دنیا ی دیجیتال مهیا گردیده است و سیستم تهویه مطبوع، اعلام حریق، دمپایی مخصوص اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، یخچال، چای ساز، روم سرویس، مینی بار غیر رایگان نیاز های اولیه مهمانان را برطرف می کند.

سیستم گرمایشی شوفاژ، سیستم سرمایشی اسپلیت، آشپرخانه کوچک با امکان پخت و پز با سینک ظرفشویی و لوازم جانبی و صبحانه از دیگر امکاناتی است که برای مهمانان در نظر گرفته شده تا اقامتی دلچسب و راحت را تجربه کنند.

امکانات هتل نارنجستان طبس

هتل نارنجستان با امکاناتی از جمله لابی مجلل، رستوران، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه، چای خانه، پارکینگ، پارک کودک، فضای سبز به اندازای زیباست که قدم زدن در این محل برای افراد رویایی است، تاکسی سرویس 24 ساعته برای گردشگرانی که بدون وسیله شخصی سفر می کنند، پذیرش 24 ساعته، اینترنت در لابی، خدمات خانه داری، صندوق امانات در لابی برای افرادی که اشیا گران قیمت و اسناد مهم با خود دارند، کپسول آتش نشانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، فکس، پرینتر، سیستم تهویه مطبوع در لابی، سالن مراسم و جشن ها و استخر روباز به عنوان یکی از هتل های مطرح منطقه با امکانات و خدمات در خور توجه تلاش خود را در جهت پاسخ گویی به نیاز گردشگران کرده است.

امکانات عمومی اتاق های هتل نارنجستان طبس

با اقامت در هتل نارنجستان گردشگران از تمامی امکانات می توانند استفاده کنند تا سفر خوب و شادی را برای خود رقم بزنند. تمامی اتاق های این هتل دارای تخت، پتو و ملحفه تمیز، مبلمان، قالی، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، دستمال حوله حمام، دمپایی حمام، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار غیر رایگان، یخچال، روم سرویس، چای ساز، کمد لباس، رخت آویز، آینه، میز آرایش، دراور، اینترنت پرسرعت، تلفن، تلویزیون، سیستم اعلام حریق، سیستم سرمایشی اسپلیت، سیستم گرمایشی شوفاژ، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق و دمپایی مخصوص اتاق می باشند.

لابی هتل نارنجستان طبس

لابی هتل نارنجستان بسیار زیبا و چیدمان خاصی دارد که شما دوست دارید ساعت ها در این مکان باشید و از آرامش فضا لذت ببرید. مبلمان شیک تابلو های زیبا، گلدان های بزرگ قالی های خوش نقش و نگار و پنجره های بزرگ و سرتاسری که فضای بیرون را به نمایش می گذارد به گونه ای چیدمان شده که می توانید دور همی های دوستانه را در این فضا برگزار کنید.

کافی شاپ هتل نارنجستان طبس

کافی شاپ هتل با انواع میان وعده های خوشمزه و نوشیدنی های سرد و گرم شما را به یک دورهمی دعوت می کند و شما می توانید علاوه بر لذت بردن از فضا، خود و همراهانتان را به یک نوشیدنی دعوت کنید و از لحظه های خود حداکثر استفاده را بکنید.

رستوران هتل نارنجستان طبس

رستوران هتل با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی میزبان عزیزان گردشگر می باشد. شما خوشمزه ترین غذا ها را می توانید در این رستوران میل کنید. طعم و مزه متفاوت غذاهای این رستوران با هیچ کجا قابل مقایسه نیست پس به شما توصیه می کنیم سری به رستوران هتل نارنجستان طبس بزنید و لذت ببرید.

فروشگاه هتل نارنجستان طبس

فروشگاه هتل دارای صنایع دستی زنان و مردان هنرمند این منطقه می باشد که ذوق، سلیقه و هنر آن ها را به نمایش می گذارد. شما می توانید از این صنایع دستی برای دوستان و فامیل به عنوان سوغاتی تهیه کنید که هم در وقت و هم در هزینه صرفه جویی کرده باشید.

چای خانه هتل نارنجسنان

هتل برای آن دسته از مهمانان که دوست دارند در یک فضای خاص سنتی چند ساعتی را با دوستان خود بگذرانند این فضا را فراهم کرده است و گردشگران زیادی طالب گذراندن وقت در چای خانه هستند.

سرویس چای در چای خانه هتل نارنجستان طبس خواهان زیادی دارد. تنقلات سینی چای با شیرینی های خوشمزه، خرما، نبات، کشمش که یک وعده هیجان انگیز را برایتان رقم می زند.

امکانات هتل نارنجستان طبس

سالن مراسم و جشن ها هتل نارنجستان

هتل دارای یکی از مجلل ترین و زیبا ترین تالار های جشن در طبس با تجهیزات کامل است که آماده برگزاری جشن ها و سایر مراسم می باشد. شما می توانید جشن های خود را دراین سالن زیبا برگزار کنید و از این مراسم خاطرات شیرینی را ثبت نمایید. همچنین با هماهنگی قبلی می توانید از پذیرایی کامل هتل برخوردار باشید.

صبحانه هتل نارنجستان

هتل برای مهمانان سرویس صبحانه رایگان دارد که مهمانان عزیز می توانند از ساعت 7.30 الی 10 برای صرف صبحانه به سالن غذاخوری مراجعه کنند و از میان چای، شیر، قهو، کره، مربا، عسل، آب میوه، پنیر، گوجه خیار خورد شده، سوسیس سرخ شده، نیمرو، املت، عدسی و نان تازه ایرانی صبحانه خود را انتخاب کنید و روز خود را پرانرژی شروع کنید.

پارکینگ هتل نارنجستان طبس

هتل دارای پارکینگ اختصاصی است و شما با رزرو اتاق در هتل نارنجستان نگران جای پارک نخواهید بود و می توانید با خیال آسوده برای سفر خود برنامه ریزی کنید و از امنیت خودرو خود اطمینان داشته باشید.

موقعیت و دسترسی هتل نارنجستان طبس

هتل نارنجستان در خراسان جنوبی، شهر طبس میدان معلم، انتهای بلوار شهید گمنام، بعد از دانشگاه پیام نور و ابتدای جاده خرو قرار دارد. این هتل زیبا با قرار گرفتن در بین درختان خرما و مرکبات سفری بیاد ماندنی را برای گردشگران رقم می زند. هتل نارنجستان در نزدیکی روستای با صفای خرو قرار دارد که مورد توجه گردشگران است. این روستای پلکانی با بافت تاریخی در کوهپایه های بینالود با باغات میوه و مزارع زعفران خاطرات زیادی را با خود دارد و می توانید عکس های زیبا بگیرید.

اگر دوست دارید که از یک محیط رویایی دیدن کنید سری به باغ طبقاتی گلشن بزنید که درختان نارنج و مرکبات و گل های زینتی این باغ اصالت خود را به رخ می کشد. شما می توانید با برنامه ریزی از ارگ طبس، چشمه آبگرم و سرد مرتضی علی، روستای اصفهک، آبگرم دیگ رستم و روستای ازمیغان که از نظر گردشگری بسیار مورد توجه است دیدن کنید و لذت ببرید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

تا کنون هیچ الزامی از سمت هتل جهت ارائه کارت واکسن کرونا ارائه نشده است.

 خیر. هتل نارنجستان طبس قوانین نیم بهای اقامت کودکان ندارد.

خیر، این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد.

استفاده از سرویس اضافه تنها با هماهنگی قبلی و برای برخی اتاق ها امکان پذیر است.پ

اقامت کودکان زیر 3 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها خواهد بود.

پذیرش بانوان تنها با مدارک شناسایی رسمی و عکس دار بلامانع است.

پذیرش زوجین در هتل نارنجستان طبس با ارائه مدارک محرمیت رسمی با مهر برجسته و مدرک شناسایی عکس دار بلا مانع خواهد بود.


ویژگی‌های مرتبط با هتل نارنجستان طبس


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa