logo
تهران
هرموقع
1 مهمان

37 اقامتگاه یافت شد.


مسافرخانه های تهران


مهمانپذیر ایرانفرد تهران
heart

تهران، تهران

مهمانپذیر ایرانفرد تهران


  • صبحانه ندارد.
  • پارکینگ ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
star-black3.5(72)

450,000 تومان/هرشب
مهمانپذیر فرحان تهران
heart

تهران، تهران

مهمانپذیر فرحان تهران


  • صبحانه دارد.
  • پارکینگ ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
star-black4.0(63)

750,000 تومان/هرشب
مهمانپذیر آراز تهران
heart

تهران، تهران

مهمانپذیر آراز تهران


  • صبحانه ندارد.
  • پارکینگ ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
star-black4.3(19)

850,000 تومان/هرشب
مسافرخانه تابش تهران
heart

تهران، تهران

مسافرخانه تابش تهران


  • صبحانه ندارد.
  • پارکینگ ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
star-black4.7(2)

420,000 تومان/هرشب
مهمانپذیر آرین تهران
heart

تهران، تهران

مهمانپذیر آرین تهران


  • صبحانه ندارد.
  • پارکینگ ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
star-black4.3(29)

650,000 تومان/هرشب
مهمانپذیر بهارستان تهران
heart

تهران، تهران

مهمانپذیر بهارستان تهران


  • صبحانه ندارد.
  • پارکینگ ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
star-black3.7(12)

650,000 تومان/هرشب
مهمانپذیر حقیقت فر تهران
heart

تهران، تهران

مهمانپذیر حقیقت فر تهران


  • صبحانه ندارد.
  • پارکینگ ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
star-black4.2(4)

850,000 تومان/هرشب
مهمانپذیر گلها تهران
heart

تهران، تهران

مهمانپذیر گلها تهران


  • صبحانه ندارد.
  • پارکینگ ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
star-black3.8(5)

550,000 تومان/هرشب
مهمانپذیر ارس تهران
heart

تهران، تهران

مهمانپذیر ارس تهران


  • صبحانه ندارد.
  • پارکینگ ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
star-black4.5(11)

850,000 تومان0.12 %

848,980 تومان/هرشب
مهمانپذیر بحرخزر تهران
heart

تهران، تهران

مهمانپذیر بحرخزر تهران


  • صبحانه ندارد.
  • پارکینگ ندارد.
  • ورود حیوانات خانگی مجاز نیست.
star-black4.2(6)

345,000 تومان/هرشب
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • left


رزرو مسافرخانه در تهران با بهترین قیمت از طریق سفربازی انجام می‌شود. تعداد و تنوع بالای مسافرخانه‌های این سایت دست شما را برای انتخاب باز می‌گذارد و اطلاعات دقیقی درباره هرکدام در اختیارتان قرار می‌دهد. گارانتی بهترین قیمت، تضمین تمیزی اتاق‌ها، پشتیبانی شبانه روزی در تمام روزهای هفته، امکان گفتگوی آنلاین با میزبان قبل از رزرو و... از جمله مزایای استفاده از این سامانه به شمار می‌آیند.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از تصمیم‌گیری نهایی، به بررسی و مقایسه ویژگی‌های مسافرخانه‌های مختلف بپردازید و بهترین گزینه متناسب با بودجه، نیاز و سلیقه‌تان را پیدا کنید. بهترین مسافرخانه‌های تهران را به کمک سفربازی بیابید و اقامتی دلنشین برای خود رقم بزنید. این وبسایت دارای نماد اعتماد الکترونیک و مجوزهای مربوط است و به عنوان بهترین راه رزرو مسافرخانه در تهران شناخته می‌شود. از خدمات آنلاین رزرو مسافرخانه در این سایت بهره ببرید و سفر هیجان انگیزتان به پایتخت ایران را آغاز کنید

راهنمای جامع رزرو مسافرخانه در تهران

تهران که به عنوان یکی از اصلی‌ترین مقاصد سفر مردم شناخته می‌شود، پایتخت ایران بوده و زیبایی‌های زیادی را در خود جا داده است. این شهر پرهیاهو برای افراد در هر سن و سالی جذابیت‌های مخصوص خود را دارد. رستوران‌های باکیفیت، کافی شاپ‌های مدرن، مراکز تجاری و خرید، جاذبه‌های گردشگری و تفریحی، مکان‌های تاریخی و... از جمله اماکنی هستند که می‌توانید در تهران به آن‌ها سر بزنید. تهران قطب سیاسی و اقتصادی کشور بوده و شرکت‌ها و ادارات بسیاری در آن وجود دارند. همین امر باعث شده افراد زیادی به دلایل کاری به تهران سفر کنند و قصد ماندن در آن را داشته باشند.

یکی از راه‌های اقامت در سفر به تهران، رزرو آنلاین مسافرخانه رزرو مسافرخانه است که باعث می‌شود هزینه‌های سفر زیاد نشوند. مسافرخانه‌ها امکانات ابتدایی و ساده‌ای دارند که باعث قیمت مقرون به صرفه‌شان می‌شود. شما می‌توانید یک مسافرخانه نزدیک به اماکنی که دوست دارید به آن‌ها بروید، رزرو کنید و رفت و آمد خود را آسان کنید.

بهترین راه رزرو مسافرخانه در تهران، استفاده از سایت جامع سفربازی است که قابلیت‌های مفید و گسترده‌ای دارد. این وبسایت تضمین بهترین قیمت رزرو مسافرخانه را ارائه می‌دهد و اطلاعات کاملی از هر مسافرخانه تهران جمع‌آوری نموده است. با خیال راحت رزرو خود را از این سامانه رسمی انجام دهید و آماده شروع سفرتان به پایتخت ایران شوید.

بهترین سایت رزرو مهمانسرا در تهران

اگر قصد سفر به تهران را دارید و به دنبال ارزان‌ترین روش اقامت در تهران می‌گردید، مهمانسرا‌ها می‌توانند گزینه‌های مناسبی برایتان محسوب شوند. امکانات ساده و ابتدایی مهمانسرا‌ها باعث می‌شوند در عین حال که می‌توانید استراحتی راحت در آن‌ها داشته باشید، مجبور به پرداخت مبالغ زیاد نشوید. اگر قصد دارید روزهای زیادی در تهران بمانید و پیگیر کارهای خود باشید، مهمانسرا‌ها کمک به کاهش هزینه‌های اقامتتان می‌کنند.

پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو مهمانسرا‌های تهران از سامانه سفربازی استفاده کنید. این وبسایت به عنوان یک راهنمای کامل برای رزرو مهمانسرا و انواع دیگر اقامتگاه در سراسر ایران شناخته می‌شود و خدمات باکیفیتی به کاربران ارائه می‌دهد. برای رزرو مهمانسرا در مشهد، اصفهان، تهران، شیراز و... به این سامانه اعتماد کنید. گارانتی بهترین قیمت، تضمین تمیزی اتاق‌ها، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، تعداد و تنوع بالای مهمانسرا‌ها و... از جمله مزایای استفاده از سفربازی به شمار می‌آیند. از بهترین سایت رزرو مهمانسرا در تهران، مهمانسرای دلخواهتان را انتخاب کنید و سفر راحتی در پیش داشته باشید.

و حتی برای رزرو آنلاین هتل‌های تهران رزرو هتل تهران نیز می‌توانید از این سایت استفاده کنید.

چگونگی رزرو آنلاین مسافرخانه در تهران از سایت سفربازی

افراد زیادی وجود دارند که در هنگام سفر، به دنبال مسافرخانه‌های شهر مقصدشان می‌گردند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید و اقامت در مسافرخانه را به سایر روش‌های اقامتی ترجیح می‌دهید، خوب است نحوه رزرو اینترنتی مسافرخانه را به خاطر بسپارید. رزرو آنلاین مسافرخانه مزایای زیادی دارد که برای مثال می‌توان به قیمت مناسب، بررسی دقیق اطلاعات، تنوع بالای گزینه‌ها، پشتیبانی شبانه روزی، استفاده از تخفیف‌های جذاب و... اشاره کرد.

برای رزرو مسافرخانه در تهران کافی است تعداد نفرات، تاریخ ورود و تاریخ خروج خود را مشخص کنید. از لیست مسافرخانه‌های تهران در سایت سفربازی استفاده کنید و به جستجو، بررسی و مقایسه گزینه‌ها بپردازید. می‌توانید از قابلیت جستجوی پیشرفته، فیلترهای متنوع و امکان مرتب سازی لیست بهره ببرید و سریع‌تر به گزینه دلخواه خود برسید.

وقتی مسافرخانه‌ای متناسب با معیارهای خود یافتید، می‌توانید درخواست رزرو خود را به صورت رایگان ثبت کنید. این درخواست توسط میزبان بررسی شده و در صورت دارا بودن ظرفیت، تایید می‌شود. در این مرحله نوبت به پرداخت اینترنتی هزینه اقامت می‌رسد و پس از آن، رسید رزرو در اختیار شما قرار می‌گیرد. همان طور که مشاهده کردید، رزرو مسافرخانه‌های تهران فقط با چند کلیک امکان پذیر است و راحتی و آسایش را برایتان به ارمغان می‌آورد.

امکان مقایسه و انتخاب بهترین مسافرخانه در تهران

بررسی و مقایسه دقیق ویژگی‌های مسافرخانه‌های تهران می‌تواند کمک شایانی به انتخاب بهتر شما کند. در نتیجه، بهترین گزینه متناسب با معیارهای خود را پیدا می‌کنید و رضایت بیشتری از اقامت خواهید داشت. مسافرخانه‌ها به طور معمول دارای امکاناتی مانند تخت خواب، تجهیزات گرمایشی، تجهیزات سرمایشی، تلفن، میز، صندلی و... هستند. برخی از آن‌ها دارای سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی در اتاق بوده و برخی دیگر حمام و سرویس بهداشتی مشترک دارند. معمولا دسترسی به آشپزخانه مشترک برای مسافران وجود دارد که نکته خوبی برای تهیه وعده‌های غذایی به شمار می‌رود.

شما می‌توانید لیست مسافرخانه‌های تهران را بر اساس محبوبیت، قیمت و... مرتب کرده و سریع‌تر گزینه‌های نزدیک به سلیقه‌تان را پیدا کنید. به علاوه، قابلیت جستجوی پیشرفته و فیلترهای سایت کمک می‌کنند معیارهای خود را مشخص کرده و فقط نتایجی را که دارای آن معیارها هستند، مشاهده کنید. سفربازی بهترین خدمات اینترنتی رزرو اقامتگاه را برای شما به ارمغان می‌آورد تا سفری سرشار از آرامش داشته باشید و از دغدغه‌های اضافی رها شوید.

مزایای رزرو مسافرخانه در تهران از سفربازی

پیشنهاد می‌کنیم برای رزرو مسافرخانه در تهران، روی سفربازی حساب کنید و از مزیت‌های بی شمار آن بهره‌مند شوید. این سامانه دارای نماد اعتماد الکترونیک، نشان ملی ثبت و مجوزهای لازم است که تمامی آن‌ها در بخش پایین صفحه اصلی سایت قابل مشاهده و رهگیری هستند. گارانتی بهترین قیمت، تعداد و تنوع بالای اقامتگاه‌ها، تضمین تمیزی اتاق‌ها، امکان گفتگو با میزبان قبل از رزرو، پشتیبانی شبانه روزی، دارا بودن اطلاعات به‌روز و کامل و... از جمله مزایای این سامانه محسوب می‌شوند.

بهتر است قبل از رزرو به بررسی دقیق تصاویر، نظرات و امتیاز کاربران، توضیحات کامل، ظرفیت، قیمت، موقعیت مکانی روی نقشه، دسترسی، امکانات و تجهیزات و... هر مسافرخانه بپردازید که تصمیم‌گیری بهتری داشته باشید. با رزرو اینترنتی مسافرخانه‌های تهران از طریق سفربازی، خاطرتان آسوده است و هیچ نگرانی و اضطرابی درباره اقامت نخواهید داشت. به سفربازی اعتماد کنید و بدانید که این اعتماد، بزرگ‌ترین سرمایه ماست.

رزرو بهترین مهمانپذیر در تهران

تهران یک مقصد هیجان‌انگیز برای مسافران است. اماکن تفریحی، رستوران، کافه، موزه، مرکز خرید، سینما، پارک و... در تهران به وفور یافت می‌شوند. به هر دلیلی که به تهران سفر می‌کنید، می‌توانید بخشی از زمان خود را به گشت و گذار در نقاط معروف و دیدنی آن اختصاص دهید و سفرتان را چندجانبه کنید. اولین قدم برای برنامه‌ریزی دقیق سفر به تهران، رزرو مهمانپذیر یا سایر انواع اقامتگاه است. این کار را در کمترین زمان ممکن و فقط با چند کلیک از طریق سامانه رسمی سفربازی انجام دهید و آماده بستن چمدان شوید.

بهترین مهمانپذیر‌های تهران از طریق این وبسایت قابل رزرو هستند. مهمانپذیر‌های خوب تهران دارای امکانات بهتری نسبت به سایر مسافرخانه‌ها هستند و قیمت مناسب‌تری دارند. همچنین، محیط این مهمانپذیرها تمیزتر است و دسترسی بهتری به نقاط مختلف شهر دارند. لیست مهمانپذیر‌های تهران را بر اساس محبوبیت مرتب کرده و به نظرات و امتیاز کاربران نیز توجه کنید. در نتیجه، می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن به بهترین انتخاب برسید و با خاطر آسوده راهی سفر شوید. همچنین برای رزرو آنلاین هتل‌های یک ستاره تهران رزرو هتل‌های یک ستاره تهران نیز می‌توانید به سایت سفربازی مراجعه کنید.

رزرو مسافرخانه در تهران با تخفیف

سفربازی در مواقعی تخفیف‌های متنوعی روی مسافرخانه‌های تهران قرار می‌دهد که برای مطلع شدن از آن‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مرتب به وبسایت سر بزنید. این تخفیف‌ها درصدها و مبالغ مختلفی دارند و هزینه‌های اقامت را برایتان کاهش می‌دهند. همچنین، سفربازی همواره کدهای تخفیف دوره‌ای برای کاربران خود می‌فرستد که اگر شما هم تمایل به دریافت آن‌ها دارید، می‌توانید در وبسایت ثبت نام کنید. آخرین راه به دست آوردن کد تخفیف رزرو مسافرخانه در تهران، دنبال کردن سفربازی در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام است. به این ترتیب می‌توانید از آخرین اخبار، مسابقات و کمپین‌های آن اطلاع یابید و برنده تخفیف‌ها و جوایز گوناگون شوید.

کدهای تخفیف سفربازی در مرحله قبل از پرداخت آنلاین هزینه رزرو اعمال می‌شوند و در هزینه‌های اقامت شما صرفه‌جویی می‌کنند. این کدها معمولا محدودیت زمانی دارند و برای استفاده از آن‌ها باید تا قبل از تاریخ اعتبارشان رزرو خود را نهایی کنید. سفربازی همواره به ارائه بهترین خدمات به شما می‌اندیشد تا رضایت شما را جلب کرده و سفری لذت‌بخش برایتان رقم بزند.

گارانتی قیمت مسافرخانه در تهران با سفربازی

معمولا بخش اصلی هزینه‌های سفر صرف اقامت می‌شود. کاهش هزینه‌های اقامت می‌تواند تاثیر شگرفی روی هزینه‌های کلی سفر بگذارد و باعث صرفه‌جویی شود. ما در سفربازی نوید بهترین قیمت مسافرخانه‌های تهران را به شما می‌دهیم تا رزرو اینترنتی خود را بدون نگرانی و دردسر انجام دهید. بستن قراردادهای بلندمدت با میزبان‌ها و حذف واسطه‌های اضافی از روند رزرو، از جمله دلایل اختلاف قیمت سفربازی با سایر روش‌های رزرو هستند. شما می‌توانید در هر مکان و زمانی رزرو خود را بدون محدودیت انجام داده و خیال خود را از بابت مکان اقامت در تهران راحت کنید.

قوانین و مقررات کنسلی رزرو مسافرخانه در تهران

اگر نگران کنسلی رزرو خود هستید و می‌خواهید چگونگی آن را بدانید، این مطلب برای شماست. لغو رزرو مسافرخانه‌های تهران با سفربازی بدون دردسر قابل انجام بوده و دلیلی برای نگرانی شما وجود ندارد. برای این کار تنها کافی است با پشتیبانی شبانه روزی سفربازی تماس بگیرید و درخواست خود را عنوان کنید. از آنجا که مسافرخانه‌های مختلف قوانین و مقررات گوناگونی برای کنسلی رزرو دارند، لغو رزرو شما بر اساس قوانین مسافرخانه انتخابی خودتان صورت می‌گیرد.

برخی مسافرخانه‌ها جریمه ای برای کنسلی رزرو در نظر می‌گیرند. مبلغ این جریمه از هزینه اقامت پرداختی شما کسر شده و مابقی وجه به شما استرداد می‌گردد. لازم به ذکر است که سفربازی هیچ جریمه از شما بابت کنسلی رزرو دریافت نمی‌کند و مبلغ گفته شده تنها توسط برخی مسافرخانه‌ها گرفته می‌شود. نکته دیگری که خوب است به آن توجه کنید این است که قوانین و مقررات کنسلی رزرو در ایام پیک مسافرت مانند عید نوروز متفاوت بوده و سختگیری‌های بیشتری در این ایام وجود دارد.

ساعت ورود و خروج مسافرخانه‌های تهران

مسافرخانه‌های تهران دارای ساعت ورود و خروج مختلفی هستند. به طور معمول ساعت 14:00 به عنوان ساعت ورود و ساعت 12:00 ظهر به عنوان ساعت خروج از آن‌ها در نظر گرفته می‌شود. دانستن این ساعات می‌تواند جلوی معطلی را بگیرد و مانع از پرداخت مبالغ اضافه به مسافرخانه شود. زمان ورود و خروج دقیق هر مسافرخانه در صفحه توضیحات آن در سایت سفربازی ذکر شده که خوب است قبل از رزرو به آن توجه شود.

پشتیبانی 7/24 رزرو مسافرخانه‌های تهران

یکی از مهم‌ترین دلایل اعتماد افراد به سفربازی، داشتن پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته است. تیم پشتیبانی سفربازی به صورت شبانه روزی در تلاش هستند تا راهنمایی‌های لازم را به کاربران ارائه دهند و سوال‌ها و مشکلات آن‌ها را برطرف نمایند. در صورتی که در هر مرحله از رزرو مسافرخانه در هر شهری از ایران دچار مشکل شدید یا درباره آن سوال دارید، فقط کافی است با شماره تلفن موجود در سایت تماس بگیرید

رزرو مسافرخانه در تهران با اطلاعات کامل در سفربازی

اگر قصد رزرو مسافرخانه در تهران را دارید، بهتر است اطلاعات کامل و دقیق هرکدام از آن‌ها را به دقت بررسی کنید تا تصمیم‌گیری هوشمندانه‌ای داشته باشید. اطلاعات جامعی شامل نظرات و امتیاز کاربران، موقعیت مکانی روی نقشه، دسترسی، ظرفیت، قوانین و مقررات، ساعت ورود و خروج، امکانات، قیمت و... برای هر مسافرخانه در سفربازی جمع‌آوری شده و کار شما را آسان می‌کند. رزرو مسافرخانه در شیراز، تهران، یزد، تبریز و سایر شهرهای ایران از طریق این وبسایت انجام پذیر است و تجربه خوبی برای شما به ارمغان می‌آورد. با اطمینان کامل رزرو مسافرخانه را به سفربازی بسپارید و از قابلیت‌های متنوع و کاربردی آن بهره مند شوید.

به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

مراجعه به صفحه مسافرخانه سفربازی 2. انتخاب شهر، تعداد نفرات، تاریخ ورود و خروج 3. استفاده از فیلترهای موجود نمایش مسافرخانه مناسب نیاز 4. انتخاب مسافرخانه و بررسی آن 5. ثبت درخواست رزرو 6. ارتباط کارشناسان پشتیبانی 7. پرداخت وجه لازم 8. قطعی شدن رزرو مسافرخانه

قوانین لغو رزرو مسافرخانه این شهر به صورت ثابت برای تمامی مسافرخانه قابل ارائه نیست. حتما در زمان رزرو مسافرخانه مورد نظر خود به قوانین لغو توجه کنید.

بافت سنتی و جذاب این شهر، غذاهای محلی و بومی جذاب، فرهنگ غنی، تجربه‌های جذاب و به یادماندنی اقامت در مسافرخانه این شهر و … دلایلی جذاب برای رزرو مسافرخانه تهران است.

f1

گفتگو با میزبان پیش از پرداخت

امکان گفتگوی آنلاین پیش از پرداخت رزرو

f2

صدور آنی واچر

ارائه رسید رزرو هتل جهت ارائه به هتل ها

f3

تضمین تمیزی اقامتگاه

آسودگی خاطر از نظافت و تمیزی اقامتگاه‌ها

f4

پشتیبانی تا پایان سفر

همراه شما در تمام مراحل از رزرو تا پایان سفر

logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa