logo
هتل جهانگردی دل...
هرموقع
1 مهمان

هتل جهانگردی دلوار بوشهر

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
نمای بیرونی  هتل جهانگردی دلوار بوشهر
لابی  هتل جهانگردی دلوار بوشهر
هتل جهانگردی دلوار بوشهر
هتل جهانگردی دلوار بوشهر
هتل جهانگردی دلوار بوشهر

پشتیبانی آنلاین گروه هتل های ایرانگردی و جهانگردی

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, عربی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل جهانگردی دلوار بوشهر

❇️ هتل جهانگردی دلوار بوشهر - Delvar Hotel - که زیر مجموعه گروه هتلهای جهانگردی و یکی از هتل های قدیمی اصیل بوشهر است که در سال 1371 در نزدیکی ساحل خلیج فارس شروع بکار نمود و در سال 1386 برای بالا بردن سطح کیفی خود مورد باز سازی کامل قرار گرفت اکنون با امکانات کامل رفاهی به سرویس دهی تمام و قت به گردشگران و مهمانان مشغول است. بوشهر یک شهر ساحلی زیبا است که به خاطر موقعیت و جاذبه های طبیعی قرار گر...


info-circle-primary

این هتل آماده پذیرایی از میهمانان در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ می باشد لطفا درخواست رزرو خود را ثبت نمایید.

رزرو اتاق در هتل جهانگردی دلوار بوشهر


امکانات هتل جهانگردی دلوار بوشهر

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
مشرف به فضای سبز
مشرف به فضای سبز
مشرف به دریا
مشرف به دریا
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
اینترنت
اینترنت
بیلیارد
بیلیارد پرداخت در محل
کولر گازی
کولر گازی
شوفاژ
شوفاژ
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی

آدرس و نقشه هتل جهانگردی دلوار بوشهر

بوشهر، خیابان رئیسعلی دلواری خیابان رئیسعلی دلواری


نظرات درباره هتل جهانگردی دلوار بوشهر

  • star-black4.6
  • 26 نظر
دسترسی به هتل
5
کیفیت میزبانی
4.4
موقعیت مکانی
4.4
پاکیزگی هتل
4.9
تطابق آگهی
4.6
نسبت قیمت به ارزش
4.3
هوریه عظیمایی

هوریه عظیمایی

1402/07/03 12:22:59
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته دابل

همه چیز خوب بود

اسماعیل بداقی

اسماعیل بداقی

1402/06/27 09:12:55
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته دابل

همه چیز بود بود ممنون

سعید شفیعی

سعید شفیعی

1402/07/17 06:50:55
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته توئین

در کل خوب بود

زهرا علیزاده

زهرا علیزاده

1402/07/06 07:07:34
4.2
  • star
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته دابل

سرویس بهداشتی نا مناسب و کیفیت غذای رستوران ضعیفبود به نسبت قیمتش ارزش نداشت

علی رضا جلیل زاده

علی رضا جلیل زاده

1402/07/12 08:21:28
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته دابل

همه چیز خوب بود من یک شب دیگری پیش شما باز تمدید کردم ممنون

ابراهیم حیدری علی آبادی

ابراهیم حیدری علی آبادی

1402/12/12 12:32:08
4.5
  • star
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
سوئیت دو تخته

هتل قدیمی هست ولی در حد خودش خوبه چون بلاخره هتل 3ستاره هست و هتل بهتری نیست اونجا


قوانین رزرو هتل جهانگردی دلوار بوشهر

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل رزرو شده، اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

نرخ کودک تا 6 سال رایگان و بالاتر از آن شامل نفر اضافه می گردد. اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجست...


مشخصات هتل جهانگردی دلوار بوشهر

لینک های مرتبط با جهانگردی دلوار بوشهر

مشخصات هتل جهانگردی دلوار بوشهر

هتل دلوار یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین هتل های بوشهر است. این هتل با 6 طبقه بنا دارای 65 اتاق و سوییت می باشد که تمامی آن ها نور گیر با پنجره های بزرگ مشرف به محوطه هتل و دریا هستند. هتل در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد. دارای یک پارکینگ با ظرفیت 30 خودرو است که به صورت شبانه روزی به مهمان ها سرویس دهی دارد.

لابی هتل


معرفی انواع اتاق های جهانگردی بوشهر

هتل دارای اتاق هایی است با ظرفیت متفاوت که برای همه گروه ها مناسب است. از اتاق های هتل دلوار می توان به اتاق های یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، سوییت کوچک دو نفره، سوییت بزرگ دو خواب چهار نفره و سوییت لوکس رویال دو نفره اشاره کرد.

اتاق دوتخته برای یک نفر

اتاق با مبلمان، قالیچه، یک تخت راحت با پتو و ملحفه های تمیز، بالکن با پنجره های بزرگ و نور گیر برای سفر کاری و یا تمدد اعصاب بسیار مناسب است. این اتاق دارای حمام اختصاصی، حوله حمام، دمپایی حمام، دستمال، صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، آب معدنی رایگان، دراور، میز آرایش، آینه، آباژور، کمد لباس، رخت آویز، سشوار، دمپایی مخصوص اتاق، تلویزیون، تلفن، اینترنت پرسرعت و رایگان، مینی بار با هزینه، روم سرویس، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات و صبحانه رایگان است و این اتاق برای نفر اضافه ظرفیت ندارد.

اتاق دو تخته دبل

این اتاق برای زوجین مناسب می باشد و می توانند با رزرو این اتاق لحظات دلپذیر را تجربه نمایند.

این اتاق دو تخته دبل دارای بالکن با مبلمان، قالی زیبا، یک تخت بزرگ و راحت با پتو و ملحفه های تمیز، حمام اختصاصی، سرویس بهداشتی فرنگی، حوله حمام، دستمال، دمپایی مخصوص حمام، خمیر دندان، مسواک، شامپو، صابون، سشوار، یخچال، آب معدنی رایگان، آباژور، آینه، میز آرایش، میز و صندلی، کمد لباس، رخت آویز، دروار، دمپایی مخصوص اتاق، تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، مینی بار با هزینه، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق و صبحانه رایگان است و ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

اتاق دو تخته تویین

این اتاق با مبلمان، دو تخت سینگل با پتو و ملحفه های تمیز برای سفر های کاری یا سفر با دوست یا همکار مناسب است و دارای پنجره های بزرگ و نور گیر می باشد. امکانات اتاق شامل حمام اختصاصی، حوله حمام، دستمال، دمپایی حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، سشوار، یخچال، آب معدنی رایگان، کمد لباس، رخت آویز، دراور، آباژور، میز آرایش، آینه، میز و صندلی، تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، مینی بار با هزینه، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، سیستم اعلام حریق و صبحانه رایگان است و ظرفیت برای نفر اضافه ندارد.

اتاق سه تخته

این اتاق با مبلمان شیک، قالی زیبا، بالکن، سه تخت سینگل با پتو و ملحفه های تمیز برای سفر های دوستانه یا کاری مناسب است.

امکانات اتاق شامل حمام اختصاصی، دمپایی حمام، حوله حمام، دستمال، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، یخچال، آب معدنی رایگان، کمد لباس، رخت آویز، دراور، آباژور، آینه، میز آرایش، میز و صندلی، دمپایی مخصوص اتاق، تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، روم سرویس، صندوق امانات، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق و صبحانه رایگان است همچنین این اتاق ظرفیت پذیرش نفر اضافه را دارد.

سوییت کوچک دو نفره

این سوییت دارای مبلمان زیبا، قالی خوش رنگ، بالکن، یک تخت دبل بزرگ و راحت با پتو ملحفه های تمیز مناسب برای اقامت زوجین است.

این سوییت با امکاناتی از قبیل حمام اختصاصی، حوله حمام، دمپایی حمام، دستمال، سشوار، سرویس بهداشتی فرنگی، صابون، شامپو، مسواک، خمیر دندان، یخچال، آب معدنی رایگان، کمد لباس، رخت آویز، دراور، میز آرایش، آینه، میز و صندلی، دمپایی مخصوص اتاق، تلفن، تلویزیون، اینترنت پر سرعت و رایگان، مینی بار با هزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت، صندوق امانات، آباژور، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، روم سرویس و صبحانه رایگان می باشد. این سوئیت برای نفر اضافه ظرفیت ندارد.

سوییت بزرگ یک خوابه دوتخته

این سوییت با یک خواب و نشیمن با مبلمان شیک و قالی زیبا و خوشرنگ دارای دو تخت سینگل مناسب برای سفر های تجاری و یا مهمان خارجی با بالکن و چشم انداز دریاست. امکانات اتاق شامل حمام اختصاصی، حوله حمام، دمپایی حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، دستمال، سشوار، یخچال، آب معدنی رایگان، کمد لباس، رخت آویز، دراور، آینه، میز آرایش، میز و صندلی، دمپایی مخصوص اتاق، تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، مینی بار باهزینه، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت، روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، صندوق امانات، آباژور و صبحانه رایگان می باشد این سوییت ظرفیت برای نفر اضافه را دارد سرویس اضافه کاناپه تخت خوابشو می باشد.

اتاقی در هتل جهانگردی دلوار

سوییت بزرگ دو خوابه برای چهار نفر

این سوییت با توجه به متراژ از سایر سوییت ها بزرگ تر است و دارای چهار تخت سینگل دو اتاق مجزا با نشمین همراه با مبلمان شیک میز و صندلی غذاخوری و قالی زیبا است برای سفرهای خانوادگی یا دوستان و همکاران مناسب می باشد. با اقامت در این سوییت یک سفر پر خاطره ای را تجربه خواهید کرد. این سوییت دارای بالکن با چشم انداز دریاست.

از امکانات سوییت می توان به حمام اختصاصی، حوله حمام، دمپایی حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، دستمال، سشوار، یخچال آب معدنی رایگان، کمد لباس، رخت آویز، دراور، میز آرایش، آینه، آباژور، تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، دمپایی مخصوص اتاق، مینی بار با هزینه، سیستم گرمایشی و سرمایشی اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، روم سرویس، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، صندوق امانات و صبحانه رایگان اشاره کرد. لازم به ذکر است این سوییت ظرفیت برای نفر اضافه را دارد.

سوییت رویال لوکس دو تخته

این سوییت برای سفر های لوکس زوج هایی که تازه ازدواج کرده اند مناسب است. دارای یک تخت بزرگ با پتو و ملحفه های زیبا و تمیز، مبلمان شیک، قالی با رنگ های شاد، با بالکن رو به دریا آماده ساختن خاطراتی خوش برای شماست. حمام اختصاصی، حوله حمام، دمپایی حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، دستمال، سشوار، یخچال، آب معدنی رایگان، کمد لباس، رخت آویز، دراور، آباژور، دمپایی مخصوص اتاق، میزآرایش، آینه، تلفن، تلویزیون، اینترنت پرسرعت و رایگان، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، روم سرویس، امکان شارژ و سایل الکترونیکی در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم سرمایشی و گرمایشی اسپلیت و صبحانه رایگان از امکانات این اتاق است و ظرفیت پذیرش نفر اضافه را ندارد.


امکانات هتل جهانگردی دلوار بوشهر

بوشهر عروس شهر های ساحلی جنوب ایران است که دارای هتل های زیادی است و هتل جهانگردی یکی از هتل های با سابقه و مشهور این شهر است که با امکانات کاملی مانند صبحانه رایگان، آسانسور، رستوران، کافی شاپ، سالن همایش، سالن چند منظوره، سالن بیلیارد، اینترنت رایگان، رمپ مخصوص معلولین و افراد سالخورده آماده سرویس دهی به مهمان ها و گردشگران عزیز است. هتل جهانگردی با خدمات. ویژه به صورت تمام وقت آماده پاسخ گویی و سرویس دهی به عزیزان می باشد. پرسنل مجرب و صمیمی هتل با تلاش فراوان سعی خود را می کنند تا سفر خوب و بیاد ماندنی را برای مهمان ها فراهم سازند.

امکانات عمومی هتل جهانگردی دلوار بوشهر

اگر تصمیم گرفتید که در هتل جهانگردی دلوار اقامت کنید شما می توانید از امکاناتی نظیر رمپ مخصوص معلولین، صندوق امانات در لابی، نمازخانه، خدمات باربری، دستگاه و اکس کفش، خدمات بیدار باش، اینترنت، لاندری، سیستم تهویه مطبوع، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات، آسانسور، روز نامه، اتاق چمدان، کپسول آتش نشانی در طبقات و در لابی، سیستم اعلام حریق، کافی نت، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس، فضای سبز، رستوران، کافی شاپ، سالن اجتماعات، سالن بیلیارد، فروشگاه صنایع دستی، لابی زیبا با امکانات کامل، پار کینگ استفاده نمایید.

همچنین تمام اتاق های هتل دارای امکانات کامل مانند مبلمان، قالی، تخت های راحت، پتو و ملحفه های تمیز، میز و صندلی، امکان سرو غذا در اتاق ها، مینی بار با هزینه، حمام، لوازم بهداشتی، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سرویس بهداشتی فرنگی، کمد لباس، رخت آویز، یخچال، آب رایگان، تلفن، دم پایی مخصوص حمام، اینترنت، تلویزیون، دم پایی مخصوص اتاق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق و صبحانه رایگان هستند.

رستوران هتل دلوار

رستوران هتل در محیطی زیبا رو به دریا با آشپز های مجرب و منو متنوع غذایی مهمان های زیادی را به سوی خود می کشاند. غذاهای دریایی و محلی جنوب با متریال تازه و برای مهمان ها با انواع دورچین ها و سالاد سرو می گردد. خوردن این غذاهای محلی و خوشمزه بوشهر لذت فراوانی را برای مهمان ها به همراه دارد.

لابی هتل

لابی با محیطی زیبا و آرام برای دور همی و گپ زدن جای مناسبی است. شما می توانید بعد از دور زدن و خرید در شهر برای رفع خستگی، یک استراحت کوتاه و دلچسبی را در لابی هتل تجربه نمایید.

فروشگاه صنایع دستی هتل دلوار

هتل برای رفاه حال مسافرین و به رخ کشیدن هنر دست زنان بوشهر، یک فروشگاه در سالن هتل قرار گرفته است و مهمان ها می توانند برای خود و اطرافیان خرید مناسبی داشته باشند و با خود یادگارهایی از این شهر و مردمان خونگرم به خانه ببرند.

امکانات هتل دلوار بوشهر

سالن چند منظوره هتل دلوار

این محل برای برگزاری انواع جلسات، مراسم و جشن ها با مبلمان خاص و انواع تجهیزات صوتی و تصویری مجهز شده و آماده پذیرایی می باشد. با پرسنل مجرب و مسلط به زبان انگلیسی و عربی سالن هتل تمام تلاش خود را برای بهتر برگزار شدن مراسم شما انجام می دهند.

کافی شاپ

این محل با محیطی آرام و زیبا میز و صندلی های شیک با سرو انواع نوشیدنی سرد و انواع قهوه و چای با کیک های خوشمزه شما را به یک دورهمی با دوستان ترغیب می کند و لحظه های خوبی را برای شما و دوستانتان می سازد.

پارکینگ هتل دلوار

آن دسته از مهمان ها و گردشگرانی که با خودرو شخصی سفر می کنند، داشتن پارکینگ برایشان مهم است. با رزرو اتاق در هتل دلوار دیگر برای پارک و امنیت ماشین خود دغدغه ای نخواهند داشت و می توانند با آرامش خاطر سفر خود را انجام دهند.

پیشنهادات ویژه

هر هتل با توجه به توانایی و امکانات خود، برای مسافرین پیشنهاداتی مضاف بر استاندارد ها در نظر می گیرد. هتل جهانگردی دلوار بوشهر هم از این قاعده مستثنی نیست.

فضای سبز اطراف هتل محل بسیار مناسبی است تا بتوانید با قدم زدن از هوای سالم و تمیز استفاده کنید یا به بازی بیلیارد در سالن بپردازید و از این بازی مفرح لذت ببرید.


موقعیت و دسترسی هتل دلوار بوشهر

بوشهر شهر بندری زیبایی که با جاذبه های گردشگری فراوان همیشه پذیرای مهمان های زیادی است و مقصد خوبی برای افرادی است که می خواهند از دریای خلیج فارس و آرامش دریا لذت ببرند می باشد.

موقعیت جغرافیایی هتل به کونه ای است که فقط با ساحل زیبای دریا 200 متر فاصله دارد. هتل دلوار بوشهر در بلوار رئیسعلی دلواری قرار دارد که از یک طرف به دریا نزدیک است از طرف دیگر بخاطر قرار گرفتن در بافت قدیم شهر به راحتی می توانند به مراکز تاریخی و گردشگری مثل بازار سنتی آب انبار قوام، مسجد شیخ سعدون، موزه دریا و دریا نوردی و عمارت ملک شهر بروند و از لحاظ مسافت نگرانی نخواهند داشت.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

خیر، در حال حاضر هیچ الزامی از طرف هتل برای کارت واکسن یا تست منفی کرونا، ارائه نشده است.

بله، بوشهر نیز مانند سایر شهر های پر تردد دارای محدودیت تردد در برخی نقاط شهر است.

بله، هتل جهانگردی دلوار بوشهر در محدوده طرح ترافیک قرار دارد. برای اطلاع از نحوه مجوز تردد، به وبسایت های مرجع مراجعه نمایید.

بله، اقامت کودکان 3 تا 7 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم بها خواهد بود.

اقامت کودکان تا 3 در صورت استفاده نکردن از سرویس رایگان است.

پذیرش بانوان تنها در هتل جهانگردی دلوار بوشهر با مدارک شناسایی معتبر و عکس دار بلا مانع خواهد بود.

پذیرش زوجین با صیغه نامه و مهر برجسته و یا عقدنامه معتبر و مدارک شناسایی عکس دار امکان پذیر خواهد بود.


ویژگی‌های مرتبط با هتل جهانگردی دلوار بوشهر


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa