یکی از جاذبه‌های سفر خوردن غذاهای خوشمزه اون منطقه و سر زدن به رستوران‌های اون شهر است. مدتی که در سفر هستید می‌تونید از رستوران‌های مختلف آستارا لذت ببرید و لذت خوردن غذا‌های کلاسیک و محلی گیلان رو از نزدیک تجربه کنید.

در اینجا چند تا از رستوران‌های آستارا بهتون معرفی میشه تا بهتر بدونید که کجا باید برای صرف غذاهای خوشمزه شمالی برید.

رستوران رومی آستارا

اینجا شاهد یک رستوران بزرگ و سرشناس هستید که تنوع غذایی بالایی داره. محیطی شیک و زیبا داره و میشه در اون انواع غذاهای مرسوم و محلی رو دید. این رستوران دو طبقه اجرای موسیقی زنده هم داره و می‌تونه لحظات خوشی رو براتون رقم بزنه. کباب ترش‌های این رستوران بین مشتری‌ها محبوب هستش. در ضمن این رستوران پارکینگ رایگان هم داره.

رستوران سلطانی آستارا

در این رستوران انواع غذای ایرانی و غذا‌های دریایی سرو میشه که غذا‌های با کیفیتی هم هستند. البته ممکنه مانند خیلی از رستوران‌‌ها خیلی شیک و چشمگیر نباشه اما کیفیت غذاش نسبت به قیمتش مناسب و معقوله. اینجا می‌تونه انتخاب خیلی از افراد برای صرف یک وعده غذای خوشمزه باشه.

معروف ترین غذای این رستوران جوجه شکم پرهست که خیلی طرفدارداره و با حجم خوب و دورچین متنوع سرو میشه.

جای نگرانی برای پیدا کردن محل ماشین وجود نداره چون این رستوران پارکینگ رایگان داره و با خیال راحت می‌تونید از غذای این رستوران لذت ببرید.

فست فود اسپیناس آستارا

این فست فود در هتل اسپیناس آستارا قرار گرفته و دارای فضای زیبا و جذابیه که صرف غذا رو براتون دلنشین می‌کنه. یک فست فود کلاسیک و شیک هست که خیلی‌‌ها رو می‌تونه راضی نگه داره.

اگر هم قصد اقامت دارید هتل اسپیناس می‌تونه گزینه‌ای عالی برای شما باشه و اقامتی دلچسب رو در اون تجربه کنید.

این رستوران و فست فود پارکینگ رایگان هم داره و شما بابت ماشینتون خیالتون راحته.

رستوران روحی آستارا

میشه گفت که از معروف ترین رستوران‌های آستارا به حساب میاد. این رستوران فضای شیکی داره و غذاهای اون حجم خوبی داره.پرسنل خوب و مودبی داره. بهترین غذایی که در این رستوران ارائه میشه کباب نگینی هست که خیلی‌‌ها ازش تعریف می‌کنن.

یکی دیگه از غذاهای معروف این رستوران لونگی نام داره که مرغی هست که با شیوه محلی طبخ شده و با موادی مانند گردو، رب انار، سبزی محلی و … پر شده.

از نکات مثبت این رستوران تمیز بودنشه که لحظات خوبی رو برای صرف غذا براتون رقم می‌زنه،  در ضمن این رستوران مجهز به پارکینگ هم هست.

رستوران افرا آستارا

اگر به بازار ساحلی رفتین و با کلی دور زدن و خرید کردن خسته و گرسنه شدید بهتره که به رستوران افرا سری بزنید. می تونید در این رستوران به غذا‌های خوشمزه ایرانی و گیلانی دسترسی داشته باشید و از طعم‌ خوب غذاهاش لذت ببرید.

رستوران افرا شعار کیفیت، بهداشت و رضایت مندی مشتری رو معیار کار خودش قرار داده و با پخش موسیقی درمکانی زیبا رضایت خیلی از افراد رو جلب کرده.

غذا‌های این رستوران شامل ماهی سفید، ماهی اوزون برون، کباب تر مرغ، بوقلمون، جوجه محلی لونگی و میرزا قاسمی هست که این‌‌ها معروف ترین هاشه و در مجموع می‌تونید از ۲۵ نوع غذا در این رستوران لذت ببرید.

رستوران افرا در خیابان ملت شرقی، روبروی بازار ماهی فروشان، طبقه بالایی مجتمع تجاری نظرنیا واقع شده.

رستوران زیتون آستارا

خیلی‌‌ها از غذا‌های بسیارخوشمزه این رستوران تعریف می‌کنن و برای خیلی‌‌ها اولین انتخاب هست. فضای زیبای این رستوران همراه با غذا‌های لذیذ می‌تونه لحظات عالی و خوبی براتون فراهم کنه.

پرسنل حرفه‌ای و مودب این رستوران هم همه شرایط رو برای شما فراهم می‌کنن و حسابی احساس راحتی خواهید کرد. از بهترین غذا‌های این رستوران میشه به باسترما پلو اشاره کرد که طرفداران زیادی برای خودش پیدا کرده.

کافه فست فود برف آستارا

خیلی از افرادی که به این فست فود رفتن از تنوع و کیفیت غذا‌های این فست فود راضی بودند.

دیزاین و طراحی خوبی داره و پنج شنبه جمعه‌‌ها با صبحانه‌های خوشمزه در خدمت شماست.

فست فود برف رو می‌تونید در خیابان فارابی، روبروی آموزش پرورش ببینید.

شهر آستارا شهری جالب و زیبا با جاذبه‌های متعدده. برای اقامت و لذت بردن از این دیدنی‌‌ها نیاز نیست که نگران باشید.

کافیه وارد سایت سفربازی بشید و به راحتی اقادم به رزرو هتل، اجاره ویلا، اجاره آپارتمان، اجاره خانه شخصی و خانه مبله در آستارا کنید و روز‌های خوبی رو برای خودتون و خانودتون به ارمغان بیارید.

گزینه‌های متعددی پیش روی شما قرارداره که می‌تونید مناسبترینش رو با توجه به شرایط مالیتون انتخاب کنید.

ما درکنار شما خواهیم بود.

برای رزرو هتل و ویلا در آستارا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

رزرو هتل و ویلا در آستارا

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای