logo
هتل امیرکبیر کا...
هرموقع
1 مهمان

هتل امیرکبیر کاشان

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
هتل امیرکبیر کاشان
هتل امیرکبیر کاشان
هتل امیرکبیر کاشان
هتل امیرکبیر کاشان
هتل امیرکبیر کاشان

پشتیبانی آنلاین هتل امیرکبیر کاشان

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل امیرکبیر کاشان

❇️ هتل امیرکبیر کاشان - Amir Kabir Hotel - از هتل های قدیمی و محبوب این شهر است که در خیابان امیرکبیر قرار گرفته است. این هتل سه ستاره با خدمات و امکانات متنوع خود، از گردشگران شهر زیبای کاشان پذیرایی می کند. با رزرو هتل امیرکبیر، می توانید دسترسی نزدیکی به جاذبه های دیدنی کاشان داشته باشید. هتل امیرکبیر در سال 1360 افتتاح شده و در جهت بهبود پاسخگویی به انتظارات و نیازهای مسافران در سال 1390 مورد ...


رزرو اتاق در هتل امیرکبیر کاشان


امکانات هتل امیرکبیر کاشان

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
بیلیارد
بیلیارد پرداخت در محل
میز غذاخوری
میز غذاخوری
چیلر
چیلر
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد

آدرس و نقشه هتل امیرکبیر کاشان

کاشان، خیابان امیرکبیر نرسیده به باغ فین


نظرات درباره هتل امیرکبیر کاشان

  • star-black3.0
  • 1 نظر
دسترسی به هتل
3
کیفیت میزبانی
3
موقعیت مکانی
3
پاکیزگی هتل
3
تطابق آگهی
3
نسبت قیمت به ارزش
3
  • خانم معیری

    خانم معیری

    1401/08/07 10:38:14
    3.0
    • star
    • star
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق چهار تخته سینگل بازسازی شده

    خیلی معمولی بود


قوانین رزرو هتل امیرکبیر کاشان

قوانین لغو رزرو

شرایط متعادل

تا ۷۲ ساعت مانده به روز شروع اقامت مهمان، لغو رزرو کاملا رایگان است ک...

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل امیرکبیر کاشان

لینک های مرتبط با هتل امیرکبیر کاشان

مشخصات هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان، یکی از اقامتگاه های اصیل و محبوب شهر دوست داشتنی کاشان است که سالانه تعداد قابل توجهی از گردشگران این شهر، در آن اقامت می کنند. مسافران کاشان نظرات مثبتی را در ارتباطات با خدمات و امکانات این هتل سه ستاره داشته اند و اگر شما هم به دنبال اقامتگاهی مقرون به صرفه و باکیفیت هستید، پیشنهاد می کنیم که این هتل را یکی از گزینه های اصلی برای اقامت در کاشان در نظر بگیرید. یکی دیگر از دلایل انتخاب هتل امیرکبیر به عنوان یکی از هتل های پرطرفدار کاشان، موقعیت مکانی آن در نزدیکی باغ فین است که دسترسی نزدیکی را به مکان های گردشگری شهر برای شما فراهم خواهد کرد.

هتل سه ستاره امیرکبیر کاشان دارای 6 طبقه است و با 105 واحد اقامتی متنوع خود از گردشگران کاشان پذیرایی می کند. در رستوران های متنوع این هتل انواع غذاهای ایرانی و فرنگی سرو می شود و طعم به یادماندنی آن ها خاطره ای دلنشین را برایتان رقم می زند. پذیرش در این هتل به صورت 24 ساعته صورت می گیرد و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می توانید به آن مراجعه کنید و واحد اقامتی خود را تحویل بگیرید. برای گذران اوقات فراغت در این هتل هم می توانید در آن بیلیارد بازی کنید، به کافی شاپ سری بزنید و یا در محوطه سرسبز آن قدم بزنید.

از خدمات و امکانات هتل امیرکبیر می توان به اینترنت، چایخانه سنتی، خدمات گردشگری، خدمات ویژه معلولین، اتاق چمدان، دوربین مدار بسته، صندوق امانات و لاندری اشاره کرد. این هتل دارای پارکینگ است و اگر با وسیله نقلیه شخصی خود به کاشان سفر می کنید، می توانید با خیال راحت آن را در پارکینگ هتل امیرکبیر پارک کنید. نظافت به صورت روزانه در هتل و واحدهای اقامتی آن انجام می شود و پروتکل های بهداشتی کرونا هم به خوبی رعایت می شود.

معرفی هتل امیرکبیر کاشان

معرفی انواع اتاق های هتل امیرکبیر کاشان

اتاق های هتل امیرکبیر کاشان با ارائه خدمات و امکاناتی کامل و متنوع پذیرای شما مهمانان عزیز هستند. این هتل دارای 8 مدل واحد اقامتی است که برای انواع سلیقه ها و انتظارات تجهیز شده اند. برای انتخاب راحت تر واحد اقامتی مناسب خود، کافی است که وارد سایت سفربازی شوید و پس از وارد کردن تاریخ سفر و تعداد مسافران، ظرفیت های خالی اتاق های این هتل سه ستاره را مشاهده کنید و با بررسی ویژگی ها و تصاویر هر یک از آن ها، واحد اقامتی مورد نظر خود را رزرو کنید.  

اتاق یک تخته بازسازی شده

اگر می خواهید به تنهایی به شهر زیبا کاشان سفر کنید و در هتلی سه ستاره و مقرون به صرفه اقامت کنید، اتاق یک تخته بازسازی شده هتل امیرکبیر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. متراژ این اتاق تک نفره 15 متر است و قابلیت اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر را ندارد. اتاق یک نفره هتل امیرکبیر جزو واحدهای مستر هتل است و یک تخت تک نفره در آن موجود است. نظافت اتاق به صورت روزانه انجام می شود و ملحفه ها و تشک تخت تمیز و راحت هستند. روم سرویس این واحد مانند سایر واحدهای هتل امیرکبیر به صورت 24 ساعته است و نیازهای شما در کوتاه ترین زمان توسط پرسنل مجرب هتل رفع خواهند شد. شما می توانید در اوقات فراغت خود بر روی مبلمان این اتاق استراحت کرده و تلویزیون تماشا کنید. در این واحد یخچال و مینی بار غیررایگان موجود است و می توانید غذاها و خوراکی های خود را در آن ها تازه و خنک نگه دارید. دمای اتاق هم از طریق چیلر موجود در آن قابل تنظیم است.

 سیگار کشیدن در این واحد غیرمجاز است و اگر می خواهید سیگار بکشید، می توانید به محوطه هتل مراجعه کنید. در اتاق یک تخته هتل امیرکبیر سرویس فرنگی و حمام موجود است و به راحتی می توانید در داخل اتاق دوش بگیرید. نمای این اتاق یک تخته رو به محوطه هتل و خیابان های اطراف آن است و با باز کردن پنجره آن می توانید از هوای دل انگیز بیرون استشمام کنید و یا به تراس اتاق رفته و از چشم انداز آن لذت ببرید. با رزرو این اتاق صبحانه خوشمزه هتل برایتان رایگان خواهد بود. از سایر خدمات و امکانات اتاق یک تخته هتل امیرکبیر کاشان، می توان به آویز یا کمد لباس، میز توالت (آرایش)، میز و صندلی، کتری برقی، کفپوش سرامیک، سیستم تهویه مطبوع و تلفن اشاره کرد. از لحاظ امنیت اتاق هم هیچ نگرانی نداشته باشید؛ چراکه این واحد مجهز به صندوق امانات است.

اتاق دو تخته دابل بازسازی شده

اگر با همسر خود به کاشان سفر می کنید و می خواهید در هتل امیرکبیر اقامتی راحت و بی دغدغه را تجربه کنید، می توانید اتاق دو تخته دابل بازسازی شده این هتل را رزرو کنید. این اتاق 20 متری دارای چشم اندازی زیبا به محوطه هتل و زندگی شهری اطراف آن است. در اتاق دو تخته دابل بازسازی شده هتل امیرکبیر، یک تخت دو نفره موجود است که تشک آن راحت است و ملحفه های آن برای هر مسافر تمیز می شوند. این اتاق ظرفیت یک نفر اضافه را ندارد. از لحاظ امنیت اتاق و وسایلتان هم نگران نباشید؛ زیرا این اتاق دو تخته دابل، دارای صندوق امانات اتاق است. در این اتاق چیلر موجود است و می توانید دمای آن را به دلخواه کم و زیاد کنید. این واحد اقامتی دارای تراس است که با مراجعه به آن حال و هوایتان عوض خواهد شد.

 این اتاق دو تخته دابل دارای سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفاء حریق است و محیطی دلپسب و امن را برایتان فراهم می آورد. در اتاق دو تخته دابل هتل امیرکبیر، هم یخچال و هم مینی بار با هزینه وجود دارد که می توانید خوراکی هایتان را در آن ها تازه و خنگ نگه دارید. مبل این اتاق شیک و راحت است و می توانید بر روی آن استراحت کنید و با استفاده از گیرنده دیجیتال موجود در اتاق فیلم تماشا کنید. سرویس فرنگی و حمام در داخل اتاق موجود است و می توانید از وسایل بهداشتی موجود در آن ها استفاده کنید. از سایر امکانات و خدمات این اتاق دو نفره، می توان به کتری برقی، میز و صندلی، فرش، تلفن، کمد لباس، کف پوش سرامیک و میز توالت (آرایش) اشاره کرد. توجه داشته باشید که این اتاق عایق صدا است و می توانید با صدای بلند در آن موسیقی گوش دهید.

اتاق دو تخته توئین بازسازی شده

اگر به صورت دو نفره به همراه دوست و یا اعضای خانواده خود به کاشان تماشایی سفر می کنید و می خواهید در اتاقی با تخت های جداگانه اقامت داشته باشید، می توانید اتاق دو تخته توئین بازسازی شده هتل امیرکبیر را انتخاب و رزرو کنید. ویو این اتاق رو به فضای شهری چشم نواز اطراف هتل است. این اتاق ظرفیت نفر سوم را ندارد و در صورت افزایش تعداد همسفرانتان نمی توانید این واحد مجهز را انتخاب کنید. در این اتاق 20 متری می توانید تلویزیون تماشا کنید و بر روی مبل راحت و شیک آن استراحت کنید. شما می توانید از داخل مینی بار موجود در اتاق خوراکی های خوشمزه ای میل کنید و هزینه آن را به پرسنل هتل پرداخت کنید. دمای این واحد اقامتی را می توانید با چیلر موجود در آن تنظیم کنید.

روم سرویس اتاق دو تخته توئین بازسازی شده هتل امیرکبیر به صورت 24 ساعته است و تمام نکات بهداشتی در آن رعایت می شود. سیگار کشیدن در این اتاق غیر مجاز است و باید به محوطه هتل مراجعه کنید. این اتاق دو نفره به سیستم تهویه مطبوع است و می توانید بودن در فضایی دلنشین را تجربه کنید. در داخل این واحد اقامتی علاوه بر سرویس فرنگی، حمام و وسایل بهداشتی مورد نیاز جهت دوش گرفتن موجود است. برای عوض کردن آب و هوا می توانید به تراس این واحد اقامتی مراجعه کنید و از چشم انداز دل انگیز آن لذت ببرید. از سایر خدمات و امکانات اتاق دو تخته توئین هتل امیرکبیر کاشان، می ‌توان به جالباسی، تلفن، اینترنت، میز و صندلی، کتری برقی، کفپوش سرامیک، شبکه فیلم داخلی و یخچال اشاره کرد. اگر هم در سفر به کاشان اشیا قیمتی با خود به همراه دارید، نگران نباشید؛ زیرا از دیگر خدمات این واحد اقامتی، صندوق امانات اتاق است.

اتاق سه تخته دابل سینگل بازسازی شده

اگر تصمیم دارید با سه نفر از اعضای خانواده یا دوستان خود به کاشان زیبا سفر کنید و اقامتی فراموش نشدنی را در این شهر تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که اتاق سه تخته دابل سینگل بازسازی شده هتل امیرکبیر را رزرو کنید. با رزرو این اتاق، چشم اندازی رویایی رو به محوطه هتل و فضای شهری اطراف آن خواهید داشت. این اتاق دارای یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره است و  امکان اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر برای نفر چهارم وجود ندارد. در این واحد یخچال و مینی بار غیررایگان موجود است و می توانید غذاها و خوراکی های خود را در آن ها تازه و خنک نگه دارید. این اتاق عایق صدا است و می توانید با صدای بلند در آن موسیقی گوش دهید.

در اتاق سه تخته دابل سینگل هتل امیرکبیر امکان اتصال به اینترنت هتل وجود دارد. شما می توانید در این واحد اقامتی 30 متری، با استفاده از چیلر، دمای داخل اتاق را به دلخواه خود تغییر دهید. حمام و سرویس فرنگی در داخل اتاق وجود دارند و به آسانی می توانید از آن ها استفاده کنید؛ همچنین مبلمان و تلویزیون هم برای استراحت کردن و پر کردن اوقات فراغتتان در این اتاق موجود هستند. با رزرو این واحد صبحانه لذیذ هتل امیرکبیر کاشان برای شما رایگان خواهد بود. از سایر خدمات و امکانات سه تخته دابل سینگل هتل امیرکبیر کاشان می توان به کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، لوازم بهداشتی، کفپوش سرامیک، کتری برقی، میز توالت (آرایش)، تلفن و تراس اشاره کرد. این اتاق مجهز به صندوق امانات است و می توانید از نظر امنیت آن آسوده خاطر باشید.

اتاق سه تخته سینگل بازسازی شده

اگر قصد دارید سفری سه نفره به کاشان را تجربه کنید، می توانید در اتاق های سه تخته سینگل بازسازی شده هتل امیرکبیر اقامت کنید. با رزرو این اتاق، چشم اندازی دل انگیز رو به محوطه هتل و فضای شهری اطراف آن خواهید داشت. این واحد اقامتی 30 متری دارای سه عدد تخت تک نفره است و امکان اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر به آن وجود ندارد. سیستم تهویه مطبوع و سیستم اطفا حریق موجود در این واحد اقامتی، فضایی امن و دلنشین را برایتان آماده خواهد کرد. در این واحد یخچال و مینی بار غیررایگان موجود است و می توانید غذاها و خوراکی های خود را در آن ها تازه و خنک نگه دارید.

در اتاق سه تخته سینگل هتل امیرکبیر کاشان امکان اتصال به اینترنت هتل وجود دارد. شما در این واحد مجاز به سیگار کشیدن نیستید و باید به محوطه هتل مراجعه کنید. حمام و سرویس فرنگی در داخل اتاق وجود دارد و به آسانی می توانید از آن ها استفاده کنید؛ همچنین مبلمان و تلویزیون هم برای استراحت کردن و پر کردن اوقات فراغتتان در این اتاق موجود هستند.

دمای این اتاق سه تخته از طریق چیلر موجود در آن، قابل تنظیم است. با مراجعه به تراس این واحد می توانید از چشم انداز و هوای بیرون لذت ببرید. از سایر خدمات و امکانات اتاق سه تخته سینگل بازسازی شده هتل امیرکبیر می توان به کمد لباس، کفپوش سرامیک، کتری برقی، میز آرایش، تلفن و میز و صندلی اشاره کرد. در این واحد صندوق امانات موجود است و می توانید از نظر امنیت آن آسوده خاطر باشید؛ در ضمن این اتاق عایق صدا است و با خیال راحت می توانید با صدای بلند موسیقی گوش کنید.

اتاق چهار تخته بازسازی شده

اگر در سفر به کاشان جمعی چهار نفره هستید و دوست دارید در فضایی مجهز و آرام اقامت کنید، پیشنهاد ما به شما رزرو اتاق چهار تخته بازسازی شده هتل امیرکبیر کاشان است. ویو اتاق های چهار تخته این هتل رو به محوطه زیبای هتل و فضای شهری اطراف آن است که از تماشای آن ها بسیار لذت خواهید برد. اتاق چهار تخته هتل امیرکبیر دارای دو عدد تخت یک نفره و یک تخت دو نفره راحت و تمیز است. این اتاق دارای چیلر است و به راحتی می توانید دمای آن ها را تنظیم کنید. متراژ این واحد اقامتی 35 متر است و امکان اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر به آن وجود ندارد. این واحد اقامتی عایق صدا است. در اتاق چهار تخته بازسازی شده هتل امیرکبیر کاشان به راحتی می توانید به اینترنت هتل متصل شوید و از آن استفاده کنید.

مبلمان موجود در اتاق به همراه تلویزیون و شبکه فیلم داخلی آن، می تواند فضایی مناسب را برای دورهمی شما و تماشا کردن فیلم فراهم کند. در این اتاق چهار تخته می توانید از مینی بار غیر رایگان هم استفاده کنید و از خوراکی های خوشمزه و لذیذ داخل آن میل کنید و هزینه آن را در هتل پرداخت کنید. علاوه بر سرویس فرنگی موجود در اتاق، حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی مورد نیازتان جهت استحمام در این واحد مهیا است. از دیگر خدمات و امکانات اتاق چهار تخته هتل امیرکبیر می توان به تلفن، کفپوش سرامیک، کتری برقی، میز توالت (آرایش)، صندوق امانات، جالباسی و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. با رزرو این اتاق سرو صبحانه برای شما رایگان خواهد بود.

اتاقی در هتل امیرکبیر کاشان

اتاق چهار تخته سینگل بازسازی شده

اگر به صورت دسته جمعی و چهار نفره به کاشان سفر می کنید و دوست دارید در فضایی مجهز اقامت کنید، پیشنهاد ما به شما رزرو اتاق چهار تخته سینکل بازسازی شده هتل امیرکبیر است. ویو اتاق های چهار تخته این هتل رو به محوطه زیبای هتل است و از تماشای آن بسیار لذت خواهید برد. اتاق چهار تخته سینگل هتل امیرکبیر دارای چهار تخت یک نفره راحت و تمیز است. متراژ این واحد اقامتی 35 متر است. این اتاق دارای چیلر است و به راحتی می توانید دمای آن را تنظیم کنید. در این واحد اقامتی می توانید به اینترنت هتل متصل شوید و از آن استفاده کنید.

شما می توانید در این واحد اقامتی بر روی مبلمان موجود در آن استراحت کنید و تلویزیون تماشا کنید. اگر در این سفر اشیا قیمتی با خود به همراه دارید، نگران نباشید؛ چراکه این اتاق مجهز به صندوق امانات است. در این اتاق چهار تخته می توانید از مینی بار غیر رایگان هم استفاده کنید و از خوراکی های خوشمزه داخل آن میل کنید؛ همچنین برای خنک و تازه نگه داشتن غذاهایتان در این واحد یخچال موجود است. حمام اختصاصی با لوازم بهداشتی مورد نیازتان جهت استحمام، به همراه سرویس بهداشتی فرنگی در این اتاق مهیا است. از دیگر خدمات و امکانات اتاق چهار تخته سینگل بازسازی شده هتل امیرکبیر می توان به تلفن، کفپوش سرامیک، کتری برقی، میز توالت (آرایش)، شبکه فیلم داخلی، جالباسی و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد. با رزرو این اتاق سرو صبحانه لذیذ هتل برای شما رایگان خواهد بود.

اتاق پنج تخته بازسازی شده

اگر تصمیم دارید به صورت پنج نفره به کاشان سفر کنید، می توانید در اتاق های پنج تخته بازسازی شده هتل امیرکبیر اقامت کنید. با رزرو این اتاق، چشم اندازی دل انگیز رو به فضای شهری اطراف هتل خواهید داشت. این اتاق 40 متری دارای یک تخت دو نفره و سه عدد تخت تک نفره است. در این اتاق پنج تخته امکان اضافه کردن یک سرویس خواب دیگر وجود ندارد؛ در ضمن این اتاق عایق صدا است و با خیال راحت می توانید با صدای بلند موسیقی گوش کنید.

در اتاق پنج تخته بازسازی شده هتل امیرکبیر امکان اتصال به اینترنت هتل با ظرفیت محدود وجود دارد. شما در این واحد مجاز به سیگار کشیدن نیستید و باید به محوطه هتل مراجعه کنید. حمام و سرویس فرنگی در داخل اتاق وجود دارد و به آسانی می توانید از آن ها استفاده کنید؛ همچنین مبلمان و تلویزیون هم برای استراحت کردن و پر کردن اوقات فراغتتان در این اتاق موجود هستند. با رزرو این اتاق سرو صبحانه لذیذ هتل برای شما رایگان خواهد بود.

تنظیم دمای این اتاق پنج تخته از طریق چیلر است و به راحتی می توانید درجه آن را تنظیم کنید. از سایر خدمات و امکانات اتاق پنج تخته هتل امیرکبیر می توان به کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع، کف پوش سرامیک، کتری برقی، میز آرایش و تلفن اشاره کرد. این اتاق دارای صندوق امانات است و می توانید از نظر امنیت آن آسوده خاطر باشید.

امکانات هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان جزو هتل های سه ستاره و مقرون به صرفه این شهر است که با خدمات و امکانات باکیفیتش، فضایی ایمن و راحت را برای اقامت ایجاد کرده است. این هتل محبوب امتیازات خوبی از گردشگران و مسافران شهر کاشان دریافت کرده است و اکثر آن ها پس از اقامت در این هتل، آن را به دیگر مسافران پیشنهاد داده‌اند. از خدمات ویژه هتل امیرکبیر کاشان می توان به اتاق چمدان، اینترنت، خدمات گردشگری، خدمات خانه داری، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات ویژه برای معلولین و روم سرویس اشاره کرد. پذیرش در این هتل 24 ساعته است و در هر زمان از شبانه روز که به کاشان برسید، می توانید اتاق خود را از پرسنل هتل دریافت کنید.

هتل امیرکبیر کاشان برای گذراندن اوقات فراغت شما، گزینه های عالی مثل کافی شاپ و میز بیلیارد آماده کرده که می توانید اوقات خوشی را در آن ها تجربه کنید. واحدهای اقامتی این هتل چشم انداز بی نظیری به محوطه هتل و کوچه و خیابان های اطراف دارد؛ همچنین این اقامتگاه دسترسی نزدیکی به مراکز تجاری و جاذبه های توریستی شهر دارد و در کمتر از 10 دقیقه می توانید به آن ها برسید و از گشت و گذار در آن ها لذت ببرید. در ادامه مطلب با سایر امکانات عمومی هتل و واحدهای اقامتی هتل امیرکبیر کاشان آشنا می شوید.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

از امکانات عمومی هتل امیرکبیر کاشان، می توان به اینترنت، لاندری، فتوکپی و فکس، آسانسور، جعبه کمک های اولیه، اتاق چمدان، سیستم اعلام حریق، کپسول آتش نشانی، دستگاه واکس کفش، نمازخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. اگر در این هتل هوس غذایی خوشمزه کردید، می توانید سری به رستوران های متنوع آن مثل  رستوران سنتی و رستوران فضای باز بزنید و از انواع غذاهای ایرانی و محلی آن لذت ببرید.

اگر برای خرید سوغات زمان کافی ندارید که به مراکز تجاری شهر مراجعه کنید، به مشکلی برنخواهید خورد؛ زیرا در این هتل فروشگاهی با انواع کالاهای مورد نیاز شما وجود دارد. پرسنل مجرب این هتل به زبان های انگلیسی و فارسی مسلط هستند و اگر مهمان خارجی با خود به همراه دارید، نگران برقراری ارتباط آن ها نباشید. این هتل برای معلولین عزیز هم خدمات و امکانات ویژه ای را در نظر گرفته است. در صورت رزرو اتاق های هتل امیرکبیر کاشان، صبحانه خوش طعم و متنوع هتل برای شما به صورت رایگان سرو خواهد شد که می توانید آن را در واحد اقامتی خود و یا در بوفه هتل میل کنید. اگر با وسیله نقلیه شخصی خود به کاشان سفر می کنید، نگران امنیت و جای پارک خودروتان نباشید؛ زیرا  این هتل دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران خود است.

تمام اتاق های هتل امیرکبیر کاشان به صورت عمومی دارای امکانات متنوعی مثل مینی بار غیر رایگان، تخت خواب های تمیز و راحت، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، سیستم اطفا حریق، اینترنت، روم سرویس، شبکه پخش فیلم، کمد لباس، میز و صندلی، چیلر، حمام و وسایل بهداشتی مورد نیاز داخل آن، کفپوش سرامیک، جالباسی، تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی و مبلمان هستند. امنیت این واحدهای اقامتی هم از طریق صندوق امانات تامین می شود.

رستوران های هتل امیرکبیر کاشان

رستوران های هتل امیرکبیر کاشان با انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی و محلی، پذیرای شما مهمانان گرامی است. این رستوران ها برای هر نوع سلیقه ای خدمات ویژه ای را تدارک دیده اند که از میان آن ها می توان به  ز اشاره کرد. تمامی این رستوران ها با پرسنل مجرب و کارآزموده خود، محیطی دلپذیر و غذایی درجه یک را برای شما فراهم می آورند. در این هتل جذاب، کافی شاپ  و چایخانه سنتی هم موجود است که در اوقات فراغتتان می توانید برای میل کردن انواع میان وعده های وسوسه انگیز، به آن سری بزنید و از بودن در این مکان لذت ببرید.

رستوران کلاسیک امیرکبیر

رستوران کلاسیک امیرکبیر هتل امیرکبیر کاشان با فضایی دلنشین و شیک، آماده خدمت رسانی و پذیرایی از مسافران خود است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی و سنتی سرو می شود. سرآشپز حرفه ای این رستوران غذاهای خلاقانه را برایتان آماده می کند که طعم لذیذ آن ها را هیچ گاه فراموش نخواهید کرد. این رستوران جذاب در طبقه همکف هتل امیرکبیر قرار گرفته و ظرفیت آن200 نفر است. اگر بخواهید در رستوران کلاسیک هتل امیرکبیر، ضیافت شام و یا ناهار برگزار کنید، اصلا نگران نباشید؛ زیرا پرسنل خوش برخورد و مجرب این رستوران، بهترین سرویس ها را در کوتاه ترین زمان به شما ارائه خواهند داد. در این رستوران ساعت سرو صبحانه: 7:00 الی 10:00، ناهار: 11:00 الی 16:00، شام: 19:00 الی 23:30 است.

امکانات هتل امیرکبیر کاشان

رستوران فضای باز

اگر دوست دارید در فضای باز و زیبا وعده های غذایی خوشمزه ای را نوش جان کنید، رستوران فضای باز هتل امیرکبیر کاشان بهترین گزینه برای شما خواهد بود. طعم غذاهای این رستوران در کنار منظره دلچسبش، لذت غذا خوردن در این مکان برایتان دو چندان خواهد کرد. بهترین زمان غذا خوردن در این باغ فصل تابستان است که در زیر عطر درختان محوطه هتل شام لذیذی نوش جان کنید. ساعت سرو شام در این رستوران 19 الی 23:30 است.

کافی شاپ

اگر دوست دارید میان وعده هایی سبک میل کنید و هوس دسرهای رنگارنگ، نوشیدنی های جذاب و بستنی های خوشمزه کردید، بهترین گزینه برای شما سر زدن به کافی شاپ هتل امیرکبیر کاشان است. این کافی شاپ با پرسنلی حرفه ‌ای انواع نوشیدنی‌ های سرد و گرم و دسرهای خوش طعم و متنوع را برای شما سرو می‌کند. کافی شاپ هتل امیرکبیر در طبقه منفی یک هتل قرار دارد. این کافه برای استراحت کردن بعد از یک روز طولانی، مکان بسیار مناسب و دنجی به حساب می آید. ساعت کاری این رستوران 17 الی 23:30 است.

چایخانه سنتی

اگر می خواهید فنجانی نوشیدنی در فضایی سنتی هتل میل کنید، می توانید سری به چایخانه سنتی هتل امیرکبیر کاشان بزنید. این چایخانه دارای فضای گرم و صمیمی است و با حضور در آن حس سفر در تاریخ به شما دست می دهد. ساعت کاری این چایخانه سنتی از 17 الی 23:30 است.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل امیرکبیر کاشان

هتل امیرکبیر کاشان در خیابان امیرکبیر، نرسیده به باغ فین واقع شده است. این هتل به جاذبه های دیدنی شهر و مراکز تجاری آن دسترسی نزدیکی دارد. برای مثال فاصله این هتل تا مجموعه فین کاشان حدود 3 دقیقه رانندگی است. موقعیت مکانی عالی هتل امیرکبیر یکی از دلایل اصلی انتخاب آن توسط گردشگران است.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله اما در صورت درخواست کنسل‌کردن رزرو هتل امیرکبیر کاشان، بر‌اساس قوانین هتل، اقدام خواهد شد.

خیر، هتل امیرکبیر کاشان، استخر ندارد.

بله، هتل امیرکبیر کاشان دارای رستوران های متنوعی از جمله رستوران کلاسیک و رستوران فضای باز است که این رستوران های جذاب انواع غذاهای باکیفیت ایرانی و محلی را برای مهمانان گرامی سرو می کنند.

بله، هتل امیرکبیر کاشان با پارکینگی رایگان، پذیرای مسافران عزیز است و امنیت خودرو شما را تامین می کند. ظرفیت این پارکینگ روباز 50 خودرو است.

شما با کمتر از 5 دقیقه رانندگی از هتل امیرکبیر کاشان می ‌توانید به باغ فين، چشمه سلیمانیه، حمام فین و تپه سیلک کاشان برسید؛ همچنین از این هتل تا خانه تاریخی طباطبایی، خانه تاریخی عباسيان، حمام تاریخی سلطان امیراحمد، خانه تاریخی بروجردی ها، روستای ابیانه، مسجد و مدرسه آقابزرگ، تیمچه امین الدوله و بازار تاریخی کاشان حدود 10 دقیقه فاصله است و به راحتی می توانید به آن ها دسترسی پیدا کنید.

فاصله پارسیان کاشان تا پایانه مسافربری حدود 13 دقیقه، تا ایستگاه راه آهن حدود 14 دقیقه با ماشین فاصله دارد.

سایت سفر‌بازی بهترین قیمت ها را برای رزرو هتل امیرکبیر کاشان هتل ارائه می دهد و با تیم پشتیبانی 24 ساعته اش شما را در تمام مراحل انتخاب، رزرو و یا کنسل کردن رزرو هتل همراهی می کند


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa