logo
هتل طلوع خورشید...
هرموقع
1 مهمان

هتل طلوع خورشید اصفهان

  • star
  • star
  • star
  • star
  • fill-star
(1 ستاره)
محوطه  هتل طلوع خورشید اصفهان
پذیرش  هتل طلوع خورشید اصفهان
رستوران  هتل طلوع خورشید اصفهان
هتل طلوع خورشید اصفهان
محوطه  هتل طلوع خورشید اصفهان

پشتیبانی آنلاین هتل سنتی طلوع خورشید اصفهان

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل طلوع خورشید اصفهان

❇️ هتل طلوع خورشید - Toloe Khorshid Hotel - در قلب شهر اصفهان، پایتخت هنر و معماری ایران، قرار گرفته است. از تمام نقاط دنیا توریست های زیادی برای دیدن اصفهان به ایران سفر می کنند. هتل سنتی طلوع خورشید به شیوه معماری گودال باغچه با حیاط مرکزی متقارن و درون گر دارای هشتی ورودی در دو طبقه می باشد. اگر دوست دارید چند روز سفرخود را در یک هتل خاص و زیبا بگذرانید توصیه می کنیم سری به هتل خورشید بزنید، چر...


info-circle-primary

این هتل آماده پذیرایی از میهمانان در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ می باشد لطفا درخواست رزرو خود را ثبت نمایید.

رزرو اتاق در هتل طلوع خورشید اصفهان


امکانات هتل طلوع خورشید اصفهان

تراس
تراس
کف پارکت
کف پارکت
مشرف به فضای سبز
مشرف به فضای سبز
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
قوری و کتری
قوری و کتری
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
اینترنت
اینترنت
شوفاژ
شوفاژ
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
میز تحریر
میز تحریر
سشوار
سشوار

آدرس و نقشه هتل طلوع خورشید اصفهان

میدان شهدا ، خیابان ابن سینا کوچه 37 - میرعلائدین


نظرات درباره هتل طلوع خورشید اصفهان

  • star-black3.3
  • 2 نظر
دسترسی به هتل
3
کیفیت میزبانی
3.5
موقعیت مکانی
3
پاکیزگی هتل
3
تطابق آگهی
3.5
نسبت قیمت به ارزش
3.5
زهرا رضایی

زهرا رضایی

1401/05/10 07:47:54
3.2
  • star
  • star
  • star-black
  • star-black
  • star-black
دو تخته توئین

خوب بود فقط تو کوچه پس کوچه بود

مسعود مهدی پور

مسعود مهدی پور

1402/06/28 08:14:36
3.3
  • star
  • star
  • star-black
  • star-black
  • star-black
دو تخته دبل

اصلا جالب نبود شبها تا 1شب توی محوطه مهمان سرصدا داشتن خیلی زیاد از اون طرف 6 صبح پرسنل سر صدا داشتن ما اصلا نخوابیدم .صبحانه اصلا خوب نبود هیچ وقت دیگه اینجا رو انتخاب نمیکنم دو پرسنل شیفت صبح داش...


قوانین رزرو هتل طلوع خورشید اصفهان

قوانین لغو رزرو

شرایط سخت

در صورت لغو رزرو در هر زمانی، کل مبلغ رزرو را به عنوان خسارت دریافت می کنم

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

نرخ کودک تا 5 سال رایگان و بالاتر از آن شامل نفر اضافه می گردد. اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجست...


مشخصات هتل طلوع خورشید اصفهان

لینک های مرتبط با هتل طلوع خورشید اصفهان

مشخصات هتل طلوع خورشید اصفهان

هتل خورشید یکی از بناهای دوره قاجار می باشد که در سال1389 مرمت گردید و در سال 1390 مورد بهره برداری قرار گرفت همچنین بنای آن در سال 1396 بازسازی گردید. این هتل با ساختمانی دو طبقه دارای 21 اتاق با ظرفیت 56 تخت می باشد و پارکینگ می باشد که برای مهمانانی که با خودرو شخصی سفر می کنند آماده سرویس دهی است. هتل خورشید در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و به صورت تمام وقت آماده سرویس دهی و پذیرش مهمانان و گردشگران می باشد.

لابی هتل طلوع خورشید اصفهان


معرفی اتاق های هتل طلوع خورشید اصفهان

هتل خورشید دارای اتاق یک تخته، اتاق دو تخته دبل، اتاق دو تخته تویین، اتاق سه تخته، اتاق چهار تخته و سوئیت یک خوابه چهار تخته است که برای مهمانان حاضر شده است. بهتر است که برای داشتن یک انتخاب درست درمورد اتاق و طبقات هتل اطلاعات لازم را داشته باشید و سپس نوع اتاق و طبقه مورد نظر تان را انتخاب کنید.

اتاق یک تخته

این اتاق برای افرادی که برای کار های اداری و یا دیدن آثار تاریخی به این شهر سفر می کنند مناسب می باشد و دارای درب های چوبی با پرده مشرف به حیاط، کف سرامیک که با قالیچه هایی با نقش های سنتی تزیین شده است، مبلمان زیبا، تخت راحت با پتو و ملحفه های تمیز و طاقچه های اتاق که با چراغ های قدیمی تزیین شده است، می باشد و برای نفر اضافه ظرفیت ندارد ندارد.

حمام مستقل، حوله حمام، دمپایی حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، دستمال، صابون، شامپو، خمیر دندان مسواک، کمد لباس، رخت آویز، دراور، آباژور، آینه، میزآرایش، یخچال، آب معدنی رایگان، چایساز، تلفن، تلویزیون، اینترنت پر سرعت، صندوق امانات، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، روم سرویس، سیستم گرمایشی و سرمایشی و صبحانه رایگان از امکانات این اتاق می باشد.

اتاق دو تخته دبل

معمولا زوج هایی که برای گردش اصفهان را انتخاب می کنند تمایل دارند در یک مکان متفاوت از هتل چند روز را سپری کنند. اگر از این دسته زوجین هستید، سفربازی این اتاق را به شما پیشنهاد می کند. قالی باطرح سنتی گلیم- درب های چوبی که با پرده پوشیده شده و شما در بدو ورود از دیدنشان احساس خوبی خواهید داشت از ویژگی های مهم این اتاق است. خصوصا که شما می توانید حیاط را از اتاق تماشا کنید که بسیار دیدنی است.

با وجود مبل راحت و شیک با تخت دبل و پتو و ملحفه های تمیز استراحت در این اتاق دلپذیر خواهد بود. لازم به ذکر است که این اتاق با توجه به فضا برای نفر اضافه ظرفیت ندارد و حمام مستقل، سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، امکان شارژ و سایل الکترونیکی در اتاق، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه مطبوع، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت، تلویزیون، تلفن، چایساز، آب معدنی رایگان، یخچال، میزآرایش، آینه، آباژور، دراور، رخت آویز، کمد لباس، صابون، شامپو، خمیر دندان مسواک، دستمال، سرویس بهداشتی فرنگی، دمپایی حمام، حوله حمام از امکانات آن می باشد.

اتاق دو تخته تویین

این اتاق برای افرادی که با دوست یا یکی از اعضاء خانواده برنامه سفر به اصفهان دارند گزینه مناسبی است و با دو تخت سینگل و راحت با پتو و ملحفه های تمیز شما را به یک استراحت خوب بعد از یک روز شلوغ دعوت می کند. محیط این اتاق بسیار زیبا طراحی شده است و زمانی که به اتاق وارد می شوید احساس خوشایندی را در خود احساس می کنید. چیدمان اتاق به صورت سنتی است و قالی با طرح سنتی -پرده های خوش دوخت -طاقچه با چراغ سنتی گوشه ای از زندگی گذشته با معماری آن زمان را به نمایش گذاشته است. این اتاق از نظر امکانات مشابه اتاق دبل می باشد و برای نفر اضافه ظرفیت ندارد.

اتاق سه تخته

اگر با خانواده برنامه سفر به اصفهان را دارید و هتل خورشید را برای اقامت انتخاب نموده اید، توصیه ما برای یک اقامت خوب و دلپذیر این اتاق می باشد که خاطرات خوبی را در آن خواهید داشت.

محیط دلباز، با طاقچه هایی که به سبک سنتی تزیین شده است و درب های چوبی اتاق که با پرده های خوش دوخت پوشیده شده از مهم ترین ویژگی های آن است.

مبل شیک و راحت با یک تخت دبل و یک تخت سینگل با پتو و ملحفه های تمیز استراحت خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد و سیستم گرمایشی و سرمایشی، روم سرویس، سیستم اعلام حریق، صندوق امانات، تلویزیون، چایساز، یخچال، آینه، دراور، کمد لباس، دستمال، دمپایی حمام، حوله حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، لوازم بهداشتی، رخت آویز، آباژور، میزآرایش، آب معدنی رایگان، تلفن، اینترنت پر سرعت، سیستم تهویه مطبوع، امکان شارژ و سایل الکترونیکی در اتاق و حمام مستقل هم برای رفاه مهمانان عزیز فراهم شده است. لازم به ذکر است که این اتاق برای نفراضافه ظرفیت ندارد.

اتاقی در هتل طلوع خورشید

اتاق چهار تخته

اگر تصمیم دارید با دوستان خود یک سفر به یاد ماندنی داشته باشید، اتاق چهار تخته هتل طلوع خورشید اصفهان را به شما پیشنهاد می کنیم. با اقامت در این اتاق شما با گوشه ای از تاریخ معماری و آداب ایران قدیم روبرو خواهید شد و لحظات غیر قابل باوری را خواهید گذراند.

این اتاق دارای فضایی خاص با چیدمان متفاوت می باشد و شما در بدو ورود احساس خوبی را تجربه خواهید نمود. قالی زیبا و طرح سنتی، یک تخت دبل، دو تخت سینگل با پتو و ملحفه های تمیز از امکاناتی است که استراحت شما را دلپذیر می سازد و از نظر امکان استحمام و... مشابه اتاق های دو تخته است.

سوئیت یک خوابه چهار تخته

این سوئیت هابیشتر رزرو تورها و خانواده های پر جمعیت می باشد و طرفداران زیادی دارد. امکانات سوئیت و طراحی خاص آن بسیار زیبا است که در بدو ورود شما را به حیرت می اندازد. شما در این سوئیت با همسفران خود لحظات خود را در جایی می گذزانید که با وجود گذر زمان هنوز پا بر جاست و میزبان شما عزیزان است.

این اتاق با داشتن یک اتاق خواب مجزا با چهار تخت راحت و پتو ملحفه های تمیز استراحت خوبی را برای شما فراهم خواهد کرد. همچنین نشیمن این سوئیت با مبلمان زیبا و قالی با طرح سنتی برای یک دورهمی و گپ و گفت های دوستانه در سفر مناسب است. این سوئیت برای نفر اضافه به صورت سرویس اضافه تخت تاشو ظرفیت دارد و از نظر امکانات مشابه اتاق های دو تخته می باشد.


امکانات هتل طلوع خورشید اصفهان

این هتل با امکانات و خدمات ویژه ای که دارد سعی نموده تا پاسخ گوی نیاز مهمانان و گردشگران باشد. با رزرو و اقامت در هتل شما می توانید از تمامی امکانات هتل استفاده کنید. لابی، رستوران، کافی شاپ، اتاق چمدان، نماز خانه، روم سرویس، مینی بار با هزینه، کتابخانه، فروشگاه، فضای سبز، تاکسی سرویس با سرویس دهی تمام و قت، صندوق امانات برای اسناد و اشیاء مهم، سیستم اعلام حریق برای اتفاقات غیر قابل پیش بینی در لابی، پذیرش 24 ساعته در لابی، کپسول آتش نشانی در لابی، ترانسفر رفت با هزینه، ترانسفر برگشت با هزینه، آتلیه، پارکینگ، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، لاندری، سیستم تهویه مطبوع در لابی، خدمات خانه داری، خدمات باربری، تلویزیون در لابی، تلفن در لابی، اینترنت پر سرعت در لابی و صبحانه رایگان از امکانات هتل خورشید است که به عنوان یک هتل سه ستاره در این شهر بسیار خوشنام می باشد و طرفداران زیادی دارد.

امکانات عمومی اتاق های هتل طلوع خورشید اصفهان

تمامی اتاق های هتل خورشید دارای فضایی آرامش بخش با چیدمان خاص و سنتی هستند که قبل از ورود مهمانان به صورت کامل ضدعفونی می شود تا مهمانان با خیال آسوده از امکانات آن استفاده کنند. اتاق های هتل در کنار تخت های راحت و پتو ملحفه های تمیز دارای امکاناتی نظیر حمام مستقل، آباژور، رخت آویز، میزآرایش، دراور، آینه، یخچال، کمد لباس، سیستم گرمایشی و سرمایشی، لوازم بهداشتی، آب معدنی رایگان، چایساز، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، دستمال، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، روم سرویس، سرویس بهداشتی فرنگی، سیستم اعلام حریق، تلویزیون، دمپایی حمام، صندوق امانات، اینترنت پر سرعت و حوله حمام است که اقامتی دلپذیر برای شما خواهد ساخت.

لابی هتل طلوع خورشید اصفهان

هتل طلوع دارای محیطی سنتی است و سعی نموده است تا به مهمانان و مراجعین احساس قدیم را القا نماید. به همین خاطر لابی این هتل دارای یک فضای نوستالژیک و خاص است که شما را محو تماشا خواهد کرد.

چایخانه هتل طلوع خورشید اصفهان

بعد از یک روز پرهیاهو و پر ماجرا هیچ چیز دلچسب تر از یک نوشیدنی گرم سنتی و دمنوش نیست. به این منظور می توانید به بخش چایخانه هتل مراجعه کنید که فضایی خاص را برای شما تدارک دیده است و بهترین دمنوش ها را با انواع خواص سرو می کند.

امکانات هتل طلوع خورشید اصفهان

رستوران هتل طلوع خورشید اصفهان

رستوران هتل سنتی خورشید با منویی متنوع از غذاهای محلی اصفهان و سنتی ایرانی سعی در جلب رضایت مراجعین نموده است. این هتل غذاهایی مانند بریانی، انواع کباب، کباب زردک، پلو ماش و قمری، به پلو، کوفته شوید، قیمه ریزه نخودچی و کالجوش را در کنار سایر غذا های سنتی سرو می کند و با ظرفیت 50 نفر در طبقه دوم قرار گرفته است.

فروشگاه هتل طلوع خورشید اصفهان

هتل برای مهمانان و گردشگران در هتل دارای یک فروشگاه می باشد که در این فروشگاه انواع صنایع دستی و سوغات مردم اصفهان به معرض فروش گذاشته شده است تا هم در وقت هم در هزینه شما صرفه جویی شود. شما می توانید از محصولات این مغازه برای عزیزان خود که همراه شما نیستند خرید کنید و آن ها را در لذت سفر خود شریک کنید.

پارکینگ هتل طلوع خورشید اصفهان

هتل خورشید برای گردشگرانی که با خودرو شخصی سفر می کنند و دغدغه آنان جای پارک و امنیت خودرو است، یک پارکینگ در نظر گرفته است که برای رفاه و امنیت خاطر مهمانان به صورت تمام وقت آماده سرویس دهی می باشد.


موقعیت و دسترسی هتل طلوع اصفهان

هتل خورشید یکی از بناهای دوره قاجار است که در اصفهان، خیابان ابن سینا، کوچه شماره 37 ( امیر علاالدین)، فرعی 3 واقع شده است. این هتل با قرار گرفتن در نزدیکی مراکز تاریخی و مهم اصفهان مانند میدان عتیق، مسجد جامع و کاخ چهل ستون مورد توجه مهمانان زیادی می باشد. اصفهان پایتخت هنر و معماری کشور مان است که ابنیه تاریخی این شهر و معماری به کار گرفته شده در آن ها مثال زدنی است و هر ساله توریست های زیادی از سراسر دنیا به اصفهان سفر می کنند تا این معماری و هنر خیره کننده را ببینند و عکس های خاص بگیرند. خیابان چهار باغ، کاخ هشت بهشت، خیابان باغ گلدسته، انگورستان ملک، مدرسه چهار باغ، زاینده رود، سی و سه پل، مسجد شیخ لطف الله، میدان نقش جهان و کاخ عالی قاپو از مشهور ترین و شناخته شده ترین ابنیه هستند که هتل طلوع فاصله چندانی با آن ها ندارد. اصفهان علاوه بر دیدنی های متعدد، دارای سوغاتی هایی است که مشهور ترین آن ها گز و پولکی می باشد. شما با سفر به این شهر با دنیایی از عکس ها، خاطرات و سوغات خوشمزه به شهر خود مراجعت خواهید کرد.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

تا کنون هیچ الزامی از سمت هتل جهت ارائه کارت واکسن کرونا ارائه نشده است.

بله، اصفهان هم مانند سایر کلان شهر ها دارای محدودیت تردد در برخی نقاط شهر است.

بله، اقامت کودکان 6 تا 9 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها خواهد بود.

خیر، این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد.

استفاده از سرویس اضافه تنها با هماهنگی قبلی و برای برخی اتاق ها امکان پذیر است.

اقامت کودکان زیر 6 سال در صورت عدم استفاده از سرویس نیم بها خواهد بود.

پذیرش بانوان (غیر بومی) تنها با مدارک شناسایی رسمی و عکس دار بلامانع است.

پذیرش زوجین در هتل طلوع خورشید اصفهان با ارائه مدارک محرمیت رسمی با مهر برجسته و مدرک شناسایی عکس دار بلا مانع خواهد بود.


ویژگی‌های مرتبط با هتل طلوع خورشید اصفهان


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa