logo
هتل رضا بهبهان
هرموقع
1 مهمان

هتل رضا بهبهان

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
هتل رضا بهبهان
هتل رضا بهبهان
هتل رضا بهبهان
هتل رضا بهبهان
هتل رضا بهبهان

پشتیبانی آنلاین هتل رضا بهبهان

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل رضا بهبهان

❇️ هتل رضا بهبهان - Reza Hotel - یک هتل نوساز در شهر زیبای بهبهان می باشد که در سال 1396 تاسیس شد و دارای موقعیت مناسبی می باشد که دسترسی مهمانان را به مراکز دلخواه راحت نموده است. اگر شما قصد سفر به بهبهان زیبا و بازدید از دشت منحصر به فرد نرگس آن دارید یکی از بهترین برنامه ریزی ها ی سفر را انجام داده اید. مناظر دیدنی این نرگس زار ها به اندازهای زیبا هستند که در باور افراد نمی گنجد و هیچ کجا نمی...


info-circle-primary

این هتل آماده پذیرایی از میهمانان در تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ می باشد لطفا درخواست رزرو خود را ثبت نمایید.

رزرو اتاق در هتل رضا بهبهان


امکانات هتل رضا بهبهان

کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
یخچال
یخچال
حوله
حوله
توالت ایرانی
توالت ایرانی
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
باشگاه بدن سازی
باشگاه بدن سازی پرداخت در محل
شوفاژ
شوفاژ
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
لوازم بهداشتی
لوازم بهداشتی
آسانسور
آسانسور
خدمات خانه داری
خدمات خانه داری

آدرس و نقشه هتل رضا بهبهان

بهبهان، میدان استیل ۳۰۰ متر جلوتر به سمت ترمینال


قوانین رزرو هتل رضا بهبهان

قوانین لغو رزرو

شرایط متعادل

تا ۷۲ ساعت مانده به روز شروع اقامت مهمان، لغو رزرو کاملا رایگان است ک...

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل رضا بهبهان

لینک های مرتبط با هتل رضا بهبهان

مشخصات هتل رضا بهبهان

هتل بهبهان دارای 38 اتاق در یک ساختمان 4 طبقه می باشد که ظرفیت 140 تخت را دارد. این هتل در سال 1396 در شهر بهبهان ساخته شد و به بهره برداری رسید. هتل رضا در خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و داری یک پارکینگ شبانه روزی است که برای مهمانان عزیز در نظر گرفته شده است. پرسنل هتل رضا به صورت تمام و قت آماده پذیرش و سرویس دهی به مهمانان و گردشگران محترم می باشد.

معرفی انواع اتاق های هتل رضا بهبهان

هتل دارای اتاق های دو تخته، سه تخته و سوئیت سه تخته است که برخی از اتاق های آن دارای سرویس بهداشتی فرنگی و برخی دیگر دارای سرویس بهداشتی ایرانی هستند. اگر سرویس داخل اتاق برایتان اهمیت دارد بهتر است هنگام رزرو به این نکته توجه فرمایید تا سفری بی دغدغه و آرام داشته باشید.

معرفی هتل رضا بهبهان

اتاق دو تخته دبل

این اتاق با یک تخت دبل و پتو ملحفه های تمیز برای زوجینی که برای یک سفر بیاد ماندنی از این شهر زیبا با طبیعت بی نظیر برنامه ریزی کرده اند مناسب است. اتاقی دلباز و تمیز که با پنجره های بزرگ، پرده های خوش رنگ و محیط دلچسبی که دارد اقامت را برای شما راحت تر می کند و شما خاطرات خوبی را برای خود ثبت خواهید کرد. این اتاق دارای مبل راحت و قالیچه هایی با نقش های سنتی است که به زینت بخش اتاق هستند.

برخی اتاق های دبل هتل رضا بهبهان دارای سرویس فرنگی و برخی دارای سرویس ایرانی هستند، اگر این موضوع برایتان اهمیت دارد در هنگام رزرو به این نکته توجه نمایید. صبحانه رایگان از امکانات اتاق برای مهمانان می باشد. توجه داشته باشید این اتاق برای نفر اضافه ظرفیت ندارد.

اتاق دو تخته تویین

این اتاق برای افرادی که با دوست یا یکی از اعضاء خانواده برای سفر برنامه ریزی کرده و دوست دارند که یک سفر فراموش نشدنی را تجربه کنند مناسب است. اتاقی دلباز با پنجره های مشرف به خیابان، پرده های زیبا و قالیچه که با تخت هایی راحت و پتو ملحفه های تمیز آماده پذیرایی از شماست.

اتاق سه تخته

اگر با دوستان یا خانواده تصمیم به یک سفر خاص به بهبهان دارید، اتاق سه تخته هتل رضا را به شما پیشنهاد می کنیم. این اتاق با تخت های راحت، پتو ملحفه های تمیز و ضدعفونی شده، پنجره های بزرگ و پرده های زیبا و هماهنگ با محیط اتاق برای شما یک محیط عالی جهت استراحت فراهم می سازد. در این اتاق امکان استحمام و استفاده از اینترنت برای مهمانان فراهم است و دیگر امکانات آن مشابه اتاق های دو تخته می باشد.

سوئیت سه تخته

سفر با خانواده همیشه یکی از سفر های به یاد ماندنی است که سال ها از آن به خوشی یاد می شود به خصوص اگر که در اتاقی بزرگ با امکانات زیاد و تمیز اقامت کنید. هتل رضا به این منظور یک سوئیت سه تخته را با امکان پذیرش نفر اضافه به صورت کف خواب برای مهمانان در نظر گرفته است. در این سوئیت هم امکاناتی مشابه اتاق ها برای استفاده مهمانان وجود دارد.

امکانات هتل رضا بهبهان

هتل رضا برای رفاه گردشگران و مهمانان دارای امکاناتی از قبیل آسانسور برای تردد راحت در طبقات، فروشگاه سوغات و صنایع دستی، پارکینگ، لابی، کافی شاپ، اتاق چمدان، صندوق امانات درلابی، تلفن در لابی، پذیرش 24 ساعته، دستگاه واکس کفش، کپسول آتش نشانی در لابی و در طبقات، خدمات خانه داری، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع در لابی، سیستم اطفاء حریق در لابی و در طبقات می باشد. این هتل نوساز به عنوان یکی از بهترین هتل های شهر سعی نموده تا خدمات قابل قبولی را برای رفاه مهمانان انجام دهد و پاسخ گوی نیاز های مهمانان باشد. با اقامت در هتل رضا شما می توانید از تمامی امکانات هتل استفاده کنید و اقامت خوبی رابرای خود رقم بزنید.

امکانات عمومی اتاق های هتل رضا بهبهان

هتل رضا بهبهان یک هتل نوساز و محبوب در این شهر است و برای مهمانان امکانات متنوعی را در اتاق ها تدارک دیده است. با رزرو اتاق های این هتل شما می توانید سفر خوبی را تجربه نمایید. با اقامت در اتاق های هتل رضا بهبهان می توانید وسائل خود را درون کمد جای بدهید و از شلوغی فضا جلوگیری کنید و پس از یک گشت و گزار دلچسب می توانید خستگی خود را با یک دوش آب گرم به در کنید و از بودن در کنار همسفران لذت ببرید. همچنین می توانید در حین استراحت از اینترنت پر سرعت برای به اشتراک گذاشتن لحظات خوش سفر با دوستانتان بهره مند شوید و یا به تماشای برنامه های شبکه های استانی بنشینید.

در اتاق ها امکانات دیگری نظیر، سیستم اطفاء حریق، امکان شارژ وسایل الکترونیکی در اتاق، سیستم تهویه مطبوع، سیستم گرمایشی و سرمایشی مرکزی، رخت آویز، میز تحریر، مینی بار با هزینه، صندوق امانات داخل اتاق، آباژور، روم سرویس، تلفن، دمپایی مخصوص اتاق، دم پایی حمام، لوازم بهداشتی، دستمال، آب معدنی، کمد لباس، حوله حمام، سرویس بهداشتی فرنگی، یخچال، چای ساز، دراور، نیز برای مهمانان در نظر گرفته شده است.

لابی هتل رضا بهبهان

 هتل رضا بهبهان یک هتل نوساز است و دارای یک لابی شک نوساز می باشد که با مبلمان شیک و راحت برای مهمانان تجهیز شده است. شما می توانید در این لابی بنشینید و از تماشای رهگذان لذت ببرید، همچنین می توانید تجدید دیدار های دوستانه و جلسات خود را در این محل برگزار کنید.

رستوران هتل رضا بهبهان

پیدا کردن رستورانی با کیفیت و نزدیک به محل اقامت در سفر کاری سخت و زمان بر است، به همین خاطر هتل ها سعی می کنند تا رستورانی را برای مراجعین تدارک ببینند تا در وقت آن ها صرفه جویی شد. هتل رضا نیز از این قاعده مستثنی نیست و یک رستوران با فضایی ایده آل و آرام با منویی متنوع برای مهمانان در نظر گرفته است. در این رستوران غذا ها با بهترین مواد اولیه و زیر نظر افراد مجرب طبخ می شود.

امکانات هتل رضا بهبهان

کافی شاپ هتل رضا بهبهان

اگر دوست داشتبه باشید بعد از یک روز شلوغ و پر هیاهو یک فنجان نوشیدنی گرم با کیک های خوش مزه و دسر میل کنید، پیشنهاد می کنیم سری به کافی شاپ هتل رضا بزنید و از منوی متنوع آن استفاده کنید.

فروشگاه سوغات هتل رضا بهبهان

هتل رضا برای رفاه بیشتر مهمانان یک فروشگاه سوغات هم در نظر گرفته است تا نیاز مهمانان برای خروج از هتل را به حداقل برساند. مهمانان می توانند سوغات مد نظر خود را با قیمتی عالی از این فروشگاه تهیه کنند و عزیزان خود را در این سفر هیجان انگیز شریک کنند.

پارکینگ هتل رضا بهبهان

برای افرادی که با خودرو شخصی سفر می کنند جای پاک و امنیت خودرو یک دغدغه همیشگی است و برایشان مهم است که محل اقامتشان پارکینگ داشته باشد. هتل رضا یک پارکینگ با ظرفیت محدود برای مهمانان در نظر گرفته است تا این دغدغه را رفع نماید و سفری خوش و بی دغدغه برای ایشان رقم بزند.

موقعیت و دسترسی هتل رضا بهبهان

هتل رضا در استان خوزستان، شهر بهبهان، میدان استیل 300 متر به طرف ترمینال قراردارد. این هتل زیبا به واسطه قرار گرفتن در بهترین موقعیت مکانی به مراکز زیادی دسترسی دارد که مهمانان می تواندد با چند دقیقه رانندگی به این مرکز دسترسی داشته باشند. از جمله این دیدنی ها می توان به دشت زیبای نرگس، مرکز تجاری آریاگان اشاره کرد. بهبهان از نظر جغرافیایی موقعیت های ویژه ای دارد، چرا که در دشتی نزدیک به ارتفاعات زاگرس و بندر های جنوبی واقع شده است.

بهبهان یکی از سرسبز ترین شهر های خوزستان است و دشت زیبای نرگس که حدود 500 تا 700 هکتار می باشد، مجموعه دیدنی پلاژ مارون کنار و دریاچه سد مارون، دریاچه چاه ماری، منطقه شکار کوه بدیل، پل شکسته (کسری)، کتیبه های تنگ تکاب، حمام بکان، راسته بازار، آتشکده خیر آباد، مسجد جامع بکان، گلاب، محوطه باستانی ارجان، امامزاده حیدر از مراکز دیدنی شهر بهبهان می باشد که شما می توانید از این مراکز دیدن کنید و برای خرید هم سری به بازار شهر بزنید.

عبا بافی یکی از صنایع دستی بهبهان می باشد که شهرت خوبی بعد از گل های نرگس آن دارد وساخت قلیان با طرح و رنگهای زیبا، ظروف مسی، نمد هایی با طرح و نقش هایی بسیار زیبا و گیوه های سنتی هم از دیگر سوغاتی هایی است که شما می توانید برای دوستان خود تهیه کنید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله، بهبهان نیز مانند سایر شهر های پر تردد دارای محدودیت تردد در برخی نقاط شهر است.

خیر، در حال حاضر هیچ الزامی مبنی بر ارائه تست منفی یا کارت واکسن از طرف این هتل اعلام نشده است.

خیر، هتل رضا بهبهان در محدوده طرح ترافیک قرار ندارد. برای اطلاع از نحوه مجوز تردد، به وبسایت های مرجع مراجعه نمایید.

کودکان 2 تا 10 سال در صورت عدم استفاده از سرویس مشمول قوانین نیم بها هتل خواهند شد.

اقامت کودکان تا 2 سال در صورت استفاده نکردن از سرویس رایگان است.

پذیرش بانوان تنها در هتل رضا بهبهان با مدارک شناسایی معتبر و عکس دار بلا مانع خواهد بود.

پذیرش زوجین ایرانی با صیغه نامه و مهر برجسته و یا عقدنامه معتبر و مدارک شناسایی عکس دار امکان پذیر خواهد بود.


ویژگی‌های مرتبط با هتل رضا بهبهان


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa