logo
هتل ویدا کیش
هرموقع
1 مهمان

هتل ویدا کیش

  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(5 ستاره)
نمای بیرونی  هتل ویدا کیش
پذیرش  هتل ویدا کیش
رستوران  هتل ویدا کیش
فضای داخلی  هتل ویدا کیش
استخر  هتل ویدا کیش

پشتیبانی آنلاین هتل ویدا کیش

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, عربی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل ویدا کیش

❇️ هتل ویدا – Vida Hotel - یکی از هتل های نوساز و جدید 5 ستاره جزیره کیش است که در فروردین سال 1396 با 9 طبقه و 144 واخد اقامتی فعالیت خود را آغاز نمود. این هتل به دلیل نوساز بودن از تمامی امکانات به روز در تجهیزات داخلی و خارجی خود استفاده کرده است. این هتل با امکانات و خدمات عالی که در اختیار مسافران خود قرار داده، اعم از سالن ورزش، ترنسفر رایگان، استخر و جکوزی، رستوران های مجلل و سالن های همای...


رزرو اتاق در هتل ویدا کیش

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

اتاق سه تخته رویال دریا

اتاق سه تخته رویال دریا

4,000,000 تومان13.8 %
3,448,000 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق سه تخته استاندارد

اتاق سه تخته استاندارد

3,300,000 تومان12.97 %
2,871,990 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته استاندارد

اتاق دو تخته استاندارد

2,800,000 تومان16.93 %
2,325,960 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته دریا

اتاق دو تخته دریا

3,000,000 تومان10.67 %
2,679,900 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق سه تخته دریا

اتاق سه تخته دریا

3,500,000 تومان12.46 %
3,063,900 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته رویال دریا

اتاق دو تخته رویال دریا

3,000,000 تومان13.87 %
2,583,900 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت یک خوابه رو به دریا

سوئیت یک خوابه رو به دریا

5,200,000 تومان11.54 %
4,599,920 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت یک خوابه رو به جزیره

سوئیت یک خوابه رو به جزیره

5,000,000 تومان17.6 %
4,120,000 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل ویدا کیش

عایق صدا
عایق صدا
کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
مشرف به دریا
مشرف به دریا
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
استخر سرپوشیده
استخر سرپوشیده پرداخت در محل
جکوزی
جکوزی پرداخت در محل
سونا بخار
سونا بخار
سونا خشک
سونا خشک

آدرس و نقشه هتل ویدا کیش

جزیره کیش ، میدان سنایی بلوار موج


نظرات درباره هتل ویدا کیش

  • star-black5.0
  • 1 نظر
دسترسی به هتل
5
کیفیت میزبانی
5
موقعیت مکانی
5
پاکیزگی هتل
5
تطابق آگهی
5
نسبت قیمت به ارزش
5
  • رعنا يوسفلو

    رعنا يوسفلو

    1401/10/24 07:34:53
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق سه تخته رویال دریا

    هتل خیلی قشنگ بود و کلا عالی بود همه چی به همه پیشنهاد میدم


قوانین رزرو هتل ویدا کیش

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

با توجه به اینکه نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل های مختلف متفاوت می باشد، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل ویدا کیش

لینک های مرتبط با هتل ویدا کیش

مشخصات هتل ویدا

این هتل لوکس در زمینی به وسعت 15000متر مربع بنا شده و زیر بنای اصلی ساختمان هتل 3500 متر است. این هتل باشکوه دارای 12 طبقه بوده که تنها 9 طبقه آن جز طبقات اقامتی است و سایر طبقات به سالن‌ها، رستوران‌ها و خدمات رفاهی دیگر اختصاص یافته است. همان طور که گفتیم این هتل جز هتل های نوساز جزیره کیش بوده و در سال 1396 تاسیس شده است. نمای بیرونی این هتل با معماری نوین طراحی شده و مملو از اشکال هندسی است که به صورت انتزاعی و مفهومی کنار هم قرار گرفته اند.

در هنگام ورود به داخل هتل با لابی مجللی روبرو می شوید که ظرفیت آن نزدیک به 100 نفر است که با دکوراسیون این هتل هماهنگ است. هتل ویدا 12 طبقه، 144 اتاق و 330 تخت دارد که هریک از اتاق ها دارای امکانات و ویژگی های خاص و جذابی هستند. هتل ویدا با فاصله 1.5 کیلومتری از ساحل دریای خلیج فارس و اسکله معروف کیش قرار دارد و نزدیک بسیاری از اماکن تفریحی و گردشگری است به همین دلیل می توانید به راحتی لحظات خوش و دلپذیری را همراه خانواده و دوستان خود در این هتل بگذرانید.

نمایی لابی هتل ویدا کیش


معرفی اتاق های هتل ویدا

هتل ویدا دارای 144 اتاق و سوئیت است که در طبقات دوم تا دهم قرار گرفته اند. این اتاق ها براساس موقعیت قرار گیری دارای دو ویو رو به دریا و رو به جزیره هستند. شما می توانید با توجه به علاقه و سلیقه خود یکی از انواع اتاق ها را به عنوان اتاق موردنظر خود برگزینید. هتل ویدا از نظر بهداشت و تمیزی زبانزد خاص و عام است، بنابراین شما همواره با اتاق هایی پاکیزه و تمیز روبرو می شوید که روزانه نظافت می شوند.

اتاق های تزئین شده یکی دیگر از خدماتی هستند که هتل کوثر در اختیار مسافران خود می گذارد، تنها کافی است در هنگام رزرو درخواست تزئین اتاق برای مناسبت خاصی مانند تولد، سالگرد ازدواج، ماه عسل و غیره را داشته باشید. هتل ویدا بهترین دکوراسیون و بادکنک آرایی را برای اتاق شما تدارک می بیند. این هتل با توجه به خدمات و امکانات موجود در هر اتاق و سوئیت، آن ها را به 5 دسته گوناگون تقسیم بندی کرده است که در ادامه توضیحات کاملی درباره هر یک در اختیار شما قرار می دهیم.

اتاق دو تخته رو به دریا

این اتاق ها یکی از پرطرفدارترین اتاق های هتل برای زوج های جوان هستند. در این اتاق ها امکاناتی همچون اینترنت پرسرعت، سیستم تهویه مطبوع و صندوق امانات وجود دارد. شما می توانید مدارک مهم و وسایل گرانبهای خود را داخل آن قرار دهید بدون اینکه نگران گم شدن یا دزدیده شدن آن ها باشید. این اتاق ها رو به دریا هستند و شما می توانید از این منظره زیبا در طول اقامت خود لذت ببرید. تخت خواب این اتاق ها به انتخاب شما می تواند یک تخت دبل یا دو تخت توئین باشد.

اتاق دوتخته تراس دار

یکی از رویایی ترین اتاق های هتل ویدا، اتاق تراس دار آن است. شما می توانید صبحانه و وعده عصرانه خود را در تراس رو به جزیره بگذرانید و لحظات بی همتایی برای خود و همسرتان به ثبت برسانید. این اتاق همانند سایر اتاق های هتل مجهز به سیستم BMS است و شما می توانید بسیاری از فعالیت و کارهای خود را نظیر کشیدن پرده، روشن و خاموش کردن سیستم تهویه و چراغ های قسمت های مختلف اتاق را با گوشی و ریموت کنترل مخصوص انجام دهید. از دیگر امکانات این اتاق می توان به تلویزیون مسطح و سیستم IPTV آن اشاره کرد که به شما اجازه می دهد علاوه بر تماشای کانال های تلویزیونی دلخواهتان به آرشیو فیلم های سینمایی که هتل برای شما تدارک دیده است دسترسی داشته باشید.

اتاق دو تخته رویال رو به دریا

بی شک می توان گفت لوکس ترین فضایی که می توانید در هتل ویدا پیدا کنید، اتاق رویال است. از این اتاق های لاکچری و باشکوه تنها دو عدد در طبقه فوقانی هتل وجود دارد که برای شما این امکان را مهیا کرده است که منظره دریا و جزیره را از بالاترین نقطه هتل تماشا کنید. از امکانات هتل می توان به آشپزخانه مجهز به سینک ظرفشویی، اجاق گاز، میز ناهارخوری اشاره کرد که برای شما حس اقامت و راحتی همانند منزل خودتان را فراهم آورده است. این اتاق مناسب ترین مکانی است که می توانید جشن های مناسبتی خود را برگزار کنید.

اتاق سه تخته رویال

اگر به همراه همسر و فرزند خود عازم کیش هستید و به دنبال اتاقی با شکوه و راحت هستید که خاطره ای شیرین در ذهن خود و خانواده تان به ثبت برسانید، اتاق های سه نفره رویال بی شک بهترین انتخاب برای شما هستند. این اتاق ها دارای یک تخته دو نفره و یک تخت تاشو تک نفره هستند. علاوه بر این، اتاق سه نفره رویال دارای امکاناتی همچون مبلمان راحتی، تلویزیون دیواری است که برای شما این امکان را فراهم می کند که حتی در مدت سفر برنامه تلویزیونی مورد علاقه خود را دنبال کنید. در روزهایی که هوس غذای خانگی به سرتان می زند می توانید خودتان دست به کار شوید زیرا در این اتاق گاز و سینک ظرفشویی وجود دارد که مقدمات پایه آشپزی را فراهم می کند.

سوئیت جکوزی دار رو به دریا

آیا شما هم جز افرادی هستید که دوست دارید خستگی سفر و گشت و گذار را با یک استخر و جکوزی از خود دور کنید؟ باید به شما بگوییم سوئیت های جکوزی دار هتل ویدا مناسب ترین انتخاب ها برای شما هستند. این سوئیت ها در بالاترین طبقه هتل قرار دارند و منظره رو به دریا به زیبایی این فضا می افزاید. یکی دیگر از نقاط تمایز این سوئیت ها جدا بودن اتاق خواب با اتاق نشیمن است.

این اتاق ها مناسب اقامت خانوادگی هستند زیرا دارای یک تخت خواب دو نفره و یک تخت تک نفره تاشو هستند. از دیگر امکان این سوئیت می توان به داشتن سرویس بهداشتی و حمام همراه با پک کامل بهداشتی، سشوار و میز آرایش و آینه اشاره کرد. این سوئیت ها مانند سایر اتاق ها دارای تلویزیون مجهز به سیستم IPTV هستند، شما می توانید در کاناپه اتاق نشسته و همراه خانواده به تماشای فیلم سینمایی مورد پسند خود بپردازید.

نمایی از اتاقی در هتل ویدا


امکانات هتل ویدا کیش

تنها 5 سال از تاریخ تاسیس این هتل مجلل می گذرد به همین علت امکانات و خدمات به روز بسیاری در آن وجود دارد. از امکانات این هتل می توان به رستوران، کافی شاپ، سالن همایش و کنفرانس، آمفی تئاتر، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی، سالن ماساژ و اسپا، استخر، سونا، جکوزی، خشکشویی، زمین بازی برای کودکان، تاکسی سرویس و سالن زیبایی اشاره کرد که در اختیار تمامی مسافرین حاضر در هتل قرار دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به محوطه سرسبز و مصفا هتل اشاره کرد که محیط مناسبی برای پیاده روی های صبحگاهی است. نباید در لیست امکانات اتاق های مجهز و بی نظیر هتل ویدا را از قلم انداخت، درباره اتاق ها توضیحات کاملی در بخش قبل ارائه دادیم.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

این هتل دارای امکانات و خدمات عمومی بسیاری است که می توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار دارد، اشاره کرد. همچنین خوردن صبحانه در بوفه این هتل برای مسافران کاملا رایگان است؛ علاوه بر این مسافران می توانند از اینترنت پر سرعت در لابی و اتاق خودشان به صورت نامحدود استفاده کنند. از امکانات اتاق ها می توان به تلفن، تلویزیون، اینترنت اشاره کرد.

همچنین شما می توانید در صورت نیاز درخواست روم سرویس داشته باشید و در هنگام اتمام پک بهداشتی حمام و دستشویی درخواست شارژ مجدد کنید. اگر شما نوزاد کوچک داشته باشید، مسئولین هتل تخت نوزاد در اختیار شما قرار می دهند. مسئولین و خدمه هتل به دو زبان عربی و انگلیسی مسلط هستند تا بتوانند خدمات بهتری به توریستان ارائه دهند و میزبان خوبی برای آن ها باشند.

امکانات ویژه هتل ویدا

هتل ویدا دارای امکانات ویژه ای است که شما می توانید با رزرو و اقامت در این هتل از آن ها نیز بهره مند شوید، در ادامه توضیحات بیشتری درباره هریک در اختیار شما قرار می دهیم.

رستوران گندم

این رستوران در طبقه اول این هتل مجلل است که محیطی کاملا شکیل و ایرانی دارد و ظرفیت آن 300 نفر است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، بین المللی، دریایی و فست فود سرو می شود که شما می توانید از منوی آن موارد دلخواه خود را برگزینید و سفارش دهید.

شما می توانید غذای خود را در داخل سالن یا در تراس رستوران میل کنید و لحظات عالی را با عزیزانتان سپری کنید. همچنین شما امکان خوردن صبحانه های سرد و گرم خود را به صورت بوفه ای در این رستوران دارید. از دیگر امکانات این رستوران می توان به روم سرویس 24 ساعته آن اشاره کرد که رفاه مسافرین را دو چندان می کند.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل ویدا در طبقه همکف و لابی آن در حال فعالیت است. در این کافی شاپ انواع نوشیدنی ها و دسرهای سرد و گرم سرو می شود که شما می توانید به صورت 24 ساعته از خدمات آن ها بهره مند شوید. کافی شاپ داخل سالن 70 نفر ظرفیت دارد؛ اگر شما محوطه بیرون را به محیط لابی ترجیح می دهید می توانید از کافه حیاط ویدا استفاده کنید. این کافه دارای 60 نفر ظرفیت بوده و از ساعت 13 الی 3 بامداد برای پذیرایی از مهمانان آماده به خدمت است.

اسپا و ماساژ

شما می توانید از خدمات ویژه ماساژ و مراقبت از پوست این هتل نیز بهره مند شوید. استفاده از اتاق های ماساژ و اسپا برای شما لحظات با آرامش و خوبی را رقم می زند.

نمایی از سالن همایش هتل ویدا جریزه  کیش

سالن همایش

این هتل بهترین مقصد برای سفرهای کاری نیز به شمار می آید. در طبقه اول این هتل سالن همایش مجللی با ظرفیت 125 نفر وجود دارد که شما می توانید برای برگزاری همایش، کنگره، سخنرانی، سمینار و مراسمات دیگر استفاده کنید. این سالن مجهز به سیستم صوتی و تصویری عالی، ویدئو پروژکتور، اینترنت پرسرعت و پرده و سن است. همچنین می توانید از هتل درخواست پذیرایی و ارائه پک مهمان و گل آرایی سالن را نیز داشته باشید.

سالن کنفرانس

یک سالن اختصاصی برای قراردادهای مهم بین المللی، کاری و جلسات شرکتی نیز در این هتل وجود دارد که می توانید همراه اتاق؛ این سالن را نیز رزرو کنید. از خدمات داخلی این سالن می توان به سیتم ویدئو پروژکتور، میکروفون، اینترنت پرسرعت اشاره کرد. همچنین برای پذیرایی از حضار پک های پذیرایی مهمان ارائه می شود. یک امکان ویژه دیگر نیز وجود دستگاه پرینتر و فتوکپی در داخل سالن برای تهیه فرم ها و قراردادهای خصوصی است.

سایر امکانات

از دیگر امکانات ویژه هتل می توان به سالن بدنسازی آن اشاره کرد که تمام دستگاه های به روز دنیا در آن قرار دارد. همچنین شما با اقامت در هتل ویدا می توانید کارت تخفیف بازدید از دلفین های کیش را هدیه بگیرید. امکان اجاره خودرو و  هماهنگی با تاکسی سرویس ها نیز برای شما وجود دارد که می توانید در هر زمان از شبانه روز از آن ها استفاده کنید.


موقعیت و دسترسی هتل ویدا کیش

این هتل در یکی از بهترین نقاط جزیره کیش قرار دارد، زیرا از این هتل می توان به دریا، اسکله و تفریحات دیگر دریایی دسترسی داشت. همچنین این هتل با قرارگیری در بلوار موج امکان دسترسی به مراکز خرید بسیاری همچون مریم، به کیش و غیره را برای شما فراهم آورده است.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله، هتل امکان استقبال فرودگاهی را برای مسافران در نظر گرفته است که باید در هنگام رزرو به آن مورد نیز اشاره شود.

بله، همه روزه اتاق ها تمیز می شوند و لباس های مورد نیاز به خشکشویی انتقال داده می شوند.

بله، در داخل هتل می توان به فروشگاهایی همچون عکاسی، لباس فروشی، بوتیک عطر و ادکلن، شکلات فروشی و دفتر کرایه خودرو و موتور دسترسی داشت.

بله، این هتل دارای پارکینگ روباز است که مسافران می توانند از آن استفاده کنند.


ویژگی‌های مرتبط با هتل ویدا کیش


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa