logo
هتل پانوراما کی...
هرموقع
1 مهمان

هتل پانوراما کیش

  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(5 ستاره)
نمای بیرونی  هتل پانوراما کیش
ورودی  هتل پانوراما کیش
رستوران  هتل پانوراما کیش
هتل پانوراما کیش
استخر  هتل پانوراما کیش

پشتیبانی آنلاین هتل پانوراما کیش

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش - Panorama Hotel - یکی از لوکس‌ ترین هتل های پنج ستاره جزیره زیبای کیش می باشد که کمتر از سه سال از افتتاح آن می‌گذرد. وقتی که در بلوار رودکی کیش در مقابل هتل پانوراما از تاکسی پیاده شوید، برجی 15 طبقه را در مقابل خود می بینید که شکوه و زیبایی آن بسیار چشم نواز است. پرسنل حرفه ای و آموزش دیده این هتل با روی گشاده و در نهایت مهمان نوازی به مسافران خوش آمد می‌ گویند، پرسنل هتل پس از...


رزرو اتاق در هتل پانوراما کیش


امکانات هتل پانوراما کیش

امکان غذا خوری در فضای باز
امکان غذا خوری در فضای باز
مبلمان در فضای باز
مبلمان در فضای باز
عایق صدا
عایق صدا
کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
یخچال
یخچال
چای ساز
چای ساز
وان
وان
حوله
حوله
توالت فرنگی
توالت فرنگی
دستمال توالت
دستمال توالت
تلویزیون
تلویزیون
گیرنده دیجیتال
گیرنده دیجیتال
اینترنت
اینترنت
استخر سرپوشیده
استخر سرپوشیده پرداخت در محل
جکوزی
جکوزی پرداخت در محل
سونا بخار
سونا بخار پرداخت در محل

آدرس و نقشه هتل پانوراما کیش

جزیره زیبای کیش، میدان ساحل، ابتدای بلوار رودکی، روبروی برج دیپلمات


نظرات درباره هتل پانوراما کیش

  • star-black4.8
  • 5 نظر
دسترسی به هتل
5
کیفیت میزبانی
4.8
موقعیت مکانی
4.8
پاکیزگی هتل
5
تطابق آگهی
4.6
نسبت قیمت به ارزش
4.4
  • فاطمه علی نژاد

    فاطمه علی نژاد

    1402/05/02 15:39:59
    4.7
    • star
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق سه تخته

    همه چی اوکی بود

  • روح اله باقری

    روح اله باقری

    1402/11/10 10:51:40
    4.2
    • star
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق سه تخته

    خوب بود هتل فقط من ناراحت انتخاب اتاق دست ما نبود و اتاق خیلی معمولی به ما دادن

  • پوریا کورشفرد

    پوریا کورشفرد

    1402/10/18 07:03:41
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق دو تخته دبل

    هتل بزرگ و خوبی بود راضی بودم

  • فاطمه علی نژاد

    فاطمه علی نژاد

    1402/04/06 15:33:52
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق سه تخته

    همه چیز هتل عالی بود انقدر که از توجه زیاد هتل خسته شدیم ????

  • سوسن قاضی زاده

    سوسن قاضی زاده

    1402/07/02 09:51:02
    5.0
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    اتاق سه تخته

    از همه چی راضی بودم ولی خواستیم دوباره رزرو کنیم قیمت رو بالاتر بردن


قوانین رزرو هتل پانوراما کیش

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

در صورت درخواست تغییر تاریخ اقامت و کنسل‌ کردن رزرو، بر‌اساس قوانین هتل رزرو شده، اقدام خواهد شد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 15:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

باشگاه بدنسازی و استخر مجموعه تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد. اقامت خانم تنها بالای 18 سال با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ...


مشخصات هتل پانوراما کیش

لینک های مرتبط با هتل پانوراما کیش

مشخصات هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش یکی از هتل های پنج ستاره مجلل جزیره می باشد که در سال 1398 افتتاح شده‌ است. زیربنای هتل لوکس و مدرن پانوراما که 15 طبقه دارد، بیش از 3000 متر مربع است و جز هتل های بزرگ و نوساز جزیره کیش به شمار می رود. هتل موقعیت مکانی بسیار ایده آلی برای کسانی که به قصد تفریح و خرید به کیش سفر می کنند، دارد و در نزدیکی آن مراکز خرید و تفریحی بسیاری قرار گرفته است. هتل پنج ستاره پانوراما با طراحی مدرن و امکانات متنوعی که برای مسافران فراهم کرده توانسته اقامتی راحت و خاطره انگیز را برای گردشگران جزیره کیش به ارمغان آورد. این هتل 267 باب اتاق برای اقامت مسافران جزیره زیبای کیش دارد که در دو نوع اتاق و سوئیت با خدمات و امکانات متنوع به میهمانان هتل ارائه می شود.

در این هتل همه چیز مطابق آخرین استانداردهای جهانی هتلداری که برای هتل های پنج ستاره در نظر گرفته شده، برای آسایش مسافران فراهم است تا راحتی را مانند خانه خود در زمان اقامت در هتل احساس کنند. از جمله امکانات رفاهی هتل پانوراما می توان به مجموعه آبی و ورزشی ، خدمات ماساژ ، اینترنت پر سرعت و بدون محدودیت، پکیج های ویژه گردشگری، خدمات پارک خودرو ، سیستم VRF داخل اتاق ها و راهرو ها ، آسانسور پانوراما و غیره اشاره کرد. می توانید برای رزرو اتاق در هتل پانوراما کیش در سایت سفربازی با مقایسه قیمت ها، اتاق مورد نظر خود را برای اقامت در جزیره  در اسرع وقت رزرو نمایید.

نمای از خارج هتل پانوراما کیش


معرفی انواع اتاق های هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما در حال حاضر 7 مدل اتاق و سوئیت مختلف برای اقامت مسافران جزیره کیش دارد که به لحاظ  ظرفیت، متراژ و امکانات با یکدیگر متفاوت می‌باشند. اتاق های دو تخته دبل و توئین ، سه تخته، پانوراما لوکس دو تخته، پانوراما لوکس سه تخته، کانکت چهار نفره و سوئیت کانکت در طبقات 2 تا 13 هتل پانوراما کیش با امکانات متنوعی در اختیارمهمانان قرار می گیرد، هتل پانوراما توانسته تجربه اقامتی مدرن و مجلل را برای مسافران کیش رقم بزند. نور طبیعی روز در اتاق های هتل به دلیل پنجره های بزرگی که دارد، بسیار مطلوب می باشد و مسافران می توانند با رفتن به کنار پنجره از تماشای چشم اندازه جزیره کیش و خلیج فارس لذت ببرند.

در طراحی اتاق ها از رنگ های کرم و طلایی استفاده شده تا مسافران اقامتی مجلل و آرامش بخش را در کنار امکانات رفاهی متنوعی که در اتاق تعبیه شده، تجربه نمایند. در اتاق های هتل هر آنچه که مسافران برای اقامتی راحت و دلپذیر نیاز دارند، فراهم کرده اند که از جمله آنها می توان به حمام، یخچال، دراور، مبلمان، آباژور، چای ساز، کمد لباس، تلویزیون، تلفن، لوازم بهداشتی، سیستم اعلام حریق، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، سیستم اطفاء حریق، سیستم تهویه مطبوع در اتاق، سیستم گرمایش و سرمایش مرکزی و غیره اشاره کرد که تنها بخشی از امکانات اتاق ها و سوئیت های هتل پانوراما کیش است. تمامی اتاق های این هتل پنج ستاره مجهز به سرویس بهداشتی فرنگی است تا افراد کم توان و یا مُسن احساس راحتی بیشتری داشته باشند. اینترنت وای فای برای رسیدگی مسافران به امور روزمره خود نیز در اتاق ها به صورت نامحدود و رایگان در دسترس می باشد، همچنین سرویس صبحانه در هتل پانوراما بدون هزینه اضافی به مسافران هتل ارائه می شود.

اتاق دو تخته دبل

اتاق های دو تخته هتل پانوراما با چشم اندازه خلیج فارس فضایی ایده آل برای اقامت زوج هایی می باشد که برای تفریح و گردش جزیره کیش را انتخاب کرده اند. تختخواب های این اتاق ها به سفارش هتل و به صورت اختصاصی ساخته شده تا مسافران بتوانند در زمان استراحت خوابی آرام را بر روی این تخت ها تجربه نمایند، در اتاق های دو تخته دبل که مساحتی حدود 30 متر مربع دارد، یک تخت دو نفره با ابعاد 180 سانتی متر قرار داده اند. اتاق ها  با درخواست مسافران به صورت روزانه نظافت و وسایل بهداشتی شامل شامپو، صابون، مسواک و خمیر دندان شارژ می شود. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به جالباسی، یخچال، کمد لباس، تلفن، مبلمان، دمپایی ، چای ساز، مینی بار با هزینه، سشوار،حوله حمام، سرویس فرنگی ، روم سرویس و غیره اشاره کرد. در اتاق ها برای حفظ وسایل گرانبها و ارزشمند مسافران صندوق امانات تعبیه شده است.

اتاق دو تخته توئین

اگر برای بازدید از جاذبه های جزیره کیش و یا سفر کاری به همراه یکی از دوستان و یا خانواده به این جزیره سفر کرده اید، اتاق های دو تخته توئین هتل با فضایی حدود 30 متر مربع یک فضای ایده آل برای اقامت شما در کیش می باشد. در اتاق های دو تخته توئین این هتل دو تخت خواب یک نفره  با ابعاد 90 سانتی متر برای استراحت مسافران قرار داده شده است. برای صرف وعده های غذایی مختلف در اتاق می توانید از روم سرویس هتل استفاده کنید و غذای خود را در اتاق میل نمایید، از دیگر امکانات موجود در این اتاق ها می توان به  به یخچال، تلویزیون، شبکه پخش فیلم، سیستم تهویه مطبوع، میز تحریر، مینی بار با هزینه، دمپایی، حوله حمام و ... اشاره کرد. در این اتاق ها ظرفیت برای اضافه کردن سرویس برای نفر اضافه وجود ندارد.

نمایی از لابی هتل پانوراما کیش

اتاق سه تخته

اگر برای گذراندن تعطیلات  با خانواده و یا دوستان جزیره کیش را انتخاب کرده اید، اتاق های سه تخته هتل پانوراما با چشم اندازه جزیره زیبای کیش گزینه مناسبی برای اقامت شما است. یکی از ویژگی های مثبت هتل پانوراما اتاق های بزرگ آن می باشد، اتاق های سه تخته این هتل مساحتی در حدود 40 متر مربع دارد که برای استراحت مسافران یک تخت تک نفره و یک تخت دونفره قرار داده اند تا میهمانان هتل خواب راحتی بر روی تشک های طبی این اتاق ها داشته باشند و بتوانند خستگی راه را از تن بیرون کنند. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به یخچال، تلویزیون، چای ساز، مینی بار با هزینه، دمپایی، صندوق امانات و غیره اشاره کرد. اگر در زمان اقامت در این هتل حوله همراه خود نداشتید، نگران نباشید در تمامی اتاق ها به تعداد مسافران حوله های استریل و کاملا بهداشتی قرار داده شده است.

اتاق پانوراما لوکس دو تخته

اتاق های لوکس دو تخته هتل پانوراما یک محیط کاملا مجلل با فضایی در حدود 45 متر مربع می باشد که برای اقامت دو نفر بسیار ایده آل است. در این اتاق ها برای استراحت مسافران دو تخت خواب یک نفره و یا یک تخت دو نفره قرار داده اند، مسافران در این اتاق ها می توانند از وان برای رفع خستگی روزانه خود استفاده نمایند و یک استحمام دلچسب داشته باشند. از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان،چای ساز، دمپایی، یخچال، مینی بار با هزینه، حوله حمام، کمد لباس، دراور و غیره اشاره کرد.

اتاق پانوراما لوکس سه تخته

تمام وسایل و امکانات در این اتاق ها به شکلی در کنار هم قرار گرفته اند که یک اقامت رویایی و فراموش نشدنی را برای مسافران هتل پانوراما در جزیره کیش رقم بزنند. در این اتاق ها برای استراحت مسافران یک تخت دو نفره دبل و یک تخت یک نفره قرار داده اند. برای حفظ امنیت وسایل گرانبها و ارزشمند مسافران در تمامی اتاق های هتل صندوق امانات تعبیه شده تا میهمانان هتل با خیال راحت وسایل خود در آن قرار دهند، از دیگر امکانات این اتاق های مجلل می توان به تلویزیون، اینترنت پر سرعت، مینی بار، یخچال، مبلمان، چای ساز، دمپایی، صندوق امانات و روم سرویس، کمد لباس، لوازم بهداشتی اشاره داشت که همگی از امکانات خاص این اتاق های لوکس در هتل پانوراما کیش می باشد.

اتاق کانکت

اتاق های کانکت چهار نفره هتل پانوراما با مساحتی در حدود 60 متر مربع فضایی وسیع برای اقامت دسته جمعی به همراه خانواده و یا دوستان به جزیره کیش را دارد، در این اتاق ها برای استراحت مسافران دو تخت خواب یک نفره و یک تخت دو نفره قرار داده شده است. برای حفظ امنیت مسافران در تمامی اتاق ها از سیستم اطفاء حریق استفاده شده تا میهمانان هتل اقامتی در کمال امنیت و آسایش داشته باشند، از دیگر امکانات این اتاق ها می توان به سرویس بهداشتی فرنگی، تلفن، مبلمان، چای ساز، دمپایی، یخچال، مینی بار با هزینه، حوله حمام، کمد لباس، دراور و غیره اشاره کرد. آب معدنی به صورت رایگان و روزانه برای استفاده میهمانان هتل شارژ می شود.

سوئیت کانکت

سوئیت های کانکت هتل پانوراما فضایی ویژه برای اقامت با خانواده و یا گروه های دوستانه دارد، مساحت این سوئیت ها حدود 75 متر مربع است و شما می توانید از امکانات لوکس این بخش هتل برای اقامت راحت در زمان سفر به جزیره کیش استفاده نمایید. سوئیت های کانکت هتل پانوراما کیش از یک اتاق لوکس پانوراما و یک اتاق دو تخته شکل گرفته که به وسیله درب به هم متصل شده اند، برای استراحت مسافران در این سوئیت ها یک تخت دبل به ابعاد 180 سانتی متر به همراه دو تخت یک نفره قرار داده شده است. از دیگر امکانات این سوئیت ها می توان به  شبکه فیلم داخلی، یخچال، مینی بار با هزینه، صندوق امانات، تلفن، مبلمان، کارت هوشمند ، آباژور، سیستم تهویه مطبوع، کمد دیواری و چای ساز اشاره کرد. برای حفظ آسایش مسافران در زمان اقامت در این سوئیت ها از پنجره دوجداره استفاده شده تا سر و صدا بیرون هتل مانع استراحت مسافران نشود.


امکانات هتل پانوراما کیش

هتل پنج ستاره و نوساز پانورا کیش محیطی کاملا لوکس با امکانات و خدمات لاکچری برای اقامتی جذاب در جزیره کیش می باشد. هر آنچه که مسافران در زمان اقامت به آن نیاز دارند در هتل فراهم شده، از انواع وسایل و تجهیزات ورزشی تا خدمات تور و گردشگری همه در هتل برای استفاده مسافران در دسترس است. پذیرش مسافران در این هتل مجلل به صورت 24 ساعته می باشد و پرسنل مجرب هتل در تمامی ساعات پذیرایی مسافران هستند. میهمانان هتل برای دنبال کردن برنامه ورزشی روزانه خود می توانند از سالن بدنسازی هتل و یا استخر مجموعه هتل پانوراما را که با جدیدترین امکانات تجهیز شده، استفاده نمایند. برای رفع خستگی و گرفتگی عضلانی مسافران در هتل سونا بخار تعبیه شده تا مسافران بتوانند با استفاده از آن انرژی خود را تجدید نمایند. از دیگر امکانات این هتل مجلل و پنج ستاره می توان به فکس، سونا، لابی، جکوزی، آتلیه، استخر، فتوکپی، پرینتر، آسانسور، رستوران ،کافی شاپ، نمازخانه، زنگ هشدار، اتاق چمدان، پله اضطراری، تاکسی سرویس، صندوق امانات، آژانس مسافرتی، دستگاه واکس کفش، روزنامه، خدمات تور، تلفن در لابی، خدمات باربری، کپسول آتش نشانی، خدمات تهیه بلیط، خدمات بیدار باش، اینترنت در لابی، سیستم اعلام حریق، تلویزیون در لابی، سیستم تهویه مطبوع، خدمات برای معلولین، خدمات نگهداری کودک، کرایه اتومبیل (بدون راننده)، سرویس بهداشتی فرنگی در لابی، سرویس بهداشتی ایرانی در لابی، سرویس بهداشتی فرنگی در طبقات و سرویس بهداشتی ایرانی در طبقات اشاره کرد. البته موارد نام برده شده تنها بخشی از امکانات این هتل پنج ستاره در جزیره کیش می باشد.

 رستوران هتل

رستوران لوتوس در مجموعه هتل پانوراما کیش پذیرای میهمانان این هتل در هر سه وعده غذایی می باشد، در منو این رستوران انواع غذاهای ایرانی و فرنگی قرار داده شده است تا مسافران بتوانند بر اساس ذائقه و سلیقه خود غذای مورد نظرشان را انتخاب نمایند. این رستوران که در طبقه همکف هتل پانوراما قرار گرفته، ظرفیت پذیرایی از 200 نفر را در هر وعده غذایی دارد. غذاهای موجود در منو از تازه ترین و سالم ترین مواد اولیه در محیطی کاملا بهداشتی توسط بهترین سرآشپزها تهیه می شود و مسافران می توانند برای نوش جان کردن طعم لذیذ این غذاها به رستوران هتل در ساعات مختلف مراجعه نمایند.

کافی شاپ

اگر هوس نوشیدن یک فنجان قهوه اسپرسو در کنار یک برش کیک تازه و خوش طعم  را پس از گردش و تفریح در جزیره کیش کردید، می توانید قهوه و کیک خود را به کافی شاپ هتل سفارش دهید و در محیطی لاکچری با گوش کردن به موسیقی پیانو و تماشای منظره جزیره نوش جان نمایید. در منوی کافی شاپ این هتل انواع کیک ها، بستنی، شیک و نوشیدنی های سرد و گرم برای سفارش میهمانان موجود می باشد. می توانید در مدت اقامت در هتل برای نوشیدن قهوه و یا چای به همراه عزیزانتان و یا برای قرارهای کاری از کافی شاپ هتل که در طبقه اول قرار گرفته است، استفاده نمایید.

مجموعه آبی اختصاصی هتل پانوراما کیش

مجموعه آبی

مجموعه آبی هتل پانوراما مجهز به قسمت های مختلفی از جمله سونا بخار، جکوزی، استخر شنا و سونا خشک و ماساژ بوده، تا مسافران بتواند خستگی حاصل از سفر را به طور کامل برطرف نمایند و لحظات شاد و مفرحی را در استخر هتل تجربه کنند.


موقعیت و دسترسی هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش در نزدیکی میدان ساحل در محدوده بلوار رودکی جزیره واقع شده است، موقعیت مکانی هتل پانوراما به گونه ای می باشد که هم عاشقان خرید را راضی نگه داشته و هم آنهایی را که به هوای دیدنی های کیش راهی آن شده اند را راضی و خشنود کرده است. از نزدیکترین مراکز خرید به این هتل می توان به  بازار زیتون، مراکز تجاری پردیس ۱ و ۲، سارینا، پانیذ و رؤیا مال اشاره کرد که فاصله چندانی با هتل پانوراما ندارند. نزدیکی هتل با ساحل نیلگون خلیج فارس، اسکله قدیم، پارک ساحلی ماهیگیر، پارک شهر زیبای کیش  فرصت های خوبی هستند که با رزرو هتل پانوراما کیش نصیب مهمان های این هتل  می شود.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

بله، هتل پانوراما کیش استخر اختصاصی برای استفاده مسافران خود دارد.

بله، مسافران می توانند از پارکینگ اختصاصی هتل پانوراما برای توقف خودروهای خود استفاده نمایند.

هتل پانوراما یک رستوران در طبقه همکف خود دارد.

در چند قدمی هتل پانوراما کیش مرکز تجاری پانی و مرکز خرید پردیس قرار گرفته اند.

هتل پانوراما حدود 6 کیلومتر با فرودگاه بین المللی این شهر فاصله دارد.

سفربازی به شما تضمین بهترین قیمت رزرو هتل را می دهد. این سایت دارای نماد الکترونیک و همه مجوزهای لازم است، پشتیبانی 24 ساعته دارد و امکان لغو رزرو را برایتان فراهم کرده است. در نتیجه، می توانید با خیال راحت رزرو خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و آماده سفر به جزیره رویایی کیش شوید.

هتل پانوراما کیش یکی از هتل های پنج ستاره نوساز جزیره می باشد که امکانات مدرنی را در خود جای داده و موقعیت مکانی بسیار جذابی برای گردش و تفریح دارد. نزدیکی به مراکز خرید و تفریحی از مزایای این هتل مجلل در جزیره کیش محسوب می شود، با اقامت در این هتل علاوه بر استفاده از امکانات لوکس آن می توانید راحتی خانه خود را در مدت اقامت تجربه نمایید.


ویژگی‌های مرتبط با هتل پانوراما کیش


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa