logo
هتل لوتوس کیش
هرموقع
1 مهمان

هتل لوتوس کیش

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
نمای بیرونی  هتل لوتوس کیش
پذیرش  هتل لوتوس کیش
رستوران  هتل لوتوس کیش
هتل لوتوس کیش
هتل لوتوس کیش

پشتیبانی آنلاین هتل لوتوس کیش

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل لوتوس کیش

❇️ هتل لوتوس - Lotus Hotel - در سال ۱۳۸۳ با 3 طبقه و 72 باب اتاق افتتاح شد و جهت ارتقا سطح کیفی خدمات در سال ۱۳۹۰ مورد بازسازی قرار گرفت. یک هتل با سابقه درخشان در جنوب کشور و جزیره کیش است. هتل لوتوس کیش برای افرادی که به قصد خرید و لذت بردن از هوای ساحلی جزیره به کیش سفر می کنند بسیار مناسب است. این هتل در فاصله کمی از دریا و مراکز خرید مشهور این شهر قرار دارد و به مهمانان اجازه می دهد به راحتی ...


رزرو اتاق در هتل لوتوس کیش

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

اتاق دو تخته توئین

اتاق دو تخته توئین


600,000 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackhb صبحانه + یک وعده غذا
اتاق دو تخته دبل

اتاق دو تخته دبل


600,000 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackhb صبحانه + یک وعده غذا
اتاق سه تخته

اتاق سه تخته


700,000 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackhb صبحانه + یک وعده غذا
اتاق چهار تخته

اتاق چهار تخته


800,000 تومان/هرشب
  • profile4 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackhb صبحانه + یک وعده غذا
اتاق پنج تخته

اتاق پنج تخته


1,300,000 تومان/هرشب
  • profile5 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackhb صبحانه + یک وعده غذا

امکانات هتل لوتوس کیش

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
مشرف به دریا
مشرف به دریا
یخچال
یخچال
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
سیستم تهویه هوا
سیستم تهویه هوا
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
سشوار
سشوار
لوازم بهداشتی
لوازم بهداشتی
آسانسور
آسانسور

آدرس و نقشه هتل لوتوس کیش

کیش، میدان امیر کبیر روبروی پاساژ مروارید


نظرات درباره هتل لوتوس کیش

  • star-black5.0
  • 1 نظر
دسترسی به هتل
5
کیفیت میزبانی
5
موقعیت مکانی
5
پاکیزگی هتل
5
تطابق آگهی
5
نسبت قیمت به ارزش
5
  • اشکان اصغری

    اشکان اصغری

    1402/07/25 07:18:25
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق دو تخته دبل

    همه چی عالی بود و کاملا راضی بودم


قوانین رزرو هتل لوتوس کیش

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل رزرو شده، اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها با ارائه مدارک شناسایی در این هتل مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این هتل مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی در این هتل مجاز می باشد. نرخ کودک تا 5 سال در صورت عدم استفاده ...


مشخصات هتل لوتوس کیش

لینک های مرتبط با هتل لوتوس کیش

مشخصات هتل لوتوس

هتل لوتوس با داشتن 3 طبقه بنا و 72 اتاق و 223 تخت در زمینی به مساحت 5000 متر مربع بنا شده است. این هتل در وسط فضای سبزی به مساحت 1200 متر مربع قرار گرفته و به صورت تمام و قت آماده پذیرش مهمان ها و گردشگران گرامی است. این هتل زیبا با بنایی که در سال 1383ساخته شده در سال 1393 به منظور بالا بردن سطح کیفی مورد بازسازی قرارگرفت. هتل لوتوس در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار گرفته و به مراکز خرید و تفریحی بسیار نزدیک است گردشگران و مهمان ها با کمی پیاده روی به راحتی به مراکز خرید و تفریحی دسترسی دارند. توجه داشته باشید این هتل فاقد پار کینگ می باشد.


معرفی انواع اتاق های هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس در یک فضای بزرگ و سرسبز با ساختمانی 3طبقه دارای 72 اتاق با امکانات کامل یک هتل سه ستاره است و دارای اتاق های دو تخته دبل هافبرد، دو تخته تویین هافبرد، سه تخته هافبرد، چهار تخته هافبرد و پنج تخته هافبرد می باشد. هتل لوتوس دارای اتاق های خوبی برای مسافرت های دسته جمعی و خانوادگی می باشد، چرا که  تمام اتاق ها دارای طرح های زیبا و لوکس است و همه اتاق ها از نور مناسبی برخوردار هستند.

نمایی از لابی هتل لوتوس کیش

اتاق دو تخته دبل هافبرد

اگر با همسر خود تصمیم به یک سفر خاص به جزیره کیش گرفته اید، این اتاق می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. اتاق دو تخته دبل با مبلمان، قالی، یک تخت بزرگ، بالکن، دارای حمام، حوله حمام، دمپایی حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دستمال، صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، کمد لباس، رخت آویز، یخچال، آب معدنی، دراور، آینه، سشوار، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم سرمایشی اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، مینی بار باهزینه، دمپایی مخصوص اتاق، آباژور، صبحانه رایگان و ناهار بامنو انتخابی برای شما در نظر گرفته شده است و سرو ناهار در اتاق نیز امکان پذیر است. این اتاق ظرفیت برای نفر اضافه را ندارد و تنها برای سفر های زوجین مناسب است.

اتاق دو تخته تویین هافبرد

این اتاق با مبلمان زیبا و قالی، دو تخت سینگل بدون امکان ظرفیت اضافه و بالکن برای دوستانی که با یکدیگر به کیش سفر می کنند تجهیز شده است. این اتاق همچنین دارای حمام، حوله حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دستمال، دمپایی حمام، صابون شامپو، خمیر دندان، مسواک، کمد لباس، رخت آویز، دراور و آینه، یخچال، آب معدنی، سشوار، تلفن، اینترنت، تلویزیون، سیستم سرمایشی اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاءحریق، مینی بار باهزینه، دمپایی مخصوص اتاق، آباژور، صبحانه رایگان و ناهار با منو انتخابی است. در صورتی که تمایل دارید بعد از یک نیمروز پر چالش ناهار خود را در اتاق میل کنید، می توانید از پرسنل درخواست کنید که سرو ناهار در اتاق شما انجام بگیرد.

اتاقی جذاب در هتل لوتوس با طراحی زیبا

اتاق سه تخته هافبرد

 این اتاق دارای یک تخت سینگل ، یک تخت دبل با مبلمان زیبا و قالی است. این اتاق ظرفیت نفر اضافه را ندارد و به همین دلیل یک گزینه برای خانواده های سه نفره است. بالکن،  حمام، حوله حمام، دمپایی مخصوص حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، خمیر دندان، مسواک، صابون، شامپو، دستمال، کمد لباس، رخت آویز، دراور، آینه، آباژور، یخچال، آب معدنی، سشوار، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم سرمایشی اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اطفاء حریق، مینی بار با هزینه، دمپایی مخصوص اتاق، صبحانه رایگان و ناهار بامنو انتخابی از امکانات این اتاق است. همچنین سرو ناهار در اتاق امکان هم برای مسافران پذیر خواهد بود.

اتاق چهار تخته هافبرد

این اتاق با مبلمان زیبا و قالی با یک تخت دبل و دو تخت سینگل است و این اتاق را به یک انتخاب عالی برای خانواده های 4 نفره تبدیل کرده است. این اتاق ظرفیت نفر اضافه را ندارد و  با بالکن، حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی حمام، حوله حمام، دستمال، صابون، شامپو، خمیر دندان، مسواک، کمد لباس، رخت آویز، دراور، آینه، آباژور، یخچال، آب معدنی، سشوار، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم اطفاءحریق، سیستم سرمایشی اسپلیت، سیستم تهویه مطبوع، مینی بار باهزینه، دمپایی مخصوص اتاق، صبحانه رایگان، ن هار با منو انتخابی است، سرو ناهار در اتاق برای کسانی که دوست ندارد در رستوران هتل وعده خود را سرو کنند امکان پذیر است.

اتاق پنج تخته هافبرد

این اتاق دارای قالی با مبلمان یک تخت دبل و سه تخت سینگل است که آن را برای سفر خانواده های پرجمعیت مناسب کرده است. اتاق پنج تخته هافبرد هتل لوتوس کیش با بالکن، حمام، حوله حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی حمام، دستمال، لوازم بهداشتی، کمد لباس، رخت آویز، دراور، آینه، آباژور، یخچال، آب معدنی، تلفن، تلویزیون، اینترنت، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی اسپلیت، مینی بار با هزینه و دمپایی مخصوص اتاق تجهیز شده است و دارای خدمات صبحانه رایگان و ناهار با منو انتخابی است. اگر تمایل ندارید وعده ناهار را در رستوران نوش جان کنید سرو ناهار در اتاق هم برای شما امکان پذیر است. توجه داشته باشید این اتاق ظرفیت نفر اضافه را ندارد.

با رزرو اتاق در هتل لوتوس شما با اطلاعات داده شده می توانید اتاق و طبقه مورد نظر خود را انتخاب نمایید و از اقامت خود در هتل لذت ببرید.


امکانات هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس یکی از هتل های خوشنام و با سابقه کیش است با نام قدیمی لاله که بعد به لوتوس تغییر نام داده است. بعد از باز سازی هتل بهترین امکانات رفاهی را برای گردشگران و مسافرین فراهم نمود. اتاق ها از دیزاین زیبا و امکانات مطلوبی برخوردار هستند. از جمله امکانات هتل آسانسور، رمپ مخصوص معلولین، لابی بزرگ و مجلل، رستوران بام با ا نواع غذا های خوشمزه، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های گرم و سرد و دم نوش ها با کیک های تازه و شیرینی های خوشمزه، باغ زیبا، تالار پذیرایی با امکانات و تجهیزات کامل و پرسنل حرفه ای  که همگی در محبوبیت این هتل تاثیر گذارند.

امکانات عمومی هتل لوتوس کیش

با رزرو اتاق در هتل لوتوس شما از تمام امکانات رفاهی هتل مانند آسانسور برای تردد راحت مسافرین، رمپ مخصوص معلولین و افراد سال خورده، ترانسفر، رستوران در طبقه همکف، کافی شاپ در طبقه همکف، اینترنت رایگان در لابی، امکان سرو ناهار در اتاق، تاکسی سرویس 24 ساعته، سرویس بهداشتی در طبقات و در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، نمازخانه، خشکشویی، اتاق چمدان، خدمات تور، دستگاه و اکس کفش، سیستم تهویه مطبوع، کپسول آتش نشانی در طبقات و در لابی، سیستم اطفاء حریق در اتاق ها و در لابی و صندوق امانات در لابی استفاده نمایید. همچنین تمام اتاق ها دارای بالکن و تجهیزات رفاهی استاندارد هستند. تلاش فراوان پرسنل و کارکنان هتل لوتوس باعث شده که مهمان ها و گردشگران با خاطره های خوب به شهر خود برگردند.

ترانسفر استقبال رایگان

هتل لوتوس کیش برای مسافران خود خدمات ترانسفر استقبال رایگان نیز ارائه می کند. در زمان رزرو اتاق در صورت مشخص بودن زمان سفر باید مشخصات کامل پرواز و بلیط را به هتل جهت استقبال به پرسنل اطلاع دهید.

لابی هتل لوتوس

 لابی بسیار مجلل و شیک  با ظرفیت 130 نفر آماده خوش آمدگویی به مسافران و مراجعین می باشد. لابی دیزاین خاص خود محیط بسیار خوبی است برای گردشگران که بتوانند با استراحت کوتاه و یک صحبت دوستانه برای ادامه سفر خود برنامه ریزی کنند و از وقت خود نهایت استفاده را بکنند.

کافی شاپ

کافی شاپ در طبقه همکف با فضایی دنج و صمیمی با دیزاین زیبا و محیطی بزرگ و دلباز به سرو  انواع نوشیدنی های گرم (چای، قهوه، دمنوش ) با کیک ها و شیرینی های تازه و خوشمزه می پردازد. همچنین انوای شیک، بستنی  آبمیوه با بهترین کیفیت و طعم برای مهمان ها سرو می شود. مهمان های عزیز بعد از گشت و گذار و تفریح در جزیره می توانند سری به کافی شاپ بزنند و لحظه های آرامش بخشی را ضمن استراحت برای خود فراهم نمایند.

نمایی از رستوران اختصاصی هتل لوتوس جزیره کیش

رستوران بام هتل لوتوس کیش

رستوران با فضایی بزرگ و گنجایش 135 نفر، با منو متنوع غذا های ایرانی، فرنگی و در یایی، میزبان عزیزان گردشگر می باشد. رستوران بام هتل لوتوس کیش منو انتخابی را در اختیار مهمان ها و گردشگران مقیم هتل قرار می دهد تا بتوانند غذای مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و به هر دلیل اگر راغب به خوردن غذا در رستوران نیستید، امکان سرو غذا در اتاق هم برای ساکنین امکان پذیر است. رستوران هتل بخاطر تمیزی و تازه بودن مواد غذایی، استفاده کردن از آشپز های مجرب و سرو غذای مطلوب و با کیفیت مشهور است و رضایت مهمان ها و گردشگران را جلب کرده است.

مجموعه هتل لوتوس افتخار این را دارد که با تلاش شبانه روزی لحظات خوب و سفر پر خاطره ای را برای گردشگران فراهم نمایند.

فضای سبز

فضای سرسبز که هتل را احاطه کرده است و برای پیاده روی در هوای آزاد و گرفتن عکس های زیبا فضای بسیار مناسبی را برای مسافران فراهم کرده است.


موقعیت و دسترسی هتل لوتوس کیش

هتل لوتوس یکی از هتل های سه ستاره جزیزه است که از موقعیت مکانی خوبی برخور دار است. از آتجایی که این هتل در بلوار آزادگان، میدان امیر کبیر روبروی پاساژ مروارید قرار گرفته است، دیگر نیازی نیست در مورد دسترسی عالی این هتل به مراکز خرید صحبت کنیم!

هتل روبروی یک مرکز خرید پر آوازه قرار دارد و به سایر مراکز خرید هم بسیار نزدیک است. تنها با چند دقیقه پیاده روی شما می توانید به سایر مراکز خرید نیز دسترسی پیدا کنید.

همه افرادی که به جزیره کیش سفر می کنند مهم است که بتوانند به راحتی از ساحل زیبای دریای خلیج همیشه فارس استفاده کنند و از هوای تمیز و باد های ملایم آن نهایت استفاده را ببرند، هتل لوتوس کیش در فاصله ی بسیار کمی از دریا قرار دارد و شما می توانید در هر ساعت شبانه روز به ساحل بروید و از هوای ساحلی و سبک کیش لذت ببرید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله، کیش نیز مانند سایر شهر های پر تردد دارای محدودیت تردد در برخی نقاط شهر است.

خیر در این هتل خدمات نیم بها برای کودکان بالای 5 سال ارائه نمی شود.

خیر، هتل لوتوس کیش در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد. برای اطلاع از نحوه مجوز تردد، به وبسایت های مرجع مراجعه نمایید.

اقامت کودکان تا 5 در صورت استفاده نکردن از سرویس رایگان است

پذیرش بانوان تنها در هتل لوتوس کیش با مدارک شناسایی معتبر و عکس دار بلا مانع خواهد بود.

پذیرش زوجین با صیغه نامه و مهر برجسته و یا عقدنامه معتبر و مدارک شناسایی عکس دار امکان پذیر خواهد بود.


ویژگی‌های مرتبط با هتل لوتوس کیش


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa