logo
هتل اسکان الوند...
هرموقع
1 مهمان

هتل اسکان الوند تهران

  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(4 ستاره)
نمای بیرونی  هتل اسکان الوند تهران
ورودی  هتل اسکان الوند تهران
رستوران  هتل اسکان الوند تهران
هتل اسکان الوند تهران
جکوزی  هتل اسکان الوند تهران

پشتیبانی آنلاین اسکان الوند تهران

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, روسی, ترکی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل اسکان الوند تهران

❇️ هتل اسکان الوند تهران - Eskan Alvand Hotel - با برخورداری از بهترین و استانداردترین تجهیزات هتلداری، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره پایتخت به شما می رود. این هتل در سال 1394 در 11 طبقه مثبت و 5 طبقه منفی ساخته شده و 67 باب اتاق اقامتی آن در طبقات یکم تا هشتم پراکنده شده است . اگر شما نیاز دارید به مرکز شهر تهران نزدیک باشید، اما در عین حال شلوغی مرکز تهران را برای اقامت در این شهر تجربه نکنید، ...


رزرو اتاق در هتل اسکان الوند تهران

قیمت رزرو هتل بر اساس تعداد نفرات و روزهای انتخاب شده محاسبه می‌شود.

فیلتر اتاق ها بر اساس وعده غذایی:

اتاق  یک تخته

اتاق یک تخته

3,798,000 تومان0.13 %
3,793,063 تومان/هرشب
  • profile1 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته دبل

اتاق دو تخته دبل

5,233,800 تومان8.38 %
4,795,208 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • bedتخت اضافه
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته توئین

اتاق دو تخته توئین

5,233,800 تومان8.38 %
4,795,208 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
اتاق دو تخته دبل  کینگ VIP

اتاق دو تخته دبل کینگ VIP

5,582,000 تومان0.09 %
5,576,977 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • no-extra-bedتخت اضافه ندارد
  • food-blackbb صبحانه
سوئیت  یک خوابه دو تخته

سوئیت یک خوابه دو تخته

6,290,000 تومان0.08 %
6,284,968 تومان/هرشب
  • profile2 نفر
  • bedتخت اضافه
  • food-blackbb صبحانه

امکانات هتل اسکان الوند تهران

عایق صدا
عایق صدا
کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
وان
وان
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
جکوزی
جکوزی پرداخت در محل
سونا بخار
سونا بخار پرداخت در محل
سونا خشک
سونا خشک پرداخت در محل
بیلیارد
بیلیارد پرداخت در محل

آدرس و نقشه هتل اسکان الوند تهران

تهران، میدان آرژانتین، انتهای خیابان الوند، خیابان مهران دوستی ( خیابان اسفراین سابق ) نبش خیابان اهورا مزدا


نظرات درباره هتل اسکان الوند تهران

  • star-black3.7
  • 1 نظر
دسترسی به هتل
5
کیفیت میزبانی
3
موقعیت مکانی
3
پاکیزگی هتل
5
تطابق آگهی
3
نسبت قیمت به ارزش
3
  • بهنام حسن زاده ملکی

    بهنام حسن زاده ملکی

    1402/03/14 16:15:04
    3.7
    • star
    • star
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق دو تخته دبل

    همچی عالی بود


قوانین رزرو هتل اسکان الوند تهران

قوانین لغو رزرو

شرایط متعادل

تا ۷۲ ساعت مانده به روز شروع اقامت مهمان، لغو رزرو کاملا رایگان است ک...

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:59
clock.svg خروج: از 08:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی زوجین در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ ...


مشخصات هتل اسکان الوند تهران

لینک های مرتبط با هتل اسکان الوند تهران

مشخصات هتل اسکان الوند تهران 

هتل اسکان الوند تهران در سال 1393 تأسیس شده و یکی از بهترین و با کیفیت ترین هتل های 4 ستاره این شهر محسوب می شود . این هتل 9 طبقه دارای 64 اتاق متنوع و 92 تخت است. همچنین مهمانان هتل اسکان الوند تهران می توانند به صورت رایگان از پارکینگ اختصاصی این هتل با ظرفیت 12 خودرو استفاده کنند. لابی این هتل نیز دارای ظرفیت 20 نفر است که محیطی آرام را برای مسافران . سپری کردن اوقات فراغتشان فراهم می کند. لازم به ذکر است که این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد که ممکن است تردد در برخی از روزها را با ماشین شخصی با چالش مواجه کند.


معرفی انواع اتاق های هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران دارای انواع اتاق ها و سوئیت هایی است که با توجه به سلیقه و انتخاب مهمانان در اختیار آن ها گذاشته می شود. برای آن که بتوانید اتاقی مطابق با سلایق و خواسته های خود در این هتل رزرو کنید باید اطلاعات کاملی را در رابطه با هریک از اتاق های هتل اسکان الوند تهرانداشته باشید. این هتل در مجموع دارای 7 مدل اتاق از جمله اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، اتاق دو تخته کینگ، اتاق دو تخته توئین، اتاق خانواده، اتاق سه تخته و سوئیت یک خوابه است. در ادامه با سفرباز باشید تا جزئیات دقیقی را درباره هریک از این اتاق ها دریابید.

اتاق یک تخته هتل اسکان الوند تهران

اتاق یک تخته هتل اسکان الوند تهران دارای یک تخت یک نفره در ابعاد 90 سانتی متر است و ازاین رو برای اقامت یک مهمان مناسب است. این اتاق ها قابلیت ظرفیت اضافه را نداشته و اغلب در طبقات یک تا هشت پراکنده هستند. مهمانان با اقامت در این اتاق ها چشم اندازی رو به نمای شهر خواهند داشت. همچنین مهمانان با اقامت در این اتاق ها از امکانات اولیه ای چون تلويزيون LCD، صندوق امانات، تلفن، مبلمان، كمد لباس، کتری برقی، یخچال، کف پوش موکت، سشوار، حوله حمام، دمپائی در حمام، سرویس فرنگی، سیستم گرمایشی مرکزی، سیستم سرمایشی مرکزی و میز توالت(آرایش) بهره مند خواهند شد.

اتاق دو تخته هتل اسکان الوند تهران

اتاق دو تخته هتل اسکان الوند تهران دارای یک تخت دبل در ابعاد 160 سانتی متر است و از این رو برای اقامت دو مهمان مناسب است. این اتاق ها در ارائه چشم انداز و امکانات اولیه کاملا مشابه با اتاق های یک تخته این هتل هستند.

اتاق دو تخته کینگ هتل اسکان الوند تهران

اتاق یک تخته هتل اسکان الوند تهران دارای یک تخت دبل در ابعاد 180 سانتی متر است و ازاین رو برای اقامت دو مهمان مناسب است. این اتاق ها قابلیت ظرفیت اضافه را به صورت تخت خواب داشته و اغلب در طبقات یک تا هشت پراکنده هستند. مهمانان با اقامت در این اتاق ها چشم اندازی رو به نمای شهر خواهند داشت. همچنین مهمانان با اقامت در این اتاق ها از امکانات اولیه ای مشابه با دیگر اتاق های این هتل برخوردار خواهند شد.

اتاق دو تخته توئین هتل اسکان الوند تهران

اتاق دو تخته هتل اسکان الوند تهران دارای دو تخت سینگل در ابعاد 90 سانتی متر است و از این رو برای اقامت دو مهمان مناسب است. این اتاق ها در ارائه چشم انداز و امکانات اولیه کاملا مشابه با اتاق های دیگر این هتل هستند.

اتاق خانواده هتل اسکان الوند تهران

اتاق خانواده هتل اسکان الوند تهران دارای یک تخت دبل در ابعاد 180 سانتی متر و یک تخت سینگل در ابعاد 90 سانتی متر بوده و از این رو برای اقامت سه مهمان مناسب خواهند بود. این اتاق ها نیز در ارائه چشم انداز و امکانات اولیه کاملا مشابه با اتاق های دیگر این هتل هستند.

اتاق سه تخته هتل اسکان الوند تهران

اتاق سه تخته هتل اسکان الوند تهران دارای یک تخت دبل در ابعاد 160 سانتی متر و یک تخت سینگل در ابعاد 90 سانتی متر بوده و از این رو برای اقامت سه مهمان مناسب است. این اتاق ها نیز چشم اندازی زیبا از نمای شهر را برای مهمانان به تصویر می کشند و درارائه امکانات اولیه نیز کاملا مشابه با دیگر اتاق های این هتل هستند.

سوئیت یک خوابه هتل اسکان الوند تهران

سوئیت یک خوابه هتل اسکان الوند تهران دارای سالن نشیمن و یک تخت دبل در ابعاد 180 سانتی متر در  داخل اتاق است که برای اقامت دومهمان مناسب است. این سوئیت ها قابلیت ظرفیت اضافه را به صورت کاناپه تخت خواب شو دارند و همچنین مهمانان با اقامت در این سوئیت ها چشم اندازی زیبا رو به کوههای شمال تهران خواهند داشت. این سوئیت ها نیز در ارائه امکانات اولیه با دیگر اتاق های این هتل مشابه هستند.


امکانات هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران با داشتن مجموعه های همه جانبه، در زمینه های متعدد امکانات ویژه و عالی را به مهمانان ارائه می دهد. در واقع این هتل به تمامی نیازهای مهمانانی که در آن اقامت می کنند پاسخ می دهد. انواع مجموعه های هتل اسکان الوند تهران شامل رستوران‌ های ایرانی و فرنگی، کافی شاپ، تالارهای مختص ضیافت، سالن همایش، لاندری، لابی، پارکینگ اختصاصی، کارکنان چند زبانه و مجموعه های ورزشی و تفریحی شامل اسپا، سونا خشک، جکوزی، سالن بیلیارد و سالن ماساژ  است. با توجه به بخش های مختلف این هتل می توان متوجه شد که با اقامت در این هتل امکانات رفاهی در طیف وسیعی در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

امکانات عمومی هتل و اتاق ها

در صورتی که هر یک از اتاق ها و یا سوئیت های هتل اسکان الوند تهران را رزرو کنید امکانات عمومی تلويزيون LCD، صندوق امانات، تلفن، مبلمان، كمد لباس، کتری برقی، یخچال، کف پوش موکت، سشوار، حوله حمام، دمپائی در حمام، سرویس فرنگی، سیستم گرمایشی مرکزی، سیستم سرمایشی مرکزی و میز توالت(آرایش) و خدمات 24 ساعته روم سرویس در اختیار شما قرار خواهد گرفت.


رستوران های هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران دارای رستوران های ایرانی و فرنگی بسیار فوق العاده ای است که با سرو انواع غذاها به هر نوع سلیقه غذایی پاسخ می دهد. در رستوران های هتل اسکان الوند تهران به دلیل پخت و ارائه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در طیف وسیع، حتما غذای مورد علاقه خود را خواهید یافت. رستوران های این هتل شامل رستوران ایرانی شار و رستوران کنتیننتال شار است که که مهمانان با توجه به سلایق خود می توانند بهترین غذاها را در هریک از این رستوران ها میل کنند.

رستوران ایرانی شار هتل اسکان الوند تهران

رستوران ایرانی شار هتل اسکان الوند تهران با ظرفیت 80 نفر پذیرای مهمانانی است که علاقمند به صرف غذاهای ایرانی هستند. این رستوران با داشتن بهترین سرآشپزها به تهیه انواع غذاهای اصیل ایرانی می پردازد. همچنین مهمانان می توانند در فضای زیبا و آرامشبخش این رستوران از صرف لذیذترین غذاها بیشترین لذت را ببرند.

رستوران کنتیننتال شار هتل اسکان الوند تهران

رستوران کنتیننتال شار هتل اسکان الوند تهران رستورانی با ظرفیت 55 نفر است. این رستوران به سرو غذاها و دسرهای و فرنگی و دریایی می پردازد تا پاسخگوی هر نوع سلیقه باشد. مهمانان علاقمند به صرف غذاهای دریایی و فرنگی می توانند با مراجعه به این رستوران در هتل اسکان الوند نهایت لذت را از صرف غذاهای مورد پسندشان ببرند.


سالن های اجتماعات هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران دارای یک سالن اجتماعات با ظرفیت 100 نفر و تمامی امکانات و تجهیزات صوتی از جمله ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و تصویری و نورپردازی است. همچنین مهمانان در این سالن اجتماعات به صورت رایگان پذیرایی شده و می توانند کنفرانس های پربار و مفیدی را در سالن اجتماعات این هتل داشته باشند.


موقعیت و دسترسی هتل اسکان الوند تهران

هتل اسکان الوند تهران در میدان آرژانتین، خیابان الوند واقع شده که دسترسی آسان را در کم ترین زمان به ترمینال آرژانتین، نمایشگاه بین المللی، پارک آب و آتش، پارک طالقانی و پل طبیعت فراهم می کند. از آن جایی که موقعیت مکانی این هتل در محدوده طرح ترافیک قرار دارد در برخی از روزها استفاده از ایستگاه مرکزی مترو در نزدیکی این هتل می تواند رفت و آمد را برای مهمانان آسان کند.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله این امکان در هتل اسکان الوند تهران وجود دارد. برای این کار باید با بخش رزرو هتل تماس گرفته در صورت وجود اتاق خالی در تاریخ مورد نظر شما، رزرو اتاق تغییر خواهد کرد. در رابطه با هزینه اضافی نیز مطابق با اتاق و تاریخ می توانید از بخش رزرو اطلاعات کامل را دریافت کنید.

بله هتل اسکان الوند تهران دارای یک پارکینگ اختصاصی رایگان با ظرفیت 12 خودرو است.

اگر زودتر از موعد ورود (تاریخ یا ساعت) به هتل اسکان الوند تهران برسید در صورت خالی بودن اتاقی که رزرو کرده اید این امکان برای شما وجود دارد. اما به نسبت مدت زمانی که بیشتر در این هتل اقامت می کنید باید هزینه اضافی نیز پرداخت نمایید.

در هتل اسکان الوند تهران برای کودکان زیر 3 سال هزینه ای دریافت نمی شود، ، اما برای کودکان بین3 تا 8 سال در صورت عدم استفاده از سرویس، نیم بها و برای کودکان بالای 8 سال نفر اضافه محاسبه می شود.

ساعت سرو صبحانه در هتل اسکان الوند تهران از ساعت ۷:۰۰ الی 10:0۰ و به صورت سلف سرویس است.

با اعلام کنسلی دو روز قبل از تاریخ ورود، 50% از هزینه شب اول توسط هتل کسر خواهد شد.

پذیرش خانم مجرد برای اقامت در هتل اسکان الوند تهران تنها با ارائه مدارک شناسایی معتبر امکان پذیر است.


ویژگی‌های مرتبط با هتل اسکان الوند تهران


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa