logo
هتل استقلال زاه...
هرموقع
1 مهمان

هتل استقلال زاهدان

  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(4 ستاره)
نمای بیرونی  هتل استقلال زاهدان
محوطه  هتل استقلال زاهدان
هتل استقلال زاهدان
هتل استقلال زاهدان
میزبیلیارد  هتل استقلال زاهدان

پشتیبانی آنلاین هتل استقلال زاهدان

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل استقلال زاهدان

❇️ هتل استقلال زاهدان - Esteghlal Hotel - یکی از هتل ‌های باکیفیت شهر زاهدان است که در سال 1377 تاسیس شده و در طول این سال ها از مسافران خود امتیازات خوبی را دریافت کرده است. این هتل چهار ستاره که در مجاورت میدان آزادی شهر زاهدان قرار گرفته، در سال 1395 بازسازی شده و خدمات متنوعی را به مخاطبان خود ارائه می کند. این هتل با ۴ طبقه بنا و ۸۱ باب اتاق در مرکز شهر زاهدان قرار گرفته و به مراکز تفریحی و ت...


رزرو اتاق در هتل استقلال زاهدان

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

اتاق یک تخته

اتاق یک تخته

1,694,550 تومان12.37 %
1,484,935 تومان/هرشب
  • profile1 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته دبل

اتاق دو تخته دبل

2,126,000 تومان0.24 %
2,120,898 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته توئین

اتاق دو تخته توئین

2,126,000 تومان0.24 %
2,120,898 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت یک خوابه دو تخته دبل

سوئیت یک خوابه دو تخته دبل

2,509,650 تومان13.73 %
2,165,076 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • bedتخت اضافه
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل استقلال زاهدان

آشپزخانه
آشپزخانه
امکان غذا خوری در فضای باز
امکان غذا خوری در فضای باز
مشرف به شهر
مشرف به شهر
مشرف به فضای سبز
مشرف به فضای سبز
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
سونا خشک
سونا خشک پرداخت در محل
بیلیارد
بیلیارد پرداخت در محل
فوتبال دستی
فوتبال دستی پرداخت در محل
چیلر
چیلر

آدرس و نقشه هتل استقلال زاهدان

زاهدان، میدان آزادی، مقابل بانک صادرات مقابل بانک صادرات


قوانین رزرو هتل استقلال زاهدان

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل رزرو شده، اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. پذیر...


مشخصات هتل استقلال زاهدان

لینک های مرتبط با هتل استقلال زاهدان

مشخصات هتل استقلال زاهدان

هتل استقلال زاهدان، یکی از هتل های محبوب شهر زاهدان در بین گردشگران است و با رزرو آن می توانید اقامتی خاطره انگیز و راحت را در این شهر تجربه کنید. این هتل زیبا تنها هتل چهار ستاره شهر زاهدان است و نسبت به سایر هتل های شهر خدمات و امکانات کامل تر و باکیفیت تری را برای مخاطبان خود فراهم آورده است. هتل استقلال زاهدان دارای چهار طبقه و 81 واحد اقامتی است و با تنوع در اتاق ها و سوئیت های خود، پاسخگوی هر نوع سلیقه و انتظاراتی است. پرسنل هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند و اگر مهمان خارجی با خود به همراه دارید، نباید نگران برقراری ارتباط آن ها باشید.

هتل استقلال زاهدان پذیرش 24 ساعته دارد؛ همچنین گشت نیمروزی و تاکسی سرویس از خدمات این هتل است که با استفاده از آن ها به راحتی می توانید در شهر گشت و گذار کنید. اگر هم با خودرو شخصی به زاهدان سفر می کنید، نگران جای پارک نباشید؛ زیرا این هتل دارای پارکینگ است. هتل استقلال زاهدان به دلیل داشتن سالن کنفرانس و تالار عروسی، مهم ترین هتل شهر به حساب می آید و برای برگزاری انواع مراسم های شما، بهترین خدمات را ارائه می دهد. اگر در سفر به زاهدان با خود کودک به همراه دارید، نگران اوقات فراغت او در هتل نباشید؛ زیرا در این اقامتگاه زمین بازی برای کودکان وجود دارد؛ همچنین برای بزرگسالان، سالن ورزش و بیلیارد هم موجود است و می توانید به بهترین شکل، زمان های خالی خود را در هتل خوش بگذرانید.

لابی هتل


معرفی انواع اتاق های هتل استقلال زاهدان

برای انتخاب اتاق مناسب در هتل استقلال زاهدان، می توانید مشخصات، عکس ها و ویژگی های هر یک از واحدهای اقامتی این هتل را در سایت سفربازی بررسی کنید. از انواع اتاق های هتل استقلال زاهدان می توان به چهار نوع واحد اقامتی اشاره کرد که در ادامه مطلب انواع آن ها را معرفی خواهیم کرد و امیدواریم که بتوانید از میان آن ها اتاقی مناسب را برای خود انتخاب و رزرو کنید.

اتاق یک تخته

اگر در سفر به زاهدان تنها هستید و می خواهید اتاقی تک نفره در هتل استقلال برای خود رزرو کنید، پیشنهاد ما به شما اتاق یک تخته این هتل است. این اتاق دارای یک تخت تک نفره است و امکان اضافه کردن سرویس برای افراد بیشتر وجود ندارد. از خدمات و امکانات این اتاق 13 متری، می توان به میز و صندلی، حمام، شبکه فیلم داخلی، پاور سوئیچ، میز توالت، سرویس بهداشتی فرنگی و همچنین صندوق امانات، کمد لباس، کارت هوشمند اتاق، تلویزیون و یخچال در داخل اتاق اشاره کرد. تخت تک نفره ‌ی این برای هر مسافر ضدعفونی می شود و تمامی نکات بهداشتی در اتاق رعایت می شود. با رزرو اتاق یک نفره هتل استقلال زاهدان می توانید از ویو بی نظیر اتاق خود رو به مناظر شهری و محوطه سرسبز هتل لذت ببرید.

اتاق دو تخته دبل

اگر زوج هستید و می خواهید در هتل استقلال زاهدان، اقامتی خاطره‌انگیز داشته باشید، بهتر است اتاق دو تخته دبل این هتل را رزرو کنید. متراژ این اتاق 18 متر است و امکان اضافه شدن یک سرویس دیگر، به صورت تشک به این اتاق وجود دارد. چشم انداز اتاق دبل هتل استقلال زاهدان رو به محوطه هتل است و از تماشای آن بسیار لذت خواهید برد. در این اتاق با کارت هوشمند باز می شود و نگرانی در ارتباط با امنیت اشیا داخل آن نخواهید داشت. از امکانات این اتاق دو نفره، می توان به مینی بار غیر رایگان، تخت دو نفره، میز توالت، یخچال، تلویزیون، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و حمام است.

اتاق دو تخته تویین

اگر به همراه دوست خود به زاهدان سفر می کنید، می توانید اتاق دو تخته تویین هتل استقلال را رزرو کنید. این اتاق دو نفره دارای دو تخت تک نفره است. اگر هم تعداد شما بیشتر از دو نفر است، نگران نباشید؛ در این اتاق امکان اضافه کردن یک تشک برای نفر سوم وجود دارد. این اتاق 18 متری چشم انداز خوبی به شهر و محوطه باغ مانند هتل دارد. از خدمات و امکانات اتاق دو تخته تویی هتل استقلال زاهدان، می ‌توان به سرویس بهداشتی فرنگی، میز و صندلی، حمام، تلفن، تلویزیون، شبکه فیلم داخلی و یخچال اشاره کرد. در اتاق دو نفره تویین امکان استفاده از اینترنت غیر رایگان و پر سرعت هتل وجود دارد. تخت‌ های تک نفره این اتاق راحت و تمیز هستند و خدمات نظافت اتاق و روم سرویس، به صورت 24 ساعته در آن امکان پذیر است.

اتاقی در هتل استقلال زاهدان

سوئیت یک خوابه دو تخته

سوئیت یک خوابه دو تخته هتل استقلال زاهدان، دارای اتاق خواب و سالن نشیمن است. با رزرو این سوئیت می توانید در کنار عزیزنتان به راحتی در زاهدان اقامتی رویایی را تجربه کنید. این سوئیت 30 متری دارای یک تخت دو نفره و یا دو تخت تک نفره است؛ همچنین اگر تعداد شما در این سفر بیشتر از دو نفر است، امکان سرویس دهی اضافه به صورت دو تشک با هزینه اضافی در این سوئیت وجود دارد. پنجره این سوئیت رو به محوطه هتل و میدان آزادی شهر زاهدان باز می شود. از امکانات و خدمات این واحد اقامتی می توان به صندوق امانات، میز و صندلی، تلفن، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، تراس، مبلمان و مینی بار غیر رایگان اشاره کرد.


امکانات هتل استقلال زاهدان

هتل استقلال زاهدان با خدمات ویژه خود سالانه پذیرای تعداد زیادی توریست است. از امکانات هتل استقلال زاهدان می توان به آرایشگاه، سالن همایش و کنفرانس، تالار پذیرایی، خدمات پزشکی، مینی‌بار غیر رایگان، فضای سبز، روم ‌سرویس 24 ساعته، خودپرداز، اتاق چمدان، آسانسور، کافی نت، خدمات خانه داری، نمازخانه، خدمات باربری، پارکینگ، تاکسی سرویس 24 ساعته و خدمات تور اشاره کرد. در این هتل فروشگاهی برای خرید سوغات وجود دارد و شما می توانید با اطمینان از کیفیت و قیمت آن ها اجناس مورد نیازتان را تهیه کنید. برای میل کردن وعده های غذاییتان هم نگران نباشید؛ زیرا در هتل استقلال، رستوران و کافی شاپ باکیفتی برای صرف انواع خوراکی های خوشمزه وجود دارد. در زمان های آزادتان هم می توانید به سالن بیلیارد هتل مراجعه کنید و از بودن در این مکان حسابی لذت ببرید. با سایر امکانات عمومی هتل و اتاق ها می توانید در ادامه مطلب آشنا شوید و اقامتی راحت و بی دغدغه را در این هتل آرام و زیبا تجربه کنید.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

در هتل استقلال زاهدان، امکانات تفریحی قابل توجهی برای عموم مسافران در همه رده های سنی وجود دارد که از این امکانات می توان به زمین بازی کودکان، سونا و سالن ورزش و بیلیارد اشاره کرد. در صورت رزرو هر نوع واحد اقامتی در این هتل، صبحانه شما رایگان خواهد بود و می توانید آن را در اتاق خود و یا بوفه هتل میل کنید. اگر هم در سفر به زاهدان با خود مسافر خارجی به همراه دارید و یا می خواهید این هتل را برای شخصی خارجی رزرو کنید، اصلا نگران برقراری ارتباط آن ها با پرسنل هتل نباشید؛ زیرا کارکنان مجرب هتل به زبان انگلیسی مسلط هستند. در تمام اتاق های هتل به صورت عمومی دارای امکانات مختلفی از جمله بالکن، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی، وسایل مورد نیاز حمام، کمد لباس، تلفن، میز و صندلی، تخت خواب، سیستم اطفا حریق، سرویس بهداشتی فرنگی و صندوق امانات هستند.

رستوران های هتل استقلال زاهدان

اگر می خواهید وعده های غذایی خود را در هتل استقلال زاهدان نوش جان کنید، خیالتان راحت باشید؛ زیرا رستوران این هتل بهترین غذاهای ایرانی را برای شما سرو خواهد کرد. کافی شاپ و چایخانه سنتی این هتل هم برای صرف میان وعده هایتان مکانی جذاب و پر طرفدار است. دکوراسیون کافی شاپ و رستوران این هتل بسیار شیک است و غذا خوردن را برایتان لذت بخش خواهد کرد.

رستوران نارون هتل استقلال زاهدان

رستوران نارون هتل استقلال، با غذاهای بی نظیر سرآشپز خود، اوقات خوش و خاطره انگیزی را در شهر زاهدان برایتان رقم خواهد زد. این رستوران 250 نفر ظرفیت دارد و در طبقه منفی یک این هتل قرار گرفته است. منوی رستوران نارون شامل غذاهای خوشمزه ایرانی و محلی است. سرویس دهی عالی و کارکنان خوش برخورد رستوران، فضای دلنشین و راحتی را برایتان ایجاد خواهند کرد. ساعت کاری رستوران نارون از 10-7 برای صبحانه، 14:30-12 برای نهار و 22-19:30 برای شام خواهد بود. کیفیت غذاهای رستوران نارون امتیاز خوبی را از مسافران دریافت کرده و با بهترین مواد تهیه شده است. اگر بخواهید غذا در اتاقتان سرو شود، می توانید سفارش خود را از این رستوران انتخاب کنید و از خدمات روم سرویس هتل استفاده کنید.

کافی شاپ هتل استقلال زاهدان

اگر دوست دارید در اوقات فراغت خود در هتل، حال و هوایتان عوض شود، سری به کافی شاپ هتل استقلال بزنید. در این کافی شاپ دنج انواع نوشیدنی ها، دسر و وعده های غذایی سبک سرو می شود و می توانید با امتحان کردن آن ها با طعم های جدید و خلاقانه ای آشنا شوید. ظرفیت کافی شاپ هتل استقلال زاهدان 25 نفر است و این مکان در لابی هتل قرار گرفته است. تایم کاری کافی شاپ از ساعت 9 صبح تا 23 شب است.

چایخانه سنتی هتل استقلال زاهدان

اگر دوست دارید در محوطه هتل استقلال زاهدان، میان وعده و یا نوشیدنی میل کنید، بهتر است که به کافه سنتی چایخانه این هتل بروید. چایخانه هتل با چشم اندازی زیبا به درختان و گل های محوطه هتل استقلال، لحظات به یاد ماندنی را برای شما به ثبت خواهد رساند. ساعت کاری این کافه سنتی از 23 الی 9 است. این مکان با فضایی آرامش بخش، برای عکاسی هم مناسب است و می توانید از لحظات فراموش نشدنیتان عکس های زیبایی بگیرید.

امکانات هتل استقلال زاهدان

برگزاری مراسم در سالن های اجتماعات هتل استقلال زاهدان

هتل استقلال زاهدان دارای دو سالن اجتماعات، برای برگزاری انواع مراسم است. در این سال ها می توانید مراسم مختلفی مثل همایش های کاری و یا جشن عروسی برگزار کنید. کادر آموزش دیده این هتل در تلاش هستند تا مراسم شما را به صورت شایسته ای برگزار کنند. با رزرو هر یک از سالن های اجتماعات هتل استقلال می توانید از پارکینگ سالن ها هم استفاده کنید. اگر تمایل به رزرو هر کدام از این سالن ها داشتید، می توانید با تیم سفربازی تماس بگیرید تا شما را به بهترین شکل راهنمایی کنند.

سالن کنفرانس هتل استقلال زاهدان

سالن کنفرانس هتل استقلال زاهدان با ظرفیت 25 نفر در نیم طبقه اول این هتل قرار گرفته و مکان مناسبی برای انواع میتینگ، کارگاه آموزشی، قرارهای کاری و کنفرانس است. انواع میکروفون و بلندگو، لپ تاپ، تابلوهای راهنما، میز رجیستر، پروژکتور و صفحه نمایش در اختیار شما قرار می گیرد. از خدمات قابل ارائه در این سالن می توان به اینترنت وای فای، انواع میکروفون و بلندگو، تابلوهای راهنما، میز رجیستر، پروژکتور و صفحه نمایش اشاره کرد. در این سالن می توانید انواع میان وعده ها را برای مهمانان خود سفارش دهید تا پرسنل برای آن ها سرو کنند.

سالن اجتماعات هتل استقلال زاهدان

 سالن استقلال زاهدان نیز با ظرفیت 250 نفر برای برگزاری مراسم عروسی و ترحیم مکان مناسبی است. این سالن در طبقه منفی یک هتل قرار گرفته و امکانات صوتی و تصویری آن کامل است. خدمات و سرویس دهی در این سالن چند منظوره مطابق با انتظارات و سلیقه شما پیش خواهد رفت؛ پس نگران برگزاری مراسم خود نباشید؛ زیرا پذیرایی در آن با دقت برنامه ریزی و اجرا می شود.


موقعیت مکانی و دسترسی هتل استقلال زاهدان

هتل استقلال زاهدان در قلب این شهر و در نزدیکی ميدان آزادی، جنب استانداری قرار گرفته است. موقعیت مکانی این هتل از نظر گردشگران و مسافران هتل، بسیار خوب برآورد شده و به دلیل دسترسی نزدیک به مکان های دیدنی و تفریحی شهر امتیاز بالایی را از آن ها دریافت کرده است.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله، اما براساس قوانین کنسلی و شرایط هتل در زمان های مختلف، مبلغ جریمه متفاوت خواهد بود و از واریزی مسافر کسر خواهد شد. در ایام پیک، لغو رزرو تا 48 ساعت قبل از روز ورود مهمان، مبلغی به عنوان جریمه در نظر گرفته نخواهد شد؛ اما پس از گذشت 48 ساعت، 100% هزینه یک شب اقامت در اتاق انتخاب شده توسط مسافر، به عنوان جریمه در نظر گرفته خواهد شد. در ایام غیر پیک، لغو رزرو تا 24 ساعت قبل از تاریخ ورود مهمان، بدون جریمه خواهد بود؛ اما پس از گذشت 24 ساعت از روز ورود مهمان، 100% هزینه یک شب اقامت در اتاق انتخاب شده توسط مسافر، به عنوان جریمه در نظر گرفته خواهد شد.

بله این هتل، با رستورانی به ظرفیت 250 نفر، پذیرای مسافران گرامی است. در منوی رستوران نارون هتل استقلال انواع غذاهای ایرانی با کیفیت بالا سرو می شود.

بله، پارکینگ هتل استقلال زاهدان با ظرفیت 30 خودرو به صورت رایگان پذیرای مهمانان عزیز است.

شما با کمتر از 10 دقیقه رانندگی از هتل استقلال زاهدان می توانید به جاذبه های توریستی شهر مثل معبد سیکا، موزه زاهدان، بوستان لاله، موزه پست و ارتباطات، ساختمان قدیمی دادگستری، مصلی بزرگ اهل سنت، باغ گراناز و بازار مشترک زاهدان دسترسی پیدا کنید.

فاصله هتل استقلال زاهدان تا ترمینال اتوبوس حدود 15، تا ایستگاه راه آهن زاهدان 5 دقیقه و تا فرودگاه بین‌المللی زاهدان نیز حدود 10 دقیقه رانندگی است.


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa