logo
هتل هیلان رفسنج...
هرموقع
1 مهمان

هتل هیلان رفسنجان

  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(4 ستاره)
نمای بیرونی  هتل هیلان رفسنجان
لابی  هتل هیلان رفسنجان
رستوران  هتل هیلان رفسنجان
فضای داخلی  هتل هیلان رفسنجان
هتل هیلان رفسنجان

پشتیبانی آنلاین هتل هیلان رفسنجان

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل هیلان رفسنجان

❇️ هتل هیلان - Hilan Hotel - اولین هتل چهار ستاره رفسنجان است. این هتل یکی از مجلل ‌ترین و مجهزترین هتل های این منطقه شناخته می شود که همه ساله میزبان مسافران زیادی از اقصی نقاط ایران و جهان است. ساختمان این هتل مثل کاخ ها و قصرهای باشکوه طراحی و ساخته شده است که نگاه بسیاری از مسافران را به خود خیره می کند. این هتل در نزدیکی مرکز شهر بنا شده و دسترسی خوبی به مکان های دیدنی و تفریحی شهر مانند پارک...


رزرو اتاق در هتل هیلان رفسنجان

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

اتاق دو تخته دابل

اتاق دو تخته دابل

2,777,500 تومان1.78 %
2,728,061 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته توئین

اتاق دو تخته توئین

2,777,500 تومان1.78 %
2,728,061 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
آپارتمان یک خوابه سه تخته

آپارتمان یک خوابه سه تخته

4,977,500 تومان13.21 %
4,319,973 تومان/هرشب
  • profile3 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
آپارتمان دو خوابه چهار تخته

آپارتمان دو خوابه چهار تخته

6,616,500 تومان13.64 %
5,714,010 تومان/هرشب
  • profile4 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
آپارتمان دو خوابه پنج تخته

آپارتمان دو خوابه پنج تخته

7,419,500 تومان13.79 %
6,396,351 تومان/هرشب
  • profile5 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت رویال یک خواب دو تخته

سوئیت رویال یک خواب دو تخته

8,360,000 تومان13.92 %
7,196,288 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
آپارتمان یک خوابه دو تخته

آپارتمان یک خوابه دو تخته

4,180,000 تومان12.85 %
3,642,870 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل هیلان رفسنجان

آشپزخانه
آشپزخانه
کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
چای ساز
چای ساز
توالت ایرانی
توالت ایرانی
توالت فرنگی
توالت فرنگی
تلویزیون
تلویزیون
شوفاژ
شوفاژ
لوازم بهداشتی
لوازم بهداشتی
آسانسور
آسانسور
کافی شاپ
کافی شاپ پرداخت در محل
رستوران
رستوران پرداخت در محل
مینی بار
مینی بار پرداخت در محل
اسپیلت
اسپیلت

آدرس و نقشه هتل هیلان رفسنجان

رفسنجان، میدان شهدا ابتدا بلوار آیت الله طالقانی


قوانین رزرو هتل هیلان رفسنجان

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

نرخ کودک تا 4 سال رایگان و بالاتر از آن شامل نفر اضافه می گردد. خدمات ...

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

مشخصات هتل هیلان رفسنجان

مشخصات هتل هیلان رفسنجان

این هتل به عنوان اولین هتل چهار ستاره شهر رفسنجان شناخته شده است که در سال 1396 فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. این هتل از نظر ظاهری تفاوتی با کاخ های قدیمی ندارد و دارای امکانات رفاهی و آسایشی بسیاری است تا از آن طریق آرامش مسافران را تامین کند. این هتل در 3 طبقه ساخته شده و دارای 31 اتاق و 100 تخت خواب است. از این رو می تواند میزبان مسافران بسیاری باشد و پاسخگوی نیازهای آن ها باشد.

شما در هنگام ورود به هتل با محوطه سرسبز و باصفای هتل رو به رو می شوید که با گل های رنگارنگ زیباتر شده است. بعد از عبور از این فضا به ساختمان اصلی می رسید. در ساختمان اصلی پذیرش 24 ساعته ای وجود دارد که با خونگرمی از مسافران استقبال می کند. همچنین لابی بزرگ و مبله ای نیز موجود است که می توانید تا آماده شدن اتاقتان در آنجا منتظر بمانید. این هتل دارای خدمات رفاهی و امکانات بسیاری است که در ادامه توضیحات بیشتری در مورد این موضوعات در اختیار شما قرار می گیرد.

معرفی هیلان رفسنجان

معرفی انواع اتاق هتل هیلان

این هتل در 3 طبقه با 31 واحد و 100 تخت ساخته شده است. هتل هیلان همه ساله میزبان مسافران بسیاری از نقاط مختلف ایران و جهان است، از این رو تنوع بسیاری از نظر سلیقه، بودجه، تعداد نفرات، سن و سال و غیره وجود دارد. مسئولین هتل به دلیل پاسخ به تمام نیازها و سلیقه ها واحدهای هتل را به 7 دسته تقسیم بندی کرده اند. امکانات به کار رفته در هر یک از واحدها متفاوت است و می تواند لحظات بی نظیری را برای مسافران ایجاد کند. این هتل در مرکز شهر ساخته شده است، از این جهت چشم انداز اتاق های این هتل به سمت خیابان ها و کوچه های شهر خواهد بود. این منظره حس نشاط و پویایی را در مسافران ایجاد کرده و باعث می شود مسافران با آداب و رسوم و فرهنگ مردم این شهر بیشتر خو بگیرند. به دلیل جلوگیری از سردرگمی در هنگام رزرو اتاق، توضیحات فراوانی درباره هریک به شما ارائه می شود.

اتاق دو تخته دبل

یکی از اتاق های محبوب و پرطرفدار هتل هیلان، اتاق دو تخته دبل آن است. این اتاق در متراژ 17 متر مربع در طبقات اول و دوم هتل ساخته شده است. این اتاق ها دارای امکانات بسیاری هستند و از این طریق اقامتی ایده آل را برای مسافران به ارمغان می آورند. از میان خدمات و امکانات فراوان این واحدها می توان به مواردی همچون تلویزیون LED برای تماشای فیلم و سریال های محبوبتان، کمد لباس، یخچال، حمام همراه با پک بهداشتی و حوله، سیستم گرمایشی شوفاژ و غیره اشاره کرد. این اتاق ها امکان افزودن سرویس خواب جداگانه را به مسافران نمی دهند.

اتاق دو تخته توئین

اگر همراه یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود به رفسنجان سفر کرده اید و به دنبال اقامتگاهی مناسب و ایده آل می گردید، اتاق دو تخته توئین هتل هیلان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این واحدها دارای متراژ 17 متر مربع بوده و در طبقات اول و دوم هتل به صورت پراکنده وجود دارند. این هتل دارای امکانات و خدمات بسیاری است که می توان از آن ها به مواردی همچون دو تخت خواب یک نفره، صندوق امانات برای نگهداری وسایل مهم و گرانبهایتان در آنجا، کتری برقی، کف پوش موکت، دمپایی، اسپلیت و غیره اشاره کرد. بهتر است بدانید این اتاق ها امکان افزودن سرویس خواب جداگانه دیگری را ندارند.

سوئیت دو خوابه برای چهار نفر

اگر دنبال رفاه و آسایش بیشتری در هنگام اقامت خود هستید، سوئیت مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود. یکی از این سوئیت های مناسب برای خانواده ها یا گروه های دوستانه چهار نفره، سوئیت دو خوابه است. این سوئیت دارای امکانات و خدمات رفاهی بسیاری است که می توان به مواردی مانند یک تخت خواب دو نفره کینگ به همراه دو تخت خواب یک نفره اشاره کرد. همچنین بوفخه صبحانه رایگان، میز ناهارخوری، اتاق خواب مجزا و اتاق نشیمن مجرا، میز چمدان، میز آرایش، میز کار، دو تلویزیون در سالت پذیرایی و اتاق خواب، اینترنت پر سرعت و روم سرویس 24 ساعته اشاره کرد. متراژ این واحدها 60 متر مربع بوده و بسیار بزرگ و دلباز است، از این رو شما با اقامت در این واحد دیگر حس غربت نمی کنید.

سوئیت یک خوابه توئین

یکی از سوئیت های محبوب و پرطرفدار هتل هیلان، سوئیت یک خوابه توئین است. این سوئیت را می توان نقطه ادغام مدرنیته و سنت دانست، زیرا دکوراسیونی زیبا و شیک دارد. با این حال حس راحتی و آسایش بسیاری نیز در این واحد وجود دارد. در این سوئیت ها امکانات رفاهی بسیاری وجود دارد که می توان به مواردی همچون تلویزیون با کانال های بین المللی، دو تخت یک نفره، سرویس بهداشتی و حمام، میز کار، تلویزیون 32 اینچ، مینی بار، یخچال، سرویس چای و قهوه رایگان، روم سرویس 24 ساعته و غیره اشاره کرد. این سوئیت ها دارای متراژ 45 متر مربع هستند و در طبقات مختلف هتل قرار دارند.

سوئیت یک خوابه برای سه نفر

اگر همراه همسر و فرزند خود به سفر آمده اید و به دنبال اقامتگاهی ایده آل هستید، سوئیت سه تخته مناسب ترین گزینه برای شما خواهد بود. این واحدها در طبقات مختلف هتل واقع شده اند و مساحتی به بزرگی 45 متر مربع دارند. از امکانات موجود در این اتاق ها می توان به مواردی همچون تلویزیون 32 اینچ، صبحانه سلف سرویس، سرویس بهداشتی، حمام، اینترنت پر سرعت، صندوق امانات، روم سرویس 24 ساعته، سرویس چای و قهوه رایگان و غیره اشاره کرد. امکان افزودن سرویس خواب جداگانه به این واحدها وجود ندارد.

سوئیت دو خوابه برای پنج نفر

این سوئیت را می توان بزرگترین واحد هتل هیلان دانست که با متراژ 75 متر مربع در طبقات مختلف هتل قرار گرفته است. این واحد دارای دو اتاق خواب جداگانه و یک اتاق نشیمن جداگانه است. از امکانات موجود در این اتاق ها می توان به مواردی همچون تلویزیون 32 اینچ، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، مینی بار و یخچال، روم سرویس 24 ساعته، سرویس بهداشتی و غیره اشاره کرد.این سوئیت ها منظره ای رو به فضای شهری و محوطه مصفای هتل دارند که شما نیز می توانید از آن ها استفاده کرده و لذت ببرید.

سوئیت پرزیدنتال

یکی از مجهزترین واحدهای هتل هیلان، سوئیت پرزیدنتال آن است. این سوئیت یک تخت خواب دو نفره کینگ، یک اتاق خواب، سرویس بهداشتی، حمام، سونا و جکوزی نیز دارد. همچنین تلویزیون 49 اینچ، سرویس چای و قهوه رایگان، روم سرویس 24 ساعته، اینترنت پر سرعت بی سیم، میز کار و غیره دارد. متراژ این سوئیت ها 50 متر مربع بوده و در طبقات مختلف هتل قرار گرفته است. شما می توانید با توجه به ظرفیت هتل و سلیقه خودتان یکی از طبقات را برای اقامت خود برگزینید. این اتاق ها پنجره ای رو به محوطه مصفای هتل دارند که می توانید در طول اقامت خود از این امکانات نیز بهره مند شوید. بهتر است بدانید امکان افزودن سرویس خواب جداگانه به این واحدها وجود ندارد.

اتاقی در هیلان رفسنجان

امکانات هتل هیلان رفسنجان

این هتل برای بالا بردن رفاه حال مسافران و کسب رضایت آن ها، از امکانات و خدمات گسترده ای استفاده کرده است که در این بخش به برخی از آن ها اشاره می کنیم. یکی از این خدمات وجود کارکنان حرفه ای و آموزش دیده ای است که اقامت شما را به اقامتی ایده آل و بی نظیر تبدیل کرده اند. کارکنان علاوه بر زبان فارسی به زبان انگلیسی نیز مسلط هستند تا به مسافران خارجی نیز خدمات و امکانات بسیاری ارائه دهند. از دیگر خدمات و امکانات این هتل می توان به لابی بزرگ و مجلل آن اشاره کرد که ظرفیت 20 نفر را دارد و شما می توانید در آنجا با دوستان خود جلسات غیر کاری برگزار کنید. اگر با خودروی شخصی خود به سفر آمده اید و نگران پیدا کردن جای پارک و امنیت خودروی هستید، بهتر است بدانید این هتل دارای پارکینگ بزرگی با ظرفیت 24 خودرو است که به صورت رایگان در اختیار مسافران قرار گرفته است.

این هتل به آسایش معلولین و جانبازان توجه کرده است، به گونه ای که وسیله های رفاهی آن ها مانند رمپ، ویلچر و غیره در این هتل وجود دارد. اگر با خودروی شخصی خود به سفر نیامده اید، می توانید از تاکسی سرویس های آماده این هتل استفاده کنید.

امکانات عمومی اتاق ها و هتل

این هتل از خدمات و امکانات رفاهی گسترده ای به صورت عمومی استفاده کرده است تا مسافران در طول اقامت خود حس راحتی و آرامش داشته باشند. از این خدمات می توان به وجود نمازخانه، پذیرش 24 ساعته و غیره اشاره کرد. روزنامه رایگان موجود در لابی، دستگاه واکس کفش، آسانسور، اتاق سیگار، زنگ هشدار از جمله امکانات این هتل هستند. همچنین خدماتی همچون خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات باربری در این هتل وجود دارد. فضای سبز و آلاچیق های موجود در آن از دیگر امکانات این هتل است که باعث نشاط و سرگرمی مسافران می شود.

در مورد امکانات موجود در اتاق ها به طور کامل اطلاعاتی ارائه شد؛ اما در این قسمت به طور خلاصه اطلاعاتی در این زمینه به شما ارائه می دهیم. در واحدهای این هتل خدماتی همچون حمام، دمپایی، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، تلویزیون، آب رایگان، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت پر سرعت، مینی بار، سیستم سرمایشی و گرمایشی، سیستم اعلام و اطفاء حریق و غیره اشاره کرد.

امکانات اختصاصی و ویژه هتل هیلان

در این هتل علاوه برامکانات عمومی که در دسترس همه مسافران قرار دارد، خدمات ویژه و تخصصی گسترده ای نیز وجود دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.

رستوران بین المللی

این هتل مطابق با استانداردهای هتلداری به روز دنیا ساخته شده است، مجموعه رستوران های موجود در این هتل نیز دارای امکانات بین المللی هستند. مجموعه رستوران این هتل شامل رستوران ایرانی با ظرفیت 60 نفر، رستورانی در محوطه باز، دو فست فود می باشد. در این رستوران ها انواع غذاهای ایرانی، فرنگی، گیاهی و دریایی سرو می شود که می توانید همراه خانواده خود به آنجا رفته و از طعم بی نظیر آن ها لذت ببرید.

کافی شاپ

این هتل دارای کافی شاپی زیبا و مجهز است که با دکوراسیونی عالی شیک تزئین شده است. در این کافی شاپ می توانید انواع دسرهای سرد و گرم، انواع نوشیدنی ها و غیره را نوش جان کند. این کافی شاپ در طبقه همکف قرار دارد و به صورت 24 ساعته در خدمت مسافران است.

آرایشگاه زنانه

در این هتل بخشی به عنوان سالن زیبایی بانوان نیز وجود دارد که مسافران می توانند در طول اقات خود به زیبایی و آراستگی خود نیز توجه کنند.

لاندری

در این هتل بخشی به عنوان لاندری نیز وجود دارد که مسافران می توانند لباس های کثیف و چروکیده خود را به آنجا سپرده و به صورت تمیز و کاملا پاکیزه تحویل بگیرند. این مجموعه به صورت 24 ساعته فعال است و شما می توانید از آن استفاده کنید.

آتلیه

در هتل هیلان بخشی به عنوان آتلیه نیز وجود دارد تا شما به ثبت لحظات شیرین سفرتان بپردازید. این آتلیه در داخل هتل و خارج از آن نیز فعالیت می کند و شما می توانید عکس های زیبایی در محوطه باز و سرسبز هتل بگیرید.

موسیقی زنده

در کنار رستوران محوطه باز هتل هیلان از ساعت 8 الی 10 شب گروه موسیقی به صورت زنده آهنگ می نوازند. این موسیقی باعث ایجاد فضایی آرامش بخش و تجربه ای نو می شود. شما نیز می توانید همراه اعضای خانواده یا دوستان خود از این سرگرمی لذت ببرید.

اتاق بازی

این هتل به سرگرمی و نشاط کودکان نیز توجه کرده است، از این رو بخشی به عنوان اتاق بازی با اسباب بازی ها و وسایل سرگرمی کودکان تدارک دیده است. شما به عنوان والدین می توانید فرزند خود را به اتاق بازی ببرید تا سفر و اقامت در هتل هیلان برای فرزندتان نیز دلچسب باشد.

اتاق کنفرانس خصوصی

اتاقی با ظرفیت 30 نفر در طبقه اول ساخته شده است که برای برگزاری جلسات و کنفرانس های خصوصی کاربرد دارد. این اتاق دارای تجهیزات و امکانات بسیاری است که می توان از آن ها به مواردی همچون پروژکتور، میکروفون، تلویزیون، صفحه نمایش و غیره اشاره کرد.

امکانات هیلان رفسنجان

اتاق همایش

اتاقی با ظرفیت 80 نفر برای گردهمایی و همایش ها در هتل هیلان وجود دارد. وجود این سالن ها باعث می شود که هتل هیلان انتخاب خوبی برای سفرهای کاری به شمار بیاید. در این اتاق امکانات و خدمات بسیاری وجود دارد تا برگزارکنندگان همایش و کنفرانس آزادی عمل بیشتری داشته باشند.

تالار

در این هتل تالاری با ظرفیت 500 نفر وجود دارد که شما می توانید در آنجا مراسم هایی مانند عروسی، عقد، تولد و غیره را برگزار کنید. این سالن بسیار بزرگ بوده و دارای امکانات فراوانی است که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید.

غرفه پسته

در این هتل غرفه و فروشگاه های زیادی وجود دارد که شما می توانید از آنجا برای خرید پسته و سوغاتی این منطقه اقدام کنید. با وجود این غرفه ها دیگر نیازی به گشت و گذار شهری و رفتن به بازار وجود ندارد.

موقعیت مکانی هتل هیلان

هتل هیلان در مرکز شهر رفسنجان استان کرمان ساخته شده است و به مکان های گرشگری و تفریحی همچون پارک و موزه ریاست جمهوری نزدیک است. این هتل دسترسی خوبی به مرکز خرید شمس و بازار فسنجان دارد، به طوری که شما می توانید بدون خودرو و با پای پیاده به آنجا رفته و خریدهای خود را انجام دهید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

کرمان، رفسنجان، بلوار طالقانی، جنب سازمان انتقال خون

بله، این هتل پارکینگی با ظرفیت 24 خودرو دارد که مسافران می توانند به صورت رایگان از آن استفاده کنند.

بانوان می توانند با ارائه مدرک معتبر و عکس دار در این هتل اقامت داشته باشند.

زینه اقامت کودکان 0 تا 2 ساله رایگان، هزینه اقامت کودکان 2 تا 6 سال 50% هزینه بزرگسالان و هزینه کودکان بالای 6 سال به صورت کامل دریافت می شود.


ویژگی‌های مرتبط با هتل هیلان رفسنجان


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa