logo
هتل ساحلی خلیج ...
هرموقع
1 مهمان

هتل ساحلی خلیج فارس قشم

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
نمای بیرونی  هتل ساحلی خلیج فارس قشم
نمای بیرونی  هتل ساحلی خلیج فارس قشم
رستوران  هتل ساحلی خلیج فارس قشم
فضای داخلی  هتل ساحلی خلیج فارس قشم
فضای داخلی  هتل ساحلی خلیج فارس قشم

پشتیبانی آنلاین هتل ساحلی خلیج فارس قشم

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل ساحلی خلیج فارس قشم

❇️ هتل خلیج فارس قشم - Kalij Fars Hotel - یکی از هتل ‌های ساحلی برتر جزیره قشم می باشد که در سال 1390 افتتاح و جهت بهبود و ارتقا سطح کیفی خدمات در سال 1395 مورد بازسازی قرار گرفت همچنین هتل شامل 123 باب اتاق و سوییت اقامتی می باشد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است که می توانید در کمترین زمان ممکن خود را به ساحل و دریای مواج خلیج فارس برسانید. با اقامت در این هتل می توانید از مناظر بی نظیر دریا، لنگر...


رزرو اتاق در هتل ساحلی خلیج فارس قشم

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

اتاق دو تخته دبل

اتاق دو تخته دبل


2,000,000 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق سه تخته

اتاق سه تخته


2,000,000 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت یک خوابه چهار تخته

سوئیت یک خوابه چهار تخته


5,500,000 تومان/هرشب
  • profile4 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل ساحلی خلیج فارس قشم

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به دریا
مشرف به دریا
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
اینترنت
اینترنت
پینگ پنگ
پینگ پنگ پرداخت در محل
فوتبال دستی
فوتبال دستی پرداخت در محل
سیستم تهویه هوا
سیستم تهویه هوا
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
سشوار
سشوار

آدرس و نقشه هتل ساحلی خلیج فارس قشم

قشم، کیلومتر پنج اتوبان قشم نرسیده به میدان علم و صنعت


نظرات درباره هتل ساحلی خلیج فارس قشم

  • star-black3.0
  • 1 نظر
دسترسی به هتل
4
کیفیت میزبانی
3
موقعیت مکانی
2
پاکیزگی هتل
4
تطابق آگهی
3
نسبت قیمت به ارزش
2
  • محمد مهدی محب محمدی

    محمد مهدی محب محمدی

    1402/10/05 11:10:32
    3.0
    • star
    • star
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    سوئیت یک خوابه چهار تخته

    به نسبت قیمت اصلا کیفیت وامکانات نداشت و بهداشت و تمیزشون هم ضعیف بودن


قوانین رزرو هتل ساحلی خلیج فارس قشم

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل رزرو شده، اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 08:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

هتل فاقد آسانسور است. اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامت...


مشخصات هتل ساحلی خلیج فارس قشم

لینک های مرتبط با هتل ساحلی خلیج فارس قشم

مشخصات هتل خلیج فارس

یکی از بزرگترین هتل های ساحلی جزیره قشم بوده که در سال 1390 تاسیس شده است. در سال 1395 بازسازی های عظیمی برای استاندارد کردن خدمات و امکانات هتل انجام گرفت که باعث شد تمام مکان ها و تجهیزات هتل نو شود. این هتل در یک طبقه ساخته شده و 123 اتاق دارد و در حدود 258 نفر را می تواند در خود جای دهد. این هتل دارای ساحل اختصاصی است که می توانید انواع تفریح های آبی را در آنجا انجام دهید.

این هتل سه ستاره تحت نظر شرکت توسعه گردشگری سیمرغ نگین حکمت قشم فعالیت می کند و از امکانات و تجهیزات بسیاری استفاده کرده است تا گزینه مناسبی برای مسافران باشد. در هنگام ورود شما با فضای سبز و دلنشین و گل های رنگی رو به رو می شوید، بعد از عبور از این فضا به ساختمان اصلی هتل و اتاق های آن می رسید. از امکانات و تسهیلات این هتل می توان به اینترنت رایگان، لابی مجلل، پارکینگ و بسیاری از خدمات دیگر اشاره کرد که باعث جذب مسافرین زیادی به این هتل می شود.

نمایی از هتل ساحلی خلیج فارس


معرفی انواع اتاق های هتل

همان طور که گفته شد این هتل از 123 اتاق تشکیل شده است و جز یکی از هتل های بزرگ جزیره است. این هتل سه ستاره با توجه به تنوع در تعداد مسافرین و سلیقه هریک اتاق ها را با امکانات و تجهیزات متفاوتی چیده است. این هتل دارای 6 نوع اتاق بوده که می توانید با توجه به شرایط و بودجه خود یکی از اتاق های موجود در هتل را برای اقامت برگزینید. با توجه به اینکه هتل خلیج فارس جز هتل های ساحلی جزیره قشم است، بیشتر اتاق های آن ویو دریا را دارند؛ اما برخی دیگر از اتاق ها چشم اندازشان محوطه هتل است. پس در هنگام رزرو به این موارد حتما توجه کنید. برا اینکه در هنگام رزرو دچار سردرگمی نشوید اطلاعات کاملی در ادامه مطلب درباره هریک از اتاق ها در اختیارتان قرار می دهیم.

اتاق دو تخته رو به محوطه هتل

یکی از اتاق های محبوب و پرطرفدار هتل خلیج فارس که برای اقامت خانواده ها و گروه های دوستانه دو نفره مناسب به شمار می آید، اتاق دو تخته است. چیدمان تخت خواب ها می تواند در این اتاق ها متفاوت باشد، یعنی یا از دو تخت سینگل یا از یک تخت دبل تشکیل شده اند که بهتر است در هنگام رزرو و تحویل اتاق به این مورد توجه کنید. دکوراسیون این اتاق ها بسیار ساده بوده و همین سادگی و بی آلایش بودن به دل مسافرین می نشیند و فضایی نظیر خانه های سنتی و قدیمی را برای مسافران یادآور می شود. از امکانات موجود در این اتاق های می توان به تلویزیون همراه شبکه فیلم داخلی، کارت هوشمند ورود و خروج، کف پوش پارکت، حمام همراه پک بهداشتی، میز آرایش و غیره اشاره کرد. این اتاق ها امکان افزودن سرویس خواب به صورت جداگانه را ندارند.

اتاق دو تخته رو به دریا

یکی از اتاق های پرطرفدار هتل که مناسب زوج های جوان و خانواده های دو نفره بوده و در متراژ 15 مترمربع ساخته شده است. ترتیب قرارگیری تخت خواب ها می تواند به صورت دو تخت سینگل یا یک تخت دبل باشد که بهتر است در هنگام رزرو به آن مورد دقت کنید. یکی از مزایای برجسته این هتل چشم انداز زیبای این اتاق رو به ساحل و دریا است که در هر زمان از شبانه روز امکان تماشای مناظر ناب دریا را برای مسافران به ارمغان می آورد. این اتاق دارای امکانات بسیاری مانند تلفن، سیستم تهویه مطبوع، کف پوش موکت، دوش، سرویس بهداشتی فرنگی و مینی بار است. بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که امکان اضافه کردن سرویس خواب جداگانه در این اتاق ها امکان پذیر نیست و به ازای هر نفر صبحانه رایگان برای مسافران وجود دارد.

سوئیت یک خوابه برای چهار نفر رو به دریا

اگر جز افرادی هستید که به راحتی و رفاه بیشتری در مدت زمان اقامتتان می اندیشید، سوئیت ها می توانند گزینه مناسبی برای انتخاب شما باشند. این سوئیت ها در متراژ 75 مترمربع ساخته شده اند و دارای یک اتاق نشیمن و یک اتاق خواب هستند. ترتیب قرارگیری تخت خواب ها در این سوئیت متفاوت بوده و می توانید به صورت یک تخت دبل و دو تخت سینگل یا چهار تخت سینگل باشد. این سوئیت ها به صورت دارای پنجره های بزرگی رو به دریا هستند که می تواند آرامش و زیبایی دریا را به سوئیت شما منتقل کند. در این سوئیت ها امکانات و تسهیلات زیادی به کار رفته است که می توان به کتری برقی، چای کیسه ای، کولر گازی، فرش، اسپلیت و جالباسی اشاره کرد. به این سوئیت ها نمی توان تخت خواب اضافی اشاره کرد.

سوئیت یک خوابه برای چهار نفر رو به جزیره

یکی از سوئیت هایی محبوب این هتل، سوئیت های چهار نفره رو به جزیره است که در متراژ 75 مترمربع ساخته شده است. این سوئیت ها دارای یک اتاق خواب، یک اتاق نشیمن و سرویس بهداشتی هستند. به دلیل بزرگی و دکوراسیون به کار رفته در اتاق های این سوئیت حس راحتی و آرامشی مانند حس خانه به شما داده می شود. شما می توانید از پنجره های سوئیتتان از محوطه مصفای هتل لذت ببرید. از امکانات به کار رفته در این سوئیت می توان به کتری برقی، کولر گازی، حمام با پک بهداشتی، سرویس فرنگی، جالباسی و تلفن اشاره کرد. این اتاق امکان افزودن سرویس خواب اضافی را ندارد و به ازای هر نفر صبحانه ای رایگان در نظر گرفته شده است.

سوئیت دو خوابه برای شش نفر

اگر شما جز افرادی هستید که به سفرهای دسته جمعی علاقه دارید یا خانواده پرجمعیتی دارید و دنبال اقامتگاهی می گردید که بتوانید همگی در یک سوئیت بمانید، سوئیت دو خوابه برای شش نفر گزینه مناسبی برای شما است. این سوئیت جز سوئیت های بزرگ هتل خلیج فارس بوده و دارای متراژ 80 مترمربع هستند. از امکانات موجود در این سوئیت ها می توان به تلفن، سیستم تهویه مطبوع، کتری برقی، چای کیسه ای و میز توالت اشاره کرد. این نکته را فراموش نکنید که امکان افزودن سرویس خواب جداگانه به این سوئیت ها وجود ندارد.

طراحی اتاق های هتل

سوئیت سه خوابه برای هفت نفر

یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی که به صورت دست جمعی به سفر می روند اقامت در سوئیت های بزرگ هتل خلیج فارس بوده و دارای متراژ 100 متر مربع است. سوئیت سه خوابه یکی از این سوئیت ها بوده که ظرفیت 7 نفر را دارد و دارای سه اتاق خواب، یک اتاق نشیمن و سرویس بهداشتی است. ترتیب قرارگیری تخت ها می تواند در این سوئیت ها متفاوت باشد، از امکانات موجود در این سوئیت می توان به تلویزیون، پنجره دو جداره، دوش حمام، یخچال، قفل الکترونیک و کولر گازی اشاره کرد. بهتر است این نکته را در نظر داشته باشید که امکان اضافه کردن تخت خواب اضافی در این سوئیت ها وجود ندارد.


امکانات هتل خلیج فارس

شما با اقامت در این هتل می توانید از خدماتی که هتل برای مسافران خود در نظر گرفته است استفاده کنید، از امکانات و خدمات این هتل می توان به لابی بزرگ و مجلل هتل اشاره کرد که ظرفیت 20 نفر را دارد. افراد می توانند جلسات دوستانه و غیرکاری خود را در آنجا برگزار کنند. همچنین مسافران می توانند تایم های انتظار خود را در لابی بگذرانند و از سرگرمی هایی همچون تلویزیون، اینترنت رایگان و روزنامه های موجود در آنجا استفاده کنند. از دیگر خدمات این هتل می توان به امکانات ویژه همچون ویلچر اشاره کرد که برای رفاه حال مسافران و گردشگرانی که دارای مشکلات جسمانی هستند اشاره کرد. این هتل دارای پرسنل بومی و آموزش دیده ای است که به دو زبان انگلیسی و عربی نیز مسلط هستند و می توانند اقامت لذت بخشی را برای شما و سایر گردشگران فراهم آورند.


امکانات عمومی هتل و اتاق ها

در این هتل امکانات عمومی بسیاری وجود دارد که در اختیار تمام مسافران مقیم در این هتل قرار دارد. از این امکانات و تسهیلات می توان به نمازخانه، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، صندق امانات، پذیرش 24 ساعته اشاره کرد. همچنین خدماتی چون دستگاه واکس کفش، تلفن و آسانسور نیز در لابی بزرگ و مجلل هتل خلیج فارس قرار دارند. برای نظافت اتاق ها می توانید درخواست خدمات خانه داری بکنید؛ همچنین لباس های خود را در ساعات مشخص شده به لاندری هتل بسپارید.

درباره خدمات و امکانات موجود اتاق ها به طور کامل توضیح دادیم. حال به طور مختصر به ذکر نام هر یک از آن ها می پردازیم. اتاق های این هتل دارای حمام، رخت آویز، اینترنت رایگان در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، یخچال، کمد لباس، آباژور، تلویزیون، صبحانه رایگان، روم سرویس و مینی بار اشاره کرد.


امکانات اختصاصی هتل خلیج فارس

این هتل علاوه بر امکانات گسترده ای که به صورت مسافران قرار می دهد، دارای امکانات خاص و ویژه است که می توان از رستوران، کافی شاپ، سالن های ورزشی و غیره نام برد که در ادامه به بررسی کامل آن ها می پردازیم.

رستوران دلفین

این رستوران یکی از بزرگترین و مجلل ترین رستوران های موجود در جزیره است که دارای 250 نفر ظرفیت است. دور تا دور این رستوران حتی سقف و کف آن از شیشه ساخته شده است که باعث می شود افراد خود را در دل دریا ببینند و از این موقعیت لذت ببرند. در این رستوران انواع غذاها سرو می شود که می توانید از آن ها بهره مند شوید.

کافی شاپ

کافی شاپ هتل به دو صورت سالنی و محیط باز به مشتریان خدمات ارائه می دهد. شما می توانید با توجه به روحیات و شرایط خود یکی از مکان ها را برای نشستن انتخاب کنید. شما می توانید انواع دسرها و نوشیدنی های سرد و گرم را در این کافی شاپ نوش جان کنید. کافی شاپ این مجموعه منظره زیبایی رو به ساحل دریا دارد و این امکان را مهیا می کند تا لحظات دلپذیری را همراه دوستان و خانواده تان در اینجا صرف کنید.

چایخانه

یکی از سنت های دیرینه ایرانیان نوشیدن چای در زمان های مختلفی از روز است. هتل ساحلی خلیج فارس با توجه به این خصوصیات ایرانیان بخشی از هتل را به چایخانه اختصاص داده است. شما می توانید برای نوشیدن چای و رفع خستگی به این مکان مراجعه کنید. چایخانه می تواند بخشی از سنت و فرهنگ ایرانیان را به مسافران خارج از کشور نیز نشان دهید.

صبحانه خوری

همانطور که می دانید صبحانه این هتل به صورت رایگان سرو می شود و سالنی به این امر اختصاص داده شده است. شما می توانید در زمان های مشخص شده برای خوردن صبحانه به این سالن بیایید و از میان تنوع بالای غذاهای آماده شده، صبحانه دلخواه خود را انتخاب و نوش جان کنید.

سالن همایش

شما می توانید جلسات و کنفرانس های خود را در این هتل برگزار کنید، زیرا یک سالن اختصاصی برای این امورات اختصاص داده شده است. این سالن ظرفیت 70 نفر را داشته و در طبقه اول قرار دارد. به همین علت می توان گفت این هتل برای اقامت سفرهای کاری نیز مناسب است.

ساحل اختصاصی

این هتل همانگونه که از نام آن مشخص است یک هتل ساحلی بوده و دارای ساحل اختصاصی است. وجود ساحل این امکان را برای مسافران فراهم می آورد که به راحتی به ورزش های تفریحی و دریایی بپردازند. همچنین برای لذت بردن از آرامش دریا و صدای دلنشین آن می توان در یکی از آلاچیق های محوطه نشست و از آن لذت برد.

امکانات هتل ساحلی خلیج فارس

تفریحات و ورزش ها

در محوطه این هتل زمینی را برای والیبال ساحلی در نظر گرفته اند. شما می توانید در هنگام اقامت در این هتل از این امکانات استفاده کنید. همچنین برای لذت بردن بیشتر از ساحل و دریا مسیر پیاده روی اختصاصی در این هتل وجود دارد که می توانید از آن هم استفاده کنید.

زمین بازی کودکان

این هتل به راحتی و آسایش کودکان نیز اندیشیده است؛ به طوری که زمینی بزرگ در محوطه هتل برای بازی کودکان در نظر گرفته است. در این زمین انواع وسایت تفریحی و بازی وجود دارد که کودکان می توانند زمانی که حوصله شان سر می رود همراه والدینشان به آنجا رفته و خود را با انواع دستگاه ها سرگرم کنند.

خدمات تور

در این هتل برای معرفی مکان های تفریحی و گردشگری جزیره به مسافران، بخشی به عنوان خدمات گردشگری و تور وجود دارد. شما می توانید در هنگام اقامت به آنجا مراجعه کرده و لیست تورهای گردشگری داخل و خارج از جزیره را از آن ها جویا شوید و یک تفریح دسته جمعی را تجربه کنید.


موقعیت مکانی هتل ساحلی خلیج فارس

این هتل یکی از هتل های بزرگ ساحلی جزیره قشم است که به دلیل موقعیت مکانی نزدیک به دریایی که دارد، همه ساله مسافران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. این هتل با مرکز شهر تنها 5 کیلومتر فاصله دارد و شما می توانید بدون صرف زمان زیاد خود را به مرکز شهر و بازار محلی و پاساژها پر زرق و برق این جزیره برسانید. هتل ساحل طلایی فاصله چندانی با مکان های تفریحی جزیره مانند غار خوربس، دره ستارگان، چنگل های حرا، پارک زیتون، بازار سنتی قشم، فرودگاه بین المللی و غیره ندارد و شما می توانید خود را سریعا به هریک از این اماکن برسانید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

هرمزگان، قشم قشم، ساحل شمالی، کیلومتر 5 اتوبان قشم، درگهان، میدان علم و صنعت

بله، این هتل پارکینگی با ظرفیت 20 خودرو دارد که شما می توانید برای امنیت بیشتر خودروهایتان به صورت رایگان از آن استفاده کنید.

 بانوان می توانند با ارائه مدارک شناسایی معتبر در این هتل اقامت داشته باشند.

 هزینه اقامت کودکان زیر 5 سال به صورت رایگان بوده و هزینه کودکان بالای 5 سال با هزینه یک نفر بزرگسال برابری می کند.

 مراکز خرید ستاره قشم، مجتمع تجاری بین المللی زیتون، سیتی سنتر 1 و 2 و همچنین مرکز خرید خلیج فارس به این هتل نزدیک هستند.


ویژگی‌های مرتبط با هتل ساحلی خلیج فارس قشم


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa