logo
هتل آپارتمان آر...
هرموقع
1 مهمان

هتل آپارتمان آرمان مشهد

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
هتل آپارتمان آرمان مشهد
هتل آپارتمان آرمان مشهد
هتل آپارتمان آرمان مشهد
هتل آپارتمان آرمان مشهد
هتل آپارتمان آرمان مشهد

پشتیبانی آنلاین هتل آرمان مشهد

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, عربی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل آپارتمان آرمان مشهد

❇️ هتل آپارتمان آرمان مشهد - Arman Hotel Apartment - اقامتگاهی نوساز و سه ستاره است که در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است. این هتل آپارتمان در سال 1394 افتتاح شده است. این هتل تا حرم امام رضا (ع) 7 دقیقه پیاده روی فاصله دارد. با رزرو این هتل آپارتمان مجهز و شناخته شده، می توانید به جاذبه های دیدنی شهر مشهد مثل حمام و مسجد شاه و خانه تاریخی داروغه دسترسی خوبی داشته باشید. ویو چشم نواز اتاق ها و ...


رزرو اتاق در هتل آپارتمان آرمان مشهد


امکانات هتل آپارتمان آرمان مشهد

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
استخر سرپوشیده
استخر سرپوشیده پرداخت در محل
جکوزی
جکوزی پرداخت در محل
سونا بخار
سونا بخار پرداخت در محل
سونا خشک
سونا خشک پرداخت در محل
باشگاه بدن سازی
باشگاه بدن سازی پرداخت در محل
چیلر
چیلر
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی

آدرس و نقشه هتل آپارتمان آرمان مشهد

مشهد، خیابان نواب صفوی، نبش نواب صفوی ۱۲


قوانین رزرو هتل آپارتمان آرمان مشهد

قوانین لغو رزرو

شرایط سخت

در صورت لغو رزرو در هر زمانی، کل مبلغ رزرو را به عنوان خسارت دریافت می کنم

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل آپارتمان آرمان مشهد

لینک های مرتبط با هتل آپارتمان آرمان مشهد

مشخصات هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان مشهد، یکی از مجهزترین هتل آپارتمان های سه ستاره شهر مشهد است که دسترسی خوبی به مکان های گردشگری آن مانند خانه تاریخی توکلی، آرامگاه نادرشاه افشار، خانه تاریخی داروغه، مدرسه عباسقلی خان شاملو، بوستان وحدت و پاساژ رضا دارد. این هتل در زیربنایی در حدود 92000 مترمربع ساخته شده و با دکوراسیون جذاب خود پذیرای مسافران شهر مشهد است. این هتل آپارتمان دارای 9 طبقه و 291 واحد اقامتی متنوع است. هتل آپارتمان آرمان یکی از بزرگ‌ ترین هتل آپارتمان ‌ها کشور است که دو لابی زیبا و وسیع در طبقات همکف و دوم دارد. پذیرش در این هتل آپارتمان به صورت 24 ساعته صورت می گیرد و در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید می توانید به آن مراجعه کنید. در رستوران این هتل آپارتمان انواع غذاهای ایرانی و فرنگی لذیذ سرو می شود. در کافی شاپ این اقامتگاه هم می توانید میان وعده های خوشمزه ای نوش جان کنید و از فضا لذت ببرید. اگر می خواهید در این هتل آرامش بگیرید و خستگی از تن بیرون کنید، می توانید به استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی مجموعه مراجعه کنید و با از خدمات ماساژ هتل استفاده کنید. اگر هم اهل ورزش کردن هستید نگران نباشید؛ زیرا در این هتل باشگاه بدنسازی موجود است.

معرفی هتل آپارتمان آرمان مشهد

معرفی انواع اتاق های هتل آپارتمان آرمان مشهد

واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرمان مشهد با ارائه خدمات و امکاناتی کامل و متنوع آماده خدمات رسانی مسافران عزیز هستند. بیش از 10 مدل اتاق و سوئیت در این اقامتگاه وجود دارد که آماده پذیرایی از شما مهمانان عزیز است. برای انتخاب آسان تر واحد اقامتی مورد نظرتان، کافی است که سری به سایت سفربازی بزنید و پس از وارد کردن تاریخ سفر و تعداد مسافران، ظرفیت های خالی واحدهای این هتل آپارتمان را مشاهده کنید و به بررسی مشخصات و تصاویر هر یک از آن ها بپردازید. امیدواریم که با انتخابی مناسب سفری بی دغدغه و خاطره انگیز را در شهر مشهد تجربه کنید.

اتاق یک تخته

اگر تصمیم دارید به تنهایی به شهر دیدنی مشهد سفر کنید و اقامتی به یادماندنی را در این شهر تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که اتاق یک تخته هتل آپارتمان آرمان را رزرو کنید. با رزرو این اتاق، چشم اندازی رویایی رو به محوطه هتل و کوچه های اطراف هتل خواهید داشت. در این واحد اقامتی یک عدد تخت تک نفره وجود دارد. در این واحد یخچال موجود است و می توانید غذاها و خوراکی های خود را در آن تازه و خنک نگه دارید.

در این واحد چیلر جهت تنظیم دما موجود است. حمام و سرویس بهداشتی فرنگی در داخل اتاق وجود دارند و به آسانی می توانید از آن ها استفاده کنید. مبل شیک و راحتی به همراه تلویزیون در واحد قرار داده شده تا بتوانید در فضایی دنج به تماشای برنامه های دلخواهتان بنشینید.

اتاق دو تخته

اگر تصمیم دارید به صورت دو نفره به شهر زیارتی مشهد سفر کنید و اقامتی به یادماندنی را در این شهر تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که اتاق دو تخته هتل آپارتمان آرمان را رزرو کنید. با رزرو این اتاق، دید خوبی به فضای شهری اطراف هتل خواهید داشت. این اتاق قابلیت نفر اضافه ندارد. در این واحد اقامتی یک عدد تخت دو نفره وجود دارد. در این واحد می توانید با پرداخت هزینه از تنقلات موجود در مینی بار میل کنید و در تلویزیون فیلم تماشا کنید. جهت رفاه حال شما عزیزان در این اتاق حمام و سرویس بهداشتی فرنگی در داخل اتاق مهیا شده است. با رزرو این واحد صبحانه لذیذ هتل آپارتمان آرمان مشهد برای شما سرو خواهد بود.

اتاق سه تخته

اگر در سفر به مشهد سه نفر هستید و می خواهید در هتل آپارتمان آرمان اقامتی بی دغدغه داشته باشید، می توانید اتاق سه تخته این هتل را رزرو کنید. این اتاق ها در طبقات دوم تا هفتم هتل واقع شده اند. این اتاق دارای چشم اندازی زیبا رو به فضای شهری اطراف هتل و حرم است. در این اتاق سه نفره، سه تخت یک نفره موجود است و اتاق ظرفیت نفر اضافه را ندارد. برای سرمایش اتاق چیلر موجود است. سیگار کشیدن در این واحد غیر مجاز است.

در این واحد، یخچال وجود دارد که می توانید غذاهایتان را در آن تازه نگه دارید. مبل راحت و شیک این اتاق محل مناسبی برای استراحت است و می توانید همزمان با استفاده از گیرنده دیجیتال موجود در واحد فیلم جذابی هم تماشا کنید. سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در داخل این اتاق موجود است و می توانید از لوازم بهداشتی داخل آن ها استفاده کنید.

اتاق کانکت برای چهار نفر

اگر با جمعی چهار نفره به مشهد سفر می کنید و دوست دارید در هتل آپارتمان آرمان اقامتی رویایی داشته باشید، می توانید اتاق کانکت برای چهار نفر این هتل را رزرو کنید. در این واحد، یک اتاق یک تخته و یک سوئیت یک خوابه به وسیله یک درب بهم متصل شده اند و داخل هر واحد یک تخت دو نفره موجود است. امنیت اتاق از طریق کارت هوشمند و صندوق امانات تامین می شود. کفپوش این واحد موکت است. روم سرویس این اتاق چهار تخته به صورت 24 ساعته تمام انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

در این اتاق چهار نفره با پرداخت هزینه می توانید از تنقلات مینی بار میل کنید و همزمان در تلویزیون فیلم تماشا کنید. جهت رفاه حال شما مسافران گرامی سرویس بهداشتی فرنگی و حمام در داخل این اتاق مهیا شده است.

اتاق کانکت VIP برای چهار نفر

اگر به صورت چهار نفره به مشهد سفر می کنید و دوست دارید در هتل آپارتمان آرمان اقامتی لوکس داشته باشید، می توانید اتاق کانکت VIP برای چهار نفر این هتل را رزرو کنید. این واحدها در طبقات هشتم و نهم واقع شده اند و دیزاین آن ها نسبت به اتاق های کانکت معمولی شیک تر است. برای سرمایش چیلر موجود است. یک تخت دو نفره و دو تخت دو نفره در این واحد موجود است. لگر اشیا ثیمتی با خود به همراه دارید نگران نباشید، چراکه ان واحد دارای کارت هوشمند و قفل درب است.

در این واحد تلویزیون موجود است و می توانید فیلم جذابی تماشا کنید. در یخچال این واحد می توانید خوراکی هایتان را تازه نگه دارید. سرویس فرنگی و حمام در داخل این آپارتمان موجود است.

اتاقی در هتل آپارتمان آرمان مشهد

سوئیت یک خوابه برای دو نفر

اگر در سفر به مشهد دو نفر هستید و می خواهید در فضایی وسیع تر از اتاق های معمولی هتل آپارتمان آرمان اقامت کنید، می توانید سوئیت یک خوابه برای دو نفر این هتل را رزرو کنید. در این سوئیت دو تخته، یک عدد تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره موجود است. این واحد قابلیت 2 نفر اضافه دارد. سرمایش این واحد از طریق چیلر است. در این واحد، یخچال مهیا شده و می توانید خوراکی هایتان را در آن تازه نگه دارید. در سوئیت دو تخته آشپزخانه و ظروف مورد نیاز جهت آشپزی موجود است. کف این واحد موکت شده است. در این آپارتمان می توانید به اینترنت متصل شوید.

مبل این سوئیت شیک و راحت است و می توانید بر روی آن استراحت کنید و با استفاده از گیرنده دیجیتال موجود در واحد فیلم تماشا کنید. سرویس فرنگی و حمام در داخل این سوئیت موجود است.

سوئیت VIP یک خوابه برای دو نفر فولبورد

اگر تصمیم دارید به صورت دو نفره به مشهد سفر کنید و می خواهید در هتل آپارتمان آرمان اقامتی راحت داشته باشید، می توانید سوئیت VIP یک خوابه برای دو نفر فولبورد این هتل را رزرو کنید. پراکندگی این واحدها در طبقات هشتم و نهم است. این سوئیت های VIP شکیل تر و مجلل تر از سوئیت های معمولی هتل هستند. این واحد دارای یک آشپزخانه دارای اجاق گاز برقی است و می توانید جهت گرم کردن غذا از آن استفاده کنید. در این سوئیت، یک عدد تخت دو نفره موجود است. در این واحد، یخچال و مینی بار موجود است. با استفاده از ظروف موجود در این آپارتمان می توانید آشپزی کنید و حس بودن در خانه خود را در طول سفر تجربه کنید.

 جهت راحتی شما مسافرین عزیز حمام و سرویس بهداشتی فرنگی در این آپارتمان موجود است. اگر اشیا قیمتی با خود به همراه دارید نگران نباشید؛ چراکه این واحد دارای کارت هوشمند و صندوق امانات است.

سوئیت دو خوابه برای سه نفر

اگر تصمیم دارید با سه نفر از اعضای خانواده خود به مشهد زیبا سفر کنید و اقامتی به یادماندنی را در این شهر تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم که سوئیت دو خوابه برای سه نفر هتل آپارتمان آرمان را رزرو کنید. این سوئیت دارای یک تخت دو نفره داخل اتاق و یک تخت یک نفره داخل اتاق دیگر است. در این واحد یخچال وجود دارد و می توانید غذاها و خوراکی های خود را در آن تازه نگه دارید. روم سرویس این واحد به صورت شبانه روزی است و تمام نیازهای شما در اسرع وقت برطرف خواهند شد. در این سوئیت لوازم آشپزی و مینی بار موجود است.

در سوئیت سه تخته هتل آپارتمان آرمان می توانید به اینترنت هتل متصل شوید و از آن استفاده کنید. مبل و تلویزیون برای استراحت کردن و تماشای فیلم در اوقات فراغتتان در این سوئیت موجود هستند. سرمایش واحد از طریق چیلر تامین می شود. کف این واحد با موکت پوشانده شده است.

سوئیت VIP دو خوابه برای سه نفر فولبورد

اگر در سفر به مشهد جمعی سه نفره هستید و دوست دارید در فضایی لوکس و مجهز اقامت کنید، پیشنهاد ما به شما رزرو سوئیت VIP دو خوابه برای سه نفر فولبورد هتل آپارتمان آرمان مشهد است. ویو این واحد رو به محوطه و حرم است. پراکندگی این واحدها در طبقات هشتم و نهم است. این سوئیت دارای یک عدد تخت یک نفره و یک عدد تخت دو نفره راحت و تمیز است. در این واحد جهت رفاه حال شما عزیزان چیلر مهیا شده است.

مبلمان موجود در این واحد به همراه تلویزیون و شبکه فیلم داخلی آن، می تواند فضایی مناسب را برای دورهمی شما و تماشا کردن فیلم فراهم کند. در این سوئیت VIP سه تخته می توانید خوراکی ها و غذاهای خود را در یخچال نگه دارید. آشپزخانه این واحد دارای امکانات پخت و پز و اجاق گاز است.

سوئیت دو خوابه برای چهار نفر

اگر در سفر به مشهد چهار نفر هستید و قصد دارید در هتل آپارتمان آرمان اقامتی بی دغدغه و آرام داشته باشید، می توانید سوئیت دو خوابه برای چهار نفر این هتل را رزرو کنید. این واحد نسبت به اتاق های هتل وسیع تر است و دارای دو اتاق خواب، یک سالن نشیمن و آشپزخانه با امکان پخت و پز است. برای سرمایش چیلر موجود است. یک تخت دو نفره و دو تخت دو نفره در این واحد موجود است. سیگار در این واحد غیرمجاز است.

مبل راحت و شیک این آپارتمان محل مناسبی برای استراحت است و می توانید همزمان با استفاده از گیرنده دیجیتال موجود در واحد فیلم جذابی هم تماشا کنید. سرویس فرنگی و حمام در داخل این آپارتمان موجود است. از سایر امکانات و خدمات این سوئیت دو خوابه برای چهار نفر، می توان به میز و صندلی، سیستم گرمایشی مرکزی، وسایل بهداشتی، تلفن، کمد لباس، کف پوش موکت و یخچال اشاره کرد. امنیت واحد از طریق کارت هوشمند اتاق و قفل درب تامین می شود.

امکانات هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان مشهد جزو اقامتگاه های سه ستاره و باکیفیت شهر خاطره انگیز مشهد است که امتیاز خوبی از گردشگران و مسافران این شهر زیبا دریافت کرده است. از خدمات ویژه هتل آپارتمان آرمان مشهد می توان به اتاق چمدان، اینترنت، خدمات خانه داری، سالن صبحانه خوری، فولبرد، استخر، سونا، جکوزی، نمازخانه، سیستم اعلام حریق، ویلچر، خدمات لباسشویی و روم سرویس اشاره کرد. این اقامتگاه در نزدیکی جاذبه های گردشگری مشهد آن قرار دارد و در کمتر از 10 دقیقه می توانید به آن ها برسید و از گشت و گذار در آن ها لذت ببرید. در ادامه مطلب با سایر امکانات عمومی واحدهای اقامتی هتل آپارتمان آرمان آشنا می شوید و امیدواریم از اقامت در آن لذت ببرید.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

از امکانات عمومی هتل آپارتمان آرمان مشهد، می توان به اینترنت، آسانسور، جعبه کمک های اولیه، سیستم اعلام حریق، لوازم آشپزی، سالن صبحانه خوری، فکس، فتوکپی، تلفن، کپسول آتش نشانی، تلویزیون، مبلمان، نمازخانه و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. اطراف این هتل آپارتمان، بازار و مکان های گردشگری وجود دارند که در زمان های خالی خود می توانید در آن ها به گشت و گذار بپردازید؛ پس از آن اگر هوس میان وعده ای خوشمزه و متنوع کردید، می توانید سری به رستوران این هتل آپارتمان بزنید و از انواع خوراکی ها و غذاهای ایرانی لذیذ آن سفارش دهید و در فضایی دنج و شیک نوش جان کنید. در هتل آرمان استخر، حمام ترکی، سونا و جکوزی هم جهت رفع خستگی های سفر موجود هستند. خدمات ماساژ هم توسط کادر مجرب هتل ارائه می شود.

 اگر با وسیله نقلیه شخصی خود به مشهد سفر می کنید، نگران امنیت و جای پارک خودروتان نباشید؛ زیرا این هتل آپارتمان دارای پارکینگ اختصاصی برای مسافران خود است. سالن بدنسازی این هتل مجهز به مجموعه ای کامل از لوازم ورزشی است.

پرسنل مجرب این هتل آپارتمان که مسلط به زبان های انگلیسی و فارسی هستند، تلاش می کنند اقامت خوش و خاطره انگیزی را برای مهمانان و مسافران خود فراهم کنند. این واحدهای اقامتی به صورت عمومی دارای امکانات متنوعی مثل تخت خواب های تمیز و راحت، اینترنت، روم سرویس، کارت هوشمند اتاق، سشوار، دمپایی، کف پوش موکت، حمام، جالباسی، یخچال، چیلر و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی هستند. شما می توانید برای پخت و پز از ظروف موجود در آشپزخانه واحدهای این اقامتگاه استفاده کنید.

امکانات هتل آپارتمان آرمان مشهد

رستوران هتل آپارتمان آرمان مشهد

رستوران هتل آپارتمان آرمان مشهد با انواع غذاهای لذیذ و خوش طعم ایرانی، سنتی و فست فود پذیرای شما مسافران عزیز است. در این هتل آپارتمان سه ستاره، کافی شاپ هم موجود است که در اوقات فراغتتان می توانید برای میل کردن انواع نوشیدنی ها و میان وعده های وسوسه انگیز، به آن سری بزنید و اوقات خوشی را در کنار عزیزانتان تجربه کنید.

رستوران

رستوران هتل آپارتمان آرمان مشهد با دکوراسیونی مدرن و جذاب، بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی را برای مهمانان خود سرو می کند. غذاهای این رستوران به بهترین شکل و با تازه ترین مواد اولیه طبخ می شوند. محیط آرام و و شیک این رستوران اوقات خوشی را برای شما رقم خواهند زد. ظرفیت این رستوران 150 نفر است و در طبقه دوم در هتل آپارتمان آرمان قرار گرفته است. سرویس دهی سریع و رفتار خوب پرسنل این رستوران از ویژگی های مثبت آن به حساب می آید. ساعت سرو صبحانه در این رستوران از 7:00 الی 10:30، سرو ناهار از 13:00 الی 15:30 و سرو شام از 20:00 الی 22:30 است.

کافی شاپ

برای گذراندن اوقات فراغت خود پیشنهاد می کنیم به کافی شاپ هتل آپارتمان آرمان سری بزنید. در این کافی شاپ می توانید دسرهایی جذاب، نوشیدنی های سرد و گرم و بستنی هایی خوشمزه نوش جان کنید. ظرفیت این کافه 150 نفر است و در رستوران طبقه دوم هتل قرار گرفته است. این کافی شاپ با پرسنل کارآزموده خود، سفارش های شما را در کوتاه ترین زمان ممکن آماده می کند. ساعت کاری این کافه 24 ساعته است.

موقعیت مکانی و دسترسی هتل آپارتمان آرمان مشهد

هتل آپارتمان آرمان مشهد در مشهد، خیابان نواب صفوی، نبش نواب صفوی ۱۲ واقع شده است. این هتل آپارتمان در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

برای درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌کردن رزرو، بر ‌اساس قوانین هتل یا اقامتگاه رزرو شده، اقدام خواهد شد. در صورت لغو رزرو در هر زمانی، کل مبلغ رزرو را به عنوان خسارت دریافت می شود.

بله، هتل آپارتمان آرمان مشهد استخر دارد.

بله، هتل آپارتمان آرمان مشهد دارای رستوران است. در این رستوران غذاهای ایرانی و محلی خوشمزه ای سرو می شود. ظرفیت این رستوران 50 نفر است.

بله، هتل آپارتمان آرمان مشهد پارکینگ دارد. ظرفیت این پارکینگ 50 خودرو است.

فاصله از هتل آپارتمان آرمان مشهد تا حرم ورودی خیابان نواب صفوی، مجتمع تجاری آرمان، مدرسه علمیه عباسقلي خان، بازار رضا، خانه ملک، مقبره پیر پالان دوز، کلیسای مسروپ مقدس، آرامگاه نادرشاه افشار، گنبد سبز، بازار جنت، سینما هویزه، مجتمع تجاری زیست خاور و خانه های تاریخی اطراف حرم مثل خانه تاریخی داروغه کمتر از 10 دقیقه با ماشین است.

فاصله هتل آپارتمان آرمان مشهد تا تا پایانه مسافربری امام رضا حدود 15 دقیقه، تا راه آهن حدود 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد 20 دقیقه است.

در هتل آپارتمان آرمان مشهد، هزینه اقامت کودک تا 2 سال رایگان است و بالاتر از آن شامل نفر اضافه می شود.

سایت سفر‌بازی بهترین قیمت ها را برای رزرو هتل آپارتمان آرمان مشهد ارائه می دهد و با تیم پشتیبانی 24 ساعته اش شما را در تمام مراحل انتخاب، رزرو و یا کنسل کردن رزرو هتل آپارتمان همراهی می کند.


ویژگی‌های مرتبط با هتل آپارتمان آرمان مشهد


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa