logo
هتل پارسیان کرم...
هرموقع
1 مهمان

هتل پارسیان کرمانشاه

  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(5 ستاره)
نمای بیرونی  هتل پارسیان کرمانشاه
پذیرش  هتل پارسیان کرمانشاه
رستوران  هتل پارسیان کرمانشاه
هتل پارسیان کرمانشاه
استخر  هتل پارسیان کرمانشاه

پشتیبانی آنلاین هتل پارسیان کرمانشاه

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل پارسیان کرمانشاه

❇️ هتل پارسیان کرمانشاه - Parsian Hotel - یکی از معروف ترین و پرطرفدارترین هتل های شهر کرمانشاه است. اگر به دنبال هتلی در منطقه کوهستانی غرب کشور هستید تا بتوانید چند روزی از تعطیلات خود را در کرمانشاه و در کنار مناظر زیبایی همچون طاق بستان و کوه بیستون، سراب نیلوفر و غیره بگذرانید بی شک هتل پارسیان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این هتل در مرکز تجاری شهر قرار دارد و شما می توانید به مراکز تفری...


info-circle-primary

این هتل آماده پذیرایی از میهمانان در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ می باشد لطفا درخواست رزرو خود را ثبت نمایید.

رزرو اتاق در هتل پارسیان کرمانشاه


امکانات هتل پارسیان کرمانشاه

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به فضای سبز
مشرف به فضای سبز
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
وان
وان
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
استخر سرپوشیده
استخر سرپوشیده پرداخت در محل
جکوزی
جکوزی پرداخت در محل
سونا بخار
سونا بخار پرداخت در محل
سونا خشک
سونا خشک پرداخت در محل
باشگاه بدن سازی
باشگاه بدن سازی پرداخت در محل

آدرس و نقشه هتل پارسیان کرمانشاه

کرمانشاه، بلوار شهید کشوری جنب پل ولایت


نظرات درباره هتل پارسیان کرمانشاه

  • star-black4.5
  • 10 نظر
دسترسی به هتل
4.6
کیفیت میزبانی
4.5
موقعیت مکانی
4.5
پاکیزگی هتل
4.7
تطابق آگهی
4.4
نسبت قیمت به ارزش
4.3
هیوا قادرنژاد

هیوا قادرنژاد

1402/07/08 11:39:37
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته برای یک نفر

عالی بود ممنون

احسان شیرعلی وند

احسان شیرعلی وند

1402/06/28 07:29:49
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته توئین

از همه نظر عالی بود و انتظاری که از یه هتل ۵ ستاره ایرانی داشتیم برآورده کردن، ذاتا که کرمانشاهی ها انسان های مودب و مهربانی هستند اما پرسنل هتل خیلی مودب و محترم بودن و در تمام مدت اقامت احساس آرامش ...

علیرضا

علیرضا

1402/07/12 06:39:47
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
سوئیت رویال

خوب بود در کل

سمیرا ابراهیمی

سمیرا ابراهیمی

1402/08/29 12:05:44
3.7
  • star
  • star
  • star-black
  • star-black
  • star-black
سوئیت رویال

هتل خوبی بود انتظارم از هتل پنج ستاره این نبود خیلی تمیز نبود و مبلمان ضعیف بود

سیده معصومه فاطمی

سیده معصومه فاطمی

1402/07/03 08:56:59
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته دبل

محمود گلستانی فر

محمود گلستانی فر

1402/08/30 06:50:14
5.0
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
  • star-black
اتاق دو تخته توئین

هتل بسیار خوبیه راضی تمیز با پرسنل مودب


قوانین رزرو هتل پارسیان کرمانشاه

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل یا اقامتگاه رزرو شده، اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

نرخ کودک تا 6 سال رایگان است. خدمات پذیرش به صورت 24 ساعته می باشد. در صورت درخواست هتل ارائه اطلاعات تکمیلی سایر مسافرین الزامی میباشد. در رزروهای نوروز و دوره‌های پیک مسافر، به‌ هیچ‌ عنوان امکان تغییر و کنسلی وجود ندارد. با توجه به اینکه هتل‌ها و ص...


مشخصات هتل پارسیان کرمانشاه

لینک های مرتبط با هتل پارسیان کرمانشاه

مشخصات هتل پارسیان کرمانشاه

هتل پارسیان یکی از مجلل ترین و باشکوه ترین هتل های غرب کشور است که در سال 1389 در مرکز شهر کرمانشاه ساخته شده است. این هتل پنج ستاره تنها هتل پنج ستاره غرب کشور و یکی از 22 هتل مجموعه پارسیان می باشد. این مجموعه در زمینه هتل سازی و هتلداری سابقه ای خوش و درخشان دارد. این هتل در محوطه ای به بزرگی 38000 متر مربع ساخته شده است و امکانات فراوان زیادی را برای مسافران فراهم آورده است. این هتل پنج ستاره در 9 طبقه با 100 اتاق ساخته شده است و ظرفیت کل آن به 180 نفر می رسد. به دلیل تعداد ظرفیت بالای هتل و همچنین امکانات رفاهی بسیاری که در اختیار مسافران قرار می دهد، جز انتخاب های اول توریستان و گردشگران خارجی کرمانشاه نیز محسوب می شود.

این هتل مجهز دارای معماری متفاوت و زیبایی است به طوری که در هنگام ورود به هتل با فضای باغ مانند زیبایی مواجه می شوید، بعد از عبور از میان گل ها و درختان سرسبز محوطه به ساختمان هتل می رسید که با سنگ های سفید نماکاری شده است و مانند مرواریدی سفید می درخشد. در هنگام ورود به ساختمان رو به روی شما لابی مجلل با مبلمان و دکوراسیونی زیبا قرار دارد و یک ستون شیشه ای بزرگ نیز در مرکز سالن قرار دارد این ستون شیشه ای به عنوان نورگیر عمل کرده و همچنین تمام اتاق های هتل به جای قرار گرفتن در سالن های طولانی و تاریک دور این ستون قرار گرفته اند. این ستون باعث می شود نوری که به اتاق ها می رسد مناسب باشد و همچنین از اتاق های طبقات بالا نیز لابی قابل رویت باشد. تمامی این موارد نشان از معماری خاص و متمایز بودن هتل است.

معرفی هتل پارسیان کرمانشاه

معرفی انواع اتاق ها و سوئیت ها

همانطور که گفتیم این هتل در 9 طبقه ساخته شده است و دارای 100 اتاق و سوئیت گوناگون است. هتل پارسیان کرمانشاه با توجه به تنوع سلیقه مسافران و تفاوت در تعداد مسافران، اتاق های موجود را به 6 نوع مختلف تقسیم بندی کرده است که در هریک امکانات و خدمات رفاهی مختلفی وجود دارند. در دکوراسیون و چیدمان اتاق ها از اصول معماری داخلی استفاده شده است تا شکل ظاهری و همچنین رفاه و آسایش اتاق ها مناسب باشد. ویو اتاق ها با توجه به شمالی و جنوبی بودن آن ها به سمت خیابان یا محوطه هتل است. در ادامه به توضیح و بررسی خدمات و امکانات موجود در اتاق ها و سوئیت ها می پردازیم تا شما بدون سردرگمی بتوانید اتاق موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس اقدام به رزرو کنید.

اتاق دو تخته برای یک نفر

یکی از اتاق های محبوب هتل پارسیان، هتل تک نفره است. این هتل در متراژ 15 متر مربع در طبقات اول تا پنجم هتل ساخته شده است. چشم انداز اتاقتان را می توانید با توجه به روحیات خود به سمت محوطه سرسبز و مصفای هتل یا به سمت خیابان بگیرید. این هتل مخصوص افرادی است که به تنهایی سفر می کنند یا برای کار اداری به مدت چند روز به کرمانشاه آمده اند. این هتل دارای صندوق امانات است که می توانید مدارک و وسایل گرانبهای خود را به منظور حفاظت و امنیت بیشتر در آن قرار دهید. ورود و خروج به اتاق ها توسط کارت هوشمند انجام می گیرد تا در میزان مصرف انرژی صرفه جویی شود. از دیگر خدمات هتل می توان به وجود تلفن، آباژور، تلویزیون، مبلمان و غیره اشاره کرد که تمامی این اتاق ها را به مکانی ایده آل برای اقامت تبدیل کرده اند.

اتاق دو تخته دبل

اگر همراه همسر خود به سفر می آیید، اتاق دو تخته دبل یکی از انتخاب های مناسب برای شما خواهد بود. این اتاق در متراژ 28 متر مربع ساخته شده است و دارای یک تخت دو نفره 180 سانتی متری در مرکز اتاق است. پنجره این اتاق ها مانند سایر اتاق ها رو به محوطه هتل یا به سمت خیابان است که می توانید در هنگام رزرو و تحویل گرفتن هتل به آن اشاره کنید. این اتاق دارای امکانات و خدمات فراوانی است که می توان به مواردی همچون سشوار، سیستم اطفاء حریق به منظور بالا بردن امنیت افراد داخل اتاق، تلفن برای برقرار ارتباط داخلی، حمام همراه پک کامل بهداشتی، دستگاه چای ساز و غیره اشاره کرد. با وجود خدمات ذکر شده این اتاق یکی از بهترین گزینه هایی است که می توانید برای گذراندن تعطیلات انتخاب کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که این اتاق ها امکان اضافه کردن یک سرویس خواب جداگانه به صورت تشک را فراهم آورده اند.

اتاق دو تخته توئین

از جمله اتاق های پرطرفدار هتل است که می توانید در هنگام سفر دوستانه یا خانوادگی آن را انتخاب کنید. این اتاق در متراژ 32 مترمربع وجود دارند و در طبقات اول تا پنجم هتل به صورت پراکنده قرار دارند. اتاق های توئین دارای چشم انداز رو به خیابان یا رو به محوطه هتل هستند که می توانید با توجه به شرایط خودتان اتاق مناسبتان را برگزینید. این اتاق دارای امکانات رفاهی و خدماتی بسیاری است که می توان به وجود تلویزیون، مبلمان، پاور سوئیچ، جالباسی، چیلر، یخچال و غیره اشاره کرد. این اتاق ها دارای تراس هستند که می توانید تایمی از روز را برای استنشاق هوای تازه و استفاده از مناظر زیبای اطراف هتل رد آنجا بگذرانید.

یکی دیگر از نقاط تمایز این هتل نسبت به سایر هتل های هم رده آن اختصاص دو باب اتاق توئین به معلولین است. در این اتاق ها تمامی امکانات رفاهی مانند سایر اتاق ها وجود دارد؛ اما برخی از آن ها متناسب با نوع نیاز معلولین تنظیم شده اند. برای مثال ارتفاع تخت های موجود در این اتاق ها کوتاه بوده و همچنین سرویس بهداشتی مخصوص معلولین استفاده شده است. این اتاق ها امکان اضافه کردن سرویس خواب اضافی به صورت تشک را فراهم کرده اند.

سوئیت جونیور برای دو نفر

اگر به دنبال لذت بردن از تک تک لحظات اقامت و سفر خود به کرمانشاه هستید، پیشنهاد ما رزرو سوئیت جونیور است. این سوئیت یکی از فضاهای بزرگ هتل است که در 70 مترمربع ساخته شده و دارای امکانات رفاهی بسیاری است. این هتل دارای یک سرویس خواب، یک سالن نشیمن، دو سرویس بهداشتی تراس و جکوزی است که سفر بی همتایی ر ا برای شما رقم می زند. از امکانات موجود در این سوئیت ها می توان به وجود مبلمان در سالن نشیمن، قفل الکترونیکی درب برای امنیت بیشتر، کف پوش موکت، دمپایی، آب معدنی رایگان، مینی بار با هزینه، تراس و غیره اشاره کرد. همچنین دو سرویس خواب جداگانه به صورت تشک می توانند به این سوئیت اضافه شوند.

سوئیت رویال برای دو نفر

بزرگترین واحد هتل پارسیان مربوط به سوئیت های رویال است. این سوئیت دارای متراژ 85 متر مربع است و دارای یک اتاق خواب با تخت خواب دبل کینگ بوده و یک سالن پذیرایی، دو سرویس بهداشتی و جکوزی است. دکوراسیون و طراحی این سوئیت متفاوت تر از سایر واحدها است و مناسب افرادی است که با سایز کوچک اتاق ها مشکل دارند و راحتی در سفر بسیار برایشان بااهمیت است. این سوئیت دارای تراس هستند که می توانید ساعتی از روز را در آن بگذرانید و از دیدن مناظر و مکان های اطراف هتل لذت ببرید. این سوئیت ها به دلیل متراژ بزرگی که دارند، قابلیت اضافه کردن سه سرویس خواب جداگانه به صورت تشک را دارند، بنابراین شما می توانید همراه تمام اعضای خانواده خود در این واحد اقامت داشته باشید. از امکانات و تجهیزات این اتاق ها می توان به وجود تلویزیون، میز توالت، دستگاه چای ساز، تلفن، یخچال، سرویس فرنگی و غیره اشاره کرد.

اتاق عروس و داماد

این هتل مناسب سفرهای مناسبتی مانند ماه عسل یا سالگرد ازدواج و تولد است. اتاق عروس و داماد برای زوج های جوانی آماده شده است که این هتل را به عنوان محل اقامت خود برگزیده اند و دارای متراژ 28 متر مربع است. این اتاق ها دارای تخت دبل سایز بزرگ، سرویس بهداشتی فرنگی همراه با وان و دوش هستند. همچنین این اتاق ها با بادکنک و گل نیز تزئین شده اند که فضایی رومانتیک و عاشقانه را به وجود آورده اند. از امکانات رفاهی این اتاق ها می توان از تلویزیون، تلفن، آباژور، پاور سوئیچ، چیلر، یخچال، مینی بار و غیره نام برد.

اتاقی در هتل پارسیان کرمانشاه

امکانات هتل پارسیان کرمانشاه

این هتل پنج ستاره دارای امکانات گسترده ای است که مسافران می توانند با اقامت از آن ها بهره مند شوند. برای مثال می توان به خدمات رفاهی برای مسافران معلول اشاره کرد، در این هتل برای راحتی این افراد تجهیزاتی مانند ویلچر و رمپ وجود دارد، همچنین همانطور که در بخش قبل توضیح داده شد اتاق هایی برای این عزیزان طراحی شده است تا از سفر و اقامت خود لذت ببرند. این هتل دارای لابی مجلل و بزرگی است که ظرفیت 45 نفر را دارد، بنابراین شما نیز می توانید برای انتظار یا برگزاری جلسات و قرارهای دوستانه و غیرکاری خود در لابی قرار بگذارید.

 یکی دیگر از امکانات این هتل وجود پرسنل آموزش دیده و خوش برخورد هتل پارسیان است که به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند و می توانند برای توریستان نیز اقامتی بی نظیر فراهم کنند. اگر شما با خودروی شخصی خود به سفر آمده اید نباید نگران امنیت و محل پارک آن باشید، زیرا این هتل دارای پارکینگ طبقاتی است که ظرفیت 300 خودرو را دارد و شما می توانید از آن استفاده کنید. همچنین اگر با خودروی خودتان به سفر نیامده اید می توانید از تاکسی سرویس های موجود در هتل برای گشت و گذار استفاده کنید.

امکانات عمومی اتاق ها و هتل

این هتل امکانات عمومی بسیاری را برای مسافران خود فراهم آورده است که می توانید با انتخاب این هتل به عنوان اقامتگاه خود از آن ها بهره مند شده و استفاده کنید. از این امکانات می توان به مواردی همچون نمازخانه، آسانسور، دستگاه واکس کفش و غیره اشاره کرد. همچنین برای امنیت و حفظ جان مسافرین مواردی همچون کپسول آتشنشانی، پله اضطراری، سیستم اعلام حریق در این هتل وجود دارد که می توانید در صورت بروز هرگونه خطر احتمالی از آن ها استفاده کنید. همچنین اگر زمان پروازتان با زمان تخلیه اتاقتان فاصله بسیاری دارد می توانید از اتاق چمدان و صندوق امانات برای نگهداری وسایلتان استفاده کنید.

در این هتل خودپرداز بانک سینا وجود دارد که می توانید خدمات بانکی خود را به آسانی انجام دهید. فضای سبز هتل جز امکانات و زیبایی های هتل پارسیان است که می توانید از آن در هر زمان از اقامتتان استفاده کنید. در لابی خدماتی مانند تلفن، تلویزیون و اینترنت رایگان وجود دارد که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید. خدمات پذیرش 24 ساعته، بیدار باش و باربری جز سایر امکانات هتل هستند. علاوه بر این موارد لاندری هتل در ساعت مشخصی آماده خدمت رسانی به مسافران است.

امکانات ویژه و اختصاصی هتل پارسیان

این هتل علاوه بر امکانات عمومی که برای مسافران فراهم کرده است، برای رفاه بیشتر خدمات اختصاصی بسیاری همچون رستوران، انواع سالن ها، خدمات ورزشی و غیره را برای مسافران مهیا کرده است که در ادامه به توضیح کامل آن ها می پردازیم.

خدمات ورزشی

این هتل دارای تفریحات ورزشی مانند سالن بدنسازی است که می توانید بدون ایجاد وقفه تمرینات ورشی خود را به کمک لوازم و دستگاه های مجهز آن انجام دهید. علاوه بر سالن بدنسازی، استخر، جکوزی، سونا، اتاق ماساژ نیز برای خانم خا و آقایان فراهم است که می توانند در هنگام اقامت از آن ها نیز استفاده کنند.

آرایشگاه

آرایشگاهی در محوطه هتل مشغول به فعالیت است که می توانید در ایام سفر برای رسیدگی به آراستگی خود به آن مراجعه کنید.

کتابخانه

در این هتل فضایی برای کتاب دوستان نیز در نظر گرفته شده است، به طوری که قفسه های بزرگی از انواع کتاب ها در کتابخانه هتل قرار دارند. شما می توانید به آن مراجعه کرده و کتاب مورد علاقه خود را به امانت بگیرید و در گوشه ای دنج از هتل یا در تراس اتاقتان به مطالعه بپردازید.

رستوران چشم انداز

در طبقه آخر هتل رستورانی به نام چشم انداز قرار دارد که دارای دکوراسیون عالی و چشم اندازی بی نظیر از تمام شهر و زیبایی های آن است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی، فست فود، فرنگی سرو می شود که شما می توانید با توجه به ذائقه خود به صورت بوفه ای یا انتخابی نوش جان کنید. آشپزان و سرآشپزان این رستوران جز ماهرترین افراد در حوزه خود هستند و غذایی بی نظیر و خوشمزه را در اختیار شما قرار می دهند.

کافی شاپ آدم برفی

کافی شاپ آدم برفی یکی از محبوب ترین کافه های شهر کرمانشاه است که در طبقه همکف هتل به صورت سالنی و محیط باز به مشتریان خدمات ارائه می دهد. در این کافه انواع قهوه و نوشیدنی های سرد و گرم هراه دسرهای خوشمزه و شیرین سرو می شوند. شما می توانید همراه خانواده یا دوستانتان اوقات خوبی را در آنجا بگذرانید. همچنین در این کافه فست فودهای درجه یکی نیز سرو می شوند که می توانید از آن ها نسز سفارش داده و نوش جان کنید.

سالن قصر شیرین

یکی از سالن های مجلل و مجهز که در پشت هتل قرار دارد، سالن قصر شیرین است. این سالن دارای ظرفیت 1250 نفره است و می تواند مکانی مناسب برای برگزاری همایش، کنفرانس، مراسم عروسی، ترحیم و غیره باشد. با توجه به متراژ بزرگ و امکانات موجود در این سالن، می توان سالن قصر شیرین را مجهزترین سالن غرب کشور نامید.

سالن آناهیتا

یکی از هتل های چند منظوره هتل پارسیان، سالن آناهیتا است که با توجه به نحوه چیدمان صندلی ها می تواند ظرفیت 70 تا 400 نفر را در خود جای دهد. به طوری که در حالت جلسه و U شکل تنها ظرفیت 70 نفر، در صورت کلاس درس ظرفیت 100 نفر، در صورت چیدمان میهمانی 180 نفر و در حالت چیدمان سینمایی ظرفیت 400 نفر را دارد. این سالن جز مجهزترین سالن های هتل است که دارای سیستم صوتی، ویدئویی، سالن غذاخوری جداگانه، میکروفون بی سیم، استند تابلو راهنما و وایت برد است که برگزاری جلسات را به امری آسان تبدیل کرده است.

سالن بیستون

این سالن آمفی تئاتر هتل است که تجهیزاتی همچون زمین شیب دار، نورپردازی ثابت، دوربین فیلم برداری، اتاق فرمان و غیره این سالن را برای برگزاری همایش ها و سمینارها مناسب کرده اند.

سالن vip

این سالن هتل مختص افرادی است که برای جلسات کاری هتل پارسیان را انتخاب کرده اند. این سالن دارای چیدمان صندلی ثابت، امکانات لوکس و نورپردازی متفاوت است که پرستیژ کاری شما را بالا می برد. این سالن دارای سالن غذاخوری جداگانه ای است که می توانید در آنجا از مهمانانتان پذیرایی کنید.

امکانات هتل پارسیان کرمانشاه

سالن الماس

یکی دیگر از سالن های ویژه هتل پارسیان سالن الماس است که در طبقه دوم هتل قرار دارد و ظرفیت 20 تا 40 مسافر را در خود جای می دهد و مناسب سمینارها، میتینگ ها و جلسات کاری است. در این سالن امکان تغییر چیدمان های هتل وجود دارد. امکاناتی نظیر نور پردازی ثابت، میز رجیستر، میکروفون بی سیم در این سالن وجود دارند.

فروشگاه

در این هتل فروشگاه و غرفه هایی وجود دارند که برای شما این امکان را فراهم می آورند که بدون رفتن به مراکز خرید کرمانشاه سوغاتی ها و یادگاری ها مانند صنایع دستی این منطقه و شیرینی های مخصوص کرمانشاه را تهیه کنید.

خدمات تور و آژانس مسافرتی

 در این هتل خدمات تور و گردشگری نیز وجود دارد که می توانید در هنگام اقامت برای گشت و گذار در داخل و بیرون شهر از آن ها استفاده کنید.

کانسیرژ

بخشی همانند بخش پذیرش البته با وظایفی بیشتر و پیچیده تر، به طوری که مسافران می توانند تمام سوالات خود در مورد هتل و شهر کرمانشاه را از این افراد جویا شوند.

موقعیت هتل پارسیان

این هتل تنها هتل پنج ستاره غرب کشور است که در مرکز تجاری شهر قرار دارد و فاصله نزدیکی با برخی از مکان های دیدنی شهر دارد. همچنین این هتل با ترمینال، فرودگاه، دانشگاه و بیمارستان های شهر نیز فاصله چندانی ندارد و شما می توانید با اقامت در این هتل به بخش های مختلف شهر دسترسی راحت تری داشته باشید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

کرمانشاه، خیابان شهید کشوری، جنب پل ولایت

بله، هتل پارسیان دارای پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 300 خودرو است.

برای کودکان زیر 7 سال هیچ هزینه ای گرفته نمی شود؛ اما کودکان بالای 7 سال باید هزیه اقامت یک نفر را پرداخت کنند.

 هتل پارسیان با طاق بستان در حدود 10 دقیقه و تا بیستون در حدود 30 دقیقه فاصله دارد.

فاصله هتل تا فرودگاه و راه آهن تا حدود 20 دقیقه و تا پایانه مسافربری در حدود 5 دقیقه فاصله دارد.


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa