ایشگاه بین المللی کشاورزی مواد غذایی و آشامیدنی ماشین آلات و صنایع وابسته جز بزرگترین رویدادهای صنایع غذایی ایران است که امسال بهمن ماه در جزیره زیبای کیش برگزار می‌شود. بزرگترین تولید کنندگان صنایع غذایی داخلی و خارجی با جدیدترین محصولات و دستاوردهای خود در این دوره از نمایشگاه شرکت می‌کنند تا ارتباط خود را با فعالان این حوزه و مشتریان تقویت نمایند. این نمایشگاه فرصت مناسبی برای بازاریابی، شناخت بازار، ایجاد ارتباطات جدید و مشاهده آخرین فناوری‌ها و محصولات جدید در صنعت غذایی ایران محسوب می‌شود. اگر از شهرهای دیگر با هواپیما قصد سفر به کیش برای حضور در این نمایشگاه را دارید، مجموعه سفربازی جهت رفاه حال مشتریان خود مدتی است که امکان خرید تلفنی بلیط هواپیما را هم فراهم کرده تا افراد مختلف بتوانند بدون نیاز به اینترنت بلیط پرواز خود را تهیه کنید. برای اطلاع از شرایط خرید تلفنی بلیط هواپیما کافیست با شماره تلفن ۴۲۵۵۱۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

نمایشگاه بین المللی کشاورزی مواد غذایی و آشامیدنی ماشین آلات و صنایع وابسته ۱۴۰۱ کیش

نمایشگاه بین المللی کشاورزی مواد غذایی و آشامیدنی ماشین آلات و صنایع وابسته ۱۴۰۱ کیش بهترین موقعیت برای تبادل اطلاعات فنی و  بازرگانی و آشنایی با صاحب نظران در این حوزه است، شرکت‌ها و تولید کنندگان فعال در این حوزه همواره تلاش می‌کنند تا آخرین دستاوردهای خود را در این رویداد تخصصی به معرض نمایشگاه بگذارند. بازدیدکنندگان از این نمایشگاه می‌توانند برای تردد راحت به محل برگزاری این رویداد تخصصی یکی از هتل‌های نزدیک به محل برگزاری این نمایشگاه همچون هتل لیلیوم، هتل پانوراما، هتل میراژ، هتل سورینت مریم، هتل صدف، هتل شایلی، هتل لوتوس، هتل پارس نیک، هتل سان رایز، هتل ایران، هتل بزرگ کوروش، هتل جام جم، هتل ققنوس، هتل فانوس، هتل آریان، هتل هلیا، هتل پارمیدا و یا هتل امیرکبیر را از سفربازی با تضمین قیمت رزرو کنند.

نام هتل آدرس درجه عملیات
هتل پانوراما کیش جزیره زیبای کیش، میدان ساحل، ابتدای بلوار رودکی، روبروی برج دیپلماتمشاهده و رزرو
هتل میراژ کیش بلوار دریا، روبروی فلامینگو هتل میراژ کیشمشاهده و رزرو
هتل ایران کیش کیش، میدان امیرکبیر، بلوار خلیج فارس مشاهده و رزرو
هتل بزرگ کوروش کیش جزیره کیش، بلوار امیر کبیر، میدان پردیس ، بین امیر کبیر نهم و یازدهم مشاهده و رزرو
هتل امیرکبیر کیش بلوار میرمهنا، شهریار بین شمس و خیابان اقبال لاهوری مشاهده و رزرو
هتل لیلیوم کیش کیش میدان پردیس بلوار رودکی مشاهده و رزرو
هتل سورینت مریم کیش کیش میدان امیر کبیر مشاهده و رزرو
هتل صدف کیش کیش، میدان امیرکبیر رو به روی دانشگاه شریف مشاهده و رزرو
هتل آریان کیش کیش، کیش، میدان امیر کبیر رو به روی پارک شهر مشاهده و رزرو
هتل پارمیدا کیش کیش، بلوار رودکی جنب برج مسکونی تجاری دیپلمات مشاهده و رزرو
هتل گامبرون کیش جزیره کیش بین بلوار دریا و ساحل مشاهده و رزرو
هتل شایلی کیش کیش، بلوار دریا کنار مجتمع هتل ها مشاهده و رزرو
هتل لوتوس کیش کیش، میدان امیر کبیر روبروی پاساژ مروارید مشاهده و رزرو

چرا باید در نمایشگاه بین المللی کشاورزی مواد غذایی کیش شرکت کنیم؟

چرا باید در نمایشگاه بین المللی کشاورزی مواد غذایی کیش شرکت کنیم؟ تولید کنندگان و فعالان حوزه مواد غذایی و ماشین آلات وابسته می‌توانند از فرصت برگزاری این رویداد برای معرفی توانمندی‌ها و پیشرفت‌های کشورمان در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی، ارتقا سطح مبادلات تجاری کشورمان در جهت توسعه صادرات غیر نفتی، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دست‌آوردهای علمی و صنعتی حوزه کشاورزی و غذایی داخلی و خارجی، اشتغال و کارآفرینی، ارتقاء دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت کنندگان در نمایشگاه، تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای رقابت سالم و هدفمند در عرصه این صنعت و ایجاد فضا برای ارتباط مستقیم تولید کنندگان با مصرف کنندگان استفاده نمایند.

زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی مواد غذایی و آشامیدنی ماشین آلات و صنایع وابسته

با توجه به اعلام رسمی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران از روز شنبه ۱۵ بهمن ماه الی سه شنبه ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۱ زمان برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی مواد غذایی و آشامیدنی ماشین آلات و صنایع وابسته به مدت ۴ روز است. بازدید از این رویداد تخصصی برای تمامی فعالان این حوزه و عموم مردم آزاد و رایگان می‌باشد. غرفه‌دارنی که از شهرها و کشورهای دیگر برای حضور در این نمایشگاه تخصصی عازم جزیره کیش شده‌اند هم برای اقامتی دلپذیر در این جزیره می‌توانند یکی از هتل‌ها و یا اقامتگاه‌های مجهز نزدیک به محل نمایشگاه را به صورت آنلاین و با تضمین قیمت از سفربازی رزرو کنند.

جمع بندی نمایشگاه بین المللی کشاورزی مواد غذایی و آشامیدنی ماشین آلات و صنایع وابسته

فعالان این حوزه با شرکت در نمایشگاه بین المللی کشاورزی مواد غذایی و آشامیدنی ماشین آلات و صنایع وابسته می‌توانند با مشتریان خود از نزدیک ارتباط برقرار کنند. در زمان سفر به کیش می‌توانید هتل محل اقامت خود را از سامانه سفربازی رزرو نمایید، سفربازی بهترین سایت رزرو هتل، سوئیت و اقامتگاه‌های بوم گردی در ایران است که به صورت ۲۴ ساعته به علاقمندان سفر خدمات ارائه می‌دهد.

آیا این مطلب مفید بوده؟

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای