logo
هتل آپارتمان سم...
هرموقع
1 مهمان

هتل آپارتمان سما 2 قشم

  • star
  • star
  • fill-star
  • fill-star
  • fill-star
(3 ستاره)
نمای بیرونی  هتل آپارتمان سما 2 قشم
لابی  هتل آپارتمان سما 2 قشم
رستوران  هتل آپارتمان سما 2 قشم
فضای داخلی  هتل آپارتمان سما 2 قشم
فضای داخلی  هتل آپارتمان سما 2 قشم

پشتیبانی آنلاین هتل آپارتمان سما 2

عضو شده از 2 آذر 1400
global

میزبان به زبان انگلیسی, فارسی مسلط است


is_automatic_confirm

نیاز به تایید میزبان

رزرو نیاز به بررسی و تایید توسط میزبان دارد.

children_allowed

ورود کودکان مجاز

ورود کودکان مجاز است.

infants_allowed

ورود نوزادان مجاز

ورود نوزادان مجاز است.


معرفی هتل آپارتمان سما 2 قشم

❇️ هتل سما ۲ قشم - Sama 2 Hotel – هتلی سه ستاره است که اقامت در آن از حیث اقتصادی مقرون به صرفه است. این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد به طوری که شما با اقامت در آن به مرکز شهر و مراکز تجاری جزیره نزدیک هستید. از آنجایی که قشم مقصد بسیاری از گردشگران برای بازار رفتن و خرید کردن است هتل سما ۲ در منطقه ای از جزیره واقع شده که شما به راحتی به مراکز خرید ستاره قشم و پردیس و پاساژ فردوسی دسترسی دارید. هتل...


رزرو اتاق در هتل آپارتمان سما 2 قشم


امکانات هتل آپارتمان سما 2 قشم

آشپزخانه
آشپزخانه
کاملا مناسب برای معلولین
کاملا مناسب برای معلولین
مشرف به شهر
مشرف به شهر
یخچال
یخچال
حوله
حوله
توالت ایرانی
توالت ایرانی
توالت فرنگی
توالت فرنگی
تلویزیون
تلویزیون
اینترنت
اینترنت
مبلمان
مبلمان
جا لباسی
جا لباسی
آویز لباس یا کمد
آویز لباس یا کمد
سشوار
سشوار
آسانسور
آسانسور
تلفن
تلفن پرداخت در محل
سیف باکس
سیف باکس

آدرس و نقشه هتل آپارتمان سما 2 قشم

قشم، بلوار آزادگان ورودی دوم شهرک سام و زال


نظرات درباره هتل آپارتمان سما 2 قشم

  • star-black4.5
  • 1 نظر
دسترسی به هتل آپارتمان
4
کیفیت میزبانی
5
موقعیت مکانی
5
پاکیزگی هتل آپارتمان
4
تطابق آگهی
5
نسبت قیمت به ارزش
4
  • پریا واحدی

    پریا واحدی

    1401/08/02 11:28:42
    4.5
    • star
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    • star-black
    سوئیت دو خوابه پنج تخته دابل سینگل

    از اقامتم خیلی راضی بودم ممنون


قوانین رزرو هتل آپارتمان سما 2 قشم

قوانین لغو رزرو

شرایط خاص

نرخ کنسلی در ایام مختلف و هتل های مختلف متفاوت می باشد، مبلغ دقیق کنسلی بعد از استعلام از هتل مشخص می گردد.

قوانین اقامتگاه

clock.svg ورود: از 14:00 الی 23:00
clock.svg خروج: از 11:00 تا 12:00
pet-black.svg حیوان خانگی غیر مجاز

سایر قوانین

قامت خانم تنها با ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. اقامت افراد بومی در این اقامتگاه مجاز نمی باشد. اقامت افراد با صیغه نامه مهر برجسته و ارائه مدارک شناسایی در این اقامتگاه مجاز می باشد. نرخ کودک تا 4 سال رایگان و بالاتر از آن شامل ن...


مشخصات هتل آپارتمان سما 2 قشم

این هتل در قشم، بلوار آزادگان، خیابان سام و زال، ورودی دوم واقع شده که همین موقعیت جغرافیایی دسترسی شما را به اماکن دیدنی و بازارها راحت می کند.

هتل سه ستاره سما ۲ قشم امکانات و خدمات خوب و قابل قبولی را به شما ارایه می کنند. کارکنان خوش‌رو و مجرب هتل نیز اقامتی آرامشبخش را برای مهمانان رقم می زنند.

کافی شاپ هتل سما ۲ مکانی مناسب برای اوقات فراغت شماست تا زمانی را در سکوت یا گفتگو با عزیزان تان بگذرانید و همزمان از چشیدن طعم انواع خوراکی ها و نوشیدنی ها کیفور شوید.

لابی هتل سما2


معرفی انواع اتاق های هتل سما ۲ قشم

هتل آپارتمان سما ۲ قشم با 16 اتاق و سوئیت به همراه ۷۰ تخت آماده میزبانی از شماست. تمیزی و نورگیری واحدهای اقامتی از مشخصات بارز آن هاست. دید مهمانان از واحدهای اقامتی آن خیابان و کوچه است.

با رزرو هتل سما ۲ قشم امکانات خوبی به شما ارایه می شود که حمام، یخچال، دراور، دمپایی، صبحانه، مبلمان، آباژور، تلویزیون، کمد لباس، رخت آویز، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق و سیستم تهویه مطبوع بخشی از آن هاست.

امکاناتی همچون سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، امکان شارژ وسایل الکترونیکی و سیستم گرمایش و سرمایش نیز در واحدهای اقامتی هتل آپارتمان سما ۲ در اختیار شما قرار می گیرد.

اتاق یک تخته

اتاق های یک تخته هتل سما ۲ قشم ویژه اقامت یک نفر تعریف شده است. شما با اقامت در این اتاق از امکانات خوبی بهره مند می شوید که شامل تلفن، مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی بار غیررایگان، اسپیلت‌، دوش، صابون، شامپو، دمپایی و سشوار است. حوله، رخت آویز، کمد لباس، سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت رایگان و نامحدود از دیگر وسایل و تجهیزات این دسته از واحدهای اقامتی هتل سما ۲ است.

سوئیت یک خوابه دو تخته

سوییت های یک خوابه دو تخته هتل آپارتمان سما ۲ قشم مناسب اسکان 2 نفر است. در این سوییت ها یک تخت دابل یا دو تخت سینگل وجود دارد و سرویس اضافه به صورت یک سرویس کف خواب است.

تلفن، مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی بار غیررایگان، اسپیلت‌، دوش، صابون، شامپو، دمپایی و سشوار از جمله امکاناتی است که در این واحدهای هتل سما ۲ وجود دارد.

از دیگر امکانات این نوع اتاق ها می توان به حوله، رخت آویز، کمد لباس، سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت رایگان و نامحدود اشاره کرد.

اتاقی در هتل سما 2

سوئیت یک خوابه سه تخته

سوئیت های یک خوابه سه تخته هتل سه ستاره سما ۲ قشم برای اقامت سه نفر طراحی شده و دارای یک تخت دابل و یک تخت سینگل یا سه تخت سینگل است. با این توضیح که سرویس اضافه به صورت یک سرویس کف خواب خواهد بود.

در این واحدها به شما امکاناتی همچون تلفن، مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی بار غیررایگان، اسپیلت‌، دوش، صابون، شامپو، دمپایی و سشوار ارایه می شود. حوله، رخت آویز، کمد لباس، سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت رایگان و نامحدود از دیگر امکانات موجود در این دسته از سوییت های هتل سما ۲ است.

سوئیت دو خوابه چهار تخته

سوئیت دو خوابه چهار تخته هتل سما ۲ قشم برای اقامت چهار نفر تعریف شده است. یک تخت دابل و دو تخت سینگل یا چهار تخت سینگل در این واحدها وجود دارد و سرویس اضافه یک سرویس کف خواب است.

از جمله امکانات این سوییت های هتل سما ۲ تلفن، مبلمان، یخچال، تلویزیون، مینی بار غیررایگان، اسپیلت‌، دوش، صابون، شامپو، دمپایی و سشوار است. امکاناتی همچون حوله، رخت آویز، کمد لباس، سیستم پخش مرکزی فیلم و اینترنت رایگان و نامحدود نیز در اختیار شما قرار می گیرد.


امکانات هتل سما 2 قشم

امکانات هتل سما ۲ قشم با وجود سه ستاره بودن، خوب و قابل قبول است و آرامش خاطر شما را رقم خواهد زد. این هتل آپارتمان دارای امکانات عمومی همچون آسانسور، کافی شاپ، جعبه کمک های اولیه، تلویزیون در لابی، روم سرویس، اینترنت رایگان و نامحدود در لابی، کپسول آتش نشانی در لابی، سیستم اطفای حریق، پله اضطراری و دستگاه واکس کفش است.

سیستم اعلام حریق، خدمات خانه داری، لباسشویی، صندوق امانات و اتاق چمدان از دیگر امکانات هتل سما ۲ قشم به شمار می آیند.

از امکانات اتاق های هتل سما ۲ قشم نیز می توان به حمام، یخچال، دراور، دمپایی، صبحانه، مبلمان، آباژور، تلویزیون، کمد لباس، رخت آویز، تلفن، لوازم بهداشتی، اینترنت، صندوق امانات، سیستم اطفای حریق و سیستم تهویه مطبوع اشاره کرد.

امکانات هتل سما دو جزیره قشم


موقعیت مکانی و دسترسی هتل سما ۲ قشم

از آنجایی که هدف بسیاری از گردشگران از سفر به قشم گشت و گذار در مراکز خرید این جزیره است خوب است بدانید که با رزرو هتل آپارتمان سما ۲ قشم شما با خودرو فقط ۶ دقیقه تا مراکز خرید قشم مانند ستاره قشم، پردیس یا پاساژ فردوسی فاصله دارید. با پنج دقیقه رانندگی هم به بازار قدیم قشم، مرکز خرید خورشید، مجتمع تجاری زیتون، پاساژ الماس، سیتی سنتر یک و 2 قشم خواهید رسید.

هتل سما ۲ از موقعیت مکانی خوبی هم برای رفتن به جاذبه های گردشگری و طبیعی قشم برخوردار است. شما با اسکان در این هتل می توانید با پنج دقیقه رانندگی به ساحل زیبای خلیج فارس برسید و از قدم زدن در ساحل زیبا و هوای مطبوع جزیره، لذت ببرید. برای دسترسی به قلعه پرتغالی‌ها هم به همین میزان زمان نیاز دارید.

فاصله شما از هتل سما ۲ قشم با خودرو تا غار خربس، دره ستارگان و جزایر ناز هم ۲۰ تا ۳۰ دقیقه است. همچنین از هتل آپارتمان سما 2 قشم با خودرو برای رسیدن به اسکله ذاکری ۱۰ دقیقه و فرودگاه قشم حدود ۵۰ دقیقه زمان نیاز دارید.


به پرسش‌های شما
پاسخ داده‌ایم!

می‌توانید سوالات خود را از پشتیبانی بپرسید!

هتل سما ۲ در قشم، بلوار آزادگان، خیابان سام و زال، ورودی دوم واقع شده است.

هتل سما ۲ قشم واحدهای اقامتی متنوعی دارد که دست شما را برای انتخاب باز می گذارد. تمیزی و نورگیری از مشخصات بارز اتاق ها و سوییت های این هتل است.

سفربازی به شما تضمین بهترین قیمت رزرو هتل را می دهد. این سایت دارای نماد الکترونیک و همه مجوزهای لازم است، پشتیبانی 24 ساعته دارد و امکان لغو رزرو را برایتان فراهم کرده است. در نتیجه، می توانید با خیال راحت رزرو خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و آماده سفر به قشم شوید.

اقامت در هتل سما ۲ قشم از حیث اقتصادی مقرون به صرفه است. این هتل موقعیت مکانی خوبی دارد به طوری که شما با اقامت در آن به مرکز شهر و مراکز تجاری جزیره نزدیک هستید. همچنین این هتل از امکانات و خدمات رفاهی خوبی برخوردار است که کافی شاپ، اتاق های دلباز و نورگیر، خدمات خانه داری و روم سرویس از جمله آن هاست.


ویژگی‌های مرتبط با هتل آپارتمان سما 2 قشم


logo

جستجو و رزرو آنلاین هتل و اجاره ویلا , آپارتمان و سوئیت | سفربازی رویایی از شمال ایران تا جزیره کیش | تجربه اقامت دلنشین در بهترین هتل و ویلا و آپارتمان و سوئیت با بهترین قیمت | رزرو آنلاین۲۴ ساعته +10000 اقامتگاه فعال | سفر بازیش خوبه| رزرو هتل و ویلا شمال تا کیش | SAFARBAZI Rentals

تماس با پشتیبانی

در تمامی سفر‌های شما، همه روزه از ساعت ۷ صبح تا ۲ بامداد در کنار شما هستیم.


کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت خدمات مسافرت هوایی وگردشگری همیار گشت سفربازی(سفربازی) می‌باشد.

اینستاگرام
فیسبوک
تویتر
آپارات
یوتویب
لینکدین
تیک‌تاک
enamad
samandehi
ecunion
caa
farasa