logo
هتل پارس مشهد
هرموقع
1 مهمان

هتل پارس مشهد

  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(5 ستاره)
نمای بیرونی  هتل پارس مشهد
لابی  هتل پارس مشهد
سفره خانه  هتل پارس مشهد
هتل پارس مشهد
استخر  هتل پارس مشهد

پشتیبان آنلاین هتل پارس مشهد

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل پارس مشهد

❇️ هتل پارس مشهد - Pars hotel - یک هتل ۵ ستاره است که در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز کرد. این هتل در سال ۱۳۹۰ با هدف خدمت رسانی هر چه بهتر به مسافران به طور کامل بازسازی شد. از نقاط قوتی که هتل پارس مشهد دارد، نزدیک بودن آن به طرقبه، شاندیز و همچنین نمایشگاه بین المللی مشهد است. همچنین دسترسی را به مراکز تفریحی و گردشگری آسان کرده است. این هتل حدود ۵۰ هزار متر مربع مساحت دارد که بیشتر مساحت آن شام...


رزرو اتاق در هتل پارس مشهد


امکانات هتل پارس مشهد

عایق صدا
عایق صدا
کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
استخر سرپوشیده
استخر سرپوشیده پرداخت در محل
جکوزی
جکوزی پرداخت در محل
سونا بخار
سونا بخار پرداخت در محل
سونا خشک
سونا خشک پرداخت در محل
بیلیارد
بیلیارد پرداخت در محل

آدرس و نقشه هتل پارس مشهد

بلوار وکیل آباد تقاطع شهید صیاد شیرازی


قوانین رزرو هتل پارس مشهد

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل یا اقامتگاه رزرو شده، اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال غیربومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می با...


مشخصات هتل پارس مشهد

لینک های مرتبط با هتل پارس مشهد

مشخصات کلی هتل پارس مشهد

هتل مجلل پارس مشهد در ۶ طبقه ساخته شده است و دارای ۲۲۷ اتاق به همراه ۴۶۶ تخت است. این هتل لابی بسیار باشکوهی با ظرفیت ۳۰ نفر دارد که مکان مناسبی برای نشستن و استراحت کردن مسافران است. این هتل بزرگ برای مسافران خود پارکینگ اختصاصی در نظر گرفته که می تواند ۱۰۰ خودرو را در خود جای دهد؛ بنابراین دیگر نیازی نیست که مسافران نگرانی بابت جای پارک خودروی خود داشته باشند. چشم انداز هتل رو به خیابان است، همچنین خدمات باربری و پذیرش هتل پارس مشهد به صورت شبانه روزی است که مسافران می توانند در هر ساعتی از شبانه روز از این خدمات بهره مند شوند.

نمایی از فضای بیرونی ساختمان هتل پارس مشهد


امکانات عمومی اتاق ها و هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد برای آسایش و رفاه مسافران خود امکانات و خدمات بسیاری را در نظر گرفته است. این هتل رستورانی دارد که در آن انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با کیفیت بسیار بالا سرو می شوند. منوی این رستوران بسیار متنوع بوده و تمام غذاهای خود را به صورت سلف سرویس، منو و بوفه به مسافران ارائه می دهد .علاوه‌ بر رستوران، هتل پارس مشهد دارای یک کافی شاپ است که مکان بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و قرارهای دوستانه به شمار می رود.

از جمله امکاناتی که این هتل ارائه می دهد می توان به اتاق جلسات، سالن ضیافت، فضای سبز، آلاچیق، روم سرویس، سالن بدنسازی، استخر، سونا، جکوزی، زمین تنیس، سالن بیلیارد، قایق سواری، ماهیگیری، اتاق دارت، سالن ماساژ، چای خانه سنتی، فروشگاه، محوطه بازی کودکان، خدمات لاندری، حوضچه آب سرد، حمام ترکی، خدمات اسپا، نمازخانه، دستگاه اعلام حریق، سیستم تهویه، دستگاه فتوکپی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، آژانس مسافرتی، تبدیل ارز، دستگاه خود پرداز، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اتاق عروس و داماد، اینترنت رایگان در لابی و اتاق ها، سیستم گرمایشی و سرمایشی مناسب، خدمات ویژه معلولین، سرویس رایگان حرم، اتاق چمدان، رستوران روباز، روزنامه رایگان، فضای سبز برای پیاده روی، پله اضطراری، دستگاه واکس کفش، سونا بخار، فروشگاه صنایع دستی و سوغات، میز پینگ پنگ، کپسول آتش نشانی، مینی بار، ترانسفر رفت و برگشت با هزینه، گیم نت، کتابخانه، آتلیه عکاسی، آرایشگاه مردانه و زنانه، گشت نیم روزی، پرداخت ویزا و مستر کارت، خدمات نگهداری از کودک، خدمات اتو، قنادی، دریاچه مصنوعی، اجاره ماشین با راننده  خدمات بیدار باش و... اشاره کرد.

از آنجایی که این هتل محوطه بسیار بزرگی دارد؛ بنابراین مسافران می‌توانند هر موقع از روز به پیاده روی در هتل بپردازند. هتل پارس مشهد مکان مناسبی برای برگزاری همایش ها، جلسات کاری، کارگاه آموزشی، جشن و... است. زیرا دارای یک سالن آمفی تئاتر مدرن و یک سالن آمفی تئاتر روباز است که بیشتر جلسات کاری در این دو سالن برگزار می شوند.

لابی مجلل هتل پارس شهر مشهد


اتاق های هتل پارس مشهد

تمام ۲۲۷ واحد اقامتی هتل پارس مشهد از امکانات بسیار زیادی برخوردار هستند که می ‌توانند مسافران را تا حد زیادی راضی نگه دارند. این هتل شامل ۲۲ اتاق دو نفره، ۱۶ اتاق دو نفره لوکس، ۲۷ سوئیت دونفره دبل، ۱۵۶ سوئیت دو نفره نوین و ۶ سوئیت رویال دو خوابه است. لازم به ذکر است که تمامی اتاق های هتل از دکوراسیون بسیار شیک، تمیز و مدرن به همراه به روز ترین تجهیزات ساخته شده ‌اند. چشم انداز تمامی اتاق های هتل پارس مشهد شامل محوطه هتل و خیابان می شوند.

در اتاق ‌ها خدمات و امکاناتی مانند تلویزیون، مینی بار، صندوق امانات، کمد لباس، یخچال، مبلمان، کتری برقی، سیستم تهویه، کارت هوشمند و قفل الکترونیکی درب اتاق، آباژور، سشوار، سرویس ایرانی، سرویس فرنگی، وسایل بهداشتی، حمام، میز، روم سرویس، آشپزخانه بدون امکان پخت و پز در سوئیت ها، اینترنت بی سیم و... قرار دارند. اتاق های دو نفره و تک نفره برای افرادی که تنهایی و یا دو نفره سفر می کنند مناسب است و اتاق های لوکس و سوئیت ها برای افراد پر جمعیت و افرادی که به صورت گروهی در هتل اقامت می کنند مناسب است، زیرا سوئیت های رویال وسعت بیشتری نسبت به اتاق های معمولی دارند. تمامی اتاق ها و سوئیت های هتل پارس مشهد بسیار تمیز هستند و در صورت درخواست مسافران می توانند به صورت روزانه نیز تحت نظافت قرار گیرند.

نمایی از اتاق دبل هتل پارس مشهد


موقعیت و دسترسی هتل پارس مشهد

موقعیت مکانی و دسترسی هتل پارس مشهد به گونه‌ ای است که به بسیاری از مکان های گردشگری و مراکز خرید دسترسی آسانی دارد. از جمله مراکزی که هتل پارس مشهد با آن ها فاصله کمی دارد می توان به مرکز خرید آرمیتاژ که یکی از بهترین و بلندترین برج های مشهد است، طرقبه، شاندیز، پارک وکیل آباد، پارک ملت و... اشاره کرد که مسافران می توانند به راحتی اوقات فراغت خود را در این مکان ها بگذرانند. تنها نقطه ضعفی که هتل پارس مشهد دارد این است که فاصله نسبتاً طولانی با حرم مطهر امام رضا علیه السلام دارد، اما هتل پارس مشهد برای رفع این مشکل، سرویس رایگان به حرم را قرار داده است که مسافران می‌توانند با استفاده از این سرویس، به زیارت حرم امام رضا علیه السلام بروند. در کل می توان گفت هتل پارس در یکی از بهترین مناطق شهر مشهد واقع شده است به طوری که ترافیک و تردد در اطراف هتل مشاهده نمی شود و آب و هوای خوبی نیز دارد.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

برای افرادی که به تمیز بودن اتاق خود و هتل اهمیت زیادی می ‌دهند، می‌ توان این نکته را بیان کرد که تمامی پرسنل هتل پارس مشهد در زمینه نظافت هتل و اتاق ها آموزش دیده هستند؛ بنابراین نیازی نیست نگرانی بابت تمیز نبودن اتاق ها و هتل داشته باشید، زیرا فرایند تمیز کردن اتاق در صورت تمایل مسافر، به صورت روزانه انجام خواهد شد.

اگر به هر دلیلی مسافر اتاقی در مدل پارس مشهد رزرو کند و آن را کنسل کند، هتل جریمه ای برای آن در نظر می گیرد. اگر مسافر ۲۰ روز قبل از ورود خود، کنسلی اتاق را گزارش دهد جریمه نمی شود، اما در صورتی که بین ۲۰ تا ۱۱ روز قبل از ورود خود کنسلی اتاق را گزارش دهد ۲۰ درصد از هزینه رزرو یک روز کامل از او کسر می ‌شود و اگر بین ۱۰ تا ۶ روز قبل از ورود کنسلی اتاق گزارش دهد این جریمه ۳۰ درصد می شود. در صورتی که بین ۵ روز تا ۴۸ ساعت اتاق خود را کنسل کند، مقدار این جریمه به ۵۰ درصد می رسد. در صورتی که مسافر ۴۸ ساعت قبل از ورود خود اتاق کنسل کند ۷۰ درصد جریمه خواهد شد و در صورتی که این مدت زمان به کمتر از ۲۴ ساعت برسد و یا اصلاً مسافر به هتل مراجعه نکند، تمام هزینه سوخت می شود و هیچ مبلغی به حساب مسافر بازگردانده نمی ‌شود.

زمان ورود به هتل پارس مشهد مانند تمامی هتل های دیگر، ۲ بعد از ظهر و ساعت خروجی آن ۱۲ ظهر است. مسافرانی که به طور زود هنگام یعنی حدود ساعت ۸ صبح وارد هتل می‌ شوند و یا خروج دیر هنگام مانند ساعت ۱۸ دارند می توانند از گزینه نیم شارژ ورود و خروج استفاده کنند. قیمت نیم شارژ نصف رزرو یک روز کامل است.

اقامت کودکان زیر ۶ سال در هتل پارس مشهد به صورت رایگان انجام می شود. کودکان بالای ۶ سال نفر اضافه محسوب می شوند بنابراین هزینه اقامت آن ها باید به طور کامل پرداخت شود. همچنین قابلیت پذیرش نفر اضافه در برخی از اتاق های هتل پارس مشهد با استفاده از کاناپه تختخواب شو امکان پذیر است.


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa