logo
هتل آرامیس پلاس...
هرموقع
1 مهمان

هتل آرامیس پلاس کیش

  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(5 ستاره)
نمای بیرونی  هتل آرامیس پلاس کیش
نمای بیرونی  هتل آرامیس پلاس کیش
رستوران  هتل آرامیس پلاس کیش
فضای داخلی  هتل آرامیس پلاس کیش
رستوران  هتل آرامیس پلاس کیش

پشتیبانی آنلاین هتل آرامیس پلاس کیش

عضو شده از 8 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, عربی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل آرامیس پلاس کیش

❇️ هتل آرامیس پلاس کیش - Aramis Plus hotel Kish - در سال 1399 به عنوان هتلی 5 ستاره به بهره ‌برداری رسید. هتل 5 ستاره آرامیس پلاس کیش در 14 طبقه که 9 طبقه آن اقامتی می‌باشد، بنا شده‌ و دارای 171 باب واحد اقامتی می‌باشد. در نوار گردشگری جزیره نیلگون کیش و نزدیک به بازارها و مراکز خرید این جزیره زیبا و رویایی در خلیج فارس واقع شده است. مسافران هتل آرامیس پلاس وقتی که در مقابل هتل از خودرو پیاده می ش...


info-circle-primary

این هتل آماده پذیرایی از میهمانان در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ می باشد لطفا درخواست رزرو خود را ثبت نمایید.

رزرو اتاق در هتل آرامیس پلاس کیش

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

info-circle-primary

میهمان گرامی برای اطلاع از نرخ دقیق اتاق ها در ایام نوروز لطفا درخواست رزرو خود را ثبت نمایید تا توسط تیم پشتیبانی سفربازی بررسی شود.

اتاق سه تخته

اتاق سه تخته

6,000,000 تومان5.17 %
5,689,800 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
info-circle-primary

میهمان گرامی برای اطلاع از نرخ دقیق اتاق ها در ایام نوروز لطفا درخواست رزرو خود را ثبت نمایید تا توسط تیم پشتیبانی سفربازی بررسی شود.

اتاق سه تخته رو به دریا

اتاق سه تخته رو به دریا


6,000,000 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل آرامیس پلاس کیش

عایق صدا
عایق صدا
کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به دریا
مشرف به دریا
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
نهار
نهار پرداخت در محل
شام
شام پرداخت در محل
سیستم تهویه هوا
سیستم تهویه هوا
چیلر
چیلر
مبلمان
مبلمان

آدرس و نقشه هتل آرامیس پلاس کیش

کیش، میدان پردیس خیابان رودکی


نظرات درباره هتل آرامیس پلاس کیش

  • star-black4.6
  • 5 نظر
دسترسی به هتل
4.8
کیفیت میزبانی
4.4
موقعیت مکانی
4.6
پاکیزگی هتل
4.6
تطابق آگهی
4.6
نسبت قیمت به ارزش
4.4
مهدی قمری

مهدی قمری

1402/08/15 09:57:31
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته

کافه خوبی داشت و استخر سربازه خیلی منحصر به فردی داشت

امیر حسین کابوسی

امیر حسین کابوسی

1402/11/26 12:59:11
3.3
  • star
  • star
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته

اصلا خوب نبود خیلی معمولی راضی نبودم

بنیامین یوسف زاده

بنیامین یوسف زاده

1402/11/01 13:56:20
4.5
  • star
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته

هیچ موردی نداشتم خوب بود راضی بودم ممنونم ازتون

محمدعبدالملکی

محمدعبدالملکی

1402/10/10 11:14:35
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق سه تخته

ویو اتاق ها فضای اتاق بسیار خوب بود

امیر حاتمی

امیر حاتمی

1402/08/08 06:40:46
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته

هتل با کیفیت و خوبیه ممنونم از سفر بازی


قوانین رزرو هتل آرامیس پلاس کیش

قوانین لغو رزرو

شرایط سخت

در صورت لغو رزرو در هر زمانی، کل مبلغ رزرو را به عنوان خسارت دریافت می کنم

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل آرامیس پلاس کیش

لینک های مرتبط با هتل آرامیس پلاس کیش

مشخصات هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش یکی از هتل های پنج ستاره نوساز این جزیره به شمار می رود که در سال 1399 افتتاح شده است. این هتل با طراحی مدرن و امکانات متنوعی که برای مسافران فراهم کرده توانسته اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای گردشگران جزیره کیش به ارمغان آورد. قطعا موقعیت مکانی عالی هتل یکی از دلایل مهم قرار گرفتن آن در بین هتل های منتخب مسافران جزیره می باشد. ساختمان مجلل هتل آرامیس پلاس 14 طبقه دارد و هتل مجهز به 171 باب اتاق و سوئیت برای اقامت مسافران جزیره زیبای کیش می باشد. در این هتل انواع امکانات تفریحی و خدمات رفاهی برای آسایش مسافران فراهم شده که از جمله آنها می توان به سالن بدمینتون، سالن بیلیارد، سالن همایش، سالن تناسب اندام، امکان اجاره خودرو، استخر و غیره اشاره کرد. برای رزرو اتاق در هتل آرامیس پلاس کیش در سایت سفربازی می توانید با مقایسه قیمت ها، اتاق مورد نظر خود را برای اقامت در جزیره  رزرو نمایید.

نمایی از لابی هتل آرامیس پلاس کیش


معرفی انواع اتاق های هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش در حال حاضر با ۴ مدل اقامتگاه مختلفی که دارد و به لحاظ  ظرفیت، متراژ و امکانات با یکدیگر متفاوت می‌باشند، در اختیار مسافران قرار داده شده است. اتاق های دو تخته استاندارد ، سه تخته ، اتاق کانکت چهار نفره و سوئیت یک خوابه سه نفره هتل آرامیس پلاس کیش با امکاناتی که در اختیار مهمانان خود قرار می دهند، تجربه اقامتی لوکس را برایتان به ارمغان می آورند. به دلیل نوع معماری هتل، اکثر اتاق ها چشم اندازی زیبای آب های نیلگون خلیج فارس را دارند. اتاق های هتل آرامیس پلاس با انواع امکانات برای اقامتی راحت تجهیز شده تا مسافران در زمان اقامتشان در اتاق ها با کم و کاستی رو به رو نشوند، امکاناتی همچون حمام، یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، چای ساز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و غیره تنها بخشی از امکانات اتاق ها و سوئیت های هتل آرامیس پلاس کیش می باشد.

در طراحی دکوراسیون اتاق ها و سوئیت های هتل از ترکیب رنگ هایی استفاده شده که علاوه بر آرامش بخش بودن، زیبایی و مدرن بودن را نیز ارائه می دهند. اکثر فضاهای اقامتی هتل دارای پنجره های بزرگی هستند که در نتیجه باعث شده اتاق ها نور بسیار خوبی داشته باشند. آب معدنی به صورت روزانه برای اتاق ها شارژ و سرویس صبحانه به صورت رایگان بر روی اتاق‌ها به مسافران ارائه می شود. تمامی اتاق های این هتل پنج ستاره مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی هستند و اینترنت وای فای برای رسیدگی مسافران به امور روزمره خود نیز در اتاق ها به صورت نامحدود و رایگان در دسترس می باشد.

اتاق دو تخته استاندارد

اتاق های دو تخته هتل آرامیس پلاس کیش با چشم اندازه جزیره و یا خلیج فارس فضایی ایده آل برای اقامت به همراه همسر و یا یکی از عزیزانتان را دارد. در این اتاق ها یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره که به صورت ویژه به سفارش هتل ساخته شده، برای استراحت مسافران قرار داده اند.  در این اتاق ها برای راحتی مسافران از سیستم سرمایش و گرمایش مرکزی استفاده شده تا هر زمان که تمایل به تغییر دمای اتاق داشته باشند، بتوانند دستگاه ها را روشن و یا خاموش کنند. تمام نیازهای شخصی بانوان و آقایان در طول اقامت منطبق بر آخرین استانداردهای اقامتی روز دنیا در این اتاق ها فراهم شده است، از جمله امکانات این اتاق ها می توان به دراور، کمد لباس، تلفن، مبلمان، دمپایی،یخچال، چای ساز، مینی بار با هزینه، حوله حمام، سرویس فرنگی و غیره اشاره کرد. اتاق ها مجهز به صندوق امانات می باشد و مسافران می توانند از واحد خانه داری هتل درخواست نظافت اتاق ها را به صورت روزانه داشته باشند.

نمایی از داخل هتل آرامیس پلاس جزیره کیش

اتاق سه تخته روبه جزیره

اگر برای گذراندن تعطیلات با خانواده و یا دوستان جزیره کیش را انتخاب کرده اید، اتاق های سه تخته هتل آرامیس پلاس با چشم اندازه جزیره زیبای کیش گزینه مناسبی برای اقامت شما می باشد. در این اتاق ها برای استراحت مسافران یک تخت تک نفره و یک تخت دونفره قرار داده اند تا میهمانان هتل خواب راحتی بر روی تشک های طبی این اتاق ها داشته باشند و بتوانند خستگی راه را از تن بیرون کنند. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، چای ساز، مینی بار با هزینه، دمپایی، صندوق امانات و غیره اشاره کرد. اگر در زمان اقامت در این هتل حوله همراه خود نداشتید، نگران نباشید در تمامی اتاق ها به تعداد مسافران حوله های استریل و کاملا بهداشتی قرار داده شده است.

اتاق کانکت چهار نفره

اتاق های کانکت چهار نفره هتل آرامیس پلاس یک فضای وسیع برای سفرهای تفریحی دسته جمعی به جزیره کیش می باشد، در این اتاق ها برای استراحت مسافران دو تخت خواب یک نفره و یک تخت دو نفره قرار داده اند. برای حفظ امنیت مسافران در تمامی اتاق ها از سیستم اطفاء حریق استفاده شده تا میهمانان هتل اقامتی در کمال امنیت و آسایش داشته باشند، از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان،چای ساز، دمپایی،یخچال، مینی بار با هزینه، حوله حمام، کمد لباس، دراور و غیره اشاره کرد.

سوئیت یک خوابه سه نفره

تمام وسایل و امکانات این سوئیت فوق العاده به شکلی در کنار هم قرار گرفته اند که یک اقامت رویایی و فراموش نشدنی را برای مسافران هتل آرامیس پلاس در جزیره کیش رقم بزنند. سوئیت یک خوابه این هتل با ظرفیت استاندارد 3 نفر دارای یک فضای نشیمن با امکانات ویژه و یک اتاق خواب با تخت دو نفره دبل و یک تخت یک نفره می باشد. برای راحتی بیشتر مسافران در این سوئیت ها فضای اتاق کاملا از فضای نشیمن جدا شده است، از دیگر امکانات این سوئیت ها می توان به تلویزیون ، اینترنت پر سرعت، مینی بار، یخچال،مبلمان، چای ساز، دمپایی، صندوق امانات و روم سرویس،کمد لباس، لوازم بهداشتی اشاره داشت که همگی از امکانات خاص این سوئیت مجلل در هتل آرامیس پلاس کیش می باشد. برای حفظ امنیت وسایل گرانبها و ارزشمند مسافران در تمامی اتاق های هتل صندوق امانات تعبیه شده تا میهمانان هتل با خیال راحت وسایل خود در آن قرار دهند.


امکانات هتل آرامیس پلاس کیش

هتل پنج ستاره و نوساز آرامیس پلاس کیش هر آنچه که برای یک اقامت دلچسب در جزیره کیش نیاز است برای مسافران در هتل فراهم کرده است، از انواع وسایل و تجهیزات ورزشی تا خدمات تور و گردشگری همه در هتل برای استفاده مسافران در دسترس می باشد. اگر هوس نوشیدن یک فنجان قهوه در کنار یک برش کیک تازه را پس از گردش در جزیره کیش کردید، می توانید قهوه و کیک خود را به کافی شاپ هتل سفارش دهید و در محیطی لاکچری و دنج با تماشای منظره جزیره نوش جان نمایید، هتل مجهز به یک رستوران، یک کافی شاپ، سالن همایش می باشد.  سالن بدنسازی هتل با آخرین مدل تجهیزات ورزشی برای استفاده مسافرانی که در سفر هم ورزش روزانه خود را دنبال می کنند، تعبیه شده است، از دیگر امکانات ورزشی هتل می توان به  سالن بدمینتون، سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، استخر کودکان، استخر شنا و سونا خشک و ماساژ اشاره کرد.

امکانات  دیگر هتل عبارتند از : لابی، پارکینگ، تلفن در لابی، اینترنت در لابی،آتلیه، چهار دستگاه آسانسور برای میهمانان، یک آسانسور پانورامای شیشه ای، فروشگاه، نمازخانه، پله اضطراری، صندوق امانات، چایخانه سنتی، آژانس مسافرتی، پذیرش 24 ساعته، خدمات خانه داری، رنت خودرو، فضای سبز، فضای مجازی برای کودکان، دستگاه ATM، فروشگاه و غرفه، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات، اشاره کرد. البته موارد نام برده شده تنها بخشی از امکانات این هتل پنج ستاره در جزیره کیش می باشد.

نمایی از رستوران هتل آرامیس پلاس

رستوران هتل

رستوران هتل آرامیس پلاس در طبقه اول این هتل پنج ستاره قرار گرفته که فوق العاده بزرگی می باشد و ظرفیت پذیرایی از 400 نفر را دارد. رستوران این هتل توسط حرفه ای ترین سرآشپزهای بین المللی اداره می شود و  به همین دلیل برای هر ذائقه ای در منوی این رستوران غذا به چشم می خورد. در رستوران هتل آرامیس پلاس مواد اولیه به صورت روزانه و با کیفیت بالایی تهیه می شود، همچنین برای رضایت خاطر مشتریان از مواد اولیه ارگانیک در طبخ غذاها استفاده می کنند. صبحانه برای مسافران هتل آرامیس پلاس رایگان و به صورت سلف سرویس در رستوران هتل سرو می شود.  بوفه ناهار و شام نیز همراه با پخش موزیک زنده برقرار می باشد تا ساعات خوشی را برای میهمانان هتل رقم بزنند.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل آرامیس پلاس کیش فضایی آرام و دنج دارد، در منوی کافی شاپ این هتل انواع کیک ها، بستنی، شیک و نوشیدنی های سرد و گرم و... موجود می باشد. می توانید برای نوشیدن قهوه و یا چای به همراه عزیزانتان و یا برای قرارهای کاری از کافی شاپ هتل استفاده نمایید. در کافی شاپ هتل آرامیس پلاس با پخش موسیقی لایت فضایی آرامش بخش را برای خانواده ها و زوج های جوان و سایر افراد ایجاد کرده اند.

سالن همایش

اگر برای سفر کاری به کیش آمده اید ، می توانید از سالن همایش هتل برای برگزاری جلسات، سمینارها و همایش های خود استفاده نمایید. سالن همایش هتل آرامیس پلاس فضایی بسیار مجلل و شیک را با امکاناتی همچون ویدئو پروژکتور، تجهیزات صوتی و تصویری فراهم کرده تا بتوانید مراسم های مختلف را به بهترین شکل ممکن در آنجا برگزار نمایید.

مجموعه آبی

مجموعه آبی هتل آرامیس پلاس دارای قسمت هایی شامل سونا، جکوزی، استخر کودکان، استخر شنا و سونا خشک و ماساژ بوده، تا بتواند خستگی حاصل از سفر مسافران را به طور کامل برطرف نمایند. استخر کودکان این مجموعه فضایی بسیار امن و مطلوب برای یادگیری شنای کودکان می باشد.


موقعیت و دسترسی هتل آرامیس پلاس کیش

هتل آرامیس پلاس کیش در ابتدای بلوار رودکی، نزدیک میدان پردیس که یکی از مناطق معروف جزیره کیش می باشد، واقع شده است. هتل در منطقه ای قرار گرفته که مسافران به راحتی می توانند خود را به مناطق گردشگری و بازارهای جزیره برسانند، کافیست در مقابل هتل سوار تاکسی شده و یا از هتل خودرو با راننده و یا بدون راننده کرایه نمایید. شهرت بازارها و مراکز خرید کیش بر کسی پوشیده نیست و اغلب مسافران جزیره نیز یکی از برنامه هایی که برای سفر خود در نظر گرفته اند، بازدید از بازارها و مراکز تجاری کیش می باشد، اگر شما هم جزو این دسته از مسافران هستید با رزرو اتاق در هتل آرامیس پلاس کیش به سادگی می توانید از مراکز خرید این جزیره همچون مرکز تجاری پانیذ، مرکز خرید پردیس ۱و۲ و ... بازدید نمایید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله، هتل آرامیس پلاس مجهز به یک سالن همایش هتل برای برگزاری جلسات، سمینارها و همایش ها با موضوعات مختلف می باشد.

بله، هتل آرامیس پلاس کیش استخر اختصاصی برای استفاده مسافران خود دارد.

بله، مسافران می توانند از پارکینگ اختصاصی هتل آرامیس پلاس استفاده نمایند.

در چند قدمی هتل آرامیس پلاس کیش مرکز تجاری پانیذ، مرکز خرید پردیس ۱و۲ قرار گرفته اند.

هتل آرامیس پلاس حدود 6 کیلومتر با فرودگاه بین المللی این شهر فاصله دارد.

هتل آرامیس پلاس در طبقه اول خود دارای رستوران فوق العاده بزرگی است که ظرفیت آن بالغ بر 400 نفر می باشد.

سفربازی به شما تضمین بهترین قیمت رزرو هتل را می دهد. این سایت دارای نماد الکترونیک و همه مجوزهای لازم است، پشتیبانی 24 ساعته دارد و امکان لغو رزرو را برایتان فراهم کرده است. در نتیجه، می توانید با خیال راحت رزرو خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و آماده سفر به جزیره رویایی کیش شوید.

هتل آرامیس پلاس یکی از هتل های پنج ستاره جزیره کیش می باشد که به دلیل تازه تاسیس بودن، امکانات مدرنی را در خود جای داده است. نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی از مزایای این هتل مجلل در جزیره کیش محسوب می شود، با اقامت در این هتل علاوه بر استفاده از امکانات لوکس آن می توانید راحتی خانه خود را در مدت اقامت تجربه نمایید.


ویژگی‌های مرتبط با هتل آرامیس پلاس کیش


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa